Auteur Topic: I'm clueless  (gelezen 482 keer)

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 december 2020, 00:18:37 »
Hee meiden, ik plaats hier bijna nooit iets, maar misschien dat jullie me kunnen adviseren!

Ik heb via tinder een jongen ontmoet. We ontdekten al snel dat we de zelfde smaak in muziek hebben, allebei gitaar spelen en allebei van verre reizen houden. We hadden elkaar ook onze favoriete series aan elkaar aangeraden en we appten daar veel over. We hadden elke dag contact.

Gisteren was dan de avond dat we gingen afspreken. Super gezellig - we hadden echt veel gemeen en we hadden dezelfde humor! We deden een drankje bij hem thuis met onze muziek op de achtergrond. Ik voelde me snel op mijn gemak en hij vertelde dat hij zich heel erg herkende in de dingen die ik vertelde. Kortom: het klinkte gewoon. En voor mijn gevoel was dat van beide kanten.

Op een gegeven moment kwam hij dichterbij en begon hij me te zoenen. Het ging van kletsen naar zoenen naar kletsen naar zoenen, een hele tijd door. Toen -alsof ik het had gepland- had ik doordat we aan het zoenen waren de laatste bus gemist! Toen moest ik wel langer bij hem blijven. Hij vond het prima en zei dat ik wel kon blijven pitten. We bleven nog langer op en belandden uiteindelijk knuffelend en zoenend in zijn bed. Vanmorgen was hij nog heel lief, bracht hij me naar de bushalte en gaven we elkaar nog een kus.

Later vandaag appte ik hem.
"Nog bedankt voor de rosé😊 Was heel gezellig!
Toen appte hij iets terug in de trend van: "Haha gelukkig! Ik vond het ook heel gezellig maar ik denk dat ik het bij deze keer wil laten."

Sad. Afgewezen worden kan natuurlijk, maar ik had echt niet het gevoel dat dat na één date met hem al zou gebeuren... hij was het die begon en initiatief nam. Waarom dan zo plotseling dit?

Zou hij vinden dat we te snel in zijn bed waren beland? Hij had daar niet iets van laten merken op het moment zelf en vanochtend ook nog niet.
Op instagram had ik gezien dat hij in juni nog een vriendin had na een lange relatie. Zou hij de tijd daartussen nu te kort vinden voor een tweede date? Maar waarom zit hij dan op tinder?

Ik ben echt heel verdrietig door zijn berichtje, want het voelde zo goed bij hem. Ik heb de neiging om er nu al een berichtje achterna te sturen met de vraag of we gewoon als kennissen kunnen blijven chillen, want ik kon ook zó goed met hem praten...
Is dit te vroeg of moet ik het maar helemaal uit mijn hoofd zetten dat dat ooit zal gebeuren?

Pff, het was zo'n leuke avond dus ik snap er gewoon niet veel van. Jullie wel? En zou ik nog iets kunnen doen?

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2020, 13:36:04 »
Okay.. wow.. dat is zeker balen en even slikken. Snap wel dat je het heel persoonlijk kan nemen zeker als je zo’n goeie klik had en intiem bent geweest; verbaal en fysiek op een eerste date. Denk echt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan, dus leg het “probleem” zeker niet bij jezelf.

Wat ik vermoed dat er aan de hand is, is het feit dat deze gast het eenmaal zag als een avontuurtje voor nu en dus naar niks serieus zoekt. Of.. hij wilt heel erg hard to het spelen, en aangezien hij niks zoekt, het al wou af kapte om de upper hand te hebben. Als hij kort geleden een serieuze relatie had, wilt hij zich nu vast overwonnen voelen. Het klinkt heel stom allemaal, want dat is het ook, maar hij is niks anders dan een jonge gast die gewoon het “single leven” voor even wil ervaren.

Als ik jou was zal ik zeker niet nog vragen op casual elkaar te zien, je doet jezelf daar alleen maar pijn mee en waarom zou je toegeven aan zo’n jongen die zo kortaf iemand kan afwijzen? Als je het toch nog goed wilt af sluiten kan je altijd misschien nog vragen wat precies de reden is dat hij je niet meer wilt zien, ook al moed ik het niet aan. Groetjes, x.

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2020, 18:44:30 »
Okay.. wow.. dat is zeker balen en even slikken. Snap wel dat je het heel persoonlijk kan nemen zeker als je zo’n goeie klik had en intiem bent geweest; verbaal en fysiek op een eerste date. Denk echt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan, dus leg het “probleem” zeker niet bij jezelf.

Wat ik vermoed dat er aan de hand is, is het feit dat deze gast het eenmaal zag als een avontuurtje voor nu en dus naar niks serieus zoekt. Of.. hij wilt heel erg hard to het spelen, en aangezien hij niks zoekt, het al wou af kapte om de upper hand te hebben. Als hij kort geleden een serieuze relatie had, wilt hij zich nu vast overwonnen voelen. Het klinkt heel stom allemaal, want dat is het ook, maar hij is niks anders dan een jonge gast die gewoon het “single leven” voor even wil ervaren.

Als ik jou was zal ik zeker niet nog vragen op casual elkaar te zien, je doet jezelf daar alleen maar pijn mee en waarom zou je toegeven aan zo’n jongen die zo kortaf iemand kan afwijzen? Als je het toch nog goed wilt af sluiten kan je altijd misschien nog vragen wat precies de reden is dat hij je niet meer wilt zien, ook al moed ik het niet aan. Groetjes, x.

Ik denk dat je gelijk hebt, dat hij van tevoren al wist dat het maar voor één keertje was. Toch jammer dat ik dat nu heb gehad met iemand met wie het echt wel zou kunnen klikken. Ik kan hem nu wel voorgoed uit mijn hoofd zetten... Je hebt gelijk, ik ga niet naar de reden vragen. Dat is niet goed voor me.

In ieder geval bedankt voor je reactie!