Okay.. wow.. dat is zeker balen en even slikken. Snap wel dat je het heel persoonlijk kan nemen zeker als je zo’n goeie klik had en intiem bent geweest; verbaal en fysiek op een eerste date. Denk echt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan, dus leg het “probleem” zeker niet bij jezelf.
Wat ik vermoed dat er aan de hand is, is het feit dat deze gast het eenmaal zag als een avontuurtje voor nu en dus naar niks serieus zoekt. Of.. hij wilt heel erg hard to het spelen, en aangezien hij niks zoekt, het al wou af kapte om de upper hand te hebben. Als hij kort geleden een serieuze relatie had, wilt hij zich nu vast overwonnen voelen. Het klinkt heel stom allemaal, want dat is het ook, maar hij is niks anders dan een jonge gast die gewoon het “single leven” voor even wil ervaren.
Als ik jou was zal ik zeker niet nog vragen op casual elkaar te zien, je doet jezelf daar alleen maar pijn mee en waarom zou je toegeven aan zo’n jongen die zo kortaf iemand kan afwijzen? Als je het toch nog goed wilt af sluiten kan je altijd misschien nog vragen wat precies de reden is dat hij je niet meer wilt zien, ook al moed ik het niet aan. Groetjes, x.