Auteur Topic: Ik wil niks met hem  (gelezen 691 keer)

Fleurtjee

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 oktober 2017, 22:42:43 »
Hoihoi,
Nou heeft er dus al een tijdje een jongen een crush op mij. Tenminste, dat denk ik. Weet ik bijna zeker
Nu heeft hij aan mij gevraagd of ik met m wilde fietsen naar school en dat heb ik dus 2x gedaan. Alleen vind ik hem eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik kan niet echt een gezellig gesprek met hem voeren, omdat hij zelf niet zo grappig/gezellig is. Niet echt mijn type dus. Nu wil hij weer met me fietsen maar ik liever niet. Hoe kan ik op een aardige manier zeggen dat ik eigenlijk geen interesse heb?

Megan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2017, 23:08:35 »
Dat hij samen wilt fietsen betekend niet meteen dat hij je leuk vindt. Als je niet met hem wilt fietsen moet je het gewoon zeggen.

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 04 oktober 2017, 23:26:53 »
Dat hij samen wilt fietsen betekend niet meteen dat hij je leuk vindt. Als je niet met hem wilt fietsen moet je het gewoon zeggen.
dit idd :')

Fleurtjee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2017, 07:39:07 »
Neee, maar daarvoor zijn ook al dingen enzo gebeurt waardoor ik het denk maar dat is eem beetje off topic
Maargoed, hoe moet ik dan zeggen dat ik niet wil fietsen?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 oktober 2017, 07:57:39 »
gewoon zeggen dat je niet wil fietsen? Simpel:

'Heej, joh luister. Ik vind het veel prettiger om alleen te fietsen. vind je het erg?'
Ain't no rest for the wicked!

Carpe Diem

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 05 oktober 2017, 08:18:46 »
gewoon zeggen dat je niet wil fietsen? Simpel:

'Heej, joh luister. Ik vind het veel prettiger om alleen te fietsen. vind je het erg?'

niet vragen of hij dat erg vindt... dat is een opening tot discussie/etc gewoon melden/zeggen dat je alleen wilt fietsen

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 oktober 2017, 10:17:17 »
''Ik fiets liever alleen, sorry.''
''Syncopate my skin to your heart beating.''