Auteur Topic: Ik weet niet meer wat ik moet doen  (gelezen 280 keer)

ksh

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 februari 2020, 17:50:39 »
Hey ladies!

Ik zit met de volgende problemen:
Mijn vriend en ik zijn inmiddels 1,5 jaar samen. Mijn vriend is net voor onze relatie helaas zijn vader verloren, hier is hij de afgelopen 1,5 druk mee geweest en dat is hij nog steeds. Naast zijn zorgen over het overlijden van zijn vader, is zijn verstandhouding met zijn moeder niet goed. Hij woont immers nog thuis. Ondanks dit zijn we wel gelukkig samen. Doordat we het zo fijn hebben, is het al snel ontstaan dat we veel samen zijn. We wonen in hetzelfde dorp. Op deze manier ben ik er voor hem maar tegelijkertijd doe ik het ook voor mezelf, omdat ik gek op hem ben. De laatste tijd word het hem allemaal te veel, hij is al een tijd bezig geweest met het overlijden van zijn vader en nu is zijn thuissituatie gecompliceerd omdat de relatie met zijn moeder niet ok is. Door deze problemen die maar niet ‘ophouden’ gaat het heel slecht met hem. We praten veel hierover. Ondanks dat hebben wij de laatste tijd geregeld ruzie, om dingen waar we normaal nooit moeilijk over zouden doen. Maar het lijkt erop dat de bom op barsten staat. Ik merk dat ik me hierdoor ook slechter ga voelen en weet niet zo goed wanneer mijn grenzen zijn bereikt. Ik merk dat ik er emotioneel ook heel onzeker door word omdat we onze tijd invullen met het oplossen van problemen in plaats van echt samen zijn. Hebben jullie tips of advies voor mij.

R_draws

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 februari 2020, 22:26:20 »
Wat vervelend!
Ja ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan er niet heel veel over zeggen maar gewoon een gesprek voeren...
(Niet dat dat alles beter maakt)
Maar ik snap dat het voor hem heel vervelend is, en nu voor jou natuurlijk ook.
Ja ik zou het er gewoon een keer erover hebben.
R_draws

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 februari 2020, 07:21:15 »
Wat vervelend! Ik zou er met hem over praten... Communicatie is een van de belangrijkste onderdelen van een relatie. Sterkte