Auteur Topic: Ik vind mijn beste vriend leuk  (gelezen 154 keer)

ninamsterdam

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 december 2019, 16:43:56 »
Haiii, oke ik ga een lang verhaal vertellen en zou het fijn vinden als je dit leest, dat je je mening / gedachte erover deelt ! x

oke dus: ik heb een goede vriend, laat ik hem even Jan noemen.
Jan en ik kennen elkaar via school al bijna 2 jaar ( ben nu zelf 16 jaar ). Sinds ik hem ontmoette vond ik hem eigenlijk al heel leuk, en we appten ook best wel veel. Nu vond ik het moeilijk om te zien of het vriendschappelijk was of niet. Zo gingen we een half jaar lang door ( we hadden allebei soms tussendoor een klein beetje een crush op iemand, maar that was it ). Toen in de zomer 2018 appte ik Jan toen ik op vakantie was van ja ik denk dat ik een crush op je heb, hoe voel jij je hierover.
Hier reageerde Jan op dat het voor hem alleen maar vriendschappelijk was. Ik moet zeggen dat ik het veel minder erg vond dan verwacht. We bleven wel gwn goede vrienden.
Ik had toen Jan dat had gezegd, vlak daarna alweer flow met een andere jongen. Dit duurde een paar maanden maar ging wel weer over rond december 2018. Hier was ik ook weer niet zo kapot van.
Toen begin 2019 ontmoette ik een andere jongen waarop ik echt verliefd was. Dit duurde tot juli 2019. Hiervan was ik echt helemaal kapot en Jan heeft me echt heel erg goed geholpen toen.
Nu ben ik alweer een tijdje single, en merk ik dat als ik nieuwe jongens ontmoet, ik ze ga vergelijken met jan. Ook merk ik steeds vaker signalen van zijn kant dat hij me wellicht leuk vindt. Ik ga nu niet een hele waslijst daarmee opnoemen, maar gwn heel veel kleine dingen.

sidenote: in de zomervakantie was ik heel dronken en heb ik tegen een vriendin op de wc gezegd dat ik Jan als eerste zou zoenen van de mensen die er waren, maar dat de enige reden dat ik het niet deed was omdat ik bang was dat hij het niet zou willen.

SUPERSTOM want dat heeft hij gehoord en hij nam me toen apart en zei van : ja ik zou nooit wat met haar doen omdat we bevriend zijn, en dat heb ik ook wel met jou eigenlijk.
dus ik reageren alsof ik dacht dat hij me niet gehoord had met ja ja snap ik ik ook niet met jou iel haha

Nu is het ding dat ik sinds schooljaar op een andere school zit en we elkaar dus alleen buiten school zien.
Hierdoor zien we elkaar veel minder, en daar baal ik natuurlijk best wel van. Ook dacht Ik van leuk, nieuwe School, nieuwe leuke jongens. Maar ook nu lukt het me niet om iemand leuk te vinden omdat ik elke jongen vergelijk met Jan. Ook als ik mijn perfecte jongen beschrijf, is het Jan.
Ik heb heel erg moeite ermee omdat ik hem dus niet doordeweeks zie, en dan doordeweeks wil ik dan gwn een beetje met andere jongens, maar dat lukt niet als ik jan ook in het weekend weer zie. Ik ben dan weer helemaal in de ban van jan.

Ook heb ik de afgelopen week een droom gehad waarin hij me wou zoenen maar op het laatste moment zich terugtrok, en toen dat Jan zei : nee dit kan niet we zijn bevriend, ik wil wel Marja nee

conclusie ; help me ik weet niet wat ik moet doen. Hem vergeten of toch een beetje proberen op die manier te zijn met hem.
xx