Auteur Topic: Ik (17) ben verliefd op een jongen van 25.  (gelezen 951 keer)

A.

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 april 2020, 22:58:31 »
Hey, ik ben heel erg verliefd op een jongen die mijn leidinggevende is in een winkel. Ik praat niet veel met hem, maar hij is wel wat ouder dan ik... Ik vind hem alleen super grappig en aardig en hij heeft humor. Zoveel praat ik zoals ik al heb gezegd niet met hem, maar ik krijg het altijd helemaal warm als ik in zijn buurt ben. Hij leidt al een heel ander leven dan ik en dat maakt deze situatie erg lastig. Ik ga aankomend schooljaar hopelijk studeren en hij werkt al. Ik weet niet eens of hij een vriendin heeft, maar volgens mij niet. Hij vroeg ook een keer wat mijn leeftijd was en hij geeft me vaak een klein complimentje. Ik weet niet of hij tegen iedereen zo doet, want dat kan best. Maar ik weet niet of hij me leuk vindt en hoe ik hier op een onopvallende manier achter kan komen. Maar het grootste obstakel is het leeftijdsverschil. Kan dit? Vinden mensen dit niet raar? En hoe weet ik of het wederzijds is? En kan het wel, met mijn leidinggevende? Ik heb overigens nog nooit een relatie gehad, gezoend, etc.... Ik schaam me hier heel erg voor omdat ik nog zo’n groentje ben die nog niks kan. Hebben jullie raad, advies, tips, tops, wat moet ik wel / niet doen, hebben jullie eigen ervaringen?
Kusjes Anna

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 april 2020, 09:12:46 »
Volgens mij ben je gewoon ontzettend aangetrokken tot hem. Het is juist lust. Nog geen verliefdheid

flower123

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2020, 03:42:32 »
Ik geloof zeker dat je hem leuk vind,  alleen het is wel je leiding gevende en van het leeftijdsverschil ga je zeker wat merken, jullie zitten zoals je al zegt allebei in een hele andere fase en dat gaat ook zo blijven. Het is wel echt een groot leeftijdsverschil... Maar er zijn zeker meer mensen met zo'n leeftijdsverschil dus het kan wel werken. Maar je zegt zelf ook dat je nooit een relatie hebt gehad enzo en je bent nog heel jong. Als je met een oudere jongen wil gaan is het wel handig als je stevig in je schoenen staat. Als ik jou was het lekker laten, hem gewoon leuk blijven vinden mag gewoon, nu is het ook spannend je leidinggevende en een oudere ''man''. Ik zou lekker kijken naar jongens die wat jonger zijn en verder doen wat goed voelt. Je hoeft je ook zeker niet te schamen dat je nog een groentje bent hoor schat, je bent nog super jong er zijn veel meer mensen die nog een groentje zijn, komt helemaal goed!! (Ik heb dit ook wel eens gehad, maar je moet je ook afvragen of het niet misschien de situatie is, hij is je leidinggevende, hij is ouder, hij geeft je complimentjes is heel spannend en leuk natuurlijk.) Maar soms moet je ook blijven nadenken en het is waarschijnlijk niet handig. Dat is mijn advies maar je moet er natuurlijk mee doen wat je zelf wilt :). Als je het toch uit wilt zoeken en erachter wilt komen of hij je leuk vind, kan je dus misschien wat meer met hem gaan praten en gewoon vragen wat hij allemaal doet en hij is ook nog wel jong dus je kan gewoon vragen of hij op zichzelf woont ofzo, gewoon interesse tonen en dan ook stiekem tussendoor vragen of hij ook een relatie heeft. Je kan misschien ook een keer vragen of je een bedrijfsuitje mag organiseren, dat vind hij sowieso heel leuk en stoer, dat je dat initiatief neemt. Dan kan je tijdens dat bedrijfsuitje hem beter leren kennen, anders zou ik zeggen vraag of hij wel eens uitgaat ofzo, maar je bent nog geen 18 dus dat gaat natuurlijk niet. En verder als het real is tussen jullie dan loopt het vanzelf.

Succes! xxx

annabellexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2020, 23:07:26 »
het is super vervelend als je verliefd bent op een oudere jongen. ik was ook verliefd op een jongen van 22 terwijl ik 14 ben. oudere jongens zijn gewoon leuker   :goodman:

lola33

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 mei 2020, 15:50:40 »
GURL NO
Je moet gewoon naar hem toe gaan het ergste wat kan gebeuren is dat hij je afwijst of zegt dat hij al een vriendin heeft, ik bedoel je zegt dat je voorderest geen contact met hem hebt en jullie een heel ander leven hebben. Als je jezelf er voor schaamt maakt het dus niet uit niemand komt het te weten, het komt allemaal goed maar vraag het gewoon het lijkt wel alsof hij kom je geeft zoals jij zegt dat hij jou complimentjes geeft, dus zet m op, je kan het, ik vertrouw je volledig. En als je denkt dat het niks kan worden omdat hij zoveel ouder is en je lkeidinggevende is het een goeie oefening voor iemand met zo weinig ervaring als jij :blush:

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 mei 2020, 17:30:04 »
GURL NO
Je moet gewoon naar hem toe gaan het ergste wat kan gebeuren is dat hij je afwijst of zegt dat hij al een vriendin heeft, ik bedoel je zegt dat je voorderest geen contact met hem hebt en jullie een heel ander leven hebben. Als je jezelf er voor schaamt maakt het dus niet uit niemand komt het te weten, het komt allemaal goed maar vraag het gewoon het lijkt wel alsof hij kom je geeft zoals jij zegt dat hij jou complimentjes geeft, dus zet m op, je kan het, ik vertrouw je volledig. En als je denkt dat het niks kan worden omdat hij zoveel ouder is en je lkeidinggevende is het een goeie oefening voor iemand met zo weinig ervaring als jij :blush:

besef wel dat het haar leidinggevende is en ze met hem werkt en als zoiets uit zou komen op de werkvloer dan zou dat heel vervelend zijn :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2020, 18:52:03 »
Het is wel een beetje op het randje vind ik. Ik denk dat je je haast af moet vragen of het wel oké/normaal is als een volwassen man van 25 interesse heeft in een 17 jarige op die manier. En dan maak je het jezelf ook nog lastig omdat hij je leidinggevende is, zoals setyourmindfree hierboven ook al zei. En hij zit in een andere levensfase.

Ik zou zeggen ga op zoek naar een leuke jongen die van jou eigen leeftijd is en ook binnenkort gaat studeren of net studeert. Je gaat nog een hele hoop mensen leren kennen als je straks gaat studeren. Maar dat is natuurlijk makkelijk om te zeggen als buitenstaander. Je moet het uiteindelijk zelf weten. Als je wel voor je leidinggevende wil gaan, zou ik er sowieso eerst achter komen of hij überhaupt wel single is en of hij jou ook ziet zitten. Je zegt zelf al dat je niet met heb praat, begin daar maar eens. Als hij jou ook leuk vind dan merk je dat vanzelf wel.