Auteur Topic: Ideeen nodig voor gedeelde interesse krijgen in relatie  (gelezen 339 keer)

BigDreamer

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 mei 2020, 19:02:29 »
Afgelopen tijd hebben mijn vriend en ik het wat zwaar in onze relatie. Een ding daarvan is dat hij vindt dat we weinig gedeelde interesses hebben en dat dat oploopt tot veel stille momenten met (video)bellen of als we samen zijn. Hij vindt dit toch belangrijker dan hij eerst dacht, dus willen wij samen op zoek gaan naar een of meerdere gedeelde interesses. Zelf weten we alleen niet waar we zouden moeten zoeken. Ik heb aangegeven dat ik gamen wel wil proberen, want vind sommige games wel leuk en ik heb er niet veel geprobeerd omdat ik er weinig ken. Maar daarnaast zou ik het persoonlijk niet weten. Hebben jullie ideeen van interesses die wij kunnen proberen?
Smile even though you're sad // thnks fr th mmrs

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2020, 20:28:17 »
Misschien een sport die jullie allebei leuk lijkt? Of misschien samen lekker dingen koken, nieuwe recepten uitproberen. Of naar de film? Mijn vriend en ik hebben allebei een abbo bij Pathé, we gaan ongeveer 2-3x per maand, superleuk!

Ik zou gewoon wat dingen proberen en dan zie je vanzelf wat je leuk lijkt. Misschien wat op internet speuren en daar een lijstje van maken. Vraag je vriend of hij dat ook wilt doen en als jullie beiden eenzelfde iets op jullie lijstje hebben staan kun je dat proberen.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Erised

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 mei 2020, 23:15:28 »
Mijn vriend en ik spelen samen Pokémon Go! Is echt super leuk samen!

But who prays for Satan? Who, in eighteen centuries, has had the common humanity to pray for the one sinner that needed it most?

BigDreamer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2020, 14:30:30 »
Heb voorgesteld om beide een lijstje te maken van onze eigen interesses en interesses/hobbies/dingen die we willen proberen. Gaan zien of dit ons een beetje gaat helpen...
Smile even though you're sad // thnks fr th mmrs