Auteur Topic: I Need Advice (sos)  (gelezen 326 keer)

Pizzapuntje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 januari 2021, 12:21:05 »
Hi dames,

klinkt misschien een beetje stom, maar ik heb niet zo veel vriendinnen aan wie ik advies kan vragen, dus daarom doe ik het hier :)

Ik date al zo een 2,5 maand met een guy. Het is super gezellig en dat spreken we beide ook wel uit. Of er meer in zit dan daten ben ik zelf eigenlijk niet helemaal uit en hij denk ook niet. Vooral nu in de Coronatijd ben ik meer op zoek naar een gezellige tijd.

Nu hoor ik de laatste paar weken steeds minder van hem. Ik probeer mij hier niet zoveel van aan te trekken,  maar als het enigste moment 04:00 uur is, dan begint dat op een gegeven moment beetje irritant te worden. Nu heb ik hem vorige wek gevraagd of we hier mee door moesten gaan. Hij reageerde eigenlijk beetje geschokt, omdat hij me wel graag zag etc.

Nu hoorde ik afgelopen weekend ineens helemaal niks meer, terwijl hij wel allemaal vragen aan me had gesteld. Ik probeerde mezelf er weer niet te veel van aan te trekken, maar had wel gezegd niet meer verwacht te hebben nog wat van he te horen, waarnaar hij weer zei dat hij juist heel graag met mij appte.

Nu vroeg ik of hij vrijdag wilde afspreken en hoorde ik weer 20 uur niks van hem. Heb besloten om toch maar te appen of ik zo een verschrikkelijke dagtaak ben, omdat hij gewoon niks zegt (en wel steeds online is). Vervolgens reageerde hij weer dat hij me heel graag wilde zien.

Nu weet ik gewoon echt even niet wat ik moet doen. Ik zie hem ook heel graag en als we afspreken is het ook altijd gezellig, maar dat 1 keer om de 12/24 uur appen is gewoon vervelend en krijg ik een beetje het gevoel alsof hij helemaal niet zo enthousiast is als dat hij zegt.

Wat zouden jullie doen?

Hoor het heel graag :)

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2021, 13:13:30 »
hey meis! wat vervelend. jongens  :hamer:
ik ben zelf ook wel van snel reactie willen, daarmee laat hij toch zien dat hij geinteresseerd in je is. zo lang wachten voelt niet goed, zeker als je weet dat hij niet druk zal zijn. misschien goed om te zeggen wat je dwars zit? of juist te vragen waarom hij zo traag reageert?