Hee! Hele herkenbare situatie haha. Ik wil allereerst even zeggen dat het geen afknapper hoeft te zijn dat jij met een andere jongen hebt gezoend, ik bedoel hij heeft nooit letterlijk naar je uitgesproken dat hij je leuk vindt dus in principe ben je hem niks verschuldigd. Verder denk ik dat je twee keuzes hebt: óf gewoon zien hoe het loopt óf hem toch eens vragen om wat duidelijkheid. Ik snap dat het laatste een erg moeilijke stap is, maar het is wel de enige manier waarop je wellicht tot een leuke date gaat komen, of dat je gewoon duidelijkheid vanuit hem hebt. Aan de andere kant zou je ook even kunnen afwachten hoe het volgende feestje gaat zijn, of hem gewoon eens een appje te sturen om te kijken hoe het gesprek dan verder loopt. Ik ben inderdaad ook wel altijd van mening dat als een jongen jou écht leuk vind, hij wel actie onderneemt en het wel vrij duidelijk laat merken. Hou ons op de hoogte!
Oké bij deze even een update. Het was vorig weekend carnaval. De eerste avond kwam ik alleen zijn vrienden tegen, maar zelf was hij er niet. Toen kwam een vriend van hem naar mij toe en hij zei: Ja jij wil Thomas he? Dus ik moest lachen en ik deed zo'n gebaar van stil. Toen raakte ik met hem aan de praat en hij zei van: Ja ga hem nu appen, want hij is net geland (hij was op vakantie), dan sta je al 1-0 voor. Dus ik moest lachen en ik zei dat ik hem niet uit het niets ging appen. Toen begon hij er over dat we al eerder contact hadden gehad, dus die vriend was duidelijk wel op de hoogte van de situatie. Verder weet ik niet meer precies waar het gesprek over ging, maar ik denk dat het wel iets goeds is dat die vriend er van weet.
De tweede avond was hij er zelf wel, maar heb hem helemaal niet gesproken die avond

Dit vond ik best wel kut en ik besloot het de volgende avond anders te gaan doen. De derde avond was hij er ook, maar ik stond de hele tijd niet bij hem in de buurt. Dus ik besloot al mijn moed bij elkaar te rapen en zelf naar hem toe te gaan. Maar eerder kwam een vriend van hem al naar mij toe. Hij gaf mij een knuffel en we hadden een leuk gesprek, maar ik had het idee dat er meer intenties van zijn kant af kwamen, terwijl dit juist die vriend was aan wie ik vrijdag verteld had dat ik Thomas leuk vond, maar misschien heb ik dit ook wel verkeerd geïnterpreteerd.
In ieder geval: ik ging naar hem toe en vroeg hem of hij naar Ajax was geweest. Nou dit had ik volgens mij beter niet kunnen vragen, want hij zei 'Ja' en toen draaide hij zich weer om. Echt heel vreemd. Oké Ajax had verloren, maar dan kun je toch nog wel normaal doen haha? Maar ik snapte het echt niet, want waarom deed hij zo nadat we weken lang gepraat hebben op Whatsapp? Stel dat hij niks met mij wil dan kan hij toch nog wel een normaal gesprek voeren?? Ik was echt in de war. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat hij mij met die vriend zag praten, maar dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Een week later gingen we weer uit en was hij er ook. Toen ze binnen kwamen, kwam er een vriend van hem naar een vriendin van mij toe en zei: Ja Thomas is er ook voor Iris. Nou ik was het echt helemaal kwijt. Wat is dit nou? Later was die vriend weer met die vriendin van mij aan het praten en zei hij: Ja er moet iets gebeuren tussen Iris en Thomas of in ieder geval iets in die richting. Nou de avond vorderde en op een gegeven moment ging hij naar huis, zonder gepraat te hebben. Toen hij wegging kwam hij langs ons heen en zwaaide hij. Naja, ik snap er in ieder geval niks meer van. Help me out!