Auteur Topic: Hotel  (gelezen 1025 keer)

Mamitje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 april 2019, 18:32:47 »
Hallo guys, ik heb een vraagje.. ik ben 17 en ik moet morgen overnachten in zwolle aangezien ik minderjarig ben moet mijn moeder me in checken. Dus de kamer staat op 1 volwassen en 1 kind. Ik wil mijn flow meenemen. Zou dat kunnen? Want mijn moeder verblijft niet en de kamer is gewoon geboekt voor 2 personen.

Alvast bedankt- x

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2019, 19:04:22 »
Staat de hotelkamer op jouw moedersnaam? Is je flow meerderjarig?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Rrrr-Meeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2019, 17:43:11 »
Toevallig zag ik in de regels van het hotel waar wij laatst verbleven staan dat als je bezoek op je kamer wenst te ontvangen, het bezoek zich dan wel moet melden bij de receptie in verband met brandveiligheid. Ik weet alleen niet of je wat aan die informatie hebt. Twee personen is natuurlijk gewoon twee personen, maar als de kamer op naam van je moeder staat en er slapen twee hele andere mensen, dan weet ik niet of dat zomaar door de beugel kan? Ik denk het eerlijk gezegd niet.
"In overgave vind ik vrede en ongewapend ga ik de weg. Vrede wens ik vriend en vijand."

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2019, 18:53:16 »
Ivm calamiteiten lijkt me dat inderdaad niet het beste plan.
Hoi