Auteur Topic: Hoe was jou valentijnsdag?  (gelezen 6827 keer)

Perronita

• Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream.
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 15 februari 2012, 19:16:44 »
Met rozenactie een roos gekregen van m'n vriendin :') En thuis cadeautjes aan m'n ouders gegeven, was wel leuk :P
Space was just a word made up by someone who's afraid to get too close.

ashley

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 15 februari 2012, 19:24:08 »
zo lieef haha, hij had allemaal hartjes geknipt en in de koelkast gehangen, en kaarsjes aangestoken en een lief kaartje. zo lieef toen ik drinken wou pakken :x:p
orgineel toch haha

bovengemiddeld

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 15 februari 2012, 19:25:35 »
Nice. Ik werd opgehaald van mijn stage, daar was ik al heel blij mee, want de treinen reden amper. Daarna zijn we pannenkoeken gaan eten, omdat ik gek ben op pannenkoeken. En daarna naar de bioscoop geweest en kreeg ik nog een roos van hem (: Ik ken hem net 2 weken, maar dit zijn dikke pluspunten, hihi!

XLELY

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 15 februari 2012, 19:25:58 »
Mijn schatje was ziek, maar stuurde me wel een lief smsje :) En zaterdag zie ik hem weer dusja, dat gaat wel gezellig worden ghehe <333333333333333333333
Ook nog een roos gekregen van een vriendin van me :)

salma

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 15 februari 2012, 19:40:08 »

Deprimerend. Forever alone gevoelens.

AHAHAHAHHAHAHA same here!
VERKOOPTOPIC :)http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/nieuw-verkooptopic-nieuwe-mooie-fashion-kleding-251104.0.html

Emptiness

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 15 februari 2012, 19:44:09 »
Als elke andere dag.

starlet_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 15 februari 2012, 19:46:37 »
Niks bijzonder. Ik had voor hem een klein cadeautje, en hij niets voor mij. Maar oke, we hadden ook niet afgesproken iets voor elkaar te kopen.

B.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 15 februari 2012, 19:47:52 »
Ik heb twee rozen gekregen, met de rozenactie op school. (:
Ze zijn alleen wel anoniem, haha.

BODYSWAP

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 15 februari 2012, 19:47:54 »
Ik kreeg een roos maar geen idee van wie :') Echt mijn eerste valentijnscadeau ever ofzo. Ze werden bezorgd in de klas
en 's avonds gezellig naar een vriendin (:

Jamie

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 februari 2012, 19:49:21 »

@little_lover: Ach niet doen joh. En je kan de volgende keer iets meer doen?

Ja dit laat ik me echt niet meer gebeuren haha, maar ach, vond het zo lief van hem haha (A)
27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.

Klara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 15 februari 2012, 19:54:04 »
Stom!!
Ik was gister, op valentijnsdag, precies een maand ‘bezig’ met een jongen, paar dates gehad(geen echte omdat er steeds vrienden van ons meegingen). En best veel sms contact gehad. Ook een paar nachten samen geslapen (na het uitgaan, wanneer een van ons niet met de trein terug kon). Die nachten waren best intiem, dicht tegen elkaar gelegen, beetje gekust en geknuffeld,. Maar de laatste nacht was die van donderdag op vrijdag. Ik had al het idee vooraf dat hij die nacht veder wou gaan, maar ik wou dit niet. Eenmaal in bed begonnen we weer te knuffelen enzo, maar op een bepaald moment maakte die mijn bh los. Maar ik deed hem weer aan, en zei dat ik dat liever niet wou. Dat begreep ie wel zei die, en hij zei dat ie het niet erg vond om te wachten. .
Die vrijdag avond sms’te die nog wel, en ik smste terug,maar hield alles wel wat oppervlakkig, en reageerde niet op z’n laatste berichtje,.
Maar sinds dien heb ik niets meer gehoord! Had verwacht juist op valentijnsdag wel iets van hem te horen. Maar blijkbaar niet.
Dusss.. Blijkbaar wou ie maar 1ding.. ofzo?
x

salma

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 15 februari 2012, 20:04:04 »
^dat sowieso ;o
Maar had je wel echt een relatie met hem?
VERKOOPTOPIC :)http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/nieuw-verkooptopic-nieuwe-mooie-fashion-kleding-251104.0.html

Astrosloth

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 15 februari 2012, 20:08:50 »
Forever alone :'D
Here today, two inches to the left tomorrow.

acgirlscene

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 15 februari 2012, 20:32:09 »
Gezellig uiteten (eigenlijk meer omdat we anderhalfjaar hadden) geweest en daarna ging ik bij hem slapen.

VIVRE Δ

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 15 februari 2012, 20:33:13 »

Geweldig. Niet sarcastisch, echt geweldig :3

TheSublime

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 15 februari 2012, 20:35:00 »
Eerst moest ik vroeg opstaan, daarna naar de fysio, toen door naar school, in de pauze had ik mijn mondeling Nederlands, daarna een so Frans, door naar de dokter, daarna post bezorgd en vervolgens huiswerk gemaakt en in slaap gevallen. Niks bijzonders dus.

VILTxSTIFT

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 15 februari 2012, 20:36:07 »
Super lief kaartje van m'n vriendje gekregen :)
Echt een super dag :"D

Klara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 15 februari 2012, 20:50:06 »

^dat sowieso ;o
Maar had je wel echt een relatie met hem?

Nouja, altijd als we samen uitgingen met die hele groep kwam die de hele avond bij me dansen. Zo erg dat ik geen seconde alleen kon zijn, en wanneer der ook maar 1 andere jongen naar me  keek sloeg die z'n armen helemaal om me heen, en zei dan 'al die jongens die naar je kijken hebben lekker pech :D' Alsof ik echt van hem was.. Hoe vroeg me ook wel eens of ik alleen met hem wou afspreken, maar dan zei ik dat ik niet kon. Omdat ik eigenlijk twijfelde. Terecht blijkt nu dus..
x

chanelchique

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 15 februari 2012, 20:55:58 »
Fan-tas-tisch! We zijn maandag naar Parijs vertrokken en we komen vrijdagavond thuis. Gisteren hebben we een ochtend sightseeing gedaan, s middags lekker in het hotel gebleven en gisterenavond naar een Cubaans Valentijns-feest. Dus gisteren een drinks, dinner and dancing avond gehad. Echt super!

Mijn vriend heeft van mij een voetbalschoen gesigneerd door FC Barcelona speler Lionel Messi gekregen (hij is zelf ook voetballer).

En ik heb een nieuwe Chanel tas gekregen die ik heeeeel graag wilde!

Verder zijn we vandaag in plaats van Parijs een dagje naar Disney geweest. En toen heeft mijn vriend, terwijl ik wat winkeltjes aan het bekijken was, nog een Disney tripje voor ons in maart geboekt. Maar we zitten dan in het Disneyland Hotel, in de exclusieve The Castle Club. Zo blij!

Iris

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 15 februari 2012, 20:58:44 »
Henk was a rolling stone, wherever he laid his hat was his home

FATALITY

• Together, we can make it true
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 15 februari 2012, 21:33:25 »
Niet zoveel bijzonders, had wel iets gekocht voor m'n vriend maar hij niks voor mij omdat dat niet hoefde van mij (was net jarig geweest)
En verder hou ik niet zo van dat principe van Valentijnsdag, vind ik zo geforceerd
Ik laat liever de rest van het jaar ook evenveel blijken dat ik van hem hou
Music is a celebration of life      ||      The only diet shake I recommend is the shake your booty makes when you exercise

Loukie

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 15 februari 2012, 21:51:51 »
Heb pizza gegeten bij mij thuis met hem en een filmpje gekeken. Heel cliché maar het was zo leuk! Omdat hij nog wat goed te maken heeft, maar gisteren niet kon betalen omdat z'n pinpas is gebroken zei hij dat we het gewoon een maandje later 'vieren'!
tacka dig för vem du var - verkooptopic loukie

Grimalkin

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 15 februari 2012, 21:55:28 »
Eigenlijk was het wel een leuke dag. :') Maar het had niets met liefde te maken ofzo. Ik heb het gewoon gezellig gehad met mijn klasgenoten tijden handvaardigheid haha
Een tripje naar zuidklagenland, en klagen maar zoveel you want.

bluesky

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 16 februari 2012, 07:05:32 »
Heb een erg leuke dag gehad. Eerst naar m'n nieuwe stageklas waar ik van 3 kinderen meteen briefjes kreeg vanwege valentijn. En toen 's avonds kwam me vriend me ophalen en kreeg rozen van hem met een enorm lief kaartje erbij :) Daarna gingen we samen eten, want hij moest anders toevallig alleen eten. En voor de rest filmpje gekeken zoals we altijd doen ^^
To acknowledge something is one step closer to becoming strong.

Shire

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 16 februari 2012, 15:52:54 »
14 februari was niks aan. 15 februari lagen er ineens koekjes op mijn bed in de vorm van I <3 U van mijn vriend. Dat was wel lief, hahaha ;D