Auteur Topic: Hoe ver kan je gaan?  (gelezen 1857 keer)

xstardust

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 januari 2009, 14:30:12 »
Ik heb een vriend, en heb ook geen behoefte aan iemand anders! Maar soms verlang ik toch wel naar de aandacht van andere jongens. Nadruk op, AANDACHT. Verder niks. Maar hoe denken jullie daarover? Zou je als je een superleuke jongen tegenkomt vreemdgaan?

Ben benieuwd:D
als je me niet ziet zitten ga ik wel staan

SecretHeart

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2009, 14:37:39 »
Ik heb al een superleuke jongen dus waarom zou ik vreemd gaan daar heb ik geen rede voor, en zou het nooit doen ook !

Rutt

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 januari 2009, 14:48:10 »
nee, je hebt toch juist een relatie omdat je van diegene houd/alleen bij diegene wil zijn/ en alleen met diegene wilt gaan. Dus waarom zou je dan vreemd gaan..

x_roo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 januari 2009, 14:52:48 »

nee, je hebt toch juist een relatie omdat je van diegene houd/alleen bij diegene wil zijn/ en alleen met diegene wilt gaan. Dus waarom zou je dan vreemd gaan..

Ben het eens met Rutt.
Soms als ik (toen ik nog een vriendje had) aandacht kreeg van andere jongens terwijl mijn vriendje erbij zat werd hij altijd jaloers. Dat vond ik altijd zo zielig. Dus toen zoende ik m'n vriendje altijd maar. En dan moest mijn vriendje weer hard lachen, want dan had je die gezichten van die andere jongens moeten zien  laughing7.
be inspered by the inspiration!

ANTIMATTER

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 januari 2009, 14:57:37 »
Ik hoef niks met andere jongens, geen behoefte aan. Mijn vriend is zo ongeveer perfect :3

sadbuttrue

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 januari 2009, 15:12:45 »

Ik heb al een superleuke jongen dus waarom zou ik vreemd gaan daar heb ik geen rede voor, en zou het nooit doen ook !

Ik zou me in ieder geval zwaar kut voele als hij het zou doen,
Dus waarom zou ik het doen?
Ook geen behoefte aan trouwens xD
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2009, 15:13:30 door sadbuttrue »

IndividualS

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 januari 2009, 16:42:00 »
oh dat herken ik zo!
heb echt een lieve vriend en ben ook blij met hem
maar soms zou ik toch wel eens wat aandacht van een andere leuke jongen hebben.
alleen vreemdgaan ik weet niet of ik dat wel zou kunnen
hij is wel een x vreemdgegaan en ik weet hoe pijn dat deed, wil ik niet nog een x.
ik zou wel weer eens lekker willen dansen met een andere jongen en even helemaal los gaan.
k snap je wel :)
x

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 januari 2009, 16:43:36 »
Ik houd van mn vriend dus waarom zou ik behoefte hebben aan aandacht van een ander?

xstardust

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 januari 2009, 21:26:32 »

oh dat herken ik zo!
heb echt een lieve vriend en ben ook blij met hem
maar soms zou ik toch wel eens wat aandacht van een andere leuke jongen hebben.
alleen vreemdgaan ik weet niet of ik dat wel zou kunnen
hij is wel een x vreemdgegaan en ik weet hoe pijn dat deed, wil ik niet nog een x.
ik zou wel weer eens lekker willen dansen met een andere jongen en even helemaal los gaan.
k snap je wel :)
x

precies, ik hoef ook niet vreemd te gaan, maar de aandacht is leuk. Het geeft je ook een boost zelfvertrouwen en dat kan wel fijn zijn. Ik hou echt super veel van hem en zou ook alles voor mijn vriend willen doen. Ik weet ook hoe het voelt om bedrogen te worden, en dat wens ik mijn ergste vijand niet toe serieus.
als je me niet ziet zitten ga ik wel staan