Auteur Topic: Hoe maak je hem gek --> Rare vraag voor gevorderden:P  (gelezen 160761242 keer)

Tisjoe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 26 juni 2007, 21:34:22 »
oohh..dit is echt grappig om te lezen...ik kan je geen raad geven, ik ben niet zo gevorderd :P
succes meid !!
Xx
« Laatst bewerkt op: 08 november 2007, 21:38:22 door Tisjoe »

DrumNBassLove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 26 juni 2007, 21:37:06 »
hahahaha wat grappig dit :P
Nienkeeee_ dat is echt té grappig :P
ik ga het allemaal maar is een keer uitproberen :D
Behalve dat strippen :S daar ben ik denk ik iets te niet zeker over mijn lichaam voor [A]
xx
Tears are words from the heart that can\'t be spoken

Lauraa_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 26 juni 2007, 22:41:26 »
k heb ook nog nooit sex gehad.. maar weet wel iets waarmee je m helemaal gek kan make...
tis al wel paar keer gezegt.. maar als je het in de bios  (VOLLE BIOSZAAL) ist helemaal mooi:P
t meot wel beetje druk zijn anders bespringt ie je half:P  moet je hem onder de film kriebelen op ze bovenbeen.. beetje met je nagels enz..en dan op gegeven moment haalt ie je hand weg omdat ie gek wordt..als iezich net weer kan concentrere op de film nog een keer doen .. gegarandeerd succes;) en als je thuis bent.. tja danwil die vast wel(A):P

HOIDOEIXD

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 26 juni 2007, 22:54:45 »
heel zachtjes van boven z'n knie strelen en dan heeel langzaam naar boven gaan tot ongeveer aan z'n lies. en dan niet aan z'n 'geval' zitten.

zachtjes kleine likzoenene geven in z'n nek en dan steeds verder naar beneden over z'n buik langs z'n navel enz en dan net boven z'n broek stoppen.

en sexy lingerie ; dat werkt altijd.
Bring the joy in your life.

_Yezz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 juni 2007, 17:29:57 »
* Zoals al vaak gezegd; strelen op zn onderbuik/bovenbenen/lies, maar nét niet tot dààr gaan xD.
* Met je tong in zn oor of op zn oorlel sabbelen
* Achter hem staan als hij met zn rug nr jou staat en dan je armen rond zn buik leggen zegmaar. Ik ben kleiner dan hem en doe het daarom niet zo vaak (is ook maar zo'n raar zicht xD). Maar àls ik het dan 'n keertje doe heeftie 't wel heel graag.
* Gwn over zn borstkas/buik strelen, of als je lang nagels hebt kan je die ook (zachtjes xD) gebruiken.
* Als hij op zn rug ligt, er gaan opzitten en hem dan zachtjes kietelen. (Hij kan weinig doen xD), zn reactie is zoooo schattig!

Vraag hem wat hij graag heeft..? x
I wonder if I ever cross your mind.

Truusz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 28 juni 2007, 19:44:18 »
Pfoe, aan zijn oren zitten kan ik beter niet doen, nadat hij een keer oorontsteking heeft gehad is dat namelijk een op een negatieve manier gevoelig..

Ik doe hem altijd een blinddoek om eerst beetje masseren zodat die ontspannen wordt en dan zoenen in zijn nek, langzaam naar beneden, weer naar boven, weer langzaam verder naar beneden en aan hem zitten. Op een gegeven moment blinddoek af en verder gaan en al die tijd mag hij niks doen, en gek dat die wordt ;)

Anonymous

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 10 juli 2007, 14:44:42 »
Aan z'n oorlel sabbelen als je op hem ligt en z'n handen vasthoudt boven zijn hoofd zodat hij niets kan doen. Doe dit als je in sexy lingerie ligt, of juist gewoon met kleren aan.
Proberen beetje diep uit te ademen en beetje te hijgen/kreunen (niet te hard) in z'n oor.
Geloof me, dit werkt ;)
××

xPeaches

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 10 juli 2007, 19:58:51 »
Oehww leuk,  (is trouwens niet een gore vraag hoor) :P
Bij mij werkt dit altijd goed; sexy dingen in zijn oor fluistere terwijl je met je hand langs zijn ''maatje'' strijkt, als je maar niet zijn maatje aanraakt want dan is het spel voorbij.
Of hem een x een Geil smsje sture da helpt ook heel goed, wedde dat hij meteen op zijn fiets springt haha :angel:

lOn_xXx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2007, 15:46:38 »
!
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2007, 21:50:47 door lOn_xXx »

WOAHjoyce

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 19 juli 2007, 15:51:27 »
Ohh ik krijg mijn vriend helemaal gek door gewoon hem in zijn nek te zoenen en te strelen en te kriebelen. Dan is hij niet meer te houden. En dan gewoon stoppen, opstaan en wat anders gaan doen en hem dan laten zitten en dat gewoon een paar keer achter elkaar doen. Echt wel dat hij dan gek is :)

Anonymous

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 19 juli 2007, 18:26:29 »
Oh, dit is echt handig en leuk om te lezen :) ga ik zeker eens uitproberen!

Iminlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 22 juli 2007, 20:34:41 »
Dit is zeker handig ja, haha!
don't stop, make it pop, dj blow my speakers up!

MEISJE_KB

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 02 augustus 2007, 17:05:09 »
strelen aan de binnekant van zijn bovenbenen & over zijn onderbuik & kusjes geven in zijn nek & likken aan zijn oorlel!  alles behalve zijn 'jeweetwel' dan wordt hij echt helemaal gek  :D

suuuss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 02 augustus 2007, 17:48:19 »
Even een vraagje.. Worden jongens niet chagrijnig/boos als je midden op zo'n 'heet' moment stopt, juist als hij helemaal gek wordt? Of als je hem eerst helemaal geil maakt en daarna zegt dat je geen seks met hem wil hebben. :P
you are so sad maybe you should buy a happy meal : )

Lisaanepaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 02 augustus 2007, 22:46:58 »
strippen ? blinddoek ? 16 jaaar ? omg

Fleur87

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 03 augustus 2007, 01:48:51 »

Even een vraagje.. Worden jongens niet chagrijnig/boos als je midden op zo'n 'heet' moment stopt, juist als hij helemaal gek wordt? Of als je hem eerst helemaal geil maakt en daarna zegt dat je geen seks met hem wil hebben. :P

nee hoor, mijn vriend gaat altijd lachen en trekt  zo n gezicht van dit meennn je niet ...
uiteindelijk geef je m toch wel wat ie wilt. als je iig een beetje gevorderd bent

Hankee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 08 augustus 2007, 22:27:55 »
iedereen zegt wel: niet zijn jeweetwel aanraken maar je kan ook gewoon als je samen op de bank tv zit te kijken ofzo gewoon je hand op z'n kruis leggen
net alsof je gewoon je hand op zijn been wou leggen maar net iets teveel naar rechts zat.. of naar links

Horrolady

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 21 augustus 2007, 20:06:02 »

iedereen zegt wel: niet zijn jeweetwel aanraken maar je kan ook gewoon als je samen op de bank tv zit te kijken ofzo gewoon je hand op z'n kruis leggen
net alsof je gewoon je hand op zijn been wou leggen maar net iets teveel naar rechts zat.. of naar links

haha dat is een goeie wedden dat ie dan raar opkijkt ;) zitten goeie dingen tussen
~ 05-02-'14  Love of my life! ~  I'm happy at home, you're my best friend!

Mariska1

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 21 augustus 2007, 20:38:46 »
Handig dit :P
Love your own things, and be proud of it!

kellygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 07 november 2007, 16:37:56 »
sexy kleding doet het hem meestal wel (lingerie). Minirokje ook. Hoge laarzen zijn ook voor heel wat jongens opwindend :) . Ik draag meestal (echte) rijlaarzen op skinny jeans en dat 'pakt' ook vaak. :P Gewoon uitproberen! :ja:

HelterSkelter

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 07 november 2007, 16:54:32 »
grappig :p
:((  

LOVEEstoned

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 08 november 2007, 21:13:25 »

Ik heb nog nooit sex gehad dus gevorderd ben ik niet maar, mijn inmiddels ex vriend kreeg al een stijve als ik in bijzijn van andere met mijn nagels over de binnenkant van zijn bovenbeen ging strijken.
Dat deed ik een keer toen we een film aan het kijken waren met zn ouders dr bij. Hij werd knal rood en legte gouw een kussen op zn 'tent' :P Whaha

Zooo, jij praat al over dingen waar de meeste 6jarige niet over zouden praten! Best vroeg hoor!

LifeOfRoshelle

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 08 november 2007, 21:49:03 »
by myn ex ging ik met me hand zo by ze been strelen onder de tafel, toe we aant ete ware, dat was zoo comisch XD

MrsAnne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 08 november 2007, 21:49:39 »
Gewoon geile smsjes sturen als je naar hem toe gaat, als je er eindelijk bent, doen alsof je van niks weet, tijdens het eten toevallig langs zijn dij gaan en even kriebelen (NIET ZIJN 'GENERAAL' AANRAKEN!), dan boven op bed op hem zitten en vooral zorgen dat jij hem versierd door hem te zoenen, hem uit te kleden, jezelf uit te kleden en dat hij toch nergens aan mag komen.. op gegeven moment ga je naast hem liggen, wedden dat ie zich niet kan houden:P
Wees jezelf, dan komt alles goed «3

Joni_3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 09 november 2007, 09:09:24 »
Als je ergens samen naartoe gaat, naar de bakker of de supermarkt ofzo,
en je moet in een rij aanschuiven, bijt hem dan eens zachtjes in zn oorlel :-)
dat werkt!
Of terwijl hij aan de telefoon is met iemand...

Erg komisch :-)