Auteur Topic: Hij twijfelt en ziet er geen toekomst in  (gelezen 329 keer)

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 augustus 2019, 21:09:14 »
Hi girls,

Ik heb al meerdere keren over dezelfde jongen een topic gemaakt. Ik breng nu al maanden met hem door en we hebben het altijd heel gezellig. Iedereen zegt dat wij een relatie hebben, maar wij hebben nooit dit label er aan gehangen, omdat ik er niet klaar voor was (nu wel btw).

In mijn jeugd heb ik meerdere trauma's opgelopen, waardoor ik sociale angst, een erg laag zelfbeeld, bindingsangst en verlatingsangst heb. Ik ben hiervoor al bijna een jaar in behandeling, maar heb veel slechte momenten die vooral overgaan in zelfhaat, automutilatie en suïcidale gedachten. Nadat mijn opa vorige maand is overleden, gaat het een stuk slechter, maar werk ik hard om niet nog verder terug te vallen. "Mijn vriend" is een ontzettend fijne steun voor mij in deze tijd en is al lang van op de hoogte dat dit speelt.

Gister was ik bij hem, en liep het niet zo lekker tussen ons omdat ik een aantal moeilijke dagen achter de rug heb. Na een gesprek kwam hij ermee dat hij erg over ons twijfelt, omdat hij geen toekomst met mij ziet, vanwege mijn gezondheid. Hij kijkt dan gelijk drie jaar de toekomst in en weet voor zichzelf nog niet wat hij in de toekomst wil en is hier best bang voor. Hij liet weten dat hij te bezorgd om mij is en zich daarom niet goed voelt. Ik schrok hier heel erg van, omdat het blijkbaar al een paar weekjes speelde, maar hij dit nooit eerder heeft gezegd. Ook is hij vaak erg gesloten over zijn gevoel waardoor hij moeilijk te peilen is, hij zat hier zo erg mee dat hij volledig brak.

Na een hoop tranen van ons beiden, hebben we besloten het nog een paar weekjes aan te kijken, en dan beslist hij wat hij wil. Ik weet namelijk wel dat ik graag met hem doorga. Ik ben ook bereid een stapje terug te doen en rustig verder gaan met het opbouwen van een relatie. Uiteindelijk zijn we samen wat gaan eten, hebben we "seks" gehad en ben ik blijven slapen. Al kon ik echt niet slapen, omdat ik zo verdrietig hierom ben. Ik vertrouw na ruim 19 jaar voor het eerst een jongen op deze manier en houd zo veel van hem en dat gebeurt dit. Hij geeft mij nu ook veel gemixte signalen, door te zeggen dat het zo gezellig vindt, veel van me houdt, me zo mooi vindt en graag bij me is, hij kust en knuffelt me ook. Hij wil volgende week gewoon afspreken. Hij heeft vandaag ook een groot deel van mijn familie ontmoet en gaf daarna aan dat hij heel gezellig vond. Hierdoor ben ik heel in de war en verdrietig, omdat ik moeilijk met dit soort onzekerheden om kan gaan.

Sorry voor het lange bericht, maar ik hoop dat iemand tips voor me heeft hoe ik hier mee om moet gaan en zodat ik even mijn ei kwijt kon.

ps: ik heb vandaag een hele grote stap gemaakt, door mijn mesje waarmee ik me automutileerde na ruim twee jaar weg te gooien :cheers:

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2019, 14:07:01 »
Wat goed dat je je mesje hebt weggegooid! Daar mag je echt trots op zijn.

Ik snap je vriend eigenlijk heel goed. Ik denk dat hij je heel leuk vindt maar doordat er zoveel problemen bij jou zijn qua gezondheid hij het erg lastig vind. Jullie zijn nog jong, hij heeft ook toekomstdromen die hij waar wil maken. Dit kan nogal gaan botsen in de toekomst en ik denk dat hij daar meer aan denkt dan in het nu te leven.
Mooier kan het niet --- Wil jij ├ęcht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 september 2019, 19:58:07 »
Kleine update!

Ik ben afgelopen weekend een dagje met hem weggeweest. We hadden het er in het begin er kort over, maar hij gaf aan dat hij het een beetje opzij had geschoven.

Later begon hij er zelf over dat hij spijt had dat hij het zo had gebracht en graag mij niet meer als een vriendin wil zien, maar als zijn vriendin.  :bounce: