Auteur Topic: Hij praat niet meer  (gelezen 462 keer)

dreamerx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 maart 2020, 18:58:27 »
Heyy girls,
ik zit ergens mee en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. De laatste tijd praat een van mijn goeie jongensvrienden (we zijn echt alleen vrienden) niet meer tegen me of doet hij bot. ik snap het niet want 2 weken geleden gingen we heel goed met elkaar en lachten we veel enzo, maar nu opeens zegt hij geen hoi meer in de gangen en in de klas. Ook kwam hij altijd een praatje maken, maar dat doet ie ook niet meer en als ik wat vraag reageert die een beetje vreemd :( hij doet soortvan alsof hij me niet meer kent.. Ik mis onze gesprekken en ik weet niet wat ik moet doen. help:(

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 maart 2020, 20:07:00 »
Heel apart, heb je al geprobeerd hem te confronteren over de app erover, zodat hij het gesprek verbaal niet uit de weg kunt gaan, een directe vraag in een appje is lastig om omheen te lullen bij wijzen van spreken. Je kan ook misschien aan andere mensen vragen wat er met hem aan de hand is, is het persoonlijk alleen naar jou toe? Of doet hij zo ook naar andere? Probeer mensen te vinden met wie jullie beiden vrienden zijn, en misschien heeft hij het er wel met over hun gehad!

dreamerx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 maart 2020, 20:53:20 »
Heel apart, heb je al geprobeerd hem te confronteren over de app erover, zodat hij het gesprek verbaal niet uit de weg kunt gaan, een directe vraag in een appje is lastig om omheen te lullen bij wijzen van spreken. Je kan ook misschien aan andere mensen vragen wat er met hem aan de hand is, is het persoonlijk alleen naar jou toe? Of doet hij zo ook naar andere? Probeer mensen te vinden met wie jullie beiden vrienden zijn, en misschien heeft hij het er wel met over hun gehad!

Op app reageert hij wel gewoon en tegen anderen doet hij niet echt zo. Ik wilde eigenlijk op app aan hem vragen of er is iets en dat ik de laatste tijd gemerkt heb dat het minder gezellig is tussen ons, maar ik weet niet zo goed of ik dat moet doen.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2020, 14:11:06 »
Waarom niet? Je valt er niet veel te verliezen lijkt me, zeker niet met hoe het nu gaat tussen jullie. Het hoeft heel simpel te zijn, wees gewoon oprecht en vraag wat er aan de hand is, hij probeert er vast onder uit te komen met een 'niks' maar wees direct en zeg gewoon dat je zeker weet dat er iets is, dus ontkennen heeft geen zin.. Als hij het er niet over wilt hebben dan heb je het tenminste geprobeerd, en wie weet, komt hij er ooit nog op terug.