Auteur Topic: Hij heeft mij gefriendzoned, maar nu doet hij zo?  (gelezen 962 keer)

WinterSneeuw2

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 juni 2019, 11:53:01 »
1 juni hebt ik gemachted met een jongen op Tinder. We raakten gelijk non stop aan de praat en bleken heel veel gemeen te hebben. Het is nooit seksueel getint oid geweest qia berichten. Op 2 juni vroeg hij of ik misschien een keer wou meeten en hebben we nummers uitgewisseld. Toen zijn we non stop gaan appen.

Na een paar dagen besloten we te bellen en hebben we bijna 4 uur met elkaar gepraat. Onze conclusie; volgens mij zouden we wel kunnen klikken irl.

Afgelopen woensdag zouden we eindelijk gaan meeten. We hadden afgesproken om koffie te gaan drinken, maar we besloten al snel naar buiten te gaan omdat het veel te druk binnen was (beide ADHD, dus focussen was moeilijk). We hebben toen 4 uur gewandeld. Ik vroeg hem halverwege of hij wou doorgaan met de date of het wou afkappen, hij wou doorgaan dus liepen we nog 2 uur door.

Aan het einde knuffelde hij mij en vertelde hij mij dat hij me heel leuk gezelschap vindt, maar geen romantische klik met mij voelt, dat ik helemaal niks verkeerd heb gedaan en wel graag contact met me wilt houden. Ik zeg dat ik dat prima vind.

(Hij vertelde mij dat zijn vorige serieuze, samenwoon relatie een paar maanden geleden uitgegaan is. Zij heeft hem gedumpt. Hij heeft een paar keer over zijn ex gepraat tijdens de date;"oh jouw moeder werkt met gehandicapten? Dat deed de moeder van mijn ex ook".)

Ik neem me voor om eerst even geen contact met hem te nemen, om te kijken hoe ik er zelf over denk en hoeveel effort hij er nog voor wil doen.

De nacht (2 uur)na de date appt hij mij of ik nirt boos op hem ben en dat hij echt graag contact wil houden tenzij ik dat echt niet wil. Ik zeg; "prima en no hard feelings. Hoe was je terug reis"?

Hij appt mij vervolgens een lang verhaal over wat er op de trein gebeurt is, over mangos. Ik heb het een paar keer gehad dat ik een mango obsessie gehad heb, dus ik vond het vreemd dat hij daarover begon.

Gisternacht appte hij mij een kareoke filmpje van tijdens uitgaan. Het was het liedje "dont you forget about me" van the breakfast club. Ik heb een paar keer gezegd dat dit mijn favo film is. Hij haat zingen, dus dat vond ik ook vreemd.

Ik neem het app initatief niet met hem meer, dat doet hij nu. Enig idee waarom hij nu doet zoals hij doet?
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2019, 12:11:28 door WinterSneeuw2 »

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2019, 14:48:46 »
Zoals hij al zei, volgens mij is hij gewoon aardig en wilt hij contact houden.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2019, 18:03:17 »
Gewoon zien hoe het loopt. Jullie kennen elkaar sowieso pas 2 weken, en omdat hij pas een paar maanden geleden gedumpt is zou het ook kunnen dat hij niet te snel wil. Of natuurlijk, zoals hij al zij, er is niks maar hij wil gewoon contact.
la vie est belle

Notknown

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juni 2019, 11:04:26 »
Ik vind het volstrekt logisch wat hij doet. Het klinkt alsof hij oprecht heel blij is dat hij zo'n goede vriendschappelijke klik met je heeft en doet er alles aan contact te houden. Zijn twijfels zijn ook logisch, aangezien jij daar veel minder behoefte aan lijkt te hebben aangezien je hem niet meer uit jezelf wil appen.

Ik zou dus voor jezelf nagaan: Wil je een goede vriendschap met deze jongen?
Als jij toch meer gevoelens voor hem hebt, of niet geïnteresseerd bent in een vriendschap met hem (wat dus ook betekent dat jij moeite moet doen, ipv alleen zijn appje afwachten), dan moet je hem dat gewoon zeggen. Dat moet hij ook begrijpen, want als je via Tinder elkaar ontmoet is het logisch dat je hoopt dat er iets romantisch/ intiems uit voortkomt.