Auteur Topic: Hij gek of ik gek?  (gelezen 5264 keer)

Pummel

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 30 december 2008, 20:33:51 »

[...]

Thanks ;) het leukst van allemaal is nog dat hij tegelijk met ons op vkantie is in chersonissos in 2009, we zein wel :P

Haha, tja, dan heeft 'ie niet veel keus dan aardig doen :P
push the envelope, wild child

L

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 30 december 2008, 20:33:56 »
Misschien is ie op je afgeknapt door die smsjes.
What can you say?! Your life is shit today!  TUMBLR http://anewpairofvintageboots.tumblr.com/ ITEMS FOR SALE http://leannsvintage.tictail.com/

xxAnjaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 30 december 2008, 20:34:00 »
nouja het is niet echt charmant ofz :P vind ik zelf dan.. en misschien wil hij niet met iemand (iets hebben?) omgaan die da soort dingen zegt.. zelfs al is het in een dronken bui.. (of misschien komt het juist dat die nu gezien heeft hoe je bént als je een dronken bui hebt ofz?) kan tog...

Pinkwin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 30 december 2008, 20:34:02 »

Nja, ik snap het wel, op sommige momenten kan ik daar ook wel eens niet tegen. =)

dat snap ik ook wel van hem maar om dan nu nog steeds dr niet over heen te zijn of zo:P
"Love is composed of a single soul inhabiting two bodies."        - Aristoteles -

Pinkwin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 30 december 2008, 20:37:26 »

nouja het is niet echt charmant ofz :P vind ik zelf dan.. en misschien wil hij niet met iemand (iets hebben?) omgaan die da soort dingen zegt.. zelfs al is het in een dronken bui.. (of misschien komt het juist dat die nu gezien heeft hoe je bént als je een dronken bui hebt ofz?) kan tog...

ik had hem al gezegt dat ik ontzettend direct ben, en daar hield hij wel van zei die, en ik heb hem ook gewaarschuwd dat ik met drank op nog directer ben.. dusss:P hij had zoiets kunnen verwachten ;) ( niet dat ik het goed wil praten van mezelf hoor, had het nooit moeten doen)
"Love is composed of a single soul inhabiting two bodies."        - Aristoteles -

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 31 december 2008, 09:15:23 »

[...]

dat snap ik ook wel van hem maar om dan nu nog steeds dr niet over heen te zijn of zo:P

Ja dat is waar, haha, beetje overdreven. =)
one day life will flash before your eyes, make sure it is worth watching

Pinkwin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 02 januari 2009, 21:38:25 »
Nieuwste ontwikkeling! ik heb ooit keer beloofd dat ik met hem mee zou gaan naar een feestje, en nou vraagtie dus of ik nog mee ga.. Maaar heb geen zin omalleen te gaan heel eerlijk gezegt,, is me ietsje te! Dus wat? vragen dat dr een chickie van mij mee gaat? of gewoon niet gaan? Hij is wel erg leuk(L):D