Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 4238980 keer)

Lili

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87450 Gepost op: 30 oktober 2020, 11:33:15 »
Ik heb mijn crush gisteren een kaartje gestuurd Vond ik leuker en persoonlijker dan een mailtje sturen. Ben benieuwd of ik een appje krijg. Tot nu toe nog niks gekregen, maar het is ook nog wel erg vroeg natuurlijk.  ;D
Ja, ik heb ook een brief geschreven, en het duurde heel lang voor hij antwoorde, maar uitijndelijk shreef hij wel terug. Ik hoop voor jou dat hij iets zal terug sturen:) zeg me als je nieuws hebt

Jef1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87451 Gepost op: 01 november 2020, 11:40:08 »
-
« Laatst bewerkt op: 09 november 2020, 19:34:38 door Jef1 »

Jef1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87452 Gepost op: 01 november 2020, 11:40:45 »
-
« Laatst bewerkt op: 09 november 2020, 19:34:18 door Jef1 »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #87453 Gepost op: 01 november 2020, 17:22:12 »
Als ik jou was zou ik subtiel aan haar vragen hoe ze het tussen jullie verder ziet. Wees vooral eerlijk over je gevoelens. Wat je mannelijke vrienden zeggen zou ik in ieder geval niet doen. Als een jongen mij zomaar vastpakt en kust krijgt hij namelijk een klap voor z'n bakkes en is het tot nooit meer ziens.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87454 Gepost op: 02 november 2020, 11:21:25 »
Wat @Iroh zegt inderdaad! Niet zomaar kussen, dat schrikt af. Wel zou je bij de volgende wandeling haar hand kunnen pakken, zodat je hand in hand loopt of speels een duwtje geven met de schouder.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Jef1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87455 Gepost op: 09 november 2020, 19:35:59 »
Dankjewel voor de tips! Maakt alles al wat gemakkelijker.

Capricornos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87456 Gepost op: 10 november 2020, 21:24:33 »
Hey, ik ben nieuw hier, maar blij dat ik deze forum heb gevonden. Ik heb een lastig probleem:
Ik was verliefd op een jongen die me niet leuk vind (hij weet het al) en nu begin ik de jongen die mij haat leuk te vinden. Daarvoor waren we "vijhanden", maar mijn hart zoekt naar iets anders. Ik weet niet wat ik moet doen.

Ik weet niet of het zo is, maar mij lijkt het of je in de war bent. Als je steeds denkt aan een partner willen, ga je al snel settelen for less en dat is echt noooit goed. Geef jezelf wat tijd en als je na die tijd nog steeds interesse hebt, ga er dan voor!

Marieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87457 Gepost op: 06 december 2020, 23:50:35 »
hey hey, ik ben nieuw hier.
ik heb sinds 7-11-2020 een relatie (dus morgen een maandje😊)
mijn vriend is suuuuperlief, aardig, knap
maar ik heb hem nog nooit in het echt ontmoet, ik heb hem leren kennen in een christelijke whatsappgroep voor jongeren (ik ben dus christelijk). hij heeft mij eerst geholpen om over mijn ex heen te komen, en vervolgens werden we verliefd😊. we sturen elke dag foto's naar elkaar en afentoe maken we een filmpje voor elkaar.
ik wil hem alleen duidelijk maken dat ik hem heeeeeel erg graag wil ontmoeten, maar ik weet niet hoe ik dat 'soepel' kan doen. iemand tips??

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87458 Gepost op: 07 december 2020, 14:06:11 »
^^Hii, zullen we een keer samen een wandeling maken? Of wil je samen een keer ergens wat gaan drinken? (als de horeca weer open gaat).
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87459 Gepost op: 07 december 2020, 14:08:08 »
Ik heb echt het idee dat mijn vriend en ik steeds meer naar elkaar toe groeien oid. In het begin vonden we elkaar wel leuk, maar wisten we soms niet ergens over te praten en nu gewoon lekker gek doen in elkaars bijzijn zonder schaamte

Marieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87460 Gepost op: 09 december 2020, 08:53:37 »
^^Hii, zullen we een keer samen een wandeling maken? Of wil je samen een keer ergens wat gaan drinken? (als de horeca weer open gaat).
Tegen wie zei je dit?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87461 Gepost op: 10 december 2020, 08:36:38 »

XXX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87462 Gepost op: 19 december 2020, 19:36:26 »

You loved me when I was hard to love and darling that's what true love is all about...

Ik kwam vandaag deze quote tegen. Deed me denken aan een meisje dat ik in september heb leren kennen. Na een paar maanden daten zei ze dat ze het druk had voor school, niet meer de dingen kon doen die ze graag deed en dat ze daar heel ongelukkig van werd. Het lag niet aan mij maar ze had wat tijd en ruimte nodig en ze vond het ook moeilijk om zelfs nog als vrienden verder te gaan. Nadat ik deze quote gelezen heb, is het oké om haar op haar verjaardag (ongeveer een maand later) terug te sturen met de vraag hoe het met haar gaat?
Nu al dank jullie wel voor de antwoorden. Dit klinkt hopeloos maar dat ben ik ook. Ik had echt het gevoel dat zij een van de eerste was die mij begreep en dat we een relatie aan het bouwen waren die niet enkel gebaseerd was op seks maar op vertrouwen en elkaar echt leren kennen.
Zou ze toen ze dit gezegd hebben het tegenovergestelde bedoeld hebben? Ik heb op haar bericht gereageerd dat ik het begreep en misschien was dat niet zo'n goed idee. Misschien wou ze net dat ik met haar in gesprek ging. Ik weet het echt niet meer.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #87463 Gepost op: 21 december 2020, 18:40:12 »
Ik had een crush op iemand, maar het was heel lastig om goed contact te krijgen met hem. Hij voelde zich ongemakkelijk bij mij en ik voelde me niet op mijn gemak in de enige omgeving waarin ik hem kon zien. Ik ben uiteindelijk ook gestopt met heengaan omdat ik het gewoon echt niet meer trok. Ik heb hem daarna nog een verjaardagscadeautje per post gestuurd, wat uiteindelijk werd teruggestuurd omdat hij het nooit heeft opgehaald. Ik heb hem nog een kaartje gestuurd met mijn nummer, hij heeft nooit geappt. Ik ben nu zover dat ik wel durf toe te geven dat ik niet meer echt verliefd ben en dat ik heel lang aan een dood paard heb lopen trekken. Hij is wel knap, maar meer niet.  :fieuw:

Niet citeren

Astrantia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87464 Gepost op: 21 december 2020, 19:13:50 »
Iemand die ervaring heeft met een lange afstandsrelatie?
Ik vind hem zó leuk maar het is erg moeilijk, niet alleen door de afstand (ander land, meer dan 1000 km van elkaar vandaan), maar ook omdat hij een stuk ouder is en al een aantal jaar klaar is met studeren, terwijl ik nog moet beginnen. Ik hoop echt dat we op de een of andere manier een weg vinden om dit te laten werken.

YouareApartofME

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87465 Gepost op: 10 januari 2021, 13:18:41 »
Ugh ik vind hem echt onwijs leuk maar of dit een relatie word?... <_<

som1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87466 Gepost op: 19 januari 2021, 21:46:29 »
deleted
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2021, 22:25:18 door som1 »

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87467 Gepost op: 20 januari 2021, 09:55:48 »
^^Ik denk dat meer mensen hun geliefden minder tot niet zien ivm corona. Het is lastig, maar volhouden.
Ik denk ook dat zijn stiefmoeder wat "banger" is voor corona en daarom zo voorzichtig wilt zijn.
Kun je ook niet het weekend van de vakantie afspreken? Dan kan hij eerst naar huis, dan naar jou toe en daarna weer naar zijn studentenkamer, zodat hij niet de hele week op zijn studentenkamer hoeft te zitten

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87468 Gepost op: 25 januari 2021, 10:14:34 »
Mijn vriend doet echt alles voor mij. Het is echt een schatje.
Ik vroeg of hij tampons voor mij wilde halen, heeft hij ook nog chocolade en een stripboek van een reeks die ik spaar gekocht. <3

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87469 Gepost op: 31 januari 2021, 23:40:33 »
Oke ik had dus een snapchat hartje met mijn vriend. Maar nu raakte ik in gesprek met een ander en staat hij op 1! Ik sta nog wel bij mijn vriend op 1... En heb hem al helemaal volgespamd. Weet iemand hoe snel je dat hartje weer terug kan krijgen/ hoe het snelst?

:goodman:

Floortje92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87470 Gepost op: 02 februari 2021, 09:56:52 »
volgens mij werkt dat toch op vaak snappen naar elkaar en het duurt even (een paar dagen)

Remains

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87471 Gepost op: 02 februari 2021, 11:56:13 »
Hey meiden, ik heb hier na jaaaren weer eens ingelogd. Vroeger was ik mega verslaafd aan het forum, haha. Voor een podcast die ik maak hebben we vrijdag twee mannen in de uitzending die bereid zijn om ALLE (ongemakkelijke) vragen van vrouwen te beantwoorden. Ik zoek dus meiden die áltijd al iets aan een man hebben willen vragen. Mag anoniem, mag van alles zijn! Lijkt me super leuk om jullie vragen te kunnen stellen aan de boys. Stuur me maar een berichtje of reageer hier:) <3

tumtum

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87472 Gepost op: 07 februari 2021, 10:19:14 »
nou kijk ik had eerst een crush op zijn beste vriend we noemen hem even geert en ik had ook niet zo'n kleine crush ook ik wou alles met hem doen enzo. en toen werd hij vrienden met mijn tweelingbroer. klinkt hardstikke leuk natuurlijk alleen ga je niet met de zus van een vriend. en nu ben ik dus op "bert". bert en geert kennen elkaar al iets te lang en dan ja. ze doen ook echt alsof ik hun kleine zusje ben omdat ze langer zijn. ze bemoeien ook echt overal mee. en ja nu heb ik dus geen idee wat ik hier in godsnaam mee moet

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87473 Gepost op: 26 februari 2021, 12:14:55 »
Hey meiden, ik heb hier na jaaaren weer eens ingelogd. Vroeger was ik mega verslaafd aan het forum, haha. Voor een podcast die ik maak hebben we vrijdag twee mannen in de uitzending die bereid zijn om ALLE (ongemakkelijke) vragen van vrouwen te beantwoorden. Ik zoek dus meiden die áltijd al iets aan een man hebben willen vragen. Mag anoniem, mag van alles zijn! Lijkt me super leuk om jullie vragen te kunnen stellen aan de boys. Stuur me maar een berichtje of reageer hier:) <3

Waar staat die podcast?