Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 4299755 keer)

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87425 Gepost op: 10 mei 2020, 02:14:45 »
:(
« Laatst bewerkt op: 14 mei 2020, 01:06:06 door cherrypie »

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #87426 Gepost op: 10 mei 2020, 12:52:29 »
Het is echt lang geleden dat ik zo verliefd op iemand ben geweest en dat degene ook goed bij me past.

Denise

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87427 Gepost op: 10 mei 2020, 20:44:54 »
Sinds een halfjaar heb ik contact met iemand uit Egypte.. We praten iedere dag en ik begin langzaam aan gevoelens te krijgen. Zelf zegt hij dat hij al gevoelens heeft.
Ene kant voelt het heel goed, anderzijds ben ik wantrouwig omdat ik al veel slechte verhalen heb gehoord. Het liefst zou ik een nep profiel aanmaken op facebook oid om te checken hoe hij reageert op een ander Nederlands meisje  :blush: :fieuw:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87428 Gepost op: 13 mei 2020, 18:13:08 »
Afgelopen nacht bij mijn vriend geslapen en ik zie hem aankomend weekend weer. Zo vaak elkaar in 1 week zien is niet standaard. Ik mis hem nu best wel, hopelijk is het snel zaterdag!

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87429 Gepost op: 14 mei 2020, 01:05:25 »
Waarom gedraagt hij zich nu het uit is opeens wel? Waarom zoekt hij nu geen aandacht meer bij andere meiden nu het uit is, maar toen ik het hem vroeg het niet te doen tijdens onze relatie hij dit bleef doen? Terwijl hij weet hoeveel pijn mij dit deed

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87430 Gepost op: 14 mei 2020, 21:46:17 »
Ik ben zó verliefd en als ie zegt dat hij van mij houdt dan krijgen mijn vlinders een boost. Maandag zijn we 5 maanden samen, het voelt lang maar ook kort. Ik heb een kleinigheidje gekocht en ik kan niet wachten om het te geven.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87431 Gepost op: 16 mei 2020, 18:30:42 »
^^Ik heb je een note gestuurd, zag de 2e net pas
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

BigDreamer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87432 Gepost op: 18 mei 2020, 20:36:18 »
Vandaag na een relatie van ruim anderhalf jaar, heeft hij het uitgemaakt.. Zijn gevoel was er niet meer en mijn gevoel was er zoals het altijd was: enorm veel liefde voor hem en enorm veel van hem houden. Nu is mijn hart gebroken en weet niet wat ik moet..
Smile even though you're sad // thnks fr th mmrs

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87433 Gepost op: 19 mei 2020, 19:59:04 »
Sinds een halfjaar heb ik contact met iemand uit Egypte.. We praten iedere dag en ik begin langzaam aan gevoelens te krijgen. Zelf zegt hij dat hij al gevoelens heeft.
Ene kant voelt het heel goed, anderzijds ben ik wantrouwig omdat ik al veel slechte verhalen heb gehoord. Het liefst zou ik een nep profiel aanmaken op facebook oid om te checken hoe hij reageert op een ander Nederlands meisje  :blush: :fieuw:

Misschien is dat wel een optie? Het klinkt misschien wel een beetje achterbaks in eerste instantie, maar als je het echt alleen puur doet voor je eigen “veiligheid” (zodat je weet hoe hij op andere meisjes reageert) is het zo’n slecht idee nog niet. Je moet altijd voorzichtig zijn met zulke lange afstanden en online contact. Of ken je hem persoonlijk? Xx

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87434 Gepost op: 22 mei 2020, 16:08:48 »
Wij gaan voor het eerst samen op vakantie!!! Over een maand gaan we al <3
Buitenland werd het niet, dus dan maar in het binnenland
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87435 Gepost op: 26 mei 2020, 00:53:09 »
Na 9 maanden ben ik nog iedere dag super gelukkig met hem. Ik denk constant aan hem, hij maakt me altijd aan het lachen en is een grote steun. Ugh ik zie hem de laatste weken minstens 4 dagen in de week, maar mis hem direct als hij er niet is.

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #87436 Gepost op: 31 mei 2020, 22:36:05 »
Inmiddels bijna 1 jaar met de allerliefste jongen samen, maar er is wel iets waar ik mee zit. Hij is al lang niet de vrolijkste meer, heeft een trauma aan zijn jeugd overgehouden en hij heeft dus hele hele extreme 'ups en downs'.

Nu heb ik 'm naar de studentpsycholoog gekregen en deze heeft hem doorverwezen naar de huisarts (om via daar met een 'echte' psycholoog te gaan praten). Maar hij durft nu geen stap te zetten om dit te doen. Het is zo erg te merken aan zijn gedrag wanneer het minder goed met hem gaat en het is allemaal niet mijn schuld, maar ik kan hem ook niet helpen (zegt hij).  Ik wil heel graag dat hij een afspraak maakt, maar uiteindelijk zal hij zelf de stap moeten zetten. Advies?
"I want to be the reason you look down at your phone and smile. Then walk into a pole."

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87437 Gepost op: 02 juni 2020, 15:19:29 »
Inmiddels bijna 1 jaar met de allerliefste jongen samen, maar er is wel iets waar ik mee zit. Hij is al lang niet de vrolijkste meer, heeft een trauma aan zijn jeugd overgehouden en hij heeft dus hele hele extreme 'ups en downs'.

Nu heb ik 'm naar de studentpsycholoog gekregen en deze heeft hem doorverwezen naar de huisarts (om via daar met een 'echte' psycholoog te gaan praten). Maar hij durft nu geen stap te zetten om dit te doen. Het is zo erg te merken aan zijn gedrag wanneer het minder goed met hem gaat en het is allemaal niet mijn schuld, maar ik kan hem ook niet helpen (zegt hij).  Ik wil heel graag dat hij een afspraak maakt, maar uiteindelijk zal hij zelf de stap moeten zetten. Advies?

Hem laten weten dat je er voor hem bent is het beste dat je kan doen. Met hem erover praten en (zo nodig) proberen je eigen emoties in bedwang te houden, zodat zijn emoties op dat moment even het belangrijkste zijn xx

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87438 Gepost op: 02 juni 2020, 20:29:20 »
Bijna 6 maanden! Als ik met hem niet oud ga worden, dan weet ik het ook niet meer. Afgelopen keer zei hij nog dat ik hem echt aanvul en dat ik zijn wederhelft ben. Ik ben zó verliefd!! En om eerlijk te zijn, vind ik dat ik best mag zeggen dat ik dit wel verdien na al die ellende!

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87439 Gepost op: 05 juni 2020, 15:58:16 »
oke ik heb echt een nachtmerrie meegemaakt:

Gisteravond hadden we een feestje met vrienden en een jongen S was constant op zijn telefoon dus ik pakte hem voor de grap af. Nu raakte hij helemaal in paniek ofzo maar ik kreeg de kans om weg te rennen voor de grap want ik wist wel dat hij met zijn game vrienden aan het praten was. Ik sloot mezelf op in de badkamer.
S en ik hebben elkaar wel echt leuk gevonden maar nooit naar elkaar uitgesproken. Nu ben ik allang over hem heen.

Ik typte dus voor de grap iets in de discorder (gameding ofzo hahah) en opeens reageerde alle jongens best apart met 'ze is horny' enzo dus ik dacht huh wtf en las de chat terug (GROOTSTE FOUT EVER)
ik las dat het over mij (?!!) ging en dat hij aan zijn vrienden over mij aan het vertellen was en dat als het zou gebeuren dat we zouden zoenen hij dat absoluut niet erg zou  vinden. Ook had hij een foto van mij in die chat gestuurd (????!) En al die boys hadden een vooroordeel over mij ( boeit me niet) maar wtf en hij vertelde aan ze dat ik weg ging om te blowen en al die boys 'kech'
en ik was zo erg in paniek geraakt en ben ook maar niet verder gaan lezen maar ik was zo van mn padje af... wtf
nu zat hij op de deur te bonken ( wrs was hij echt ook in paniek) toen had ik maar snel een andere app geopend en deed ik alsof ik daarnaar had gekeken.
Was zo overdonderd dat ik hem niet echt normaal meer kon aankijken... wtf maar wees gwn een man en als je me wil zoenen mag jij lekker een move gaan maken en niet lopen lullen tegen je gamevrienden.... ik was helemaal aan het trillen :blush:
Ik heb het later nog aan zn beste vriend verteld en die ging ook echt dood van ongemak.
later vroeg zn beste vriend hoe het met de 'fix met mij' ging, en ik was aan het chillen met een andere vriend D. Dus toen zei S dat hij mij wel aan D gunt. LIKE WTF
sorry was helemaal  confused

maar goed, dat was mijn examenfeestje weer haha  (moest even deze paniek delen)

en trwns quarantaine doet wel echt iets met de jongens hoor... beetje desperate allemaal hahah 

stay save allemaal xx
levensmoe

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87440 Gepost op: 07 juni 2020, 21:46:34 »
Het moment dat ik bij mijn vriend wegga, mis ik hem al. Herkent iemand zich hierin?

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87441 Gepost op: 08 juni 2020, 13:01:23 »
Het moment dat ik bij mijn vriend wegga, mis ik hem al. Herkent iemand zich hierin?

Jazeker! Vooral de eerste paar dagen mis ik hem altijd het meest.

JackyJane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87442 Gepost op: 13 juni 2020, 11:14:58 »
Bijna 6 maanden! Als ik met hem niet oud ga worden, dan weet ik het ook niet meer. Afgelopen keer zei hij nog dat ik hem echt aanvul en dat ik zijn wederhelft ben. Ik ben zó verliefd!! En om eerlijk te zijn, vind ik dat ik best mag zeggen dat ik dit wel verdien na al die ellende!

Ik ben hier echt al héél lang niet meer geweest, maar ik heb je verhaal altijd mee gevolgd. Wat leuk om dit te lezen, ftl! Waar heb je je vriend leren kennen? Woont hij in de buurt? (Ik weet nog dat je vaak ver moest reizen om met een crush of date af te spreken, haha)

Echt heel leuk om te lezen! Het is je zo gegund.

BigDreamer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87443 Gepost op: 07 juli 2020, 23:20:26 »
Bijna 2 maanden na onze breakup, in die tijd elkaar niet gesproken of gezien. Ik ben hem online ook niet tegengekomen, maar als nog komt hij regelmatig spontaan in m’n gedachtes op en dat zorgt ervoor dat ik hem steeds ga missen. Ik weet dat het afgesloten is, ons boek, maar zo voelt het niet voor mij en het is zo moeilijk om verder te gaan met mijn leven omdat ik nog vast zit met dit gevoel voor jou en het gat in mijn leven waar jij eerst was.. Jij was de eerste persoon waarmee ik een toekomst zag, en zoveel meer eerste keren met jou (weekendje weg, eerste date, samen op vakantie in het buitenland en nog veel meer), maar het blijft zo moeilijk om hem te vergeten maar als nog de herinneringen van de relatie te behouden, gewoon om het feit dat ik hem eigenlijk terug wil. Jammer genoeg kan ik niks doen aan hoe jij je voelt en heel misschien komen we elkaar ooit een keer tegen en klikt het weer, het leven gaat door, hoe moeilijk doorgaan ook is voor mij..

Ik moest dit even uitschrijven en delen, want het delen hiervan voelt wel een beetje alsof er een klein gewicht van m’n schouders is afgegaan en dat helpt
Smile even though you're sad // thnks fr th mmrs

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87444 Gepost op: 22 juli 2020, 17:48:21 »
^^Sterkte! Blijft lastig een break-up

beautygirl24

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87445 Gepost op: 04 augustus 2020, 14:45:48 »
Beste gemeenschap

Ik heb een jeugdvriend met wie ik vandaag, na meer dan twee decennia, nog steeds pure liefde heb.

Toen ik hem voor het eerst ontmoette op een feestje, waren we niet meer nuchter. Op 15-jarige leeftijd wist ik, ondanks dat ik dronken was, heel duidelijk: dit is de man van mijn dromen! Sinds die nacht kon ik niets of iemand anders bedenken. Ik was smoorverliefd. Het was zeker: dit is het - de grote liefde. En ze bleef.

We verdiepten het contact en werden al snel beste vrienden. We waren onafscheidelijk. Als we afzonderlijk verschenen, werd snel de vraag gesteld waar de andere persoon was. Niemand geloofde ons echt dat er niets tussen ons aan de hand was, en we smeekten elkaar dat we platonische liefde hadden. We wilden niets riskeren.

Telkens wanneer ik met mijn beste vriend sliep, wanneer we films op de late avond met chips en cola keken, een wandeling maakten of hij kookte voor ons, zoemde mijn hoofd en maag. En op een dag viel ik niet meer op zijn rug in slaap. Eerst bonkte mijn hart een beetje, later een beetje meer, maar uiteindelijk bracht het gevoel van veiligheid ons in slaap. Het werd steeds moeilijker om mijn gevoelens onder controle te houden. Maar ik knarsetandde, vriendschap was belangrijker dan een paar worden en, in het ergste geval, een breuk accepteren.

Ik koesterde en zorgde voor mijn liefde. Mijn jeugd en jeugd werden gekenmerkt door slechte ervaringen en omstandigheden. Het was mijn veilige plek, de persoon die me betrapte in de donkere uren, die altijd bij me was. Het was ook mijn innerlijke veilige plek om me terug te trekken toen ik alleen was. Hij heeft in dat opzicht mijn leven gered. En daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor.

Pikken,
beautygirl24

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #87446 Gepost op: 22 augustus 2020, 17:25:38 »
Ik heb mijn crush gisteren een kaartje gestuurd  met mijn nummer erop, voor als ie wil appen.  laughing7.  Vond ik leuker en persoonlijker dan een mailtje sturen. Ben benieuwd of ik een appje krijg. Tot nu toe nog niks gekregen, maar het is ook nog wel erg vroeg natuurlijk.  ;D

hulpelfje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87447 Gepost op: 01 september 2020, 15:14:47 »
4 maanden geleden mijn eerste relatiebreuk te verwerken gehad. Onze relatie zat vol ruzie, bedrog en slechte communicatie en na de breuk werd hij een complete eikel die zeer onrespectvol was tegenover mij. Afgelopen weekend op een kleine bijeenkomst met vrienden hem voor het eerst weer gezien sinds de breuk. Hij heeft zich verontschuldigd en leek echt tot inzicht gekomen, spijt dat het niet gelukt is tussen ons, zeggen dat hij wou dat het anders gelopen was,... Nu mis ik hem weer helemaal, denk ik weer aan hoe een rooskleurige toekomst samen zou zijn. Hoewel ik weet dat het niet anders zou zijn deze keer, en ik dus ook geen relatie meer met hem zou beginnen. Toch mis ik hem weer zo en wou ik ook echt dat het anders gelopen was :( Kan me niet inbeelden dat ik ooit weer dat verliefde gevoel bij iemand anders krijg...

AppleDumpling

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87448 Gepost op: 06 oktober 2020, 15:50:57 »
Hoi iedereen!

Ik heb al een aantal jaren niets meer geplaatst, maar ik heb het gevoel dat ik niet alles kwijt kan op andere kanalen en media dus bij deze.

Ik zit al een tijdje met een 'situatie' dat telkens terug komt. Om een lang verhaal kort te maken heb ik lang een crush gehad op twee jongens (eentje was duidelijk niet genoeg), maar het gebeurde wel niet rond dezelfde tijd. De ene crush ( ik noem hem even B ) leerde ik kennen op een event en we hebben een aantal keer afgesproken bij me thuis om films te kijken. Er is tijdens die verschillende dates nooit iets gebeurd en uiteindelijk is het contact ook wat vervaagd zeg maar. Hij heeft nu ook een vriendin. De andere crush ( ik noem hem even C ) leerde ik kennen via vrienden. Hij weet dat ik op hem val en we hebben nog wel redelijk veel contact met elkaar. Hij is iemand die al veel dates heeft gehad met verschillende meisjes, want hij is zo wat op zoek naar zijn soulmate.

Wat heb ik nu .. ik heb zelf ook een vriend, maar ik droom echt heel vaak over deze twee jongens. Terwijl ik hen, vooral B, een beetje probeer te vergeten. Maar elke keer als ik over hen droom gaat het ook redelijk intiem er aan toe en dat helpt niet echt om hen te vergeten en verder te gaan. Hoe zeg ik dit goed? Het verlangen naar hen blijft bij beide en dan wil ik vooral met ze chatten en dingen zeggen die ik eigenlijk niet zou mogen uitspreken ...

Please send help!  :blink:

Lili

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87449 Gepost op: 30 oktober 2020, 11:28:10 »
Hey, ik ben nieuw hier, maar blij dat ik deze forum heb gevonden. Ik heb een lastig probleem:
Ik was verliefd op een jongen die me niet leuk vind (hij weet het al) en nu begin ik de jongen die mij haat leuk te vinden. Daarvoor waren we "vijhanden", maar mijn hart zoekt naar iets anders. Ik weet niet wat ik moet doen.