Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 4184261 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87400 Gepost op: 26 januari 2020, 20:19:43 »
^^Volgens mij hoef je niet altijd vlinders te voelen. Ik denk als je er naar uit kijkt om diegene te zien en je zegt dat je van hem houdt, het wel goed zit
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Girlll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87401 Gepost op: 30 januari 2020, 13:02:16 »
Hij weet niet wat zijn gevoel is. Hij vind me mooi, leuk en aantrekkelijk. Hij mist me en kijkt uit om me te zien als we wat hebben afgesproken. Hij weet alleen niet of hij verliefd op mij kan worden. Maar als ik afstand probeer te nemen dan zoekt hij wel mijn aandacht op.
Lastig want hij weet zijn eigen gevoel niet. maar zoals hij tegen mij doet en wat hij zegt lijkt het net of hij me wel leuk leuk vind, net of hij ergens bang voor is.
ugh jongens en gevoelens   <_<

xkusjeirene

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87402 Gepost op: 31 januari 2020, 17:20:20 »
Hallo allemaal,

Ik heb net een account aangemaakt dus ik ben redelijk nieuw hier. Dus alvast mijn excuses als ik wat foutjes maak als ik reageer :P Ik hoop dat het hier goed staat.

Ik ga jullie even terug nemen naar 5 jaar terug *insert tijdmachine geluid*

Middelbare school
Als meisje van 15 a 16 was ik totaal nog niet bezig met jongens, want wat moest je daar toch mee... Ik had destijds een vriendin die een jaar ouder was dan mij, dus rond de 16 a 17. Zij had in die tijd heel veel (zoals we dat nu noemen) "fix" met een jongen. Na maanden lang samen afspreken (waar ook ik en een andere jongen bij waren) of terwijl gezellig chillen. Kwam er op een gegeven moment een vriend van een van die jongens naar het dorp toe. Ik had hem al vaker gezien want we zaten immers bij elkaar op school. Ik was/ ben altijd dat rustige/ verlegen meisje. Ik kan me het nog heel goed herinneren dat toen hij kwam (ik noem hem even Bart) hij heel erg aan het ouwehoeren was met de jongens, Bart was stunts aan het doen. Ik weet zelfs dat hij bijna van zijn fiets afviel. Nou, dat dat dus 5 jaar lang blijft hangen, heeft dit toch wel indruk op mij gemaakt... Die middag kreeg ik van Bart een volgverzoek op Instagram. Ik schrok hier best van, maar ik heb hem natuurlijk geaccepteerd.

Die jongen waar mijn vriendin fix mee had, kreeg in die tijd een vriendin (wat ik nu achteraf heel goed begrijp) want zij hielt hem echt aan het lijntje.. We of zij negeerde hem in de wandelgangen en ik had nog wel oog voor Bart. Maar we moesten hen negeren, dus dat deed ik dan ook maar netjes. Inmiddels ben ik geen vrienden meer met dit meisje. (pfft gelukkig...)

Na die 5 jaar tot heden
Ik ben inmiddels al bijna 5 jaar van de middelbare school af, als 18 jarige nu, begin ik toch wel iets meer interesse te krijgen bij het woord jongens. Elke keer in dit tijdbestek dat ik Bart tegen kwam in het dorp, dan is er (na mijn idee) toch iets. Oogcontact, maar meer is het niet. Ik heb soms het idee dat hij ook verlegen is, maar voor de duidelijkheid hebben we dus nog nooit met elkaar gepraat.

Nu, rond Oktober dit jaar zag ik Bart heel vaak in de bus onderweg naar school. Er was veel oogcontact, nouja, sommige van jullie zullen wel weten hoe verwarrend dat kan zijn, en helemaal als ze niet op je afstappen. Ik kom hem tegen als hij aan het werk is (supermarkt) en dan is er ook oogcontact, even heel kort en intens. Op de een of andere manier heeft hij die 5 jaar geleden toch iets achter gelaten :P. Nu, plaatste ik, omdat ik hier zin in had rond Oktober tot December heel veel Intsagram Stories. In December heeft hij voor het eerst gekeken, en ik geloof dat hij niet heel actief is op Insta. Nouja, ik was natuurlijk helemaal happy. En het was niet eenmalig. Nu nog steeds.

Inmiddels heb ik rond de jaarwisseling de stoute schoenen aangetrokken en hem toegevoegd op Snapchat. Nu ben ik nogal van de oude garde, en vind ik eigenlijk dat het volgende contact vanuit hem moet komen. Nou, ik zou je zeggen, ik werd rond 3 uur toegevoegd. Er is getypt (hehe sorry ik weet dit omdat ik natuurlijk screenshots heb gestuurd naar mijn vriendinnen), maar nooit iets gestuurd. En rond 5 uur werd ineens mijn nieuwe Instagram post geliked.

Nouja inmiddels bijna een maand later snappen we, hebben we een reeks, maar we praten nog steeds niet. Het zijn de standaard snaps die gestuurd worden; goodnight, op naar school.. Nouja je snapt het wel...

Af en toe wordt er gestuurd wie snap. Maar ik weet niet zo goed hoe/ of ik hier op moet ingaan. Want als ik ze stuur worden ze ook vaak geopend en genegeerd.

Nu is het alleen een beetje de vraag, kan ik door dit alles concluderen dat er interesse is vanuit zijn kant. Of kijk ik uit op een zwart gat :P Wat zouden jullie doen in zo'n situatie. Thanks girls of boys ofcourse <3

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87403 Gepost op: 13 februari 2020, 12:03:30 »
Bijna 2 maanden en het lijkt wel of het verliefd zijn alleen maar meer en meer aan het worden is.. 🥰

ML

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87404 Gepost op: 21 februari 2020, 17:20:05 »
Goede avond dames,

na lange tijd mee te lezen heb ik toch besloten om mij te registeren.
Ik zal me eventjes voorstellen.
Mijn naam is Melissa en ik ben woonachtig te Geel.
Ik kan helaas geen topic plaatsen omdat ik minstens 1 dag lid moet zijn
maar mijn vriend is nu even fitnessen dus ik kan dit even onopvallend posten.

Ik woon al een tijdje samen met mijn vriend.
Ongeveer 3 jaar. Wij staan op punt om een huis te kopen maar ik begin toch te twijfelen aan mijn relatie.
Heb hem leren kennen in de basic fit. Ik was gelijk verliefd op het eerste zicht.
Na 2 maanden elke dag te gluren naar hem heb ik hem gevonden op tinder.
Want hij was volgens mij te verlegen om mij te benaderen.
Alles ging top tot dat zijn moeder is gestorven.
Hij is altijd agressief en krijg de laatste tijd geregeld klappen.
Volgens mij gebruikt hij doping.
Ik heb hem al meerdere keren gevraagd om te stoppen met die supplementen.
Ben dit echt beu.
Hij was zo een lieve man toen ik hem heb leren kennen.

Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Laten kiezen tussen mij en zijn supplementen?
Vinden jullie dit nog normaal?
Zijn er nog meiden hier die al eens klappen hebben gekregen?
Ik plaats even een foto:

Veel liefs
ML
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2020, 17:26:07 door ML »

Kabouter

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87405 Gepost op: 21 februari 2020, 18:32:34 »
@ML

Ik denk zelf dat hier maar een goede oplossing voor is; maken dat je wegkomt!

Hoeveel je ook van die jongen houd, je hoort niet geslagen te worden in je relatie.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87406 Gepost op: 21 februari 2020, 18:47:50 »
Goede avond dames,

na lange tijd mee te lezen heb ik toch besloten om mij te registeren.
Ik zal me eventjes voorstellen.
Mijn naam is Melissa en ik ben woonachtig te Geel.
Ik kan helaas geen topic plaatsen omdat ik minstens 1 dag lid moet zijn
maar mijn vriend is nu even fitnessen dus ik kan dit even onopvallend posten.

Ik woon al een tijdje samen met mijn vriend.
Ongeveer 3 jaar. Wij staan op punt om een huis te kopen maar ik begin toch te twijfelen aan mijn relatie.
Heb hem leren kennen in de basic fit. Ik was gelijk verliefd op het eerste zicht.
Na 2 maanden elke dag te gluren naar hem heb ik hem gevonden op tinder.
Want hij was volgens mij te verlegen om mij te benaderen.
Alles ging top tot dat zijn moeder is gestorven.
Hij is altijd agressief en krijg de laatste tijd geregeld klappen.
Volgens mij gebruikt hij doping.
Ik heb hem al meerdere keren gevraagd om te stoppen met die supplementen.
Ben dit echt beu.
Hij was zo een lieve man toen ik hem heb leren kennen.

Wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Laten kiezen tussen mij en zijn supplementen?
Vinden jullie dit nog normaal?
Zijn er nog meiden hier die al eens klappen hebben gekregen?
Ik plaats even een foto:

Veel liefs
ML

Vaak heb ik wel wat te zeggen van inhoud; advies of me gedachten erover maar.. dit is gewoon mishandeling, ik schrik echt van de foto, maak dat je weg komt van die jongen, geen discussie erover, geen ''we gaan erover praten'' of taking a break; eindig deze relatie en direct.. Ga tijdelijk naar een vriendin toe of je ouders want je ben overduidelijk niet veilig thuis..

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87407 Gepost op: 23 februari 2020, 15:37:53 »
Ik wil iets bespreken met iemand maar ik wil dit niet openbaar op het forum zetten..

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87408 Gepost op: 23 februari 2020, 18:31:05 »
weg
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2020, 16:34:15 door BWDG54 »

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87409 Gepost op: 23 februari 2020, 20:13:08 »
Wegwezen ML. Heb je een plek om heen te gaan? Zo niet kan je ook nog naar een blijf van mijn lijf huis, dit kan zo niet. Dit valt niet goed te praten.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87410 Gepost op: 23 februari 2020, 20:13:49 »
Ik wil iets bespreken met iemand maar ik wil dit niet openbaar op het forum zetten..
je mag mij wel noten

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87411 Gepost op: 23 februari 2020, 20:33:43 »

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87412 Gepost op: 23 februari 2020, 21:14:23 »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87413 Gepost op: 07 maart 2020, 11:14:12 »
Ik kan er niet over uit dat ik dit mag meemaken. Hij is zo lief en is alles waar ik altijd over droomde. We hebben ‘pas’ bijna 3 maanden maar het voelt zó onwijs goed.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87414 Gepost op: 08 maart 2020, 17:47:38 »
^^Ah fijn @Feel!

Ik had gisteren een half jaar met mijn vriend en zijn we een dagje weg geweest! En we gaan aankomende week nog een nachtje weg. Heb er echt veel zin in.

Alleen wel een vraagje, in het begin, (zijn ook al zo lang samen :")) pakte hij altijd uit zichzelf mijn hand of trok hij mij nog wel eens naar zich toe om mij een kusje te geven, maar nu doet hij dat niet meer, best wel jammer. Gisteren ook bijna niet hand-in-hand gelopen. Hoe zit dat bij jullie?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87415 Gepost op: 08 maart 2020, 19:03:32 »
^ Ik heb dan 'pas' bijna 3 maanden maar bij mij gebeurd dat nog steeds. En het kwam toevallig ter sprake de vorige keer dat we elkaar zagen en hij zei tegen mij dat als het aan hem zou liggen dat dat nooit weggaat (handen vasthouden, etc).

Ik merk wel dat ik een beetje emotioneel ben sinds hij mijn moeder heeft ontmoet. Misschien omdat er een last van mijn schouders valt? Ik weet het niet.. maar misschien ook onbewust de angst dat hij op een dag misschien wel zal denken dat ik toch niet zo leuk ben..

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87416 Gepost op: 04 april 2020, 15:28:03 »
@Roses: Wij zijn nu ruim een jaar samen en ik merk dat hij mij nog wel regelmatig naar zich toe trekt om even een knuffel te geven of om kusjes vraagt. Dit is wel minder in het openbaar (maar daar zijn we niet zo heel vaak samen). Het lijkt bij ons alleen niet echt minder te worden.

Ik weet eigenlijk ook niet wat normaal is. Met mijn ex had ik dit bijvoorbeeld sowieso eigenlijk niet. Dus het ligt ook wel aan de persoon met wie je samen bent, denk ik. En hoe je er zelf in staat.

sydney79

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87417 Gepost op: 04 april 2020, 17:02:22 »
Hey Meiden,

Ik ben nieuw hier omdat ik opzoek was naar mensen bij wie ik mijn verhaal kwijt kan, en op dit moment niet het gevoel heb dat ik dat kan bij mijn vriendinnen. Anyway, ik zal even een korte introductie geven.

Ik heb vorig jaar via mijn werk een hele leuke jongen leren kennen. We zagen elkaar niet veel op het werk, maar die keren dat we elkaar zagen was het heel erg gezellig. Inmiddels hadden we ook al elkaars insta, maar we praatten niet echt ofzo. Tot op een avond hij vroeg of ik mee uitging met een aantal vrienden van hem. Dus ik een vriendin opgetrommeld en het was echt een hele leuke avond waarop we ook hebben gezoend. Nu word ik nooit meteen stapelverliefd na een zoen, maar bij hem had ik wel iets bijzonders.

Dit was in december. Vervolgens hebben we in januari nog een paar keer gedate, en 1 nacht het bed gedeeld. Die week daarna ging ik op vakantie en na mijn vakantie zouden we weer afspreken. Die afspraak heeft echter nooit plaatsgevonden, omdat hij een ongeluk kreeg, die niet superheftig was, maar hij heeft daarvoor wel een maand moeten bijkomen bij zijn ouders thuis (wij studeren allebei en wonen daardoor op kamers normaalgesproken maar hij was nu dus bij zijn ouders thuis). Nu, door die coronacrisis heeft ie weer een maand bij zijn ouders gezeten.

In de afgelopen twee maanden hebben we eigenlijk bijna niet gepraat, en die keren dat we praatten was het eigenlijk altijd mijn initiatief. Dit gaf mij het idee dat hij niks meer van mij wilde weten en dit heeft mij ook best wel gekwetst. Dus ik had me erbij neergelegd en bedacht dat ik klaar met hem was. Maar nu stuurt hij net een berichtje dat hij weer naar de studentenstad komt en weer eens met mij wil afspreken.

Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ik hem gewoon moet laten gaan, maar ik vind het echt een leuke jongen. Bovendien heeft ie ook al eens gezegd dat hij slecht is met communiceren over social media, maar ik wil hem wel duidelijk maken dat ik dat niet leuk vind maar durf dat ook weer niet recht in zijn gezicht te zeggen.

Wat vinden jullie?

lichtpaars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87418 Gepost op: 04 april 2020, 23:00:01 »
@Sydney79: Nog een x met hem afspreken. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

sydney79

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87419 Gepost op: 04 april 2020, 23:13:27 »
^ ik ben 18 en hij is 19

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87420 Gepost op: 06 april 2020, 13:24:30 »
Het lijkt wel of mijn gevoelens elke dag meer worden. Ik ben zó verliefd en god, wat houd ik van hem!

Noukkii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87421 Gepost op: 06 april 2020, 17:20:09 »
Ik heb afgelopen zomervakantie een jongen leren kennen, hij was de eerste jongen waar ik verder mee ben gegaan dan zoenen. Het was perfect en ik was heel gelukkig. De volgende dag negeerde hij me en ontkende hij alles alsof hij zich ervoor schaamde. Sindsdien is hij zo gemeen tegen mij. Hij zegt dat ik teveel drink, dat ik een slet ben en hij reageert kortaf. Hij heeft zelfs zijn snapchat locatie voor mij uitgezet??? Alsof ik hem stalkte? Ik verwacht niet dat hij de liefde aan me verklaart maar wel dat hij normaal doet. We zitten immers in dezelfde vakantie vriendengroep en kunnen elkaar niet ontlopen. Na mij heeft ie wat met een vriendin van mij gehad en daarna probeerde hij het met een andere vriendin van mij. Ik denk dat hij boos was omdat ik niet all the way wilde gaan toen maar ik was er niet klaar voor. Hij is alleen opzoek naar seks wat niet erg is maar wanneer een meisje niet wil moet je niet boos worden. Hij werd namelijk ook boos op die vriendin van me toen zij niet verder dan zoenen wilde. Maarja wat verwacht je van net 16 jarige meisjes die niet veel ervaring met jongens hebben, en al helemaal niet met jongens van 19. Toch blijf ik ermee zitten omdat hij een hele leuke ervaring heeft verpest en ik er slecht tegen kan wanneer mensen zich zo kinderachtig gedragen. Ik probeer het gewoon te vergeten en er niet zo'n big deal van te maken. Hij zag me toch maar als een vluggertje en ik verdien wel beter dan zo'n oppervlakkige, arrogante jongen

clairex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87422 Gepost op: 27 april 2020, 10:20:34 »
Voor corona had ik een heel beginnend iets met iemand maar door corona is dat niet meer doorgezet, in het begin nog wel geappt maar ja op een gegeven moment: waar ga je het nog over hebben en je gaat elkaar toch maanden niet zien. Dus nu al meer dan een maand niet meer gepraat en vind t echt jammer want was echt een leuke gast en had wel kans gehad dat t wat meer (of iig vaker nog) was geworden maarjaaa

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87423 Gepost op: 07 mei 2020, 20:12:45 »
ik ben ongelofelijke dom geweest :')
ik vond een jongen leuk en we snapte elke dag. (ook pikante fotos, iknow super dom)
op een gegeven moment gingen we met de vriendengroep uit
toen zag ik hem met een meisje zoenen
ik begon daar gewoon te janken lol, eerste jongen die ik echt leuk vond.
toen ging ik mezelf bezatten :cheers:, eindstand kheb met zn beste vriend gezoend  :saai:
met mijn fotos is nooit wat gebeurt hoor maar alsnog voel me wel stupid af
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2020, 20:17:11 door setyourmindfree »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87424 Gepost op: 09 mei 2020, 12:51:14 »
Mijn vriend en ik willen een spel doen waarbij wij erachter komen wie van ons twee de ander het beste kent. Is hier een kaartspel voor te koop?