Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 4009264 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87375 Gepost op: 07 december 2019, 20:12:35 »
Morgen heb ik mijn 3e date en omdat ik nog thuis woon bij mijn moeder, zeg ik steeds dat ik iets met een vriendin ga doen. Maar ik vraag mij af hoe lang ik daar nog mee weg kom. Tuurlijk, ik zou het kunnen vertellen maar dan wil ze alles weten en ik ben (nog) niet zo open daarover omdat dit nu voor het eerst serieus is voor mij. Dus ik weet nog niet wat ik over morgen moet zeggen, zeker omdat mijn reistijd vrij lang is.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87376 Gepost op: 08 december 2019, 23:52:27 »
Vandaag de 3e date gehad en nog een keer bevestigd dat we echt exclusief met elkaar daten. Ik ben blij dat ik ondanks mijn twijfels van de vorige keer heb doorgezet! Toen ik vanavond tegenover hem zat in het restaurant had ik wel kriebels haha.

R_draws

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87377 Gepost op: 16 december 2019, 22:14:54 »
Heeeyy! Dus er is zo’n jongen in mijn klas en ik weet dat hij me leuk vind...ik vond hem eerst niet leuk maar begon de laatste tijd toch gevoelens te krijgen :/jaaa dat dusss. Maar we snappen dus echt super veel enzo maar een paar dagen geleden snapte hij me van: heyy💗 met zo’n hartje dr bij en ik dacht eerst dat t voor mij was bedoeld maar al snel appte hij dat hij het perongelijk naar mij had gestuurd....ik zat toen al van huh maar dacht er niet te veel over...vandaag gebeurde dus weer een soort van hetzelfde.
Hij appte van: heeyyy hgh... met allemaal hartjes enz... en ik was meteen van: joooww gaat toppp met jouu
En jaa dat. Maar ik kreeg er dus zo’n droog antwoord op terug van jo en ja en oke
Sirieus dat was het.
Ik heb het gevoel dat hij het weer naar iemand anders appte, maar omdat ik zo snel reageerde dat hij dacht van laat maar.... dus nu ben ik echt bang dat hij met een ander meisje aan het snappen is enz... maar dan in de richting van verder dan vrienden snappie.... dus ja dit was mijn mooie levensverhaal en ehh dit moest  ik ff vertellen
Thnx als je dit nog hebt af gelezen XD
R_draws

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87378 Gepost op: 16 december 2019, 22:34:28 »
Overmorgen in de avond de 4e date!  :blush:

Lotte Kinds

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87379 Gepost op: 19 december 2019, 20:32:27 »
Oké oké, hij is een brug klasser en ik tweede klasser ( k zie je al denken zo jong bla bla)
Marja liefde kan k moeilijk verbergen. Hij word overmorgen 13 en ik ben dit jaar 13 geworden ( 4 maand verschil maar) kan prima dus,
Langer dan mij, bruin haar en blauwe ogen helemaal m’n type of terwel k ben in de wolken……
Marja grote probleem. K praat alleen online en als k hem op school zie wil k wel wat zeggen maar dan staat die met z’n vrienden vandaag stond hij en 1 vriend te klooien bij de kluisjes achte Meij kluisje zijn grote klusjes en raad een wie data in zat ja hij dus, helemaal uitegestorven alleen ik en m’n vriendinnen en hun twee.
M’n bestie liep mee mars de mijne waar hij en zn vriend tegen over zaten em zn vriend keek hem aan en liep weg. Mijn bestie gaf een por in m’n zij en keek me aan en liep weg.. wie waren er met z’n twee ja wij dus... we keken elkaar aan en hij lachte echt Lief dus k bloosde maar was te verlegen en hij ook.. toen kwam een andere vriendin aanlopen en keek ons aan. En draaide om en liep weg ( zij weet t ook) en wij keken elkaar weer aan.. toen kwam zn vriend enz en k baalde dat k niks zei. Toen liepen we weg en k dacht k moet hem gwn een fijne vakantie wensen... weetje ( laatse schooldag )
Dus k liep er na toe k dacht k negeer die vriend en k zei fijne vakantie he:) en hij zo verlegen Uhm ja jij ook he! Ik zo doeghh:) hij doeghh
En vanmiddag over app vroeg k hem of die wou afspreken en hij zei ja.. dus k mag kiezen
Goede opties bios? Let me now!

Lotte Kinds

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87380 Gepost op: 19 december 2019, 20:32:47 »
Overmorgen in de avond de 4e date!  :blush:
Veel plezier!!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87381 Gepost op: 20 december 2019, 06:56:01 »
Veel plezier!!

Hij heeft mij gevraagd en nu is het officieel!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87382 Gepost op: 22 december 2019, 08:55:18 »
^^Aaah wat leuk @Feel!!

Ik lag net naar mijn vriend te staren (ik ben al een uur wakker en hij slaapt nog), deed hij ineens zijn ogen open. Ik dacht, oh kut, dat is misschien een beetje creepy, maar hij slaapt nu weer/nog steeds  :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87383 Gepost op: 25 december 2019, 13:39:43 »
Ik ben zó verliefd, heerlijk gewoon!  :blush:

sascha

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87384 Gepost op: 25 december 2019, 22:44:35 »
heee
Ik zou graag jullie advies over iets willen. Mijn ´probleem´ begint al wat jaren terug. Toen ik in groep 7 zat, ja ik weet het heel jong haha, was ik helemaal verlieft op een jongen uit groep 8. Hij bleek uiteindelijk mij ook leuk te vinden, maar hij wilde geen verkering of iets. Dat vond ik op dat moment ook helemaal niet raar of stom, want we waren nog best jong. Toen ik in de eerste zat en hij in de tweede ( niet op dezelfde middelbare school) kregen we weer contact over snapchat. We kwamen erachter dat we elkaar toch nog steeds wel interessant vonden, maar we hadden afgesproken om niks tegen onze vrienden te zeggen omdat we er geen ding van wilde maken. Toen heb ik het heel stom toch tegen mijn beste vriendin toen gezegd. Hij is daar toen achter gekomen en heeft het contact verbroken. Vervolgens toen ik in de vierde zat ongeveer nu een jaar geleden begonnen we toch weer met snappen. Ik vroeg aan hem over snapchat of hij ook naar een feestje zou komen van de zaalvoetbal bij ons in de buurt. ( we zitten beide op voetbal) Vervolgens opende hij mijn snap en reageerde toen niet meer. Toen zag ik hem even later op dat feestje staan, ik vond dat best vreemd want hij had ook tegen mij kunnen zeggen dat hij eraan zou komen. Vervolgens keek ik hem recht in zijn ogen aan en hij deed niks, hij zei niet een hallo of iets. Toen heb ik hem uit soort boosheid verwijderd op snapchat. Een paar maanden later rond de zomer van 2019 heb ik hem in een melige bui toch weer toegevoegd op snapchat. We begonnen weer met snappen en het was weer gezellig. Bij ons op het eiland (zeeland) is er altijd een festival rond juli waar iedereen heen gaat. Hij ging er heen en ik ook. Voordat wij deze keer weer begonnen met praten had hij soort van ook iets gehad met een raar meisje uit mijn klas. Maar op dat festival kwam ik hem tegen en hij zei hoi en wilde tegen me gaan praten, maar mijn vriendin trok me weg en toen heb ik hem niet meer gezien in die twee dagen van het festival. Toen de dag na het festival snapte hij mij of ik het naar mijn in had gehad, hij zij toen ook dat hij het heel jammer vond dat hij mij niet meer had gesproken enz. Toen na het festival is het contact toch weer verwaterd. Daarna hebben we nog wel af en toe gesnapd maar niet echt heel heftig zeg maar. Toen is pas gelden met dat meisje uit mijn klas aan het praten was begon zij uit het niks over hem. Ze zij van, ´ja jij praat en snapt toch nog steeds met ...´ terwijl dat helemaal niet meer zo is en ik heb nooit met haar over hem gepraat. sowieso weten heel weinig mensen van dit af. maar dat vond ik best apart. Zou zij gewoon dingen willen weten of zij nog een kans maakt of praat hij over mij? Maar nu heb ik jullie advies nodig wat ik nu precies moet doen. Moet ik er een keer echt voor gaan of niet? (Ik ben er nog nooit echt voor gegaan omdat ik gewoon simpel weg te bang was.) Maar ik zou graag van jullie horen wat jullie zouden doen. groetjes
(sorry voor dit mega lange verhaal)

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87385 Gepost op: 28 december 2019, 13:49:15 »
weg
« Laatst bewerkt op: 01 januari 2020, 12:54:34 door BWDG54 »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87386 Gepost op: 28 december 2019, 20:49:57 »
^ Ik denk dat je alles voor jezelf eens op een rijtje moet zetten. Je gevoel wantrouwt hem en dat gevoel zit er vaak niet voor niets. Ik vind het ook vreemd hoe hij zich gedraagt (wat ik uit jouw verhaal kan opmaken) en dat hij een gesprek met jou over zijn 'daden' niks doet en niet interesseert. Als ik heel eerlijk ben zou ik niet verder willen met zo'n persoon. Het vertrouwen is nihil momenteel als ik het zo lees en een relatie is gebouwd op vertrouwen. In een relatie hoor je gelukkig te zijn, het leuk te hebben en niet constant hoeven na te denken of hij wel eerlijk is tegen je.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87387 Gepost op: 29 december 2019, 18:02:31 »
^Helemaal eens met Feelthelove. Ik heb ook in een periode gezeten met een vriend waarin ik hem niet vertrouwde en ik bleek uiteindelijk daarin gelijk te hebben. Voordat ik dat wist voelde ik me super vaak kut omdat ik dacht dat hij loog etc. Nadat ik erachter kwam en het uitmaakte, voelde ik me zoveel beter. Kwaad eerst ja, maar daarna pure opluchting en bevrijding als het ware.
Ik zou er in elk geval goed over nadenken of je met iemand samen wil zijn waarvan je niet zeker weet of je hem kan vertrouwen. Een relatie moet je juist gelukkiger maker en niet ongelukkiger.

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87388 Gepost op: 30 december 2019, 18:19:01 »
Thanks dat jullie de moeite hebben genomen om het te lezen én te reageren. Dat waardeer ik echt!

weg

NC
« Laatst bewerkt op: 01 januari 2020, 12:55:49 door BWDG54 »

Teddies

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87389 Gepost op: 05 januari 2020, 23:18:24 »
Oké, ik moet echt even mijn hart luchten, dus dit wordt een lang verhaal haha.

Sinds September ben ik begonnen met mijn studie. Nieuwe school en nieuwe mensen. Waaronder een erg leuke jongen waarbij ik in de klas zit.

Wij doen samen projecten en stelt ook oprechte vragen en dat stel ik hem ook, het punt is ik weet nooit zo goed wat ik tegen hem moet zeggen want ik begin hem steeds leuker te vinden. Op één of andere manier klap ik een soort van dicht. Behalve in de kroeg dan zoek ik hem wel eens op maar hij mij ook. Meestal maakt hij dan grapjes van; " die jongen is er niet of is hij niet wat voor jou" hierbij zie je die lach op zijn gezicht en hebben we het oprecht erg leuk samen.

Er zijn 2 klasgenoten (meiden) die weten dat ik hem leuk vind en zeggen ook iedere keer ga ervoor jullie passen echt goed bij elkaar. Zelfs collega's die hem niet kennen puur alleen van de foto zeggen het.

Mijn probleem is alleen ik wil super graag een keer met hem alleen afspreken, het scheelt dat we allebei geïnteresseerd zijn in dezelfde film die nu in de bios draait en wil hem ook wel meevragen maar ik ben zo bang/zenuwachtig dat hij nee gaat zeggen en we vervolgens elkaar wel iedere keer in de klas zien.

Ik hoop op een advies

Mijn idee was om het wel face-to-face te vragen  wel als ik hem alleen zie. want we appen nou niet bepaald veel met elkaar.

Maar ik weet niet goed hoe ik het moet vragen  :-(. Wil echt geen afwijzing...

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87390 Gepost op: 06 januari 2020, 21:03:23 »
Gisteren was ons eerste uitje samen (ook de eerste keer dat we elkaar weer zagen) sinds we een stel zijn. Het voelde voor mij nog onwerkelijk maar gisteren viel alles op z’n plek. Ik ken geen schaamte bij hem, ik kan mijn ‘kinderachtige’ kant laten zien en ik voel mij volledig mijzelf bij hem - wat uiteraard hoort in een relatie. Maar gisteren, ahw het was zó leuk.. ik kan niet stoppen met lachen en vrolijk zijn vandaag!!

Vanochtend heb ik een huilbui gehad, nadat ik net wakker was geworden. Ik ben ongesteld en het is deze maand wat heftiger allemaal, maar ik zat vanochtend te huilen van geluk hahaha laughing7.

We hebben bijna 3 weken een relatie dus het is nog pril maar gisteren hadden we het erover dat de datingfase niet echt als daten aanvoelde. Voor mijn gevoel heb ik ook al langer een relatie dan 3 weken..

Vorige maand (of de maand ervoor) vroeg hij aan mij of ik zijn ouders wilde ontmoeten, dit was voor mij te snel maar gisteren was ik er opeens klaar voor - misschien omdat gisteren echt alles op z’n plek viel. Dus ik wil aan hem vragen wanneer we dat kunnen doen maar ik wil hem hier een beetje mee verrassen, dus iemand een idee hoe ik dat kan doen?

Ik wil niet al te hard van stapel lopen maar ik ben zó verliefd en had nooit verwacht dit ooit mee te mogen maken!!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87391 Gepost op: 09 januari 2020, 20:30:32 »
De eerstvolgende keer dat we elkaar zien ga ik zijn ouders moeten. Iemand nog tips? En moet ik nog een kleinigheidje meenemen of is dat gek? Ik heb geen flauw idee want ik heb dit nog nooit eerder mogen meemaken  :blush:

« Reactie #87392 Gepost op: 09 januari 2020, 21:46:33 »
Bloemetje meenemen is altijd leuk denk ik, en verder zou ik zeggen, doe je niet anders voor dan je bent, wees geïnteresseerd in hun, geef een complimentje over het huis/eten/oid, en dan moet het wel goedkomen toch?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87393 Gepost op: 10 januari 2020, 22:34:29 »
^ Ik hoop dat het goedkomt haha! Maar een bloemetje? Of chocolade? Ik heb geen flauw idee.. of moet ik juist niks meenemen? Ik wil niet slijmerig overkomen maar een kleinigheidje is wel attent denk ik.. mm lastig..

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87394 Gepost op: 11 januari 2020, 15:15:10 »
^^Ik vind het echt zo leuk voor je :D

Mijn vriend is echt zo lief, ik vraag mij wel eens af, waarom ik?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87395 Gepost op: 11 januari 2020, 23:38:46 »
^ Lief van je!  :blush:
Het lijkt wel of ik met de dag verliefder aan het worden ben! Al heb ik nog wel mijn onzekerheden over wat dingen maar iedere relatie is natuurlijk anders.