Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3972890 keer)

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87350 Gepost op: 08 september 2019, 13:11:33 »
Weet je wat pas klote is? Ik dacht oprecht er eindelijk overheen te zijn. Ik was weer vrolijk en deed mijn ding en opeens zie je dat diegene een relatie heeft en dan komen je gevoelens in 1x weer terug. Dat doet ontzettend zeer. Zeker omdat hij tegen mij heeft gezegd niet klaar te zijn voor een relatie en dan na 2.5/3 mnd. heeft ie wél een relatie.

Heb je echt helemaal de gevoelens weer terug of steekt het gewoon dat hij wel een relatie wil met haar?

Mijn ex en ik hebben nog goed contact en hij vertelde me dat hij na mij nu weer verliefd is op een ander en seks heeft gehad met anderen. Ik was er eerst helemaal van geschrokken en uit mijn doen maar daarna realiseerde ik me dat zeker het gevoel voor hem niet terug is, alleen dat ik het jammer vind dat ik nog niet weer verliefd ben of iemand heb gevonden. Kan je erover praten met iemand?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87351 Gepost op: 08 september 2019, 18:34:09 »
Gisteravond vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn, ja natuurlijk :wub:
NC
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87352 Gepost op: 09 september 2019, 19:45:05 »
Super leuk Roses, congratz!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87353 Gepost op: 09 september 2019, 21:14:58 »
Sinds mijn laatste bericht is er weer heel wat gebeurd. We hadden het een paar weken opnieuw geprobeerd, maar ik had toch even weer een paniek-moment, waarbij ik het weer heb uitgemaakt. Weer even geen contact gehad en intussen zijn we toch weer bezig met praten.

Mijn (ex?) vriend laat wel echt zien dat hij wilt veranderen voor mij en ik merk zelf dat ik hem eigenlijk heel erg mis. Hij is echt helemaal overtuigd dat ik de ware voor hem ben en hij wilt echt zo erg z'n best doen. Er is ook heel wat gebeurd de afgelopen maanden waardoor ik mentaal ook gewoon niet op m'n best ben en ik denk dat dat ook zeker heeft meegespeeld. Ik durf het nog niet met zekerheid te zeggen, bang dat ik hem pijn blijf doen... Maar ik hou ook heel veel van hem. Het is gewoon een rare situatie op dit moment :/
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87354 Gepost op: 14 september 2019, 21:12:23 »
Niet citeren
« Laatst bewerkt op: 26 september 2019, 21:01:41 door partyanimal »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87355 Gepost op: 21 september 2019, 21:31:19 »
Heb je echt helemaal de gevoelens weer terug of steekt het gewoon dat hij wel een relatie wil met haar?

Achteraf gezien geen gevoelens. Wel soms zwakke momenten maar ik vind 'm vooral een klootzak laughing7.
Ja, het steekt dat hij een relatie heeft maar laat hem maar lekker, boy bye laughing7.

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87356 Gepost op: 25 september 2019, 08:50:28 »
Ik zit echt in een lastige situatie.
Ik heb nog niet zo lang een relatie, en hij heeft nog geen serieuze relaties gehad, wat je aan hem merkt. Hij vind het lastig rekening te houden met mij en dingen te overleggen. Door omstandigheden woont hij bij mij, en eerst ging het super goed, toen een week lang veel ruzie omdat hij niet communiceerde en amper rekening met me hield, daarna ging het weer goed, maar ik merk gewoon dat er van mijn kan nog heel veel irritaties zijn. Ik heb er wel met hem over gepraat, al meerdere keren.. en het gaat nu opzich wel beter, maar toch ben ik heel snel geïrriteerd.
Ik ben echt gek op hem, don't get me wrong.. maar ik weet even niet wat ik er mee moet doen..
All limitations are self-imposed.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87357 Gepost op: 27 september 2019, 17:34:29 »
Ik ga morgen voor het eerst slapen bij mijn vriend, zijn ouders zijn er ook. Ik heb ze zeg maar nog nooit 'echt' ontmoet, of ja, zijn moeder ken ik al wel uit een andere omgeving en zijn vader heb ik 1x kort gezien. Ik vind het zo raar (ik hem en zijn moeder eigenlijk nooit samen) en zo spannend

NC

Het is zo raar om vriend te zeggen, hij is mijn eerste vriendje en hebben pas 3 weken, maar voor mijn gevoel al veel langer. Zijn sowieso al wel lang aan het daten, misschien daarom :fieuw:
« Laatst bewerkt op: 27 september 2019, 17:40:45 door Roses »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Melody

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87358 Gepost op: 29 september 2019, 21:13:56 »
Soow ik voel me echt redelijk kut. Ik probeer mijn gevoel een beetje weg te vagen door dingen te denken als 'whatever je vond hem toch niet eens zo leuk' en 'het was een leuk avontuur en nu ben ik klaar voor nieuwe ervaringen zonder hem' maar eigenlijk blijf ik gewoon aan hem denken. En aan hoe ik zo dom ben geweest door maar met hem door te hebben gepraat terwijl hij letterlijk gewoon alleen met andere meiden bezig was. Ik probeer te doen alsof het me allemaal geen zak kan schelen maar misschien maakt dat m'n gevoel alleen maar erger.

Sogood

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87359 Gepost op: 16 oktober 2019, 17:45:35 »
Ik hoop dat hij blij verrast is als we vrijdag avond bovenaan de brug gaan zitten om het vuurwerk te bekijken en ik een flesje rode wijn tevoorschijn tover  :blush:

Sparklezz1

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87360 Gepost op: 16 oktober 2019, 20:35:42 »
Kan iemand vertellen wat er in godsnaam aan de hand is met de forum? De afgelopen dagen zie ik ineens honderden rare topics geplaatst worden. Wat gebeurt er hier?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87361 Gepost op: 16 oktober 2019, 20:45:58 »
Kan iemand vertellen wat er in godsnaam aan de hand is met de forum? De afgelopen dagen zie ik ineens honderden rare topics geplaatst worden. Wat gebeurt er hier?

Het is spam. De IT is er mee bezig om het weg te halen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87362 Gepost op: 22 oktober 2019, 16:26:07 »
jongens ik ben nu al sinds september aan het appen, snappen enzo met een jongen van vakantie. Ik heb hem daarna al 2x ontmoet met onze vriendengroepen. Hij zal nooit een move maken omdat hij dat gwn niet durft volgens zijn vrienden. Ik zie onze relatie echt puur vriendschappelijk dus mij maakt dat niet uit. Maar sinds onze vorige ontmoeting lijkt hij wel een beetje heel erg zijn best te doen en ik vind het gwn gezellig...

Hoe kan ik deze jongen het beste subtiel ghosten of teggen hem zeggen dat ik het allemaal gwn vriendschappelijk zie?

levensmoe

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87363 Gepost op: 22 oktober 2019, 16:27:14 »
we hebben wel al 2x  samen geslapen (gespooned) maar dat is gwn gezellig toch? Misschien beetje verkeerde indruk aan hem gegeven hihi
levensmoe

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87364 Gepost op: 22 oktober 2019, 18:48:27 »
Niet subtiel zijn maar gewoon eerlijk zeggen dat je het alleen vriendschappelijk ziet.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87365 Gepost op: 03 november 2019, 23:43:33 »
15 november de tweede date  :bounce:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87366 Gepost op: 04 november 2019, 11:11:33 »
Ik merk dat ik soms wel onzeker ben als we bijvoorbeeld minder appen, maar dat is dan meer dat ik dan bang ben dat we elkaar niets meer te zeggen hebben. Terwijl we op onze eerste date een drankje (meerdere haha) gedaan hebben en toen 4 uur hebben gepraat.