Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3948500 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87325 Gepost op: 09 juni 2019, 12:27:02 »
Wanneer is het mijn tijd voor de liefde?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87326 Gepost op: 09 juni 2019, 17:20:34 »
^^Misschien loslaten, het komt onverwacht. Dat heb ik ook wel gemerkt :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87327 Gepost op: 09 juni 2019, 18:22:29 »
^^Misschien loslaten, het komt onverwacht. Dat heb ik ook wel gemerkt :")

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87328 Gepost op: 11 juni 2019, 11:19:13 »
weg
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2019, 14:38:27 door BWDG54 »

banaboo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87329 Gepost op: 23 juni 2019, 01:11:46 »
Wanneer je samen met je vriend op vakantie wil maar beide totaal andere ideeën van vakantie hebt. Hij wil een actieve vakantie terwijl ik lekker aan het zwembad wil liggen. Vorig jaar probeerden we een compromis te sluiten maar het kwam er op neer dat hij geen minuut stil kon zitten bij het zwembad, waardoor we uiteindelijk toch dingen gingen doen.. en ik niet echt heb kunnen 'uitrusten'. Ik houd enorm veel van hem maar ik weet niet of ik dat nog een keer wil...

XcherrybabyX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87330 Gepost op: 24 juni 2019, 17:45:42 »
hey, ik heb een probleem zoals de meeste van jullie. ik zit in een vriendengroep en het zijn echt mijn beste vrienden. maar er zit 1 jongen bij en hij is super duper super <3 hij is grappig lief en knap! mijn beste vriendin weet het ook. sinds gisteren. maar dat is niet het probleem. het probleem is dat mijn crush mijn beste vriendin leuk vind! en zij hem! ze hebben geen verkering maar toch het duurt niet meer heel lang. gisteren vroeg ze of ik nog gevoelens voor hem had (ik ben al eerder op hem geweest) ik zei eerst nee maar ze had het al heel snel door.... ik voel me super kut want zij weet het nu (dus ik verpest haar kans) en ik heb een gebroken hart... iemand tips?

XcherrybabyX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87331 Gepost op: 24 juni 2019, 17:47:58 »
Wanneer je samen met je vriend op vakantie wil maar beide totaal andere ideeën van vakantie hebt. Hij wil een actieve vakantie terwijl ik lekker aan het zwembad wil liggen. Vorig jaar probeerden we een compromis te sluiten maar het kwam er op neer dat hij geen minuut stil kon zitten bij het zwembad, waardoor we uiteindelijk toch dingen gingen doen.. en ik niet echt heb kunnen 'uitrusten'. Ik houd enorm veel van hem maar ik weet niet of ik dat nog een keer wil...
ik zou het gewoon tegen hem zeggen dat is wel het eerlijkst...

Anoniempje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87332 Gepost op: 27 juni 2019, 21:17:45 »
s
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2019, 13:13:28 door Anoniempje »

XcherrybabyX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87333 Gepost op: 28 juni 2019, 22:22:05 »
oke dus ik heb een verhaal over een boy en ik kom er maar niet uit wat er aan de hand is, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

er is een jongen die ik al sinds groep 1 ken, we hadden tot groep 8 een goede vriendschappelijke band met elkaar. Toen we beiden naar (dezelfde) middelbare school gingen maar wel een ander niveau en klas werd dat steeds minder maar we groetten elkaar wel nogsteeds. In de 3e klas kwamen we bij 1 les per week samen bij science. Toen begon dat contact wat beter te worden maar het was nogsteeds niet echt dat je het vrienden kon noemen. In het midden van het jaar begon hij veel closer te doen tegen mij en heel veel vragen te stellen, interesse te tonen en kwam altijd als ik bij de tramhalte zat naar school een gesprek met me beginnen. Ik vond dat persoonlijk best raar omdat ie eerst gewoon normaal deed en nu opeens zo close. Ook was opvallend dat hij alleen vragen aan mij stelde en niet aan mn vriendin die hij ook kent van de basischool. Nou dat ging dus door tot de 4e dat gedrag van hem. Begin 4e zag ik hem en dacht laat ik hem even groeten aangezien hij altijd een gesprek met mij begint. Hij deed alsof hij me niet hoorde en liep voor mij alleen naar school. Ik was heel confused maar de dagen erna merkte ik dat hij me gewoon opeens compleet begon te negeren. Ook ontloopt hij me tot op de dag van vandaag. Als hij me ziet kijkt hij me wel even aan maar doet verder niks. Hij doet gewoon alsof hij me helemaal nooit gekend heeft terwijl hij juist zoveel contact met mij zocht. Ook ben ik erachter gekomen dat hij zijn snapverhaal voor mij verborgen heeft aangezien ik geen snap zag maar mn vriendin wel. Ik vind het heel raar dat hij opeens zo doet aangezien ik hem niks heb aangedaan. Ik denk dat hij me nu al ongeveer 5 maanden negeert maarja ik ben gwn nieuwsgierig of jullie me kunnen helpen aangezien ik en mijn vriendinnen er niet uitkomen!
erg raar.... wie weet deed hij het omdat hij vorig jaar gevoelens voor je had en zich er nu voor schaamt? maar dan zou het alsnog raar zijn. ik begrijp dat je er niet uitkomt ik zou hetzelfde hebben hoor! ik wens je er wel erg veel succes mee! ;D

Anoniempje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87334 Gepost op: 28 juni 2019, 22:31:45 »
erg raar.... wie weet deed hij het omdat hij vorig jaar gevoelens voor je had en zich er nu voor schaamt? maar dan zou het alsnog raar zijn. ik begrijp dat je er niet uitkomt ik zou hetzelfde hebben hoor! ik wens je er wel erg veel succes mee! ;D

Haha Thankyou, ja ik snap er dus ook helemaal niks van maarja het boeit me niet zoveel. tis dat ik nieuwsgierig ben dat ik het wil weten.

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87335 Gepost op: 29 juni 2019, 12:50:31 »
-
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2019, 14:24:54 door primadonna »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87336 Gepost op: 02 juli 2019, 20:48:03 »
Wat voor cultuur is het? Ik moet zeggen dat het voor mij heel herkenbaar overkomt. Ik heb inmiddels 2 jaar een relatie met een Turkse man (ik ben zelf Nederlands) en het heeft 1,5 jaar geduurd voordat we elkaars ouders hebben ontmoet. Voor mij was dat ook enorm wennen omdat ik ook relaties heb gehad waar ik na 1 maand al Kerst daar aan het vieren was (was ook niet goed hoor zo snel). Maar uiteindelijk is het bij ons wel goedgekomen maar ik had ook veel wantrouwen. Had die een ander of was die niet serieus met mij...

NC want herkenbaar
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87337 Gepost op: 03 juli 2019, 16:16:26 »
-
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2019, 14:25:12 door primadonna »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87338 Gepost op: 03 juli 2019, 16:36:26 »
Even denken wij hebben elkaar in de zomer ontmoet, toen hadden we best veel vrije tijd en hebben we elkaar veel gezien. Toen in september school weer begon had ik verwacht dat we elkaar wel minder zouden zien, maar we probeerde nog veel tijd voor elkaar vrij te maken. Ik merkte ook dat ik me beter voelde, minder stress had als ik hem zie. En nu 2 jaar later hebben we het weer allebei heel druk dus zien we elkaar minder maar we hebben wel veel app contact.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87339 Gepost op: 10 juli 2019, 14:13:20 »
weg
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2019, 15:38:30 door BWDG54 »

believah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87340 Gepost op: 20 juli 2019, 18:30:58 »
Heb gisteren een derde date gehad met een jongen die ik echt heel leuk vind. Alle dates waren ook echt gezellig en ik voel dat er ook een klik is tussen ons. Gisteren toen we afscheid namen vroeg hij ook wanneer we elkaar weer zouden gaan zien en dat dit waarschijnlijk volgende week wordt.
Hij gaat namelijk eind volgende week een weekje met vrienden op vakantie naar Kos. Daarna ga ik al snel met vriendinnen naar Mallorca. Maar hier zit mijn probleem ook. Ik heb namelijk een beetje de angst, of ja ik ben bang dat hij misschien toch een andere meid tegen het lijf loopt, omdat het tussen ons eigenlijk natuurlijk nog niet officieel is ofzo, alhoewel ik hem wel heel leuk vind en heb het idee dat hij mij ook wel leuk vind.
Ik denk dat deze angst te maken heeft met mijn vorige relatie die heel plotseling voor mij toen uitgegaan is. Maar misschien moet ik mij gewoon niet teveel zorgen maken...

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87341 Gepost op: 31 juli 2019, 22:11:14 »
Ik heb het gisteren na bijna 4 jaar relatie uitgemaakt. Ik dacht niet dat ik dat ooit zou moeten doen. Hij was mijn eerste echt relatie. Ik had voor hem maar met één iemand anders iets gehad en dat was eigenlijk een relatie van niks.

We waren in het begin allebei helemaal weg van elkaar. We hadden al na een paar weken een relatie. Alles ging prima! Ik was na al deze jaren eigenlijk nog steeds verliefd, hij ook. Alleen is het bij mij door verschillende dingen zwaar vervaagd. Ik kreeg twijfels. Als ik eraan dacht dat we nog de rest van ons leven bij elkaar zouden zijn, terwijl ik soms in m'n achterhoofd allerlei twijfels had, waarin we eigenlijk gewoon teveel verschilden, werd het me te benauwd.

Ik ben bij mijn eerste relatie gedumpt en ik was daar echt zwaar kapot van. Maar om het zelf te moeten doen is denk ik bijna net zo erg. Het feit dat je iemand waar je zo van houdt zo'n pijn moet doen. Hij had het helemaal niet verwacht. Ik voelde me echt ontzettend schuldig op het moment zelf. Ik wil het liefst iedereen te vriend houden. Ik wil niemand pijn doen, zeker niet mijn geliefde. Ik heb hem nog nooit zo zien huilen. Maar ik heb er weken over nagedacht, of ik er wel goed aan zou doen. Ik wilde niet zomaar die beslissing maken. Maar eens moet er toch iets uitkomen.

Ik weet dat ik er uiteindelijk goed aan heb gedaan. Ik hoop dat we allebei alsnog ons geluk kunnen vinden. Misschien dat het lot ons ooit weer samenbrengt. Maar dan moet er zeker heel wat veranderen. Voorlopig ga ik me gewoon op mezelf richten en uitzoeken wat ik wil met mijn leven. Geniet van het vrijgezel zijn. Dat heb ik eerlijk gezegd ook een beetje gemist na al die tijd.

We zien het wel. It is what it is.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87342 Gepost op: 01 augustus 2019, 20:46:13 »
Sterkte! Ook al heb je het zelf uitgemaakt, het blijft heftig.

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87343 Gepost op: 02 september 2019, 00:16:01 »
Ik heb een leuk probleempje ;)
Ik ben afgelopen weekend op een feest echt een leuke jongen tegengekomen. Ik was met een vriendin en we kwamen bekenden tegen die met een vriendengroep waren waar hij dus bij hoorde. Niet eens zoveel gepraat, maar z'n uitstraling was gewoon heel chill. Ong even oud, rustig en "stoer".  Twas eigenlijk te kort om hem echt te leren kennen.
Ik heb hem trouwens nog wel wat geholpen met het een en ander want z'n alcohol sloeg nogal in (hoofdpijn en bloedneus)
We volgen elkaar nu trouwens op insta maar voor de rest niks. Moet ik hier wat mee of gewoon duimen dat we elkaar nog een keer tegenkomen?

Juul

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87344 Gepost op: 02 september 2019, 00:24:12 »
Heej believah, geniet vooral lekker van je vakantie zonder relatie en laat hem dat ook doen! Als het echt top zit tussen jullie, houden jullie elkaar vast wel in jullie achterhoofden en horen jullie over een poosje gewoon bij elkaar!

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87345 Gepost op: 04 september 2019, 21:15:58 »
Ugh soms word ik zo gefrustreerd .. communiceren is een van de bellangerijkste dingen maar mijn vriend lijkt soms een klein kind. Hij lust geen pasta, geen aardappel, geen groentes; alles wat hij niet lekker vind .. vind jk wel lekker, en ik eet alles. Hij wilt altijd eten bestellen, en ik ben er gewoon klaar mee. Vandaag ook weer; “kom pizza bestellen”. Ik zei nee, is zonde van kan geld. “Kom naar de jumbo”. Ik weer, is zonde van ons geld, want me moeder is op vakantie en heeft allemaal eten achter gelaten. Dus ik zei, we gaan gewoon pasta maken, hij heel de tijd als een klein kind “nee nee dat wil ik niet, ik wil taco’s bestellen!”. Daarna heb ik hem overgehaald.. om thuis te koken, hij wilt dus opeens kip met rijst; ik eet momenteel vegetarisch, (lekker geen rekening met mij houden) ik zo, “kook het dan zelf”. “Maar ik weet niet hoe, en hoe lang dan”, hij wilt dus niet zelf koken, dus verwacht dat ik twee maaltijden maak en dan ook de afwas waarschijnlijk, ik sta erop, dus hij moet maar de pasta eten die ik maak, zitten we te eten, zit hij de tomaten en kaas eruit te pulken alsof ik hem gif te eten geef. Na 20 min nog niet de 1 hap op en zit heel zuur te kijken. Mijn feelings zijn hurt, niet eens een dankje voor het eten. Ik zo, okay ik maak rijst en kip voor je; om hem tevreden te houden, moest ik me zus haar kip stelen om dat ook te doen ook. Snel maken voordat ze thuis kwam, komt hij me inspecteren in de keuken.. zeiken dat hij chili saus erin wil; niet eens een dankje eerst!!! Of een sorry voor niet proberen te eten, niks. Ik doe alles voor hem, eten maken, heel de afwas omdat hij wilt gamen, zijn pasta weggooien .. en wat krijg ik, een persoon die in me nek komt hijgen met “ik wil chilisaus erin” UGHH (okay er zijn veel ergere dingen in het leven en dit slaat natuurlijk nergens over maar ik was zo gefrustreerd dat ik het ff van me moest afschrijven lol)
« Laatst bewerkt op: 04 september 2019, 21:26:41 door TheBusDriver »

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #87346 Gepost op: 05 september 2019, 16:29:25 »
Ik heb een leuk probleempje ;)
Ik ben afgelopen weekend op een feest echt een leuke jongen tegengekomen. Ik was met een vriendin en we kwamen bekenden tegen die met een vriendengroep waren waar hij dus bij hoorde. Niet eens zoveel gepraat, maar z'n uitstraling was gewoon heel chill. Ong even oud, rustig en "stoer".  Twas eigenlijk te kort om hem echt te leren kennen.
Ik heb hem trouwens nog wel wat geholpen met het een en ander want z'n alcohol sloeg nogal in (hoofdpijn en bloedneus)
We volgen elkaar nu trouwens op insta maar voor de rest niks. Moet ik hier wat mee of gewoon duimen dat we elkaar nog een keer tegenkomen?

Je zou hem een berichtje kunnen sturen of hij zich weer helemaal oke voelt na dat festival als dat niet te lang geleden is geweest.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #87347 Gepost op: 05 september 2019, 16:31:26 »
@TheBusDriver, ik zou daar ook echt knettergek van worden. Hij klinkt als een peuter/kleuter zo.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87348 Gepost op: 05 september 2019, 19:40:01 »
Ugh soms word ik zo gefrustreerd .. communiceren is een van de bellangerijkste dingen maar mijn vriend lijkt soms een klein kind. Hij lust geen pasta, geen aardappel, geen groentes; alles wat hij niet lekker vind .. vind jk wel lekker, en ik eet alles. Hij wilt altijd eten bestellen, en ik ben er gewoon klaar mee. Vandaag ook weer; “kom pizza bestellen”. Ik zei nee, is zonde van kan geld. “Kom naar de jumbo”. Ik weer, is zonde van ons geld, want me moeder is op vakantie en heeft allemaal eten achter gelaten. Dus ik zei, we gaan gewoon pasta maken, hij heel de tijd als een klein kind “nee nee dat wil ik niet, ik wil taco’s bestellen!”. Daarna heb ik hem overgehaald.. om thuis te koken, hij wilt dus opeens kip met rijst; ik eet momenteel vegetarisch, (lekker geen rekening met mij houden) ik zo, “kook het dan zelf”. “Maar ik weet niet hoe, en hoe lang dan”, hij wilt dus niet zelf koken, dus verwacht dat ik twee maaltijden maak en dan ook de afwas waarschijnlijk, ik sta erop, dus hij moet maar de pasta eten die ik maak, zitten we te eten, zit hij de tomaten en kaas eruit te pulken alsof ik hem gif te eten geef. Na 20 min nog niet de 1 hap op en zit heel zuur te kijken. Mijn feelings zijn hurt, niet eens een dankje voor het eten. Ik zo, okay ik maak rijst en kip voor je; om hem tevreden te houden, moest ik me zus haar kip stelen om dat ook te doen ook. Snel maken voordat ze thuis kwam, komt hij me inspecteren in de keuken.. zeiken dat hij chili saus erin wil; niet eens een dankje eerst!!! Of een sorry voor niet proberen te eten, niks. Ik doe alles voor hem, eten maken, heel de afwas omdat hij wilt gamen, zijn pasta weggooien .. en wat krijg ik, een persoon die in me nek komt hijgen met “ik wil chilisaus erin” UGHH (okay er zijn veel ergere dingen in het leven en dit slaat natuurlijk nergens over maar ik was zo gefrustreerd dat ik het ff van me moest afschrijven lol)

Ik zou even goed nadenken of je een toekomst met hem samen ziet zitten. Hoe denk je dat dat gaat als jullie ooit samenwonen? Mag jij dan ook elke avond koken en de afwas doen en misschien nog wel de rest van het huishouden?? Zo te horen is vriendlief een moederskindje die z’n hele leven lekker met de beentjes omhoog mocht zitten terwijl mama hem op z’n wenken bedient.
Je overdrijft niet hoor, hij is gewoon echt ondankbaar en respectloos en je mag echt wel meer verwachten van je eigen vriend. Ik zou nogmaals eens nadenken of je moedertje wil spelen voor de rest van je leven of misschien eens een echte vent moet zoeken die wel z’n eigen boontjes kan doppen.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87349 Gepost op: 08 september 2019, 10:35:14 »
Weet je wat pas klote is? Ik dacht oprecht er eindelijk overheen te zijn. Ik was weer vrolijk en deed mijn ding en opeens zie je dat diegene een relatie heeft en dan komen je gevoelens in 1x weer terug. Dat doet ontzettend zeer. Zeker omdat hij tegen mij heeft gezegd niet klaar te zijn voor een relatie en dan na 2.5/3 mnd. heeft ie wél een relatie.