Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3929510 keer)

Effy Stonem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87275 Gepost op: 27 april 2019, 20:11:08 »
Vriend had met een vereniging een diner met een date (niet ik, was gewoon random gekoppeld), hij heeft dit helemaal niet verteld (kwam er per ongeluk achter) en nu appen ze wel met elkaar. Zouden jullie dit erg/raar vinden?

nc graag
your mind is crazy and tells you lies ll "You can be happy or you can be unhappy. It's just
according to the way you look at things."

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87276 Gepost op: 27 april 2019, 20:13:09 »
Vind het wel een beetje een vreemde situatie maar ik vind (student)verenigingen sowieso raar. Waarom gaat hij op een date als hij een relatie heeft met jou?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Effy Stonem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87277 Gepost op: 27 april 2019, 20:17:44 »
Jaa vind ik ook.. Het is wel echt zo dat hij gekoppeld "moest" worden met iemand anders, vind het alleen vervelend dat hij het heeft verzwegen en alleen zei dat hij met mensen van zn vereniging ging eten
your mind is crazy and tells you lies ll "You can be happy or you can be unhappy. It's just

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87278 Gepost op: 27 april 2019, 20:18:54 »
Het zou voor mij genoeg reden zijn om me zorgen te gaan maken ja
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87279 Gepost op: 28 april 2019, 17:50:15 »
NC
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2019, 16:51:24 door Roses »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

random

• Bekijk profiel
« Reactie #87280 Gepost op: 28 april 2019, 20:25:01 »
Ik merk dat ik zo onzeker ben geworden door hem.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87281 Gepost op: 28 april 2019, 22:11:01 »
Het zou voor mij genoeg reden zijn om me zorgen te gaan maken ja

@Effy
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

deesjee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87282 Gepost op: 29 april 2019, 10:34:21 »
Ik ben echt mega sad en tegelijkertijd ga ik stuk. Mijn ex heeft het drie maanden geleden via snapchat uit het niets uitgemaakt terwijl ik op stage was in het buitenland.
Eerst gaf ie mij geen duidelijke reden, maar na een paar keer aandringen en de vraag of ie iemand anders had ontmoet kwam het er eindelijk uit. Hij was dus wel met iemand anders.  :hamer: Toen had hij vervolgens gezegd dat wij veel te snel waren gegaan en dat ie dat zeker niet gaat doen met haar. En nu kwam ik er gister achter dat ze al in een relatie zitten en dat ze vorige maand al samen op vakantie zijn geweest. Echt wtf hahaha
Er zijn echt nog veel meer dingen gebeurd in de tussentijd die echt niet kunnen van hem. Daarom raakt het me nog steeds heel erg terwijl ik daar eigenlijk zo geen energie meer voor heb. Ik wil hem gewoon vergeten en verder gaan met mijn leven.Iemand misschien tips om hier overheen te komen? :blush: Thanks!

Effy Stonem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87283 Gepost op: 29 april 2019, 18:27:20 »
Bedankt voor jullie reacties! Hij zei dat hij het gewoon was vergeten te vertellen. Ik voel me er nog steeds niet goed over en ik ben nog steeds halfboos. Ik weet niet goed wat ik nu nog tegen hem moet zeggen hierover, heeft iemand tips? Ben echt slecht in mn gevoelens verwoorden haha

@deesjee Wat ongelooflijk rot zeg.. Als enige tips zou ik hebben dat uit wat hij allemaal doet wel blijkt dat hij het niet waard is om nog druk over te maken, en ik zou zo veel mogelijk afleiding zoeken. Niet meer naar foto's of dingen van hem kijken, en gewoon veel met vrienden afspreken of je druk bezighouden met andere dingen

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87284 Gepost op: 29 april 2019, 18:29:10 »
weg
« Laatst bewerkt op: 01 mei 2019, 15:22:27 door Ms.Jackson »
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87285 Gepost op: 29 april 2019, 19:21:30 »
^Je mag mij noten als je wil. Als het helpt om je verhaal te delen...

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87286 Gepost op: 29 april 2019, 21:51:08 »
^ Dankje, ga ik straks/morgen doen!
Ik was Encore

Kaasdipje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87287 Gepost op: 01 mei 2019, 08:57:48 »
Afgelopen maandag hebben ik en mijn ex een punt achter de relatie gezet. We hadden het er beide heel moeilijk mee en wilde het allebei goed afsluiten... Ik ben dus bij hem blijven slapen, we hebben de hele avond geknuffeld (en de beste seks ooit gehad) en vervolgens in elkaar armen is slaapgevallen.
nu is het woensdag en heb sinds toen niks meer van hem gehoord... Ik wil zo graag weten hoe het met hem is en hoe hij zich voelt. Morgen moet ik naar een speciale dokters afspraak, omdat mijn eigen vriendinnen en moeder niet kunnen stond hij er op dat hij mee ging. Ik wil hem alleen echt niet zien, ik hem zo erg en ik ben bang dat als ik bij hem in de auto zit ik helemaal kapot ga en hij niet..
kan ik er please met iemand over praten???

Scribebaby

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87288 Gepost op: 01 mei 2019, 18:33:09 »
Afgelopen maandag hebben ik en mijn ex een punt achter de relatie gezet. We hadden het er beide heel moeilijk mee en wilde het allebei goed afsluiten... Ik ben dus bij hem blijven slapen, we hebben de hele avond geknuffeld (en de beste seks ooit gehad) en vervolgens in elkaar armen is slaapgevallen.
nu is het woensdag en heb sinds toen niks meer van hem gehoord... Ik wil zo graag weten hoe het met hem is en hoe hij zich voelt. Morgen moet ik naar een speciale dokters afspraak, omdat mijn eigen vriendinnen en moeder niet kunnen stond hij er op dat hij mee ging. Ik wil hem alleen echt niet zien, ik hem zo erg en ik ben bang dat als ik bij hem in de auto zit ik helemaal kapot ga en hij niet..
kan ik er please met iemand over praten???

Jij zit nog heel diep in je feelings zo te horen en dat is compleet normaal. Echt waar. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw ex is maar jongens zijn anders dan meisjes. Hij zoals je al weet geeft nog steeds om je want dat kan niet anders als t zo vroeg uit is. Hij gaat t niet raar vinden als jij je emotioneel opsteld naar hem toe als je hem ziet want hij weet dat je een meisje bent en hij weet dat het net uit is en jedereen weet dat verdriet er dan bij hoort. Ik denk dat jij je verdriet niet aan hem wilt showen omdat jij je dan gaat schamen aangezien je denkt dat hij niks gaat showen? Ik weet niet hoe jouw vriend is Maar dat zou wel kunnen.. Niet omdat ie stiekem ook niet verdietig is maar bij jongens komt verdriet en besef pas achteraf. En als je wilt dat hij gaat zien dat t je niks doet dan zou ik je sterk opstellen ipv van huilen want dan gaat ie erover nadenken.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87289 Gepost op: 03 mei 2019, 12:08:48 »
Dit weekend weer hele weekend bij vriend. Is zo chill. Hij woont op zichzelf dus geen bemoeienis van ouders. Vanavond zijn we samen en morgenavond ga ik zijn broer en partner ontmoeten. Dus vanavond gaan we gezellig Netflix opzetten, met wat lekkers erbij. :D

Overigens is hij ook zo lief geweest om alvast tampons te halen, gezien ik dit weekend ongesteld moet worden. :hamer:
Maar vind ik dan wel weer grappig dat hij dat gewoon even doet.

Nc
Ik was Encore

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87290 Gepost op: 04 mei 2019, 10:15:08 »
Zo lief... hij heeft het speciaalbier gekocht wat ik lekker vind en lastig te verkrijgen is hier. Dus dat heeft hij online besteld. Als verassing. :wub:

NC
Ik was Encore

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87291 Gepost op: 04 mei 2019, 18:04:45 »
^^Jouw vriend is echt lief voor jou!!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87292 Gepost op: 04 mei 2019, 19:50:25 »
:cry:

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87293 Gepost op: 05 mei 2019, 13:57:21 »
Gister echt zo'n fijne nacht gehad met lieve dingen en diepe gesprekken. Ben echt zó blij dat ik m'n soulmate zo vroeg in het leven gevonden heb <3
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

madeleineBaee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87294 Gepost op: 05 mei 2019, 16:20:24 »
ik zit echt niet lekker in mijn vel en moet het kwijt. hoop dat iemand me wat advies kan geven als dit mogelijk is.
ik heb een vriend(je) (we zijn 17), nu al bijna een half jaar. we hebben voordat we een relatie kregen best wel wat problemen gehad zou je kunnen zeggen. hij was suïdiciaal en ik probeerde hem te helpen. ik kende hem nog niet erg lang dus ons contact begon via vooral appen en bellen, ik vond alles heel eng want ik was elke avond bang dat hij een eind aan zijn leven ging maken, maar ik kon het niet aan dat hij zelfmoordneigingen had en ik wilde zograag iemand helpen daarmee, laten zien dat het je het leven ook positief kunt bekijken. hij ging destijds naar een psycholoog (nu nog steeds trouwens), maar werd gedwongen door de zijn vader omdat zijn vader ook zag dat hij niet goed in zijn vel zat. (met zijn moeder had hij geen goede band) hij stond dus totaal niet open voor hulp van een psycholoog wat dus ook voor geen meter hielp. ondertussen bleef ik vechten, ik was lief en behulpzaam tegen hem en troostte hem als hij het niet zag zitten, ik denk dat ik zijn soortvan steunpilaar was, kan dat? op een gegeven moment kwamen we voor mijn gevoel aan bij een heel nieuw hoofdstuk, hij vertelde me dat hij al een tijd verliefd op me was en van me hield, dat ik de reden was waarom hij nog door wilde gaan. ik was niet verliefd op hem, hoe veel ik ook om hem gaf en wilde dat hij bleef leven en iets maakte van zijn leven, ik had zeker geen verliefde gevoelens. aan de andere kant had ik nog nooit een vriendje gehad, ik verlangde er een soortvan naar en was ongelooflijk nieuwsgierig naar alles en naar een relatie. een hele tijd later heb ik een relatie met hem gekregen. het was niet alsof ik niets voelde, ik hield van hem omdat het zo’n lieve jongen was, hij deed alles voor me (wat ik niet toe stond want dat ging me veel te ver) maar toch zou hij alles voor me doen als ik het vroeg. zoveel liefde had (heeft) die jongen te geven. verliefd was ik echt niet, als we zoenden, ik voelde niks, in het begin vond ik het “cool”, omdat het best wel nieuw was, het was spannend, voor ons beide. de eerste 3 maanden van onze relatie heb ik niet zoveel problemen gehad. we hadden het best gezellig samen alhoewel hij niet zo’n prater is, maakte we elkaar altijd wel aan het lachen. hij is absoluut niet knap, donker geel (?) haar, zit onder de pukkels, is klein, hele witte huid en ik zal niet de details ingaan. wat heel stom is dat ik dit nu zeg, omdat ik nu zit te oordelen wat ik juist niet wil proberen doen, en je mag me ook zeker een bitch vinden nu, ik wil gewoon alles wat ik voel hier opschrijven en hopen dat een vreemd iemand me vanuit een ander perspectief advies kan geven. vanaf mijn jeugd had ik altijd al in gedachten dat ik een knappe jongen ging ontmoeten, we gelukkig waren samen en the end. ik weet dat het leven niet zo gaat, maar je kent wel die meisjes dromen.
het komt er op neer, ik ben niet gelukkig maar ik kan ook niet zonder hem (jeetje ik ben moelijk), hij is zo lief voor me, als hij me knuffelt voelt het zo veilig, ik gun hem zoveel, maar heb niet dat verliefde gevoel, maar kan hem niet missen? maar aan de andere kant is hij is nogsteeds een negatief persoon, een pessimist, de zelfmoordneigingen zijn gelukkig over waar ik ontzettend gelukkig door ben, want ik gun hem echt veel geluk in zijn leven. het voelt alsof ik er spijt van ga hebben als ik het uitmaak, maar aan het lijntje houden kan ik ook echt niet doen. ik vind het zo moelijk en ik zit zo in de knoop met alles. I’m really stuck...

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87295 Gepost op: 05 mei 2019, 16:37:13 »
Jullie hebben in die tijd dat jullie elkaar kennen, zoveel opgebouwd. Voor jou pure vriendschap, en een sterke ook. Voor hem vriendschap en verliefde gevoelens.

Je bent niet verliefd op hem en bent dat nooit geweest. Je vindt hem niet eens aantrekkelijk, wat in mijn ogen al een heel slecht teken is. Ik begrijp dat je het ontzettend moeilijk vindt om hem 'kwijt te raken', maar ik denk dat er niets anders op zit. Een relatie heb je omdat je van iemand houdt en omdat je verliefd op elkaar bent, vooral het eerste jaar. Kijk of er vanuit zijn kant nog een goede vriendschap in zit, dit zal wel moeilijk zijn voor hem.
'Ste Yuj'

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87296 Gepost op: 06 mei 2019, 10:11:38 »
^^Jouw vriend is echt lief voor jou!!

Ja, eigenlijk te lief, dat verdien ik ook weer niet :blush:
Hij reist ook altijd het merendeel van de reis mee terug.

Nc
Ik was Encore

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87297 Gepost op: 06 mei 2019, 13:29:10 »
Vriend had ook een chocoladereep in mijn tas gestopt, zag ik pas toen ik thuis kwam en mijn tas ging uitpakken. Zoo lief, maar zo niet handig nu ik echt weer wil gaan opletten op mijn voeding :')

Ik was Encore

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87298 Gepost op: 06 mei 2019, 18:05:09 »
weg
« Laatst bewerkt op: 07 mei 2019, 16:47:06 door Roses »

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87299 Gepost op: 06 mei 2019, 18:29:41 »
^ Aaaah lief! :D  Maar hoe is dat allemaal zo gekomen? Ik heb dat verhaal niet meegekregen denk ik...
Ik was Encore