Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3955334 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87250 Gepost op: 07 april 2019, 10:47:10 »
Ik merk wel dat ik nu onzeker begin te worden, zeker omdat we eigenlijk niet veel hebben gepraat, sinds we de date hebben gehad. Ik wil niet overhaasten of iets maar ik merk dat ik hierdoor wel onzeker begin te worden. Is dit normaal? Dat je minder contact hebt na een eerste date?

Scömìche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87251 Gepost op: 08 april 2019, 20:55:42 »
Ken het wel ja haha
Vooral als je allebei nu veel aan elkaar denkt wil je echt 'iets goeds' schrijven als je whappt. Zolang het in het echt niet is komt t vast goed :)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87252 Gepost op: 08 april 2019, 22:06:09 »
Ken het wel ja haha
Vooral als je allebei nu veel aan elkaar denkt wil je echt 'iets goeds' schrijven als je whappt. Zolang het in het echt niet is komt t vast goed :)

Ik hoop het. Het is gewoon een combinatie van de onzekerheid die ik heb door meerdere nare ervaringen in het verleden wat betreft dating + dat we nu minder contact hebben dan voor de date. Ik wil hem heel graag spreken maar als hij bijna niet appt (denk aan 1-2x per dag, wat voorheen echt veel vaker was) dan begin ik onzeker te worden, maar ik wil dit niet aan hem laten merken omdat we 'pas' 1 date hebben gehad. Is het normaal dat je minder contact hebt? Het lijkt mij toch, als je elkaar interessant vindt dat je dan contact wil? Of denk ik nu niet meer logisch? laughing7.
« Laatst bewerkt op: 08 april 2019, 22:11:20 door Feelthelove »

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87253 Gepost op: 09 april 2019, 09:29:42 »
Vraag hem dan gewoon naar een tweede date? Als hij niet reageert of niet wil, is het meteen duidelijk... Hoef je niet langer in onzekerheid te zitten.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

AwkWard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87254 Gepost op: 09 april 2019, 14:05:12 »
Ik voel me nu officieel een blije/zenuwachtige tiener!
Er is namelijk een jongen tot wie ik me erg aangetrokken voel op het werk.
Er zijn wel een paar kleine hints geweest van een mede collega dat de gevoelens wederzijds zijn.
Ik was alleen altijd zo naïef om te denken dat hij ons alleen maar wilde koppelen.

Guess I was wrong.. Want toen ik vanmorgen in de kleedkamer kwam hing er een kaart aan de muur.
Op de voorkant stond: You make me feel happy. Aan de binnenkant van de kaart was geschreven: ''Lief en leuk, slim, vrolijk en mooi. Dat is ze allemaal! met mijn naam eronder!!

Vanavond hebben we een meeting met de afdeling en zal ik hem onder ogen moeten komen. Heeel erg veel zin in, maar ook wel spannend.. Weet echt totaal niet wat ik tegen hem moet zeggen. Weet wel 100% zeker dat hij het sommige mannelijke collega's heeft verteld.. dus dat wordt ook weer heerlijk ongemakkelijk.
If nothing goes right, go left.

Qwerty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87255 Gepost op: 09 april 2019, 14:07:25 »
Hoi meiden, ik meld me ook bij dit topic. Ik heb even advies nodig van anderen haha. Ik heb nog nooit een serieuze relatie gehad,alleen gezoend met jongens en wel eens op date geweest met jongens maar verder nog niets. Ik heb nu sinds 3 weken een relatie met een jongen. Ik merk steeds aan mezelf dat ik heel erg aan het twijfelen ben over deze relatie, toen ik nog vrijgezel was zat ik er echt mee dat ik nog nooit een relatie heb gehad maar nu het zo ver is beginnen de twijfels toe te slaan. Ik vind hem leuk, maar ik ben (nog) niet verliefd. Ik ben helemaal niet op mijn gemak bij hem merk ik, maar ergens denk ik ook weer van ja het is allemaal nieuw voor mij en we zijn pas 3 weken samen. Ik zoek overal redenen om hem niet te vinden zeg maar. We appen soms enkele dagen niet en dan weer een dag wel maar tijdens deze gesprekken merk ik dat hij niet zoveel interesse toont van: wat heb je vandaag gedaan? hoe was het op school? etc. dat soort dingen vraagt hij niet. Naar mijn idee komt het meer vanuit mijn kant. Vorige week heb ik hem voor het laatst gezien maar de dagen dat ik hem niet zie mis ik hem ook niet en zit ik de hele dag te denken of dit de juiste keus wel is.

Als we afspreken ben ik echt extreem zenuwachtig, echt overdreven. Ik kan niet rustig zitten, ik heb hartkloppingen, zweten etc. Het liefst wens ik op dat moment dat dat hij gewoon niet komt. Soms vraag ik me echt af of ik niet iets van bindingsangst heb  :?: maar misschien is dat ook weer een beetje overdreven. Ik wil heel graag een relatie maar nu ik een relatie heb krijg ik het heel erg benauwd en wil ik graag weer vrijgezel zijn...

Iemand tips, advies? Vind ik hem nou daadwerkelijk niet leuk of zou dit gewoon komen omdat alles nieuw en spannend voor mij is

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87256 Gepost op: 09 april 2019, 14:50:09 »
@Qwerty: Ik denk persoonlijk dat je je te snel die relatie in gehaast hebt. Je zegt zelf al, je wilde heel graag een relatie (misschien dus te graag), maar nu is het toch opeens te benauwend. Je zegt ook dat je (nog) niet verliefd bent, waarom neem je een relatie met een jongen waar je niet verliefd op bent? Ook aan hoe je beschrijft hoe je steeds zo zenuwachtig bent, klinkt het meer alsof je nog volop in de date-fase zit dan dat je een relatie hebt. Kortom, ik denk dus dat jullie te snel zijn gegaan. Vraag eens aan hem hoe hij het allemaal ziet en tot nu toe vindt gaan (face to face). Dan kun je ook meteen peilen hoe serieus hij het ziet.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87257 Gepost op: 09 april 2019, 14:52:08 »
Guess I was wrong.. Want toen ik vanmorgen in de kleedkamer kwam hing er een kaart aan de muur.
Op de voorkant stond: You make me feel happy. Aan de binnenkant van de kaart was geschreven: ''Lief en leuk, slim, vrolijk en mooi. Dat is ze allemaal! met mijn naam eronder!!

Heel leuk en schattig!
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Valèrie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87258 Gepost op: 09 april 2019, 21:27:58 »
Girls, ik heb een vraag. Een paar maanden geleden vond ik een boy uit mijn klas leuk, ik noem hem Coen. Ik ben 16 en hij is 19. Nou heb ik hem nooit verteld dat ik hem leuk vond, want dat kon ik niet. Ergens in het midden van februari ben ik gestopt met die jongen leuk te vinden, omdat ik zou weten dat het toch nooit iets zou worden. Back to the point. Vandaag was ik dus met een klasgenoot van mij (een jongen genaamd Luuk) aan het wachten op het busstation, toen 'Coen' en nog een andere klasgenoot aan kwamen lopen. Ik zat samen met Luuk op de bank en 'Coen' begroette hem samen met die andere klasgenoot, maar mij keek hij niet eens aan. Hij ging zelfs voor me staan. Vorige week zei hij nog gewoon gedag tegen mij en voerde hij een gesprek. Ik weet dat ik hem niet meer leuk vind, maar toch kreeg ik hier een naar gevoel over en wilde het graag met jullie delen. Want als klasgenoot/vriend wil ik hem gewoon niet kwijt! En ik begrijp gewoon niet waarom hij me opeens negeert. Hebben jullie tips? :saai: 

Ellie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87259 Gepost op: 11 april 2019, 13:25:03 »
Enorm knappe jongen uit mijn klas, raakte me aan. Heeft een vriendin.
« Laatst bewerkt op: 12 april 2019, 00:30:57 door Ellie »

Bloempot

• Gast
« Reactie #87260 Gepost op: 11 april 2019, 17:11:28 »
^uh, leuk dat je het prima vond, maar hij heeft een vriendin.
Laat hem die lekker betasten.
Ik snap niet waarom je die punten 1 & 2 geen afknapper vind.
En je moet dus niks, want hij heeft een vriendin.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87261 Gepost op: 11 april 2019, 18:07:43 »
Ik vind dat je best even kan vragen wat dat precies was. Kan best dat hij niet gelukkig is in zijn relatie toch.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87262 Gepost op: 11 april 2019, 21:59:20 »
^uh, leuk dat je het prima vond, maar hij heeft een vriendin.
Laat hem die lekker betasten.
Ik snap niet waarom je die punten 1 & 2 geen afknapper vind.
En je moet dus niks, want hij heeft een vriendin.

Ellie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87263 Gepost op: 12 april 2019, 00:29:46 »
^ op een vriendelijkere toon kon ook niet?

Wat kan ik er aan doen dat hij een vriendin heeft. Ik ben niet degene die vreemdgaat of hem heeft doen vreemdgaan. Obviously voelt hij zich niet goed in zijn relatie en ik vroeg hier enkel wat ik hiermee moet.

Ten tweede zie ik niet hoe aangeschoten zijn een afknapper is en het feit dat hij een vriendin heeft, tja, ik heb ook niks met m gedaan.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87264 Gepost op: 12 april 2019, 10:01:04 »
Ik vroeg van de week aan mijn date of hij al een leuk idee heeft voor de 2e date of dat ie dat aan mij overliet (dus een beetje als grapje, maar wel gemeend). Hij reageerde daarop met: 'We moeten nog heel even kijken, het nu heel erg druk op het werk omdat de zomer eraan komt, maar binnenkort krijg ik het rustiger als het goed is'. Ik was blij, omdat hij mij niet afwees, maar nu zeggen verschillende mensen dat dit net zo goed een excuus kan zijn. Ik wil graag jullie mening erover, zonder dat ik bij hem steeds aan kom met mijn onzekerheid - ik wil hem natuurlijk niet afspreken. En door die mensen word ik nu onzeker, zouden ze gelijk hebben?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87265 Gepost op: 12 april 2019, 12:15:23 »
^ op een vriendelijkere toon kon ook niet?

Wat kan ik er aan doen dat hij een vriendin heeft. Ik ben niet degene die vreemdgaat of hem heeft doen vreemdgaan. Obviously voelt hij zich niet goed in zijn relatie en ik vroeg hier enkel wat ik hiermee moet.

Ten tweede zie ik niet hoe aangeschoten zijn een afknapper is en het feit dat hij een vriendin heeft, tja, ik heb ook niks met m gedaan.

Ja niks dus, want hij heeft een vriendin. Is zijn probleem, zijn zijn zaken. Daar niet teveel over nadenken en er niet op in gaan zou al helpen.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87266 Gepost op: 12 april 2019, 12:45:08 »
@feel, het kan een beetje een smoes zijn, het kan ook zijn dat hij echt druk is. De jongen waar ik binnenkort een date mee heb heeft het ook heel druk ivm ook weekenddiensten en ik ben ook druk en werk veel en ben ook wel eens moe. Kan je niet zelf voorstellen om een keer een uurtje iets te gaan drinken ofzo, hoeft geen uren te duren maar "je zou hem graag gewoon beter willen leren kennen" en daar hoef je niet uren voor vrij te houden maar af en toe een uurtje of half uurtje werkt ook

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87267 Gepost op: 12 april 2019, 15:01:53 »
@feel, het kan een beetje een smoes zijn, het kan ook zijn dat hij echt druk is. De jongen waar ik binnenkort een date mee heb heeft het ook heel druk ivm ook weekenddiensten en ik ben ook druk en werk veel en ben ook wel eens moe. Kan je niet zelf voorstellen om een keer een uurtje iets te gaan drinken ofzo, hoeft geen uren te duren maar "je zou hem graag gewoon beter willen leren kennen" en daar hoef je niet uren voor vrij te houden maar af en toe een uurtje of half uurtje werkt ook

Doordat ik van de week aan hem vroeg voor een tweede date, hoopte ik eigenlijk dat ie een datum zou zeggen of iets. Ergens geloof ik wel dat ie druk is, maar omdat mensen uit mijn omgeving zeggen dat het een smoes kan zijn begin ik onzeker te worden. En ik wil niet nogmaals naar een date vragen, want ik heb het idee dat hij daarmee moet komen. Aan de ene kant wil ik hem vragen of hij twijfels heeft en aan de andere kant wil ik hem er niet mee lastigvallen en hopen dat ie snel begint over de tweede date.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87268 Gepost op: 12 april 2019, 16:39:18 »
Doordat ik van de week aan hem vroeg voor een tweede date, hoopte ik eigenlijk dat ie een datum zou zeggen of iets. Ergens geloof ik wel dat ie druk is, maar omdat mensen uit mijn omgeving zeggen dat het een smoes kan zijn begin ik onzeker te worden. En ik wil niet nogmaals naar een date vragen, want ik heb het idee dat hij daarmee moet komen. Aan de ene kant wil ik hem vragen of hij twijfels heeft en aan de andere kant wil ik hem er niet mee lastigvallen en hopen dat ie snel begint over de tweede date.

Misschien voelt hij nu de druk wel om een super originele date te verzinnen. Ik zou gewoon iets zeggen van "Desnoods laat je me een keer weten als je een uurtje vrij hebt om wat te drinken, het hoeft niet ingewikkeld te zijn" en dan een knipoog of wat voor smiley ofzo. Dan ligt de bal écht bij hem en heb je alles eraan gedaan maar hoeft hij niet zelf meer een activiteit te verzinnen en is de drempel wellicht lager.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87269 Gepost op: 13 april 2019, 10:40:20 »
Ik heb gisteren aangekaart dat ik het idee heb dat hij wat terughoudender is en gevraagd of hij twijfels heeft. Ik ben benieuwd wat hij daarop gaat zeggen. Ook voordat ik het wist had ik het verzonden naar hem. Maar ik hoop ook dat hij het begrijpt, aangezien er wel iets is voorgevallen door een ander persoon tussen ons (om het even niet te duidelijk te typen, voor het geval hier bekenden op zitten haha).

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87270 Gepost op: 15 april 2019, 11:20:01 »
Heerlijke vakantie met vriend gehad :D

Nc
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87271 Gepost op: 16 april 2019, 10:26:16 »
Ik ben teleurgesteld. Ja, het doet zeer dat dit de zoveelste afwijzing is maar gewoon de manier waarop. Hij weet van mijn date-verleden en de situatie die tussen hem en mij heeft afgespeeld door een ander persoon en dat hij zelf ook onzeker is, hebben we het erover gehad dat we over alles eerlijk zouden zijn - of het nou positief of negatief is. En doordat er dingen zijn gebeurd voelt onze situatie voor mij anders dan een 'random Tinder-date'. Hij zegt ook dat hij psychisch niet lekker in zijn vel zit, prima kan ik mee leven omdat ik ook niet lekker in mijn vel zit, maar mij negeren of niet geruststellen? Hij kan op zijn minst zeggen dat ik ben tegengevallen of dat hij niet verder wil, is zowel voor hem als mij duidelijk.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87272 Gepost op: 27 april 2019, 09:25:13 »
 :cry: :cry: :cry:

Vera

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87273 Gepost op: 27 april 2019, 17:23:55 »
@ Feelthelove
Wat ontzettend rot voor je, hoop dat je nog wat verduidelijking kan krijgen  :goodman:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87274 Gepost op: 27 april 2019, 18:33:08 »
@ Feelthelove
Wat ontzettend rot voor je, hoop dat je nog wat verduidelijking kan krijgen  :goodman:

Die is er al, sinds dinsdag. Eerst zei hij nog dat ie niet lekker in zijn vel zit, daarna zei hij dat hij met serieus daten soms een beetje gestresst raakt en het moeilijk vindt en daarna kwam ie aan 'misschien ben ik niet toe aan een relatie'. Ik heb dinsdag een berichtje gestuurd en sindsdien niks meer gehoord.

Ik ben best wel emotioneel, omdat het gewoon diep zit - dat komt door alles wat er is gebeurd in een jaar tijd. Het was niet zomaar een date. Dus mehh :cry: