Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3955335 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87225 Gepost op: 31 maart 2019, 12:28:33 »
Het is dus denk ik toch een date want hij zei er iets over en ik kon daaruit opmaken dat het een date is. Dit maakt mij nóg zenuwachtiger. Maar het is wel lief dat hij gisteren op WhatsApp een gifje stuurde over de Efteling en zei dat ie er ontzettend veel zin in heeft.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87226 Gepost op: 31 maart 2019, 22:02:32 »
Afgelopen weekend een lief kaartje van vriend gekregen, gewoon zomaar. :D

NC
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #87227 Gepost op: 01 april 2019, 00:16:13 »
Waarom was het uitgegaan?

Zijn gevoel voor mij was niet voldoende.

Heb hem afgelopen vrijdag gezien en hij geeft aan de komende tijd aan zichzelf te gaan werken en geen relatie te willen, wat me een heel goed idee lijkt. En dat hij toch telkens weer bij me terugkomt met een reden, maar wat die reden precies is kon hij niet vertellen. Hij zei dat we misschien ooit nog wel bij elkaar komen, en mocht hij dit willen dat hij het dan wel heel zeker weet, want hij wil me absoluut niet nogmaals kwetsen. Ik weet niet of ik dat wil, dat snapt hij ook.

Dit geeft me eigenlijk best wel rust. Maar ik weet eigenlijk niet of ik nog wel/geen contact wil blijven houden. Hij was degene die zei toen hij weg ging ''tot snel''. Ik vind het fijn om hem te spreken/zien, maar ben bang dat er dan weer gevoelens komen die ik niet wil.
« Laatst bewerkt op: 01 april 2019, 00:22:27 door Vapi »

Larissa

• Bekijk profiel
« Reactie #87228 Gepost op: 01 april 2019, 13:51:02 »
Gone. 
« Laatst bewerkt op: 10 april 2019, 14:57:17 door Larissa »
my-healthy-fit-life.tumblr.com

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87229 Gepost op: 01 april 2019, 13:52:29 »
^ Hij is heel gelovig maar drinkt wel en gebruikt drugs? Dat is raar toch?
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Larissa

• Bekijk profiel
« Reactie #87230 Gepost op: 01 april 2019, 13:55:18 »
^ Hij is heel gelovig maar drinkt wel en gebruikt drugs? Dat is raar toch?

Tjaaaaaaaa vind het zelf ook wel hypocriet. Zo mag ik ook in de toekomst (stel we zouden een relatie krijgen) niet bij hem blijven slapen, zijn ouders willen 'dat soort' dingen niet in hun huis

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87231 Gepost op: 01 april 2019, 15:08:17 »
@Larissa: Ik zie eigenlijk echt op geen enkele manier een toekomst voor jullie. Verschil van geloof is al 1 groot ding (ik zou zelf überhaupt nooit iets met een gelovig persoon  beginnen), en daarnaast klink jij al heel volwassen en serieus, iets waar hij het tegenovergestelde van is. Kortom, veeeeel te veel verschillen qua leefstijl. Laat hem lekker gaan (dan zul je je ook veel vrijer voelen als je in het buitenland woont), je gaat vanzelf iemand tegenkomen die veel beter bij jou past!
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87232 Gepost op: 01 april 2019, 15:12:51 »
Heb vriend al 1 week niet meer gezien (ja dat is lang).. allebei zo druk :nee1: Hopelijk komt ie zo hier eten en slapen.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Larissa

• Bekijk profiel
« Reactie #87233 Gepost op: 01 april 2019, 15:15:16 »
Bedankt voor je reactie.. Ik vind het zo ontzettend lastig, je hebt inderdaad ook gelijk, dat het op zoveel fronten niet klikt. Maar omdat we zoveel voor elkaar voelen en er zoveel chemie in de lucht hangt vind ik het zo lastig.. Dat ik me afvraag of ik ooit zoveel chemie bij iemand anders kan voelen..

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #87234 Gepost op: 01 april 2019, 16:15:34 »
Larissa, ik vraag me af wat een strenggelovige met een ongelovige doet. Hij/zij mag niet eens met de ongelovige trouwen, terwijl trouwen voor strenggelovigen belangrijk is. Ik ben een christen die seks heeft, maar ik volg dan ook niet alle regels die in de Bijbel staan, misschien ziet hij zichzelf niet als een strenggelovigen, maar jij wel? Ik zal het hier eens over hebben.
Als het echt niet klikt, kun je overwegen om het uit te maken. Verschil in religie is een goede reden.

Larissa

• Bekijk profiel
« Reactie #87235 Gepost op: 01 april 2019, 16:44:37 »
Nou hij zegt zelf dat hij het hierover ook in de kring over gehad heeft. Maar hij heeft ook al eerder seks gehad met zijn ex. Maar hij zegt dat zijn kerk minder streng is

Bloempot

• Gast
« Reactie #87236 Gepost op: 01 april 2019, 16:49:55 »
De verschillen in leefstijl (wel/niet drugs gebruiken) en denkwijze (hard voor dingen willen werken/dingen komen je wel aanwaaien) zou voor mij voldoende zijn niet ermee verder te gaan, los van geloof.
Als je bij die dingen (normen/waarden/etc) niet overeenkomt, is een relatie niet te doen. Het breekt elkaar af.

En chemie? Je gaat dat heus wel weer met iemand krijgen hoor, met iemand die hetzelfde in het leven staat.
Chemie is ook maar iets tijdelijks he, dat wordt op den duur minder en dan komen die verschillen nog meer naar voren en kan het grote irritatie/ruzies veroorzaken...

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87237 Gepost op: 01 april 2019, 17:30:06 »
Nou hij zegt zelf dat hij het hierover ook in de kring over gehad heeft. Maar hij heeft ook al eerder seks gehad met zijn ex. Maar hij zegt dat zijn kerk minder streng is
Voor mij klinkt het dat hij zijn geloof/christelijke opvoeding als excuus gebruikt wanneer het hem mooi uitkomt maar niet daadwerkelijk echt gelovig (of in iedergeval niet 'bekeerd') is. Het is namelijk vanuit een gelovig oogpunt raar/zondig om iets te nemen met een niet/anders gelovige, laat staan seks voor het huwelijk/veel drinken/drugs.

En anderzijds als hij wel oprecht gelovig is, wil je iets met een jongen die je mogelijk zal proberen te overtuigen zijn geloof/gelovige normen en waarden over te nemen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87238 Gepost op: 01 april 2019, 19:39:37 »
11 bijbaantjes? wtf. Ik denk dat jullie sowieso te veel verschillen los van het geloof. En dat je hem niet leuk genoeg vindt anders zou je wel door die verschillen heen kijken.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

random

• Bekijk profiel
« Reactie #87239 Gepost op: 04 april 2019, 09:11:54 »
Er is echt een leuke jongen in de sportschool waar ik gisteravond leuk mee heb gepraat. Weet alleen niet hoe ik dit kan aanpakken. Volgen elkaar wel op instagram en verder hebben we af en toe een klein praatje, maar gisteravond stonden we zo'n 10 minuten te praten. Wat zouden jullie doen haha?

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87240 Gepost op: 04 april 2019, 19:09:28 »
^^^ misschien vragen of hij zin heeft om af te spreken, gewoon wat drinken ofzo. Kan je gelijk kijken of het klikt.

random

• Bekijk profiel
« Reactie #87241 Gepost op: 05 april 2019, 08:53:44 »
^ Haha dat lijkt me echt dooood eng om dat zo te vragen

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87242 Gepost op: 05 april 2019, 11:50:32 »
^ Misschien achter zijn nummer proberen te komen?
Ik was Encore

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87243 Gepost op: 05 april 2019, 11:51:25 »
weg
« Laatst bewerkt op: 08 april 2019, 12:11:16 door Ms.Jackson »
Ik was Encore

Sach

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87244 Gepost op: 05 april 2019, 19:33:00 »
Ik ben nu 2 dagen lang boos geweest en hem niet gesproken tot vanmorgen alle boosheid eruit gegooid en nu heb ik het gevoel dat ik iets te boos heb gereageerd maar kan ik hem geen sorry zeggen ( als ik dat wel moet doen) want zijn mobiel heeft het opgegeven :fieuw: :fieuw:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87245 Gepost op: 06 april 2019, 10:44:31 »
Gisteren de date in de Efteling gehad. Wat een heerlijke dag! De dag begon wel vervelend omdat ik een uur vertraging had met het OV en hij dus daar een uur op mij heeft moeten wachten en ik voelde mij daar echt schuldig over. Ik voelde met niks schaamte, ik kon 100% mijzelf zijn, ik durfde te eten (normaal dan voel ik mij ongemakkelijk op een of andere manier) en ik durfde te zeggen dat ik naar de wc moest (ook stom, want normaal dan voel ik mij daar ongemakkelijk bij, ook al is het hartstikke normaal ahaha). Maar wat is hij leuk en knap en wat is hij lief! Volgens mij wil hij een tweede date (ik wil dat zeker weten wel!). Ik ben echt nog aan het nagenieten  :blush:

NC
« Laatst bewerkt op: 06 april 2019, 11:12:40 door Feelthelove »

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87246 Gepost op: 06 april 2019, 12:11:47 »
^ Haha zo herkenbaar, het niet durven eten en aangeven dat je naar de wc moet. Dat laatste heb ik nu nog met mijn vriend. Stom. Maar echt super dat het zo gezellig was! :D
Ik was Encore

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87247 Gepost op: 06 april 2019, 12:24:48 »
^ Ik ben echt aan het glimlachen van oor tot oor, maar ik moet wel uitkijken met dat blije gedoe omdat dit ook pas de eerste date was en er natuurlijk nog van alles kan gebeuren. Maar ik begrijp het wel dat je het hebt met je vriend, ik ben blij dat ik het niet heb met deze jongen :D

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87248 Gepost op: 06 april 2019, 12:33:32 »
Aangezien we ook in waterattracties zijn geweest zei ik op het einde van de date, 'nou heb je mij ook op een minder leuke manier gezien' en wees naar mijn haar. Moest ie lachen :')

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87249 Gepost op: 06 april 2019, 12:54:01 »

Nc
« Laatst bewerkt op: 08 april 2019, 12:11:30 door Ms.Jackson »
Ik was Encore