Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3948272 keer)

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #87200 Gepost op: 12 maart 2019, 20:00:51 »
ondanks dat hij eigenlijk best wel een lul was op het einde mis ik hem wel een beetje  :fieuw:  (scharrel hoor, geen relatie haha)
Me gusta

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87201 Gepost op: 13 maart 2019, 15:54:37 »
Hehe, hem eindelijk van alle social media verwijderd en voel me gelijk een stuk lichter. Weet hij gelijk dat ik het meen en ook geen zin meer heb in zijn stomme gedoe!

100% sarcasm

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87202 Gepost op: 13 maart 2019, 17:20:37 »
weg
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2019, 18:29:24 door Ms.Jackson »
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Bloempot

• Gast
« Reactie #87203 Gepost op: 13 maart 2019, 17:37:18 »
^wanneer vind jij jezelf de moeite waard?
Hij maakt zelf dat besluit omdat hij je de moeite waard vind, vervolgens praat jij jezelf de put in...

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87204 Gepost op: 13 maart 2019, 17:53:09 »
weg
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2019, 18:29:07 door Ms.Jackson »
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Bloempot

• Gast
« Reactie #87205 Gepost op: 13 maart 2019, 18:50:00 »
^moeilijk allemaal.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87206 Gepost op: 13 maart 2019, 19:49:54 »
Jup
Ik was Encore

random

• Bekijk profiel
« Reactie #87207 Gepost op: 15 maart 2019, 08:53:42 »
Ik voel me dom en gebruikt en snap niet waarom mijn gevoelens zo zijn.
De ene keer doet hij als of die me leuk vind en de andere keer doet hij net alsof ik een onbekende ben.
Nouja, ik weet ook wel; het enige wat hij wil is seks.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87208 Gepost op: 15 maart 2019, 17:30:57 »
^ Dan moet je je afvragen wat jij wil: vind je het prima om elkaar te gebruiken voor seks, of wil jij meer? Indien jij meer wil, zou ik ermee stoppen.
Ik was Encore

040strijp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87209 Gepost op: 16 maart 2019, 14:11:18 »
Hoi allemaal ik ben nieuw hier. Ik zit met een issue: ik ben 24 jaar en ik heb 4,6 jaar een relatie. Ik hou heel veel van hem, volgende week gaan we ook op vakantie. Maar de laatste tijd begrijpt hij mij altijd verkeerd, hij word zo snel boos, hij kan vrij weinig hebben. Hij hoeft maar iets aan mij te vragen en ik doe het voor hem, maar andersom ho maar! Een voorbeeld: een maand geleden vroeg ik aan hem, of hij een fles cola mee wilde nemen, nou je had hem moeten horen, donder op ik ben je slaafje niet dit en dat. Dus ik begon me eigen af te vragen waarom hij zo deed, dus ik vroeg het hem, waarop hij antwoorden dat hij een slechte ervaring er mee heeft in zijn vorige relatie. Ik zei tegen hem dan heb je nog geen rede om zo tegen mij te doen, kijk wat ik allemaal voor jou doe, en dan zegt hij niks.

Ik moet bij alles na denken voortaan hoe ik iets tegen hem moet zeggen, zodat hij niet boos word.
En hij zegt dat ik ook niet tegen mannen mag praten, hij weet eens niet dat er op mijn afdeling waar ik werk, ook gewoon mannen werken. En ik ga het ook niet zeggen, omdat ik bang voor zijn reactie ben. Dit is gewoon niet gezond in een relatie. Ik wacht de vakantie af, en als dit door blijft gaan, verlaat ik hem. Dit verdien ik niet, ik heb hier zo veel verdiet van. Ik heb het niet eens tegen mijn moeder gezegd

040strijp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87210 Gepost op: 16 maart 2019, 14:14:51 »
Hoi allemaal ik ben nieuw hier. Ik zit met een issue: ik ben 24 jaar en ik heb 4,6 jaar een relatie. Ik hou heel veel van hem, volgende week gaan we ook op vakantie. Maar de laatste tijd begrijpt hij mij altijd verkeerd, hij word zo snel boos, hij kan vrij weinig hebben. Hij hoeft maar iets aan mij te vragen en ik doe het voor hem, maar andersom ho maar! Een voorbeeld: een maand geleden vroeg ik aan hem, of hij een fles cola mee wilde nemen, nou je had hem moeten horen, donder op ik ben je slaafje niet dit en dat. Dus ik begon me eigen af te vragen waarom hij zo deed, dus ik vroeg het hem, waarop hij antwoorden dat hij een slechte ervaring er mee heeft in zijn vorige relatie. Ik zei tegen hem dan heb je nog geen rede om zo tegen mij te doen, kijk wat ik allemaal voor jou doe, en dan zegt hij niks.

Ik moet bij alles na denken voortaan hoe ik iets tegen hem moet zeggen, zodat hij niet boos word.
En hij zegt dat ik ook niet tegen mannen mag praten, hij weet eens niet dat er op mijn afdeling waar ik werk, ook gewoon mannen werken. En ik ga het ook niet zeggen, omdat ik bang voor zijn reactie ben. Dit is niet meer gezond in een relatie. Ik heb er best veel verdriet van, ik wacht de vakantie af. Als dit zo doorgaat, ga ik hem verlaten, hoeveel ik ook van hem hou

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87211 Gepost op: 16 maart 2019, 19:15:13 »
Twee weken samen vrij nemen in de zomervakantie :bounce:
Ik was Encore

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #87212 Gepost op: 17 maart 2019, 10:13:34 »
Ik heb mezelf weer eens in een situatie gewerkt dat ik ook echt denk wat is er mis met mij. Merk dat ik nu echt gevoelens begin te krijgen en dat is echt alles wat ik niet wilde, want grote kans dat het niet wederzijds is.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87213 Gepost op: 17 maart 2019, 14:42:27 »
NC
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2019, 19:44:25 door Roses »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Bambam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87214 Gepost op: 19 maart 2019, 12:38:13 »
^Het lijkt mij ook het beste om niks te zeggen eigenlijk

In een vorige relatie ben ik bedrogen en dit heeft ervoor gezorgd dat ik heel wat vertrouwensproblemen heb en erg onzeker ben. Nu weet ik dat mijn vriend totaal niet zo is als die ex, maar toch. Mijn vriend is nu momenteel op skivakantie met vrienden en het idee dat er iets soortgelijks kan gebeuren, vreet aan me. Ugh  :hamer:

Bambam

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87215 Gepost op: 19 maart 2019, 12:39:22 »
^Klinkt erg lastig

In een vorige relatie ben ik bedrogen en dit heeft ervoor gezorgd dat ik heel wat vertrouwensproblemen heb en erg onzeker ben. Nu weet ik dat mijn vriend totaal niet zo is als die ex, maar toch. Mijn vriend is nu momenteel op skivakantie met vrienden en het idee dat er iets soortgelijks kan gebeuren, vreet aan me. Ugh  :hamer:

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87216 Gepost op: 19 maart 2019, 21:19:22 »
^Het lijkt mij ook het beste om niks te zeggen eigenlijk

NC
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2019, 19:44:38 door Roses »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87217 Gepost op: 24 maart 2019, 15:09:08 »
Ik heb over ongeveer 1.5 week een afspraakje/date in de Efteling. Ik weet niet of het een date is of gewoon een ontmoeting, maar de situatie is best raar geweest omdat er iets is gebeurd. Ik ben om die reden wel ontzettend benieuwd naar hem en ben eigenlijk al best zenuwachtig maar ook bang. Bang omdat ik niet de knapste ben en hij wellicht kan afknappen op mijn uiterlijk.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87218 Gepost op: 24 maart 2019, 15:13:14 »
Eind vorig jaar had ik contact met iemand via Facebook, ik kende hem van 2 jaar geleden. We zouden voor de lol weer iets leuks doen en opeens verwijderd hij mij van Facebook en negeerde hij mij. Ik dacht echt wtf :') Ik heb nog steeds een piepklein licht zwakje voor hem maar het is goed zo. Iemand die op die manier met mij omgaat, die wil ik niet eens :')

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87219 Gepost op: 25 maart 2019, 09:45:22 »
weg
« Laatst bewerkt op: 29 maart 2019, 16:03:10 door Ms.Jackson »
Ik was Encore

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #87220 Gepost op: 25 maart 2019, 11:15:25 »
^ Als je vriend zegt dat zijn ouders je aardig vinden dan zal het vast wel goed zijn gegaan, no worries :D

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87221 Gepost op: 25 maart 2019, 14:39:27 »
weg

« Laatst bewerkt op: 27 maart 2019, 07:32:32 door BWDG54 »

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #87222 Gepost op: 28 maart 2019, 23:27:27 »

Ik word gestoord van mijn ex, not in a good way.

Sinds september zijn we na een korte relatie uit elkaar. In de tussentijd elkaar een paar keer gezien. Sinds kort heeft hij een nieuwe relatie, maar afgelopen weekend is hij met mij vreemd gegaan. Zijn relatie is inmddels uit (ze weet niet van het vreemdgaan, denk ik). Nu heeft hij blijkbaar veel over mij/ons nagedacht, wil afspreken ''want gezellig en we hebben wat te bespreken''. Ik dacht oprecht dat ik over hem heen was, maar merk dat ik hem nu toch weer leuk begin te vinden wat ik eigenlijk niet wil. 

Pfff, ik weet niet wat ik met hem aan moet en wil duidelijkheid.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87223 Gepost op: 29 maart 2019, 16:03:43 »
weg
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2019, 22:01:57 door Ms.Jackson »
Ik was Encore

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87224 Gepost op: 29 maart 2019, 18:02:26 »
Ik word gestoord van mijn ex, not in a good way.

Sinds september zijn we na een korte relatie uit elkaar. In de tussentijd elkaar een paar keer gezien. Sinds kort heeft hij een nieuwe relatie, maar afgelopen weekend is hij met mij vreemd gegaan. Zijn relatie is inmddels uit (ze weet niet van het vreemdgaan, denk ik). Nu heeft hij blijkbaar veel over mij/ons nagedacht, wil afspreken ''want gezellig en we hebben wat te bespreken''. Ik dacht oprecht dat ik over hem heen was, maar merk dat ik hem nu toch weer leuk begin te vinden wat ik eigenlijk niet wil. 

Pfff, ik weet niet wat ik met hem aan moet en wil duidelijkheid.

Waarom was het uitgegaan?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things