Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3938977 keer)

Teresaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87175 Gepost op: 10 februari 2019, 14:37:43 »
Haii, ik heb een beetje een struggle...
In mn klas zit een erg leuke, maar verlegen jongen. Tenminste, ik denk dat hij leuk is, maar ik heb eigenlijk nog nooit met hem gepraat.... dat is dan ook gelijk probleem nummer 1.
We hebben wel erg veel oogcontact en ik merk dat ik dat steeds meer op probeer te zoeken. Iets van twee maanden geleden ongeveer voegde ik hem toe op insta en snap (niet tergelijkertijd ofc haha, dat zou heel stalkerig overkomen). Hij voegde mij, misschien wel letterlijk een maand later ook toe op snap.
Ik wilde hem een berichtje sturen, maar wist niet wat, dus stuurde ik “hey, wie is dit?” Domste wat ik kon doen natuurlijk, want nu leek het net of ik hem niet kende/herkende. Hij stelde zich voor enz en ik liet weten dat het een domme vergissing van mij was en dat ik natuurlijk wel wist dat hij dat was. Heel vaag allemaal haha. Het gesprek viel heel snel stil, omdat we allebei niet echt van die praters zijn. Ik zelf ben ook erg verlegen.
Ik zou graag op school tegen hem willen praten, maar weet niet waarover of hoe ik hem dan moet aanspreken ofzo. We hebben miet echt gemeenschappelijke vrienden of iets en in de klas zitten we maar bij een paar vakken bij elkaar. Hij zit dan meestal helemaal aan de andere kant van de klas dus snel even iets aan hem vragen gaat ook niet.
Het is absoluut niet zo dat ik hem leuk vind, want ik ken hem dus eigenlijk helemaal niet. Maar ik zou hem wel graag leren kennen, want hij is wel het type waar ik op val.
Mijn manier van flirten is zeg maar naar iemand staren en dan heel hard hopen dat hij naar me toekomt. En dat is denk ik ook zijn manier dusja...
Als iemand tips heeft hoe ik hem kan benaderen? Laat het me alsjeblieft weten.
Pfff ik heb gwn pijn in mijn handen van dit lange bericht typen.
Alvast bedankt! Xxx
PS: we hebben toevallig allebei overmorgen een toets, ik zou hem om hulp kunne vragen, aangezien ik er niks van snap, maar dat zou best wel vaag zijn, want ik heb letterlijk nog nooit tegen hem gepraat, behalve dan drie zinnen via snap ofzo. Wil hem ofc ook niet afschrikken, al heb ik dat denk ik allang gedaan met mn domme snaps 😅💗

Yeah! Hij stuurde me net een volgverzoek op insta terug! echt twee maanden nadat ik hem een verzoek had gestuurd ofzo hahah. Snap ook wel dat het voor hem misschien niks betekend maar toch?
K zou graag een opmerking erover willen maken of iets, zodat we een gesprek kunnen beginnen, maar vorige keer liep dat dus ook niet zo goed af^^ Of zal ik hem gewoon accepteren en niks zeggen?
Xxx

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87176 Gepost op: 10 februari 2019, 14:38:38 »
Ahhhh ik heb gister heel random al Valentijn cadeautjes gehad, zo lief. Ik sliep al bijna en toen kwam hij na z'n werk om 1:00 's nachts nog naar mij en kreeg ik opeens leuke cadeautjes in een schattig tasje met een zelfgeschreven kaartje er aan :D Hij kon niet meer wachten om te geven haha
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Teresaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87177 Gepost op: 10 februari 2019, 14:42:08 »
Ahhhh ik heb gister heel random al Valentijn cadeautjes gehad, zo lief. Ik sliep al bijna en toen kwam hij na z'n werk om 1:00 's nachts nog naar mij en kreeg ik opeens leuke cadeautjes in een schattig tasje met een zelfgeschreven kaartje er aan :D Hij kon niet meer wachten om te geven haha

Ahwwww *zwijmel zwijmel*

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #87178 Gepost op: 15 februari 2019, 13:24:35 »
Zijn vroegere beste vriendin heeft hem 2 jaar lang (sinds ik hem ken ongeveer) laten stikken omdat haar nieuwe vriendje te jaloers was en zij onder invloed van hem met veel mensen geen contact meer heeft gehad. Mijn vriend wist hier niks van en snapte niet waarom ze nooit meer wat liet horen, maar had ook weinig zin om alles vanuit hemzelf te moeten laten komen. Ze hebben dus 2 jaar geen contact gehad en van de week vermoedde mijn vriend dat het uit was met haar vriend. Dus ik zei; goh, stuur haar een appje. Dat wilde hij niet, want zij was degene die nooit meer had gereageerd en niks meer liet horen. Een paar dagen later appt hij haar ineens toch, de dag erna spreken ze af (voor hem onder het mom van; we zien wel even hoe het loopt, wil in ieder geval haar verhaal horen). En de dag erna spreek ik hem weer, en ineens zegt hij (uit het niets, het ging niet over haar) dat hij bij dezelfde sportschool als zij wil gaan sporten, want dat vroeg ze hem (hij gaat beginnen met sporten en wilde per se niet naar die sportschool want die was minder mooi en luxe en goed dan een andere in zijn woonplaats, en nu omdat zij er is dus blijkbaar ineens wel. We zouden samen bij die "goede" gaan sporten, maar ineens wil hij dus met haar bij die slechte gaan).
En ze zijn gewoon vrienden en ik ben echt niet bang dat hij vreemdgaat, maar ik vind het wel vervelend dat zij hem 2 jaar lang gewoon ditcht voor haar eigen vriend, en vervolgens met hangende pootjes terugkomt omdat haar vriend toch niet zo geweldig was, en dat mijn vriend er vervolgens gelijk weer helemaal in meegaat?
Heb hem ook gezegd dat ik er allang klaar mee was geweest, haar geen tweede kans had gegeven en zeker niet zomaar gelijk allerlei plannen aan haar had aangepast, maar hij vindt dat het allemaal wel meevalt en "we zien wel hoe het loopt, je loopt op de zaken vooruit".

Ha lang verhaal, moest ik even kwijt. Niet citeren aub
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87179 Gepost op: 15 februari 2019, 17:08:22 »

Aah super lief! :D
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87180 Gepost op: 15 februari 2019, 21:07:58 »
Ha lang verhaal, moest ik even kwijt. Niet citeren aub

Snap wel dat het stom is inderdaad maar je kan hem niet altijd beschermen tegen ander. Hou het in de gaten, dat hij niet weer gekwetst wordt maar kijk uit dat hij niet gaat denken dat je jaloers bent.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87181 Gepost op: 16 februari 2019, 10:20:51 »
Onverwacht (we zouden niets doen voor Valentijn) gister toch een klein cadeautje gekregen, super lief :D

Nc
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

xhockeyx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87182 Gepost op: 06 maart 2019, 16:52:25 »
Okee, ik heb dit nog nooit gedaan, maar i really need your help!!!
Ik ga het proberen uit te leggen:
Ik heb dus een paar weken geleden met een jongen gezoend, een vriend van mij.
Hiervoor kon ik altijd super met hem lachen en gek doen, maar nadat we hebben gezoend voelt t anders.
Ik kom hem altijd tegen met uitgaan en ook dan hebben we het heel leuk, alleen de laatste paar keer nadat we hebben gezoend doet hij heel anders.
De ene keer staat hij zo te kijken van kom ga mee naar buiten, ik wil je zoenen, maar de andere keer kijkt hij me niet eens aan, doet ie net of hij me niet ziet en loopt zo door.
Ik wil zeker nog wel een keer met hem zoenen, maar ik weet niet of hij dit ook wilt.
Wat moet ik hier mee???? Please help

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87183 Gepost op: 06 maart 2019, 19:50:09 »
^^Misschien is hij verliefd op je en is hij nu bang dat jij hem niet ziet zitten op die manier? Wil je alleen met hem zoenen of vind jij hem ook echt leuk?
Ik zou eens (weer) met hem proberen te praten
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87184 Gepost op: 07 maart 2019, 12:39:07 »
Wil even snel iets van me afschrijven omdat ik er toch wel mee zit.
Iedere keer als ik hem zie tijdens het uitgaan, vraagt hij aandacht en gaat hij oogcontact maken en me aanraken en alles, maar als ik hem dan rechtuit vraag wat hij wilt, geeft hij een of ander vaag antwoord dat hij me wel leuk vindt maar een relatie niet ziet werken. Hij vergeet daarna ook niet te vermelden dat hij een fwb wel ziet zitten. Heel erg stijlvol wanneer hij weet dat ik gewoon wel gevoelens voor hem heb :hamer: Hij dmde me en appte me soms wel eens, maar ben volledig klaar met hem. Heb echt het gevoel alsof ik even voor mezelf moet kiezen en hij me toch alleen maar wilt gebruiken.
NC :)
100% sarcasm

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87185 Gepost op: 07 maart 2019, 12:50:53 »
Ik ben zo bang dat hij terugvalt in een periode die hij een paar jaar geleden, gelukkig, heeft afgesloten. Veel te bang om hem kwijt te raken. Heb dat nooit met hem meegemaakt maar door de verhalen was het verschrikkelijk

nc

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #87186 Gepost op: 10 maart 2019, 21:05:51 »
Ik vraag me af, hoe gaan jullie om met kleine irritaties? Bepaalde gewoontes en dingetjes die hij doet die jij super vervelend vindt maar het is ook niet super belangrijk. Denk aan dingetjes opruimen ofzo. En je hebt het al meerdere keren aangegeven maar het verandert niet. Blijf je er dan over doorgaan of hou je je in ookal irriteer je eraan?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87187 Gepost op: 10 maart 2019, 21:37:05 »
^ Ik ben zeker iemand die er langer over doorgaat, maar het hangt er ook af waar over natuurlijk. Sommige dingen kan ik 100x zeggen maar doet ie alsnog niet, maar ik weet omdat dat is dat hij het oprecht vergeet en het niet met opzet doet. Dus dat probeer ik dan voor het grootste gedeelte maar te accepteren.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Bloempot

• Gast
« Reactie #87188 Gepost op: 11 maart 2019, 08:27:17 »
^hier is het pick your battles geweest in begin van samenwonen. Inmiddels hebben we samen gewoontes ontwikkeld en is er nog nauwelijks sprake van irritaties. Ik zeg het vaak wel gewoon als iets niet opgeruimd is, maar vaak ligt het dan eerder aan mijn humeur dan aan het ding waar ik me aan irriteer. Dat weten we ook beide, dus is geen punt.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87189 Gepost op: 11 maart 2019, 14:16:21 »
weg
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2019, 17:18:53 door Ms.Jackson »
Ik was Encore

Bloempot

• Gast
« Reactie #87190 Gepost op: 11 maart 2019, 14:46:58 »
^waarom heb je gedoe met je vriend?

(als je het erover wil hebben, negeer anders maar hoor)

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #87191 Gepost op: 11 maart 2019, 15:46:56 »

Nc
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2019, 17:11:13 door Himeros »

Bloempot

• Gast
« Reactie #87192 Gepost op: 11 maart 2019, 15:58:39 »
^niet bang voor hartzeer?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #87193 Gepost op: 11 maart 2019, 16:01:50 »
^niet bang voor hartzeer?

We gaan elkaar sowieso missen, maar we hebben geen relatie. Ik zie wel wat er op het pad komt.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87194 Gepost op: 11 maart 2019, 16:20:58 »
^waarom heb je gedoe met je vriend?

(als je het erover wil hebben, negeer anders maar hoor)

weg
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2019, 17:18:43 door Ms.Jackson »
Ik was Encore

Bloempot

• Gast
« Reactie #87195 Gepost op: 11 maart 2019, 16:27:47 »
^heb je het hier over gehad met hem?

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87196 Gepost op: 11 maart 2019, 16:47:11 »
weg
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2019, 17:18:32 door Ms.Jackson »
Ik was Encore

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #87197 Gepost op: 11 maart 2019, 17:12:39 »
^Misschien is het eenmalig? Als hij het zo druk heeft, is het dan niet een idee het anders te plannen? Om de week?

daisy222

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87198 Gepost op: 11 maart 2019, 22:16:03 »
.
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2019, 22:30:48 door daisy222 »

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #87199 Gepost op: 12 maart 2019, 14:28:49 »

Nc
Tbh snap ik echt niet waarom je dat zou doen, zou je ook niet leuk vinden als je vriend dat zou doen denk ik :")