Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3871472 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87100 Gepost op: 05 januari 2019, 22:10:07 »
NC
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2019, 19:39:39 door Roses »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87101 Gepost op: 06 januari 2019, 17:01:23 »
Date jongen en ik zijn nu officieel samen :D  Dus eigenlijk is het niet meer date jongen, maar mijn vriend haha.

Nc
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #87102 Gepost op: 06 januari 2019, 17:10:25 »
^ Gefeliciteerd! :) (en: zie je nou wel :P )
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87103 Gepost op: 06 januari 2019, 17:13:49 »
^^
Gefeliciteerd, leuk zeg  :D :D
'Ste Yuj'

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #87104 Gepost op: 06 januari 2019, 17:16:19 »
Wat leuk ms. Jackson!

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87105 Gepost op: 06 januari 2019, 17:20:47 »
Dankjewel! Kan het ook nauwelijks geloven. Hij is zó lief en leuk. :blush:
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #87106 Gepost op: 06 januari 2019, 17:24:07 »
Is there any possibility you'll quit gossiping about me, to hide your insecurities? All you say is blah blah

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #87107 Gepost op: 06 januari 2019, 19:08:05 »
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87108 Gepost op: 06 januari 2019, 20:32:04 »

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #87109 Gepost op: 06 januari 2019, 20:43:05 »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87110 Gepost op: 07 januari 2019, 12:45:54 »
Dankjewel allemaal :)
Ik was Encore

Meisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87111 Gepost op: 07 januari 2019, 15:22:51 »
Mijn vriend heeft het vorige week na ongeveer een half jaar iets te hebben gehad uitgemaakt. Nouja, soort van samen, maar omdat hij er niet meer helemaal voor ging en dat ook niet echt zou terugkomen volgens hem en we hebben daarom ook gezegd dat het dan niet heel veel zin meer had. Achteraf is het wel een opluchting, want de laatste maand deed hij al heel anders en afstandelijk, wat mij heel onzeker gemaakt heeft. Op het eind liet hij echt dagen niks van zich weten en die onduidelijkheid was echt niet leuk. En als ik niet had gezegd dat ik wou praten had ik waarschijnlijk nu nog niks gehoord. Dat hij zo deed ipv gewoon het gesprek aangaan vond ik echt wel heel k*t. En nu heb ik via vrienden ook bepaalde acties en uitspraken wat hij deed en gezegd heeft toen we nog wat hadden gehoord, en dat het hem volgens hem niks boeit dat het uit is (maar hij is iemand die nooooit zijn gevoelens zal laten zien, zelfs eerst niet bij een overlijden). Dat doet wel echt zeer. Achteraf weet ik ook wel dat het beter is, we pasten denk ik niet heel goed bij elkaar en hadden al vaker struggles wat betreft communicatie. De laatste had ik ook al het idee dat we elkaar niet zoeveel te vertellen hadden. Dus uiteindelijk is het wel beter zo. Wel lastig dat ik hem nog wel gewoon zal blijven zien, maar dat zal uiteindelijk ook wel wennen. En ik mis hem wel heel erg, maar eigenlijk meer hoe het in het begin was en zo was het al een poos niet meer..

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87112 Gepost op: 07 januari 2019, 15:42:57 »
^

Ik denk niet zozeer dat je hem mist, maar een relatie hebben mist.
Goed dat je het accepteert en weet dat dit beter voor jullie beiden is, geloof me je komt nog 100x leukere jongen tegen die wel best best voor je wil doen..

Ook denk ik dat je ex zijn gevoelens een beetje weg stopt en stoerder doet tegen over zijn vrienden dan dat hij is.
Jongens zijn zoiezo nooit te begrijpen

Meisje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87113 Gepost op: 07 januari 2019, 16:04:04 »
^

Ik denk niet zozeer dat je hem mist, maar een relatie hebben mist.
Goed dat je het accepteert en weet dat dit beter voor jullie beiden is, geloof me je komt nog 100x leukere jongen tegen die wel best best voor je wil doen..

Ook denk ik dat je ex zijn gevoelens een beetje weg stopt en stoerder doet tegen over zijn vrienden dan dat hij is.
Jongens zijn zoiezo nooit te begrijpen

Ja ik denk ook dat het meer een relatie mis. Ja tuurlijk heb ik het echt heel leuk met hem gehad en in de laatste maand waren ook nog wel leuke momenten en die momenten met hem ga ik echt wel missen, maar de onzerheid overheerste wel heel erg, doordat alles vanuit mij moest komen. En als hij idd niet meer er helemaal voor gaat dan werkt het ook niet meer en daar hebben we het ook over gehad. Ik heb wel het idee dat hij zelf totaal niet goed in zn vel zit nu en dat dat er wel mee te maken heeft, maar uiteindelijk maakt het niet uit wat de reden is, het gevoel was voor hem gewoon niet genoeg. Alleen had hij bepaalde uitspraken echt niet moeten doen (die ik achteraf gehoord heb).

En ik denk ook wel dat hij stoer doet, ik kan me gewoon niet voorstellen dat het hem niks zou doen. En als t hem echt niks doet dan is het maar goed dat het uit is.

We zitten alleen in de zelfde vriendengroep en dat gaat denk ik nog heel moeilijk worden.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87114 Gepost op: 07 januari 2019, 16:49:16 »
@Meisje: Is altijd naar als een relatie uit gaat. Sterkte :goodman:
Ik was Encore

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87115 Gepost op: 08 januari 2019, 11:01:57 »
Volgens mij is hij een heel interessant persoon. En nu moet ik kiezen. Moeilijk
En nu is hij sinds enkele dagen m'n vriend. ☺

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87116 Gepost op: 08 januari 2019, 11:24:38 »
^ Leuk! :)
Ik was Encore

Salasaartje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #87117 Gepost op: 08 januari 2019, 19:52:24 »
Hi! Ik wil graag hulp, want ik weet gewoon niet meer hoe of wat. Een vriend, hierover twijfel ik althans, van mij woont in België en ik niet. We zien elkaar dus een keer per kwartaal, meestal in een vriendengroep. Voorheen heb ik altijd gedacht dat ik super veel van hem hield, als vriend. Maar sinds kort vraag ik me af of deze ‘houden van’ die ik voor hem voel wel als vrienden is. Alleen de afstand is zo groot, dus zelfs al zou ik iets met hem krijgen als hij dat wil en ik ook, zou het zo moeilijk zijn... iemand advies?
Kusjes xx

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87118 Gepost op: 09 januari 2019, 00:12:21 »
Hij maakt me echt gelukkig. Heb dit zo gemist

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #87119 Gepost op: 09 januari 2019, 21:36:44 »
vandaag gevraagd hoe het zit met mijn scharrel en duidelijk geworden dat het hier bij blijft. ben best wel sad maar zag het op zich ook wel aankomen, hij liet eigenlijk niet meer zo veel van zich horen en hij was niet meer zo enthousiast tijdens de laatste date.. whyyyy
Me gusta

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #87120 Gepost op: 09 januari 2019, 21:38:16 »
en leuk ms jackson  :blush:
Me gusta

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87121 Gepost op: 10 januari 2019, 14:04:58 »
^ Dankje en jammer voor jou :(
Ik was Encore

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87122 Gepost op: 11 januari 2019, 19:39:15 »
Mijn vriend komt zo, voor het eerst vanavond samen slapen. :blush:
Ik was Encore

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #87123 Gepost op: 11 januari 2019, 19:48:53 »
^leuk, veel plezier
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #87124 Gepost op: 11 januari 2019, 20:00:06 »
Dankje!
Ik was Encore