Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3592915 keer)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86250 Gepost op: 14 januari 2018, 17:58:30 »
Het voelt zo dubbel. Aandacht van andere mannen is leuk. Ik wil ook best met ze afspreken. Maar ik ben gewoon nog niet over die andere jongen heen en het voelt alsof ik nooit meer iemand zo leuk ga vinden als hem.

Pizza

• Bekijk profiel
« Reactie #86251 Gepost op: 14 januari 2018, 18:43:17 »
Ik zou zo graag een keer goed genoeg zijn

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86252 Gepost op: 14 januari 2018, 18:44:06 »

Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86253 Gepost op: 14 januari 2018, 19:02:39 »
^ Ja dat dus. Komt echt met vlagen en ik vraag me af of ik ooit nog iemand ga vinden die wél met mij om kan gaan.

Ja snap ik, ik heb dat soort gedachten ook weleens. Maar je blijft echt niet de rest van je leven alleen hoor. Er komt altijd wel weer iemand op je pad (lekker cliché haha, maar dat het vaak gezegd wordt heeft een reden natuurlijk)

@Y. Dat gevoel heb ik ook heel erg continu, ook al gaat het soms ook best goed en geloof ik soms zelfs dat het beter is zo. Maar ik mis zo erg een maatje om alles aan kwijt te kunnen en vooral leuke dingen mee te doen. Ik heb ook het gevoel dat ik nooit meer iemand zo leuk zal vinden als hem, hij voelt nog zo vaak stiekem als wel de ware voor mij.

Vervelend dat jij je ook vaak zo voelt :( Wel heel fijn om te lezen dat jij en Encore het herkennen, en vast wel meer meiden. Ik mis vooral hem gewoon. Niet per se 'een maatje', maar gewoon hem als mijn maatje. En ik heb inderdaad ook niet het gevoel dat ik ooit nog zo verliefd op iemand kan worden, of zoveel houden van iemand.

Ik probeer me maar zoveel mogelijk vast te houden aan 'que sera, sera'. Als het 'voorbestemd' is dan komen we uiteindelijk wel weer op elkaars pad.
Live for today

Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86254 Gepost op: 14 januari 2018, 19:03:55 »
Live for today

Student

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86255 Gepost op: 14 januari 2018, 20:26:35 »
Hee :) ik ben hier nieuw, maar ik.wil eerst vast zeggen: jullie zijn goed zoals je bent! If he cant deal with it... nou dan is hij ook nooit goed genoeg voor jou. Anyway.. ik kwam eigenlijk hier omdat ik hopeloos verliefd ben. Op mijn docent. Ik ben student dus ook al wat ouder (23) en we schelen niet al te veel. Ik volg zijn vak voor de 2de keer omdat ik de 1ste keer heb gefaald. Hij lijkt het echter alleen maar leuk te vinden en blijft maar zeggen dat ik volgend jaar het vak nogmaals moet doen. We hebben ook al wat geappt en sowieso veel gepraat, dus volgens mij vindt hij me ook leuk (hij is single). Ik ben over 4 weken klaar met zijn vak en mijn studie en ik weet dus niet hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik hem nog wel eens zou willen zien..

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #86256 Gepost op: 15 januari 2018, 14:45:12 »
ik moet echt ff mijn verhaal kwijt :')

heb in november een jongen via tinder leren kennen. heel wat dagen geappt en toen gingen we afspreken bij hem thuis (pizza eten en expeditie robinson kijken). normaal zou ik nooit gelijk bij iemand thuis afspreken, maar dit voelde gewoon heel goed. nou eenmaal bij hem thuis was het heel gezellig en voor mij was er wel een klik. die avond ook gezoend en ik ben blijven slapen (was echt niet het plan) maar verder geen seks gehad. diezelfde week nog 2 keer afgesproken en ook dat was leuk. wel zei hij dat hij me leuk vond maar dat er wel een poos over heen ging om te kijken of het daadwerkelijk wat kon worden. dat snapte ik natuurlijk ook, gold voor mij ook (al vond ik hem wel al heel leuk). nou in die tijd tot aan de kerstvakantie nog afgesproken en ook voor het eerst seks gehad (voor mij was hij de eerste). in de vakantie bijna elke dag contact gehad, en ik had hem gevraagd om gister af te spreken (voor het eerst na de vakantie). was best gezellig, eerst gekletst, toen film gekeken (half  :fieuw: ) en uiteindelijk in bed beland.
ik weet alleen niet wat hij nou precies wil/voelt. ik kan hem zo moeilijk peilen. hij stuurt wel vaak berichtjes uit zichzelf en we hebben het ook over andere onderwerpen dan bijv alleen seks, dus daar alleen is hij niet op uit. dit had hij ook al een keer gezegd. ik wil het heel graag vragen maar ik vond het gister nog wat te vroeg (na elkaar drie weken niet gezien te hebben) dus ik wacht denk ik tot de volgende keer.

maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? gewoon vragen 'goh, wat is nu jouw plan met ons?' ofzo? ik wil echt heel graag weten wat hij wil. als hij mij niet als potentiële vriendin ziet, ook goed, is mijn hart wel een beetje gebroken maar dan weet ik het in ieder geval...
Me gusta

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86257 Gepost op: 15 januari 2018, 16:03:23 »
^ Zou het gewoon zo vragen. ''Hoe zit het nu tussen ons?''

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #86258 Gepost op: 15 januari 2018, 16:49:56 »
^ Zou het gewoon zo vragen. ''Hoe zit het nu tussen ons?''

brrr eng  :fieuw: haha. maar ik zal het gaan proberen :)
Me gusta

maartjehhx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86259 Gepost op: 15 januari 2018, 16:54:52 »
Oke ik wil ook ff mn verhaal kwijt,

ik praat sinds september met een jongen over snapchat en hij zit bij me op school, we hadden het echt gezellig en hebben 2keer afgesproken maar alleen wat gepraat. Hij zeurde altijd tegen mijn vriendinnen dat ik te verlegen was, maar zelf durfde hij ook niks. Sinds december hebben we geen contact meer alleen nog streak foto's enzo. 2 weken geleden ongeveer hebben ik, een vriend, vriendin en hem gezwommen en dat was supergezellig maar ook daarna bleef hij negeren. Nu blijkt het dus dat hij aan het flirten is met een ander meisje dus ik had hem gevraagd of hij wat voor me voelde en hij zei: Nee, eerst wel een beetje. Ik ben er echt de hele week kapot van geweest maar ik ben er wel redelijk overheen nu denk ik. Vandaag zag ik hem in de pauze en we hebben het gewoon gezellig gehad en ik was totaal niet verlegen, hij vind me toch niet meer leuk dusja voor wie doe ik mn best  :wink2: . Maar ik weet dus echt niet wat ik met hem aanmoet want ik vind hem nog wel leuk...  :fieuw:

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86260 Gepost op: 15 januari 2018, 17:08:38 »
^ Niets? Hij vind je niet leuk helaas...

Soco

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86261 Gepost op: 15 januari 2018, 22:29:42 »

Ik ben verliefd op een van m'n collega's. We werken nu ongeveer 2 jaar samen op een kinderboerderij maar ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vind. Soms lijkt het van wel door de dingen die hij zegt of door korte aanrakingen maar zeker weet ik 't natuurlijk niet. Ik twijfel of ik hem moet vertellen dat ik hem leuk vind want ik wil onze vriendschap niet verpesten en het ongemakkelijk tussen ons maken.  :saai:

dontcareloveit

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86262 Gepost op: 16 januari 2018, 12:51:08 »
Ik heb vrijdag in een dronken bui met een ex-collega van me gezoend, waar ik al sinds het begin een klein zwakje voor heb. Ik stopte het echter altijd maar weg omdat het overduidelijk was dat hij al jaren smoorverliefd was op een andere collega, dus ik heb nooit echt hoop gehad. Tot vrijdag dus, toen hij overduidelijk zijn moves op mij zette en ik dat natuurlijk superleuk vond. Ik baalde dus wel vrij hard toen hij na afloop van die avond een appje stuurde dat het hem heel erg speet en het niet had mogen gebeuren omdat er een ander meisje in zijn leven is... Lekker joh eerst mij heel veel hoop geven en dat meteen weer de grond inboren :hamer:

Maargoed ik heb hem de dag erna weer gezien, niet om daarover te praten maar wel om de awkwardheid uit de lucht te halen en dat viel me alles mee. Ik vind het wel echt superjammer maar hij is ook veel te leuk om boos op te zijn vanwege deze actie :saai:
I don't care, I love it

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86263 Gepost op: 16 januari 2018, 13:12:11 »
Bah ik ben het zo zat dat mijn vertrouwen keer op keer een klap krijgt.

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #86264 Gepost op: 16 januari 2018, 13:20:31 »
^^Ik zou echt werken aan jezelf, voordat je gaat daten (als je dat doet)..
I fucking love taco's

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86265 Gepost op: 16 januari 2018, 13:28:23 »
^ Nee ben niet aan het daten. Ik weet dat je gelijk hebt - meerdere hebben dit al vaker tegen mij gezegd - maar ik zie er momenteel het nut niet van in...

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #86266 Gepost op: 16 januari 2018, 13:39:12 »
^^Ik zou echt werken aan jezelf, voordat je gaat daten (als je dat doet)..

Sooshi Cream

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86267 Gepost op: 16 januari 2018, 16:41:19 »
Jongens willen altijd alleen maar seks met me en niks serieus.. Ik snap dit zo niet want ben helemaal niet verlegen juist harstikke sociaal en hele lieve meid soms wordt ik er zo verdrietig van....

Dit...

Ingfah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86268 Gepost op: 16 januari 2018, 16:51:27 »
Het is uit wegens slechte communicatie en hij die mij niet apprecieerde en geen bal meer deed in onze relatie. Het ding is... We vertrekken volgende maand op exchange en ik ga  samen met hem en nog een vriend (meer zijn vriend) een appartement delen. Ik kijk er helemaal niet meer naar uit wanneer ik eerder zo veel zin had in deze exchange dat normaal de highlight van mijn schooltijd ging worden... Dan zit ik nog met de gedachten dat ik terug met hem wil en zie dit gebeuren op exchange als hij moeite wilt doen. Alleen al mijn vrienden zeggen dat dit geen goed idee is omdat sinds we samen waren ik helemaal niet gelukkig was en ze vinden dat ik beter verdien. Dit zie ik nu zelf ook een beetje dus hopelijk zijn de gedachten om opnieuw te proberen binnen een maand weggeëbd...

Catharina<3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86269 Gepost op: 16 januari 2018, 18:41:33 »
Ik heb dus een mega crush
maar mijn vriendinnen vinden hem echt heel stom
wat moet ik doen ?  :wink2:

hotlineshawty

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86270 Gepost op: 16 januari 2018, 19:19:04 »
Waarom doe je zo afstandelijk? Waarom voelt het alsof je niks meer van me wilt? Waarom vertel je gewoon niet wat er is..

Ugh, het voelt zo rot als je merkt dat iemand afstand van je probeert te nemen als je normaal gesproken dag in dag uit met elkaar praat

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #86271 Gepost op: 16 januari 2018, 19:24:40 »
Waarom doe je zo afstandelijk? Waarom voelt het alsof je niks meer van me wilt? Waarom vertel je gewoon niet wat er is..

Ugh, het voelt zo rot als je merkt dat iemand afstand van je probeert te nemen als je normaal gesproken dag in dag uit met elkaar praat
Me gusta

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #86272 Gepost op: 16 januari 2018, 19:32:39 »
vinden jullie dat een meisje ook wel veel moeite mag doen voor een jongen? of toch dat een jongen meer moet doen?

ik zit best veel achter iemand aan, en hij appt ook wel vaak uit zichzelf maar ik wel vaker en ik stel vaker voor om af te spreken.
maar ik denk: wat is er verkeerd aan het feit dat de vrouw jaagt ipv de man :')

of vinden jullie dat ik minder moeite moet doen?
Me gusta

Listen.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86273 Gepost op: 16 januari 2018, 19:33:51 »

Zelfde situatie hier, snap precies hoe je je voelt. Hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en dat het toch goed komt! :goodman:
His arms feel more like home than any house ever did.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #86274 Gepost op: 16 januari 2018, 19:34:27 »
vinden jullie dat een meisje ook wel veel moeite mag doen voor een jongen? of toch dat een jongen meer moet doen?

ik zit best veel achter iemand aan, en hij appt ook wel vaak uit zichzelf maar ik wel vaker en ik stel vaker voor om af te spreken.
maar ik denk: wat is er verkeerd aan het feit dat de vrouw jaagt ipv de man :')

of vinden jullie dat ik minder moeite moet doen?

Ik vind dat je beide evenveel moeite moet doen. Anders werkt het uiteindelijk toch niet