Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 3593970 keer)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 juli 2012, 18:16:01 »

[...]

Pff ja zal wel moeten zeker :(

dat zal lukken denk ik, als je veel lol hebt dan vergeet je het vast!

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 19 juli 2012, 18:20:52 »

Mijn ex is echt een klootzak! Hij vertelt achter mijn rug om allemaal leugens over wat er is gezegd. Hij vroeg bijvoorbeeld aan een vriendin van mij: 'Heb je gehoord waar ik haar voor uitschold?' zij zo: 'nee' hij: 'voor gehandicapte kankerhoer' vond ie dus helemaal stoer! Maar ik ben dus echt heel boos dat hij dat over mij heeft gezegd. Ik wil hem er heel graag op aanspreken via facebook ofzo maar mijn vrienden en ouders zeggen dat ik niks moet zeggen en er boven moet staan omdat negatieve aandacht voor hem ook aandacht is. Hij heeft mij overal verwijderd/geblokkeerd, heb z'n ego nogal gekrenkt :) Maar ik wilde hem sowieso zeggen dat wanneer hij iets van mij vindt hij het tegen MIJ moet zeggen en niet tegen anderen en al helemaal geen leugens.
Help?

Gatverdamme, wat een eikel. Ik zou hem één bericht sturen met dat als hij iets over je te zeggen heeft hij het tegen jou moet zeggen en niet tegen anderen negatief moet kletsen. Daarna zou ik hem overal vanaf halen en niks meer met die gast te maken willen hebben
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 19 juli 2012, 18:21:06 »
Ik kreeg trouwens ook geen foutmeldingen?
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Troela

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 19 juli 2012, 18:21:46 »
eigenlijk vond ik hem al eens eerder leuk, maar dat heb ik echt nooit tegen hem gezegd. ik had van te voren (voordat ik contact met hem zocht) al kunnen weten dat ik hem leuk zou gaan vinden. in de 2e klas vond ik hem een beetje leuk, ookal kende ik hem helemaal niet.. maar zijn manier van doen & zijn uiterlijk, het sprak me gewoon heel erg aan. hij heeft me nooit zien staan ofzo, maar oke. xD ik durfde hem laatst pas aan te spreken, echt een paar weken voordat hij van school ging. hij had mij nog nooit gezien, of iig.. misschien dat ie me herkende omdat ik bij hem op school zit, maar verder niets! oeh & hij vindt mij ook leuk! damnit, waarom durfde ik nooit op hem af te stappen? het had me een hoop ellende ( lees: ex) bespaard & het was waarschijnlijk super leuk geweest dan, op school. Ik had hem gewoon 4 jaar geleden aan moeten spreken, aaargh. x] hm, toch blij dat ik hem nu wel ken though.. oeh hij is zo leuk! morgen zie ik hem eindelijk weer <3

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 19 juli 2012, 18:29:10 »

Bedankt! Ik hoop het ook ja :'D Hoe is het met jou en je vriend nu ?

En vergeet hem ook even, want dit verdien je niet!
Nog steeds wat apart, ons gesprek gaat nergens over, we sms'n bijna heel de tijd, maar het enige wat we zeggen is ' nja ' ' ja ' ' uhu ' etc.
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

SaraMia

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 19 juli 2012, 18:29:10 »
zo naar de kermis :D hoop dat ik dan niet de hele tijd aan hem denk want ik krijg hem maar niet uit me hoofd, pff.
I need something to make me believe

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 19 juli 2012, 18:31:49 »

@Inspireme Ah wat lief! (: Ik hoop nergens meer op maar wie weet! Doet jouw vriend nu al een beetje liever? Ik vind toch dat hij wat meer rekening met jou mag houden hoor.

@ElleDiorella Ja ik vind het ook moeilijk maar ja, ik kan nu op hem wachten en dan wordt het misschien weer niets. Dus ik hou gewoon alle opties open haha, ik zie wel wie er op mijn pad komt.
Goed dat je met hem gaat praten! Ik denk dat dat je zeker gaat helpen om het te verwerken zeg maar. En wie weet komt het nog goed maar je mag er niet op hopen want dan komt de klap nog veel harder aan. Raar dat hij typt maar uiteindelijk nog stuurt! Waarom ben je er zo zeker van dat hij enkel met jou contact heeft via WA? (: Je praat er helemaal niet te veel over hoor, het kan maar opluchten!

Maar je ex heeft tenminste toegegeven dat ie je leuk vindt! Je voelde je zeer gelukkig waarschijnlijk toen je dat las :D
Nee, hij doet nog steeds hetzelfde jammer genoeg maarja & ja dat vind ik ook maarja, niets aan te doen..
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 19 juli 2012, 18:35:40 »

[...]

En vergeet hem ook even, want dit verdien je niet!
Nog steeds wat apart, ons gesprek gaat nergens over, we sms'n bijna heel de tijd, maar het enige wat we zeggen is ' nja ' ' ja ' ' uhu ' etc.

Ik probeer ja, maar moeilijk is dat, ja ken ik, maar wilt ie je nogaltijd niet zien omdat je ''het niet verdient'' ?
I think the older I get, the more I realize that the ultimate luxury  is time. - Michael Kors

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2012, 18:36:10 »

[...]

dat zal lukken denk ik, als je veel lol hebt dan vergeet je het vast!

Hmm ja maar hem vergeet ik toch niet waarsch ;''')
I think the older I get, the more I realize that the ultimate luxury  is time. - Michael Kors

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 19 juli 2012, 18:37:14 »

[...]

Gatverdamme, wat een eikel. Ik zou hem één bericht sturen met dat als hij iets over je te zeggen heeft hij het tegen jou moet zeggen en niet tegen anderen negatief moet kletsen. Daarna zou ik hem overal vanaf halen en niks meer met die gast te maken willen hebben

zo denk ik er ook over chilosa! veel sterkte!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 19 juli 2012, 18:37:53 »

[...]

Hmm ja maar hem vergeet ik toch niet waarsch ;''')

hee kop op meid. niet zo negatief. als je juist denkt dat je hem niet vergeet dan lukt het ook niet. be positive girl, it will be alright!

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 19 juli 2012, 18:38:15 »
^ niet nu, niet morgen maar over een tijdje wel. het heeft tijd nodig.

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 19 juli 2012, 18:39:09 »
ik hoop het ja :( ik zal mijn best doen :)

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 19 juli 2012, 18:40:58 »
komt wel goed meid. trust me. en je kan hier altijd je verhaal kwijt. we are there for you.

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 19 juli 2012, 18:42:57 »
Tja : / bedankt hihi

SaraMia

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 19 juli 2012, 18:43:59 »
ik kan er echt niet tegen als ik het geluidje van skype hoor en het is hem niet. maakt me echt gek x_x
I need something to make me believe

Makeitrain

• You know nothing, Jon Snow.
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 19 juli 2012, 18:45:36 »
dit is niet 'hem', maar ineens gaat de jongen waar ik 2 maanden geleden mee heb gedate weer tegen me praten ;S terwijl ik hem had verteld dat ik niks in ons 2 zag en hij 2 dagen later naar zijn ex terug ging.
jongens zijn vreemd.
► Het is mijn, niet me. ◄

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 19 juli 2012, 18:47:50 »

[...]

Maar je ex heeft tenminste toegegeven dat ie je leuk vindt! Je voelde je zeer gelukkig waarschijnlijk toen je dat las :D
Nee, hij doet nog steeds hetzelfde jammer genoeg maarja & ja dat vind ik ook maarja, niets aan te doen..

Oh maar ik wist al langer dat hij me leuk vond eigenlijk haha :'D Zoiets merk je hé en hij deed opeens weer veel liever. Ik vond het wel schattig dat hij het zei maar ik durf er niet meer gelukkig om te zijn (:
Ik zag dat jullie gesprek enkel uit 'uhu', 'nja' enzo bestaat, ik zou hem gewoon eventjes met rust laten. Je zegt niks aan te doen maar je weet zelf ook dat het niet hoort dat je vriend zo doet hé! Laat niet zo over je heen lopen (: Hij weet dat hij alles kan zeggen tegen je en dat je toch steeds terugkomt, hij weet dat je steeds lief voor hem zal zijn, ondanks zijn slecht gedrag.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 19 juli 2012, 18:49:08 »
ugh, ik heb nog steeds niks..

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 19 juli 2012, 18:49:51 »

ugh, ik heb nog steeds niks..

pft ik zal nooit meer iets ontvangen dus nog even volhouden jij :''')

Angelinamcvi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 19 juli 2012, 18:52:26 »
Ik heb echt wat gemist denk ik.
----------------
Naja, ik hoop dat we een mooie bruiloft krijgen. :fieuw:
I don\\\'t know how you do what you do, I\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'m so in love with you, it just keeps getting better,I wanna spend the rest of my life with you by my side, Forever and ever. ♥  

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 19 juli 2012, 18:54:45 »

[...]

pft ik zal nooit meer iets ontvangen dus nog even volhouden jij :''')

haha, ik heb al 3dagen niks gehoord van hem. en dat ben ik zoooó niet gewend van hem (':

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 19 juli 2012, 18:55:31 »

----------------

aaah je gaat trouwen! heel veel plezier en veel geluk!

Tsarendochter

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 19 juli 2012, 19:05:49 »

----------------

Whaa dat is echt zo leuk. En al 10 jaar samen! Echt geweldig..
\"Gij zult noch een tiran, noch een slaaf wezen en ik, dit moet ik u bekennen, ik zou nooit de slavin kunnen zijn van een man\"- Francis Mordaunt, uit het boek van A.G.L Bosboom-Toussaint/ ElleDiorella

Chantznor

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 19 juli 2012, 19:15:37 »
Heb m'n crush al de hele dag niet gesproken. Ik ben altijd degene die hem aanspreekt, nu zoekt ie het maar lekker uit. Probeer hem te 'vergeten', wat niet helemaal zal lukken, want we zijn hele goede vrienden, maar ik hoop in ieder geval dat m'n gevoelens minder worden. Heb morgen afgesproken met een jongen. Hij zou mij eerst op komen halen en dan zouden we naar zijn huis in Gouda gaan (ik woon in Rotterdam), maar omdat ik hem niet heeel goed ken, lijkt het me toch beter als we in Rotterdam blijven en gelukkig vindt hij dat ook goed. :) Zat er al de hele week een beetje mee en wist niet hoe ik het moest zeggen, aangezien hij al van alles geregeld heeft.. Maargoed, hij vindt het geen probleem. :)
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2012, 19:16:33 door CHANTZNOR »