Auteur Topic: Hier kan je alles over hem/haar kwijt. Lucht je hart #5  (gelezen 4028650 keer)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #20250 Gepost op: 19 maart 2013, 15:37:10 »
Hey Could someone please help me!!!
Ik ben denk ik verliefd geworden op de beste vriend van mijn vriendje. Mijn echte vriendje is echt heel raar de ene dag is hij de liefste en krijg ik een knuffel en lopen we hand in hand de andere keer negeert hij me zowat. Zijn vriend is ook een hele goed vriend van mij we zijn eigenlijk een trio. Moet ik hem nu eerlijk zggen dat ik hem leuk vind want dit weet ik niet zeker??? Ik weet het echt niet meer. Liefs M XXX

Emma

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20251 Gepost op: 19 maart 2013, 16:12:07 »
Ik word meer gek van mezelf, dat ik te vaak vraag of ik die avond zal komen etc. Ik blijf er onzeker over of die me nou wel leuk vind, te onzeker :s mja zalw el aan mij liggen.

stereoheart

• Bekijk profiel
« Reactie #20252 Gepost op: 19 maart 2013, 16:12:19 »
Eindelijk weer een leuke jongen tegengekomen. Alleen... hij is heel erg goed bevriend met een scharrel van mij van een jaar geleden, wiens vriendin mijn niet kan uitstaan en me al meermaals belaagd heeft met rare facebookberichten en andere dreigingen, waardoor een soort vete is ontstaan. Vanwege dat gedoe met haar en ik (hij is ook bevriend met haar) wil hij niets. Hoewel hij wel zei dat hij het gezellig met me heeft gehad. Zit er nog iets anders achter denken jullie? Of kan het werkelijk zo zijn dat hij enkel om die reden mij niet ziet zitten?

Geen idee, dat is moeilijk in te schatten. Misschien vindt hij je ook wel niet zo leuk om verder te gaan maar wilde hij het niet op die manier zeggen... Je zou het kunnen vragen, of dat de enige reden is, ik denk dat dat het beste is om er achter te komen. (:

Echt hopeloos die jongen, ik ben benieuwd of hij vanavond iets laat horen en anders ga ik hem er morgen of donderdag naar vragen. Want dat verschrikkelijke wispelturige gedrag word ik niet goed van.
to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive

RAPUNZEL

• Bekijk profiel
« Reactie #20253 Gepost op: 19 maart 2013, 16:15:14 »
Hey Could someone please help me!!!
Ik ben denk ik verliefd geworden op de beste vriend van mijn vriendje. Mijn echte vriendje is echt heel raar de ene dag is hij de liefste en krijg ik een knuffel en lopen we hand in hand de andere keer negeert hij me zowat. Zijn vriend is ook een hele goed vriend van mij we zijn eigenlijk een trio. Moet ik hem nu eerlijk zggen dat ik hem leuk vind want dit weet ik niet zeker??? Ik weet het echt niet meer. Liefs M XXX

Ten eerste als je je vriend niet meer leuk vindt het uitmaken met hem. Daarnaast vind ik persoonlijk dat je het niet kan maken om er daarna (stel het is wederzijds) met zijn vriend vandoor te gaan. En als je vriendje je een keertje 'negeert', betekent dat nog niks. Jongens zijn gewoon niet altijd even spontaan/vrolijk enzovoort. Je zou het die jongen kunnen vertellen, maar ik denk niet dat je er ver mee komt, aangezien hun beste vrienden zijn.

Een andere optie kan zijn dat je het eerlijk tegen je eigen vriend verteld en voorlopig die andere jongen niet ziet, zodat je je vriend weer leuk gaat vinden.
Stay, stay stay. I've been loving you for quite some time, time, time.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #20254 Gepost op: 19 maart 2013, 16:42:03 »
Dankjewel alleen ik denk niet dat een tijdje niet zien voor mij een optie is we zitten namelijk in de zelfde klas. En ik weet dat het niet wederzijds is hij vind een ander meisje leuk. Zelf ben ik het aan het overwegen om het idd met mijn vriendje uit te maken want hij heeft ondertussen onze date al 3 keer afgezegd. Ik wacht nog wel even en kijk hoe het afloopt maar nog steeds dankjewel XXX

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #20255 Gepost op: 19 maart 2013, 16:50:09 »
Trouwens, ik had hem gisteren gebeld. Het is echt de grootste klootzak en lafbek op deze hele aardbol. Telkens maar nutteloze dingen aan de telefoon zeggen, niet erkennen dat hij fout zit en maar de slachtofferrol spelen, he's not. Ik ben blij dat het maar zo kort geduurd heeft met hem anders was ik er veel erger aan toe geweest. Ik vroeg of hij dus al gekozen had eigenlijk? Zeg hij heel vaag: 'ik kies voor mezelf', ?? ja wtf gozer. Het gezeik veroorzaak je zelf en nu ben jij opeens het slachtoffer :') pff.  Ik heb hem gewhatsappt daarna nog(want aan de telefoon kon ik dat niet omdat ik te verdrietig was), dat het leuk zou zijn als zijn geslachtsdeel eraf gehakt zou worden, zodat hij zich niet voort zou kunnen planten omdat de wereld er alleen maar lelijk van zou worden. Zou hij toch zijn ex per ongeluk bezwangeren, dan zou hij mooi de poppen aan het dansen hebben want dan heb je helemaal nare kids. :')

Echt waar hij verdient het. Duhus, donderdag ga ik uit in Nijmegen en een vriendinnetje regelt misschien een date voor me :') na ja. Ik zeg toedeledokie tegen deze klootzak.

omalley

• Bekijk profiel
« Reactie #20256 Gepost op: 19 maart 2013, 16:51:34 »
MORGEN MORGEN MORGEN

jawel.
the pineapple incident

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #20257 Gepost op: 19 maart 2013, 16:53:41 »
You go girl veel plezier in Nijmegen!! Gewoon vergeten die klootzak!!!  :angry:  Goodluck  :goodman:

SplendidFun

• Bekijk profiel
« Reactie #20258 Gepost op: 19 maart 2013, 16:55:53 »
Ik zie hem vanavond! :D
'I consider bungee jumping as suicide for indecisive people.'

SplendidFun

• Bekijk profiel
« Reactie #20259 Gepost op: 19 maart 2013, 16:56:56 »
Trouwens, vet lief. Mijn dwerghamstertje was laatst overleden en ik vond het best rot. Nu gaat hij een dwerghamster voor ons samen kopen. (:

BeingFearless

• Pioneer
    • Bekijk profiel
« Reactie #20260 Gepost op: 19 maart 2013, 16:57:27 »
Trouwens, ik had hem gisteren gebeld. Het is echt de grootste klootzak en lafbek op deze hele aardbol. Telkens maar nutteloze dingen aan de telefoon zeggen, niet erkennen dat hij fout zit en maar de slachtofferrol spelen, he's not. Ik ben blij dat het maar zo kort geduurd heeft met hem anders was ik er veel erger aan toe geweest. Ik vroeg of hij dus al gekozen had eigenlijk? Zeg hij heel vaag: 'ik kies voor mezelf', ?? ja wtf gozer. Het gezeik veroorzaak je zelf en nu ben jij opeens het slachtoffer :') pff.  Ik heb hem gewhatsappt daarna nog(want aan de telefoon kon ik dat niet omdat ik te verdrietig was), dat het leuk zou zijn als zijn geslachtsdeel eraf gehakt zou worden, zodat hij zich niet voort zou kunnen planten omdat de wereld er alleen maar lelijk van zou worden. Zou hij toch zijn ex per ongeluk bezwangeren, dan zou hij mooi de poppen aan het dansen hebben want dan heb je helemaal nare kids. :')

Echt waar hij verdient het. Duhus, donderdag ga ik uit in Nijmegen en een vriendinnetje regelt misschien een date voor me :') na ja. Ik zeg toedeledokie tegen deze klootzak.

Hahaha, ik moest hardop lachen toen ik dat las! Maar good for you, hij is het toch niet waard ;)
Do I love you, oh, I do. And I’m going to ‘til I’m gone. But if you think that I can stay in this same old, same old. Well, I don’t, I don’t.

houdjebek

• Bekijk profiel
« Reactie #20261 Gepost op: 19 maart 2013, 16:59:44 »
Oke, ik voel me echt heel rot. Ik weet gewoon dat alles goed zit tussen mij en m'n vriend, hij is heel gek op mij en dat is wederzijds. Toch ben ik soms echt bang dat het uitgaat, dat hij vreemdgaat of whatever. Diep in m'n hart weet ik wel dat hij daar het type niet voor is en dat hij met mij een toekomst op wilt bouwen, maar toch blijft die angst er. Meer meisjes die dit hebben? Ik ben ook gewoon heel bang dat hij verliefd wordt op een anders meisje, terwijl hij niet eens echt contact heeft met andere meisjes.. Zo raar dat ik dit allemaal weet, maar toch bang ben.

Ik heb daar ook heel erg last van. Het vertrouwen is er wel, maar blijf het lastig vinden als hij 1 op 1 met een meisje afspreekt die ik niet ken. Komt ook omdat ik vroeger wel ben genaaid door eerdere vriendjes, daarom blijf ik het lastig vinden..
zie nickname.

Snor

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20262 Gepost op: 19 maart 2013, 17:00:39 »
Mijn ex is echt een klootzak! Hij vertelt achter mijn rug om allemaal leugens over wat er is gezegd. Hij vroeg bijvoorbeeld aan een vriendin van mij: 'Heb je gehoord waar ik haar voor uitschold?' zij zo: 'nee' hij: 'voor gehandicapte kankerhoer' vond ie dus helemaal stoer! Maar ik ben dus echt heel boos dat hij dat over mij heeft gezegd. Ik wil hem er heel graag op aanspreken via facebook ofzo maar mijn vrienden en ouders zeggen dat ik niks moet zeggen en er boven moet staan omdat negatieve aandacht voor hem ook aandacht is. Hij heeft mij overal verwijderd/geblokkeerd, heb z'n ego nogal gekrenkt :) Maar ik wilde hem sowieso zeggen dat wanneer hij iets van mij vindt hij het tegen MIJ moet zeggen en niet tegen anderen en al helemaal geen leugens.
Help?
Wauw.. Wat een lul! Niet op in gaan, dan geef je hem alleen maar z'n zin. Hij wilt jou alleen maar opstoken en hij weet dat dat gelukt is als je iets tegen hem zegt.
We accept the love we think we deserve

Sarah-Marie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20263 Gepost op: 19 maart 2013, 17:08:39 »
Je moet doen wat jij wil. Als jij met hem wilt afspreken, dan moet je dat doen. Wil je dat niet, moet je het niet doen. Maar doe het niet niet omdat je vriendin het 'ieuw' vindt.

Ja dat weet ik wel maar aan de ene kant vind ik hem ook 'ieuw'... nouwjaa ik weet het echt niet hoor, ik moest eigenlijk mijn hart gewoon luchten want ik weet dat jullie me ook niet kunnen helpen als ik het ZELF niet weet
tog bedankt :)

JaapKeesJan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20264 Gepost op: 19 maart 2013, 17:14:03 »
Hij is aan het gamen met zijn broer die thuis is dus ik spreek hem al een paar uur niet :') Maar vind ik niet erg, ik ben ook dingen voor mezelf aan het doen. Een jaar geleden was ik echt gek geworden als we een uur niet zouden praten, ben blij dat ik daar een beetje vanaf ben :') (vind hem niet minder leuk ofzo hoor, integendeel)

Huh, een paar uur is toch helemaal niet lang? xD

itsme'

• Bekijk profiel
« Reactie #20265 Gepost op: 19 maart 2013, 17:21:30 »

wat een klootzak ja... je verdient veel beter dan zo iets! veel plezier in nijmegen :D!
I said goodbye and I know you're alright now, but when the leaves start falling down I still cry'

insolita

• Bekijk profiel
« Reactie #20266 Gepost op: 19 maart 2013, 17:26:28 »
Niet teveel zorgen maken, waarschijnlijk wil hij dit in real life met je bespreken (zoals jij ook in je hoofd had, jammer dat het via de whatsapp is gegaan, maar dat heb ik ook altijd;p). Daarbij moet je hem wel op de hoogte brengen van je onzekerheid!
Is jouw ava die zanger van needtobreathe?

Gister had ik uiteindelijk zoiets van. Fuck this shit, ik maak me alleen maar zorgen, ik stap wel ff op mn fietsje. Daar een super goed gesprek gehad. Wat bleek? Zn mobiel was kapot en hij maakte zich ook al zorgen. Hij was net zn best aan t doen om mij te bereiken. Heel veel knuffels gehad, super vaak en lief te horen gekregen dat ie echt wel van me houd. En alles was gewoon ashdasjf lief ^^

Kurt Cobain van Nirvana ;)

SplendidFun

• Bekijk profiel
« Reactie #20267 Gepost op: 19 maart 2013, 17:31:55 »
Gister had ik uiteindelijk zoiets van. Fuck this shit, ik maak me alleen maar zorgen, ik stap wel ff op mn fietsje. Daar een super goed gesprek gehad. Wat bleek? Zn mobiel was kapot en hij maakte zich ook al zorgen. Hij was net zn best aan t doen om mij te bereiken. Heel veel knuffels gehad, super vaak en lief te horen gekregen dat ie echt wel van me houd. En alles was gewoon ashdasjf lief ^^

Kurt Cobain van Nirvana ;)

Ahhhw wat lief en fijn!

insolita

• Bekijk profiel
« Reactie #20268 Gepost op: 19 maart 2013, 17:32:35 »
haha jaaaaa

insolita

• Bekijk profiel
« Reactie #20269 Gepost op: 19 maart 2013, 17:33:44 »
ik zou eigenlijk zo het topic vol kunnen lullen over hoe lief ie wel niet voor me is. Stomme onzekerheid.

iemand intresse? :P

itsme'

• Bekijk profiel
« Reactie #20270 Gepost op: 19 maart 2013, 17:44:13 »
^ haha word altijd blij van zulke verhalen, so tell it :)
I said goodbye and I know you're alright now, but when the leaves start falling down I still cry'

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #20271 Gepost op: 19 maart 2013, 17:45:16 »
@ Feelthelove, ik vind de de vierde echt de stomste haha dus als ik jou was zou ik een andere gaan bekijken maar goed, eigen keuze! Ik hoop dat het voor je doorgaat.

@ Lebisou, goed gedaan/gezegd van je!
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

Inspireme

• Bekijk profiel
« Reactie #20272 Gepost op: 19 maart 2013, 17:45:46 »
haha word altijd blij van zulke verhalen, so tell it :)
+ 1.
Maybe home is nothing but two arms holding you tight when you are at your worst.

Chantznor

• Bekijk profiel
« Reactie #20273 Gepost op: 19 maart 2013, 17:48:00 »
Ik heb daar ook heel erg last van. Het vertrouwen is er wel, maar blijf het lastig vinden als hij 1 op 1 met een meisje afspreekt die ik niet ken. Komt ook omdat ik vroeger wel ben genaaid door eerdere vriendjes, daarom blijf ik het lastig vinden..

Vervelend is dat he! Gelukkig spreekt mijn vriend alleen met z'n beste vriendin af en zie haar totaal niet als concurrentie. :') Ze kennen elkaar ook al 12 jaar en ze zijn nooit verliefd of iets op elkaar geweest, dus waarom nu opeens wel.. Oh en met nog een meisje, maar zij valt niet op jongens en ze gedraagt zichzelf ook echt als een jongen, dus dan vind ik het niet erg haha.

Maar wel vervelend dat je dat vroeger hebt meegemaakt, het is dan nog lastiger om iemand te vertrouwen.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #20274 Gepost op: 19 maart 2013, 17:48:24 »
Huh, een paar uur is toch helemaal niet lang? xD

Nee maar wel als je bijna continu contact hebt :') Niet dat we niet een paar uur kunnen zonder te praten, maar als hij niks zegt en dan ineens weg is urenlang ga ik me toch zorgen maken - ookal is er toch niks aan de hand :')