Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177919254 keer)

Lily

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 26 april 2009, 19:11:05 »
pff, wat een lange verhalen zeg. ik ga het kort houden  ^_^
ik heb 1 keer in een groep mensen -dus indirect met hem- gepraat. en sindsdien (dat is nu 1.5 jaar denk ik) vind ik hem echt superleuk!
nou vang ik al een tijdje alleen maar elke dag een glimp van hem op (en ik check elke dag z'n hyves). maar ik denk dat ik echt verliefd op hem ben, alleen ken ik hem nauwelijks, en het kan ook nooit wat worden want hij is vast niet op mij. maar wel elke keer dat ik hem zie kijkt hij ook recht in mijn ogen en vaak lacht ie ook heel lief, is dat toeval en beeld ik me dingen in, of niet?

NadioRadio

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 26 april 2009, 19:41:06 »
shit hij is een beetje 5 jaar ouder grmm
Bloot is niks aan.

1207

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 26 april 2009, 19:49:18 »
Shit hij komt bijna nooit op msn en ik durf in het echt niet met m te praten. GRRR

Hayley1992

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 26 april 2009, 20:34:53 »
aargh,
ik wil m zeggen dat ik hem leuk vind.. maar ik weet nog niet helemaal zeker of hij mij ook leuk vind.
is er iemand die uit mn laatste msn gesprek met hem iets kan opmaken? * dan stuur ik het je wel in een note.. *
x
\\

PARAPLU_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 26 april 2009, 21:03:08 »
je mag je gesprek wel naar mij sturen, ik wil wel even kijken?

PiraatPiet

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 27 april 2009, 01:14:18 »
oke!
intro: ik ben een uitwisselings student in amerika, Alaska. Ik woon dus bij een vreemd gezin, enz. Mijn gastfamilie, andere regels, enz.
ik ken 'm van school, zit niet bij me in de klas ofzo
(pas op, dit wordt een lang verhaal haha :P)
we zijn samen naar de stripclub geweest (tja, je moet toch wat als je 18 bent?), daarna ben ik bij hem blijven slapen (anders had ik nooit mogen gaan, vanwege mijn gastouders) (heb trouwens gezegd dat ik bij 'n vriendin bleef slapen)
toen we bij hem thuis waren, films gekeken.. leuk en aardig, verder niets gebeurd
ben daarna nog 'n keer bij 'm geweest om starwars te kijken... en gisteravond afro samurai met nog 3 vrienden van 'm

en we flirten wel, en ik heb 'm een keer horen zeggen dat hij niet van smsen houdt, hoewel we opzich best veel smsen...
verder vraagt ie ook wel 'ns tijdens lunch of ik mee wil 'rondhangen' (waar het eigenlijk op neer komt :P beetje rondlopen)
dan is wel een vriend van hem er altijd bij (Terrell is de vriend, hij heet Russell)... en ik weet niet, Terrell is soms wel erg close met mij, maar dat vind ik wat minder :^) haha, want ik vind hem niet echt leuk! (wel aardig enz, maar niet aantrekkelijk)
en met russell flirt ik ook wel, over sms ook... en toen ik bij hem thuis was enzo
en gisteravond fietste ik naar z'n huis (dat gebeurt niet vaak in amerika, eerste keer dat ik op de fiets gezeten heb sinds.... een half jaar, en toen maar voor 5 minuten en toen een paar maanden daarvoor), haalde ie me op op school en bracht ie me thuis...
en toen we de film gingen kijken, zei ie tegen z'n vriend dat ie op moest schuiven, zodat ie naast mij kon zitten..
en ik heb ergens het idee dattie mij ook wel ziet zitten
maar hij.................. zet niet de eerste stap... :^) hij probeert me niet te zoenen of wat dan ook!! haha, en dat ergert me soms best wel :P

oke, dit was mijn uberlange verhaal =D alleen de laatste 3 zinnen zijn interessant

FashionAndMe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 27 april 2009, 18:48:35 »
Geeeen idee of hij mij nog leuk vind, het is een ex :D

xoxo
« Laatst bewerkt op: 29 april 2009, 18:13:05 door FashionAndMe »

Mearl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 27 april 2009, 19:03:21 »
ik heb nu al 8 avonden met hem gezoend met uitgaan. Verschillende vrienden van hem hebben al aan mij gevraagd of het nou nog wat werd tussen ons. Eentje vroeg waarom k het niet officieel maakte. Hij brengt mij altijd naar huis, terwijl zijn vrienden nog ergens anders doorfeesten.
En toch ben ik heel bang dat hij me niet leuk vind..

flore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 27 april 2009, 19:23:04 »
ik zal mijn verhaal ook maar even posten dan...

nou ik ken hem dus vanaf januari ofzo en sindsdien praten we super veel op msn, we smsen super veel en in maart zei hij dus eindelijk dat hij me leuk vond, ik was echt in de 7e hemel... Daarna duurde het heel lang voor we uiteindelijk hadden gezoend en daarna begon hij me een soort van te ontlopen dus had ik gesmst wat hij nou eigenlijk wou, waar hij dus super vaag over deed het kwam erop neer dat hij veel trainde en voor de rest kwam het niet echt op het onderwerp "relatie", en eergister zag ik hem zo en ging die heel lief lachen en praten maar nu weet ik dus echt niet meer wat ik ermee aanmoet, iemand tips ?

Merel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 27 april 2009, 19:45:24 »
hier mijn long storyyyy ;
Ik vind R. leuk, en een tijdje geleden hij mij (volgens mij) ook.
Want sinds December heb ik hem op msn, en praat ik tegen hem.
Tot en met februari was het altijd nog zo’n standaard gesprek, maar hij was heel aardig.
Als ik online kwam zei hij altijd MERELLL:D:D  enzo, vet enthiousiast.
Maar sinds maart heb ik ook zijn nummer, en hij sms(te) me altijd savonds.
Elke avond kreeg ik weer een smsje, en hij zette er altijd onder: houveelvanjou:$ of ikvindjelief:$  en zulke dingen.
Alleen, ik zie hem 1 x per week, maar heb nog nooit een gesprek in het ‘echt’ met hem gehad, alleen op msn heb ik heel veel met hem gepraat.
Volgens mij durft ie dat niet echt ofso, want bij zijn vrienden is hij echt heel spontaan enzo.
Nouja, omdat ik ook best wel verlegen ben als ik iemand leuk vind, ben ik niet zo aan een gesprek begonnen.
Alleen de laatste week(en), zegt hij opeens niks meer op msn, hij stuurt geen smsjes meer, dus ik denk dat er wat is. Als ik onze msngesprekken terug lees, merk ik wel dat hij me toch wel (een beetje) leuk vond. Maar ik denk dat dat nu over is.
Toch begon ik gister met een gesprek, maar hij moest weg, en toch zei hij : houvanjou (L)
Alleen vandaag op msn, was hij zo kortaf enzo, en na ‘hoi alles goed ja met jou ook’ (standaard gesprek) was het ook opgehouden.
Ik weet het ├ęcht niet meer!
Wat moet ik doen?
i love you

xISAA

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 27 april 2009, 19:58:06 »

hier mijn long storyyyy ;
Ik vind R. leuk, en een tijdje geleden hij mij (volgens mij) ook.
Want sinds December heb ik hem op msn, en praat ik tegen hem.
Tot en met februari was het altijd nog zo’n standaard gesprek, maar hij was heel aardig.
Als ik online kwam zei hij altijd MERELLL:D:D  enzo, vet enthiousiast.
Maar sinds maart heb ik ook zijn nummer, en hij sms(te) me altijd savonds.
Elke avond kreeg ik weer een smsje, en hij zette er altijd onder: houveelvanjou:$ of ikvindjelief:$  en zulke dingen.
Alleen, ik zie hem 1 x per week, maar heb nog nooit een gesprek in het ‘echt’ met hem gehad, alleen op msn heb ik heel veel met hem gepraat.
Volgens mij durft ie dat niet echt ofso, want bij zijn vrienden is hij echt heel spontaan enzo.
Nouja, omdat ik ook best wel verlegen ben als ik iemand leuk vind, ben ik niet zo aan een gesprek begonnen.
Alleen de laatste week(en), zegt hij opeens niks meer op msn, hij stuurt geen smsjes meer, dus ik denk dat er wat is. Als ik onze msngesprekken terug lees, merk ik wel dat hij me toch wel (een beetje) leuk vond. Maar ik denk dat dat nu over is.
Toch begon ik gister met een gesprek, maar hij moest weg, en toch zei hij : houvanjou (L)
Alleen vandaag op msn, was hij zo kortaf enzo, en na ‘hoi alles goed ja met jou ook’ (standaard gesprek) was het ook opgehouden.
Ik weet het ├ęcht niet meer!
Wat moet ik doen?

misschien moet je vragen wat ie van je vind!?

ik weet het ook niet meer. ;p
ik heb een vriendje L. (maar ik ga het binnenkort uitmaken)
en ik vind een andere jongen S. leuk, helaaaaas dat het ook een goeie vriend is, van mijn vriendje L.
ik heb/had wel het gevoel dat S mij leuk vind (hand in hand zitten enz.) maar nu weet ik niet hoe ik het moet vertellen.

veel succes allemaal! haha
love is love, love is you, i love love so i love you.

Merel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 27 april 2009, 20:27:08 »

ik zal mijn verhaal ook maar even posten dan...

nou ik ken hem dus vanaf januari ofzo en sindsdien praten we super veel op msn, we smsen super veel en in maart zei hij dus eindelijk dat hij me leuk vond, ik was echt in de 7e hemel... Daarna duurde het heel lang voor we uiteindelijk hadden gezoend en daarna begon hij me een soort van te ontlopen dus had ik gesmst wat hij nou eigenlijk wou, waar hij dus super vaag over deed het kwam erop neer dat hij veel trainde en voor de rest kwam het niet echt op het onderwerp "relatie", en eergister zag ik hem zo en ging die heel lief lachen en praten maar nu weet ik dus echt niet meer wat ik ermee aanmoet, iemand tips ?

Spreek met hem af, en vraag dan wat hij wil en waar hij aan toe is?
Want via een sms is het makkelijker voor hem om de vraag te omzeilen ;)
Als je het recht in zn gezicht vraagt kan hij er moeilijk omheen (:
ofnie?:P
i love you

flore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 27 april 2009, 21:12:23 »

Spreek met hem af, en vraag dan wat hij wil en waar hij aan toe is?
Want via een sms is het makkelijker voor hem om de vraag te omzeilen ;)
Als je het recht in zn gezicht vraagt kan hij er moeilijk omheen (:
ofnie?:P

inderdaad , ik denk dat ik gewoon spontaan bij hem langs ga , dan kan hij er ook niet omheen draaien !

speciallove_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 27 april 2009, 22:36:08 »
Nou,
Eigenlijk vandaag ben ik geweest bij iemand. En eigenlijk vind ik hem hartstikke leuk.
Ik vind het nogal kut om te vertellen want ik kan geen msn gesprekken hier neer gaan zetten. Of iemand moet al via msn derover willen hebben met mij. Maar toch.
Het was heelg ezellig en hij flirt ook best wel via msn soms. Van die onverwachtse dingen..
It's better now.

everrytime

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 28 april 2009, 10:29:05 »
Mijn verhaal;

Ik vind dus een jongen leuk en laatst hebben we ook gepraat op msn enz.
toen vroeg hij ofdat ik effe naar zijn training kwam( hij moest training geven)
najaa dus ik was geweest ( was langs de voetbalvelden gelopen wat kon er niet op want mijn hondje was mee). Maar hij had ons (vriendin+ik) dus niet gezien/gehoord:(:(
Noujaa.. dus ik op msn zeggen dat ik was geweest enal dus ik zeg; najaa dan moeten we maar ander keertje doen he! (afspreken)
zegt hij; ja
ik; Als je wil of wil je niet?
hij; zeker well!:D
Maar als ik op msn ben ofso moet ik altijd beginnen, kijg ik korte antwoorden of gewoon niks. maar ik ben echt super erg op hem ik weet niet hoe het komt!
Maar hoe krijg ik hem een beetje meer uhm.. praat-voller op msn ofso!
dat hij meer intresse toont.
Of moet ik hem late vallen?

x
ps. Ik zat gisteren trouwens ook op zijn hyves te kijken en hij krabbeld ook andere meisje met waarom ben je nooit meer on.?
enal:S en met een ander zathij eerst de hele tijd te krabbelen xx. loveyouw schatje enal en nu hebben ze msn uitgewisseld dus kan k het niet meer volgen:(
maar klinkt bestwel als playertje maar hoe kani k er dan voor zorgen dat hij voor mij gaat?:O

Cccristel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 28 april 2009, 15:08:44 »
Ik zou mijn verhaal ook wel even vertellen. M zit bij me op school en ik had hem wel eens zien lopen en ik vond hem altijd al extreem knap. En ongeveer een maand geleden begon die contact te zoeken via hyves. En nu msnen we al een maand dus en hij heeft me nummer gevraagd en alles. Maar in het begin zat hij echt dik te sjansen, en hele tijd lief te doen enzoo. En ik ben niet iemand die zich dan gelijk voor ze voeten werpt, want hij heeft al genoeg meiden achter zich aan. En op een feestje is er een tijdje geleden gezegd dat ik iets met hem zou hebben. En een week later ongeveer begon hij ineens heel vreemd te doen op msn, toen vertelde hij ineens dat hij iemand een beetje leuk vond, een vriendin van hem . Maar dat wilde die helemaal niet zei die want hij wilde veel liever een meisje als mij leuk vinden, maar dat was niet zo. Hij praatte de hele tijd vet slecht over dat meisje, dat hij haar haatte enzo. En hij had wel vaker gezegd dat hij me knap vond en grappig enzo. Maar toch vond hij dat meisje leuk.  Maar hij wilde wel iets met me drinken maar dan moest het van 2 kanten komen ofzo zei die. Ik snapte er echt geen hol van en daarna vroeg die de hele tijd of ik iemand leuk vond enzo. Dus ik zei dat ik hem wel interessant vond maar verder niemand leuk vond. En nu zit hij weeeer zo lief te doen en de hele tijd van die vreemde dingen te zeggen. Dat soort dingen zou ik echt niet tegen iemand zeggen die ik niet leuk vind. Maar ik weet nu echt niet wat ik er mee aan moet! Want al me vriendinnen zeggen dat ie me leuk vindt en dat hij me jaloers probeerde te maken maar ik weet niet wat hij nou wil! Want hij vindt al iemand anders een beetje leuk zei die, maar waarom doet hij dan zo tegen mij?????????

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 28 april 2009, 15:40:34 »

SHAKETHAT: Waarschijnlijk durf je het niet gewoon te vragen ofwel? Stuur anders een smsje, aangezien jullie toch al smsen? En vraag of zijn vrienden gelijk hebben of iets in die richting, niet te direct en hij snapt wel wat je bedoelt ;)

nee idd ik durf het hem niet te vragen, haha
ik zal dat eens doen, hij weet zeker wel wat ik bedoel idd..
bedankt!
one day life will flash before your eyes, make sure it is worth watching

Allances

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 28 april 2009, 15:42:19 »
Ik heb serieus geen idee of hij mij ook leuk vindt. xD
En ik durf het ook niet te vragen ofzo..
Ik was Yunni! (:

everrytime

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 28 april 2009, 17:48:13 »
iemand tips op mijn verhaal?
..scrol even naar boven anders rek k dit topic ook uit!:O
:$:$

Merel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 28 april 2009, 20:05:54 »
Kheb gister avond een smsje gestuurd met dat ik een vraag had,
wat hij van me vind.
Hij heeft gereageerd dat hij me wel leuk vind maar niet verliefd ofso.

Na een paar smsjes bleek dus, dat hij me ook heel leuk heeft gevonden, op het moment dat ik hem leuk vond.

Alleen dat iks nu wat over ):

maar goed, altijd goed om te weten toch ?!
Dus ik zou zeggen, echt, gewoon doen!
Nee heb je, ja kun je krijgen !  ;)
i love you

CarteBlanche

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 29 april 2009, 10:17:22 »
Ff tussendoor, ik weet niet waar ik het anders moet neerzetten:p En ik zoek het niet een eigen topic aante maken. Maar via via weet ik dat de jongen die ik leuk vind mij te weinig lef vind hebben. Hoe laat ik em zien dat ik wel lef heb? :P Heeft iemand nog leuke dingen die je kan doen ofzo. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen lef, maar het zou toch fijn zijn als die iets anders denkt. Hij zit ook helemaal niet op school bij mij ofzo. Naja hulp zou fijn zijn;P
http://www.thetouristoflife.com // Fall down seven times. Stand up eight.

legendaryyyy

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 29 april 2009, 21:49:01 »

Mijn verhaal;

Ik vind dus een jongen leuk en laatst hebben we ook gepraat op msn enz.
toen vroeg hij ofdat ik effe naar zijn training kwam( hij moest training geven)
najaa dus ik was geweest ( was langs de voetbalvelden gelopen wat kon er niet op want mijn hondje was mee). Maar hij had ons (vriendin+ik) dus niet gezien/gehoord:(:(
Noujaa.. dus ik op msn zeggen dat ik was geweest enal dus ik zeg; najaa dan moeten we maar ander keertje doen he! (afspreken)
zegt hij; ja
ik; Als je wil of wil je niet?
hij; zeker well!:D
Maar als ik op msn ben ofso moet ik altijd beginnen, kijg ik korte antwoorden of gewoon niks. maar ik ben echt super erg op hem ik weet niet hoe het komt!
Maar hoe krijg ik hem een beetje meer uhm.. praat-voller op msn ofso!
dat hij meer intresse toont.
Of moet ik hem late vallen?

x
ps. Ik zat gisteren trouwens ook op zijn hyves te kijken en hij krabbeld ook andere meisje met waarom ben je nooit meer on.?
enal:S en met een ander zathij eerst de hele tijd te krabbelen xx. loveyouw schatje enal en nu hebben ze msn uitgewisseld dus kan k het niet meer volgen:(
maar klinkt bestwel als playertje maar hoe kani k er dan voor zorgen dat hij voor mij gaat?:O

klinkt als een player, maar dat is het vage aan jongens, je ziet nooit wanneer zie iemand alleen aardig vinden of iemand echt leuk vinden.
ik zou het doen, je hebt niks te verliezen toch? als het niet leuk was geeft het ook niet zoveel, en kun je het tenminste afsluiten.

ik had ook dat ik eigenlijk te scheiterig was om af te spreken, nu denk ik wel us hoe anders het zou kunnen zijn als het gewoon wel was gebeurd XD
You think you know me, but you don't

Minka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 30 april 2009, 21:26:01 »
ik vind een jongen best wel leuk en ik begin hem echt steeds leuker en leuker te vinden, best wel irritant want ik raak dan helemaal gestresst als hij in de buurt is haha :P
maar goed, ik heb bio met hem en verder eigenlijk niks. ik praatte wel met hem voordat ik hem leuk vond, af en toe
maar nu durf ik dat niet meer! XD.. i know: zoo erg.
maar goed, iemand tips ..???

xxxxx

Minka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 30 april 2009, 21:38:52 »
@ SunnysinochiaXtra

pff, wat een lange verhalen zeg. ik ga het kort houden  
ik heb 1 keer in een groep mensen -dus indirect met hem- gepraat. en sindsdien (dat is nu 1.5 jaar denk ik) vind ik hem echt superleuk!
nou vang ik al een tijdje alleen maar elke dag een glimp van hem op (en ik check elke dag z'n hyves). maar ik denk dat ik echt verliefd op hem ben, alleen ken ik hem nauwelijks, en het kan ook nooit wat worden want hij is vast niet op mij. maar wel elke keer dat ik hem zie kijkt hij ook recht in mijn ogen en vaak lacht ie ook heel lief, is dat toeval en beeld ik me dingen in, of niet?

Woow dit ben ik gwn precies!! haha :P
Ik herken mezelf hier echt zoo erg in! Ik vind een jongen al een tijdje leuk (ik denk een maand ofzo..of iets meer) en we hebben soms wel een gesprek op msn en op school kijkt ie ook vaak mijn kant op en als we elkaar dan aankijken voel ik echt van die kriebels! En dan lacht ie vaak ook nog eens heeeel lief en schattig :)
Ik heb trouwens ook heel erg het idee dat ik het me alleen maar inbeeld..

Sorry dat ik je niet kan helpen!! maar er is in ieder geval iemand die precies hetzelfde heeft!! ;)

xxxxx succes! ;)

Hilde

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 30 april 2009, 22:21:43 »
hmm.
misschien ben je op msn toch anders al in real life naar zijn mening.
dusja dan had hij misschien een ander beeld van je als wie je werkelijk bent. dat krijg je nu eenmaal als je verliefd wordt op iemand via msn.

Aaaaah, het is al weken super gezellig op msn, hij noemt me elke keer schatje en zegt dat ie kriebels heeft enzo als ie aan me denkt. Gisteren hadden we voor het eerst afgesproken, ik vond het super gezelllig, hand in hand gelopen enzo, geknuffeld en aan het eind een kusje. Toen smste ik hem dat ik het super leuk vond, maar hij smste niet terug. Meer dan 12 uur later heb ik nog n keer gesmst, zo van; als jij het niet leuk vond moet je het gewoon zeggen hoor. Toen kreeg ik terug; ik vind het heel moeilijk. je bent een hele leuke meid enzo, maar ik voel niet echt een klik. Hij zegt dat het aan hem ligt, maar ik snap er niks van. Ik vind hem zoooo leuk en hij mij ook altijd zei die, maar dan doet ie ineens zo. Maarja, hij gaat nu op vakantie en dan zien we na de vakantie wel weer. Ik hoop dat het nog veranderd.
love love.