oke!
intro: ik ben een uitwisselings student in amerika, Alaska. Ik woon dus bij een vreemd gezin, enz. Mijn gastfamilie, andere regels, enz.
ik ken 'm van school, zit niet bij me in de klas ofzo
(pas op, dit wordt een lang verhaal haha

)
we zijn samen naar de stripclub geweest (tja, je moet toch wat als je 18 bent?), daarna ben ik bij hem blijven slapen (anders had ik nooit mogen gaan, vanwege mijn gastouders) (heb trouwens gezegd dat ik bij 'n vriendin bleef slapen)
toen we bij hem thuis waren, films gekeken.. leuk en aardig, verder niets gebeurd
ben daarna nog 'n keer bij 'm geweest om starwars te kijken... en gisteravond afro samurai met nog 3 vrienden van 'm
en we flirten wel, en ik heb 'm een keer horen zeggen dat hij niet van smsen houdt, hoewel we opzich best veel smsen...
verder vraagt ie ook wel 'ns tijdens lunch of ik mee wil 'rondhangen' (waar het eigenlijk op neer komt

beetje rondlopen)
dan is wel een vriend van hem er altijd bij (Terrell is de vriend, hij heet Russell)... en ik weet niet, Terrell is soms wel erg close met mij, maar dat vind ik wat minder :^) haha, want ik vind hem niet echt leuk! (wel aardig enz, maar niet aantrekkelijk)
en met russell flirt ik ook wel, over sms ook... en toen ik bij hem thuis was enzo
en gisteravond fietste ik naar z'n huis (dat gebeurt niet vaak in amerika, eerste keer dat ik op de fiets gezeten heb sinds.... een half jaar, en toen maar voor 5 minuten en toen een paar maanden daarvoor), haalde ie me op op school en bracht ie me thuis...
en toen we de film gingen kijken, zei ie tegen z'n vriend dat ie op moest schuiven, zodat ie naast mij kon zitten..
en ik heb ergens het idee dattie mij ook wel ziet zitten
maar hij.................. zet niet de eerste stap... :^) hij probeert me niet te zoenen of wat dan ook!! haha, en dat ergert me soms best wel

oke, dit was mijn uberlange verhaal =D alleen de laatste 3 zinnen zijn interessant