Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177919087 keer)

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 25 april 2009, 20:29:00 »

Dan drop ik ook maar even mijn verhaal (A) Nou kijk ik ken een jongen niet persoonlijk. Op t schoolfeest een tijdje gelden danste ik zo en hij kwam achter me dansen, jeweetwel. En we flirten nu wel veel. Maar soms ook niet. Een paar keer hoor ik ook zo z’n vrienden  zeggen; z’n naam en dan kijk. En hij kijkt me na enzo. Maar het stomme is dat we verder niet echt contact hebben. En toch krijg ik m niet uit m’n hoofd….

misschien dat je m op hyves op msn kunt toevoegen, en een gesprekje met m aan gaan. :)
one day life will flash before your eyes, make sure it is worth watching

Hayley1992

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 25 april 2009, 21:04:56 »
ik wil een jongen zeggen dat ik hem leuk vind, maar dan via msn..
goed idee'tje? x
\\

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 25 april 2009, 21:28:52 »
misschien dat je eerst kunt vragen of hij een keer wat leuks wilt doen, en dan kun je aan zijn reactie wel zien of hij dat wilt of niet, en of hij dus interesse heeft. en als hij dan wat leuks wilt doen, kun je het hem ook zeggen?

verder ben ik beetje inspiratie loos op deze saaie zaterdagavond. :gaap:

JunkieXS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 25 april 2009, 22:19:15 »
Ik zal ook maar even mijn situatie uitleggen, aangezien ik toch nergens anders aan kan denken dan aan hem.. Ik weet eigenlijk zeker dat hij me leuk vind en ik hem. We zien elkaar ook eigenlijk iedere dag, soms vaker op een dag (maar hij zit niet bij me op school en woont ook niet in dezelfde stad) dus dat is opzich best een teken dat het wel goed zit. Verder heb ik het gevoel dat we eigenlijk al iets hebben, maar gewoon niet officieel zeg maar. Nou had een vriendin van me pas aan hem gevraagd of hij ooit een relatie met me zou willen, en toen heeft hij ja gezegd. Jullie zullen nou wel denken, wat is dan het probleem? Nou, ik wil hem dus eigenlijk wel vragen hoe het zit tussen ons maar daar hebben we het al best vaak over gehad, maar dan een beetje vaag zeg maar. Ik weet dus niet hoe ik het hem moet vragen, zo van , hebben we iets? Dat kan ik denk ik niet.. Weten jullie hoe ik het het beste kan aanpakken?
(Sorry voor het lange verhaal en waarschijnlijk nutteloze details, maar ik typ altijd een heel verhaal waarvoor ik eigenlijk maar twee regels nodig heb xD)

JunkieXS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 25 april 2009, 22:20:25 »
P.S. heb ik het in het verkeerde topic gezet? Aangezien ik wel weet dat hij me leuk vind..

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 25 april 2009, 22:22:00 »
Nou spreek met hem af en probeer dan gewoon duidelijk te zijn.
Zeg wat je voelt voor hem en vraag of jullie samen nu een relatie hebben.

Heb gewoon een beetje lef, want anders voel je je maar onzeker en blijft het maar zo vaag etc. En als hij je zeker weten leuk vind, dan kan het niet misgaan toch?

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 25 april 2009, 22:26:31 »
idd, als je al bijna zeker weet dat hij jou ook leuk vind dan kun je het toch vragen? :)

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 25 april 2009, 22:27:05 »

okeeeee, ik plaats het wel even :angel: ik hoop ook op meer verhaaltjes van jullie hihi.
maar dit is de mijne:
Ik zat in het begin van het jaar bij een jongen in de klas, maar dat heeft niet lang geduurd, want sinds januari is ‘ie naar een andere groep.. ontzettend jammer vind ik nu, maar toen vond ik hem nog niet leuk. Toen we een paar weken na dat hij naar een andere klas was gegaan op skikamp gingen, hoorde ik van een vriend dat hij me al het hele jaar aantrekkelijk vond. Eerst dacht ik dat het een grap was, maar toen begon hij ineens heel vaak ‘hoi –en dan me naam-’ dus toen dacht ik al van, oh misschien is het dus wel echt zo? En toen ging iedereen een beetje vragen van vind jij hem ook leuk? En ik ontkende niet, maar wist niet wat ik ervan moest vinden. Toen had een vriendin van mij gezegt dat ik het niet toe wou geven. Maar een week erna zei hij blijkbaar tegen een vriendin op de fiets dat hij het zielig voor mij vond als ik dacht dat hij echt op mij was, omdat dat meer komt door die vriend die dat altijd roept. Maar nu smst ‘ie me, en als ik in een lokaal zit er tegenover zwaait hij elke keer enzo, en vorige keer, ging ‘ie helemaal schuin zitten om me te zien, maar ik deed net alsof ik het niet zag en toen belde die me in de les.. en zwaait hij weer heel enthousiast. En gisteren ook, we hadden gym en ik stond even bij een vriendin komt ie met de bal schopt ie tegen me kont aan, lacht ie super schattig en zegt ‘ie sorry, vervolgens hoor ik zijn vriend weer zeggen; ‘hij vind jou echt leuk, hij heeft het áltijd over jou.’ En toen zei ik dat tegen die vriendin waar hij tegen zei dat hij het zielig vond voor mij dat ik dacht dat hij mij leuk vond, en toen zei ze ja hij heeft het héél vaak over jou.

dus wat moet ik hier nou mee? En wat zouden jullie doen?

iemand nog advies?

JunkieXS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 25 april 2009, 22:39:10 »
Mmh ja, dat is wel het beste he? Ik vind het wel vet moeilijk! Anderzijds, als ik bij hem ben durf ik ineens alles te zeggen, echt alles en dat is zo'n fijn gevoel! Dus waarschijnlijk komt het allemaal wel goed:) Kan ik vragen; vind jij dat we iets hebben?

Anonymous

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 25 april 2009, 22:39:58 »

Ik zal ook maar even mijn situatie uitleggen, aangezien ik toch nergens anders aan kan denken dan aan hem.. Ik weet eigenlijk zeker dat hij me leuk vind en ik hem. We zien elkaar ook eigenlijk iedere dag, soms vaker op een dag (maar hij zit niet bij me op school en woont ook niet in dezelfde stad) dus dat is opzich best een teken dat het wel goed zit. Verder heb ik het gevoel dat we eigenlijk al iets hebben, maar gewoon niet officieel zeg maar. Nou had een vriendin van me pas aan hem gevraagd of hij ooit een relatie met me zou willen, en toen heeft hij ja gezegd. Jullie zullen nou wel denken, wat is dan het probleem? Nou, ik wil hem dus eigenlijk wel vragen hoe het zit tussen ons maar daar hebben we het al best vaak over gehad, maar dan een beetje vaag zeg maar. Ik weet dus niet hoe ik het hem moet vragen, zo van , hebben we iets? Dat kan ik denk ik niet.. Weten jullie hoe ik het het beste kan aanpakken?
(Sorry voor het lange verhaal en waarschijnlijk nutteloze details, maar ik typ altijd een heel verhaal waarvoor ik eigenlijk maar twee regels nodig heb xD)

"Ik wil er helemaal voor gaan met jou" doet 't 'm altijd ;)

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 25 april 2009, 22:41:05 »
Jullie daten nu.
Ik weet zeker als je het tegen hem zegt dat die dan zegt: JA IK WIL JE ALS MIJN VRIENDIN.

JunkieXS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 25 april 2009, 22:41:20 »
SHAKETHAT: Waarschijnlijk durf je het niet gewoon te vragen ofwel? Stuur anders een smsje, aangezien jullie toch al smsen? En vraag of zijn vrienden gelijk hebben of iets in die richting, niet te direct en hij snapt wel wat je bedoelt ;)

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 25 april 2009, 22:42:30 »
Misschien probeert die stoer tegen zijn vrienden te doen en zegt die dat.
Als ik dat zou horen, dan zou ik hem ermee confronteren en vragen waar dat op slaat.

Maar waarom zou die zoveel moeite doen als die je niet leuk vind?

Survivor

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 25 april 2009, 22:44:17 »

[...]

iemand nog advies?

Ik lees op je blog dat je met je vriendje naar Bali gaat?

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 25 april 2009, 22:44:50 »

[...]

OH.

JunkieXS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 25 april 2009, 22:46:10 »
Das idd een goede, ik neem aan dat ik hem morgen nog wel zie so I'll give it a try then;)

Levine

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 25 april 2009, 22:54:01 »
k
« Laatst bewerkt op: 12 december 2010, 16:39:17 door Levine »

Muki

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 25 april 2009, 22:54:46 »

Das idd een goede, ik neem aan dat ik hem morgen nog wel zie so I'll give it a try then;)

Ja doe maar! Komt wel goed tussen jullie hoor! Good luck.

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 26 april 2009, 11:07:37 »

[...]

haha dat is niet van mij, ik deel die blog met een vriendin :) en die gaat idd met haar vriendje naar Bali!

kiimbby___

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 26 april 2009, 12:42:39 »

[...]

oooooh wat stom, ik durf het hem niet te vragen!? en ik weet wel, niet denken maar doen, maar toch. hoe moet ik dat dan vragen?

plaag hem en flirt met hem :P
en dan zal je heel rap merke f hij je wil of niet
ik vermoet van wel
want hij zoekt constant aandacht van je :P

PARAPLU_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 26 april 2009, 13:06:46 »
Ik vind ook een jongen heel leuk, en heb wel oogcontact enzo en hij lacht altijd heel lief, en niet op een manier zoals hij naar iedereen lacht. Ik zit bij een les langs hem, maar ik weet niet hoe ik hem kan laten merken dat ik hem leuk vind. Ik wilde hem eerst mee uit vragen, maar ik denk niet dat ik dat nog durf.. Op msn praten we ook altijd wel maar ik heb geen nummer van hem. (op hyves staat een nr met 1 cijfer te weinig, heb met een vriendin 0 t/m 9 erachter gezet, maar geen is de goede :$ )
heeft iemand tips?

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 26 april 2009, 13:35:17 »

[...]

jammer genoeg weet ik precies wat jij bedoelt,

:goodman:

Elleboutique

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 26 april 2009, 14:05:36 »

[...]

plaag hem en flirt met hem :P
en dan zal je heel rap merke f hij je wil of niet
ik vermoet van wel
want hij zoekt constant aandacht van je :P

Oke zal ik doen :P idd, hij vraagt wel constant aandacht, hij doet best veel moeite haha
maar op welke mannier plagen dan ? haha :D

fayeaurora_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 26 april 2009, 14:29:13 »
Ik ben verliefd op m'n beste vriend :')
Ik ken hem nu al 3/4 jaartjes, van school, en ik heb hem zeg maar altijd wel leuk gevonden.
Ik weet alleen niet of hij mij ook leuk vindt. :p
Sigo siendo aprendiz.. en cada beso y con cada cicatriz.

LoveMexHateMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 26 april 2009, 18:55:35 »
nou,hier mijn verhaal/vraag dan maar;
oke, ik ben verlegen maar dat is hij ook,
alleen ik zit bij hem in de klas,
en ik kijk vaak naar hem [express 'en dan kijken als hij ook naar mij kijkt]
maar hij kijkt ook best wel vaak naar mij,
en dan loopt ie soms langs me en begint hij in een keer te praten tegen mij,enzo,
maar hij zit nooit op msn en ook niet vaak op hyves,
maar hoe kan ik er achter komen als hij me leuk vind?
ik vind hem echt al heeel lang leuk,
maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
x