Ik zal ook maar even mijn situatie uitleggen, aangezien ik toch nergens anders aan kan denken dan aan hem.. Ik weet eigenlijk zeker dat hij me leuk vind en ik hem. We zien elkaar ook eigenlijk iedere dag, soms vaker op een dag (maar hij zit niet bij me op school en woont ook niet in dezelfde stad) dus dat is opzich best een teken dat het wel goed zit. Verder heb ik het gevoel dat we eigenlijk al iets hebben, maar gewoon niet officieel zeg maar. Nou had een vriendin van me pas aan hem gevraagd of hij ooit een relatie met me zou willen, en toen heeft hij ja gezegd. Jullie zullen nou wel denken, wat is dan het probleem? Nou, ik wil hem dus eigenlijk wel vragen hoe het zit tussen ons maar daar hebben we het al best vaak over gehad, maar dan een beetje vaag zeg maar. Ik weet dus niet hoe ik het hem moet vragen, zo van , hebben we iets? Dat kan ik denk ik niet.. Weten jullie hoe ik het het beste kan aanpakken?
(Sorry voor het lange verhaal en waarschijnlijk nutteloze details, maar ik typ altijd een heel verhaal waarvoor ik eigenlijk maar twee regels nodig heb xD)