Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 178048297 keer)

Fabienne2003

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11325 Gepost op: 19 mei 2020, 20:05:40 »
Begrijp me niet verkeerd, maar 13 en 18 is wel een heel groot leeftijdsverschil. 5 jaar is niet zo veel, maar op die leeftijd is het anders. Jullie zijn beiden in compleet verchillende fase van jullie leven, en dat blijkt als je een serieuze relatie begint, of ook al gaat het niet uitlopen tot iets ''serieus'', is het nog steeds best verkeerd.. Ik denk dat hij misschien gewoon aardig tegen je doet, aangezien je wat jonger bent en je met hem traint :) wat nog steeds heel lief is hoor! Maar ik zou je hoop niet hoog houden.

Helemaal mee eens. Een move maken kan natuurlijk altijd en met dagdromen is niks mis! Maar begrijp me niet verkeerd, misschien ben je erg volwassen voor je leeftijd en misschien vindt hij je wel heel erg leuk. Als ik het zo hoor is hij best zelfverzekerd en sociaal, dus als hij je ziet zitten zal hij dat misschien wel laten merken. Zo niet, dan hoeft dat natuurlijk nog niks te beteken. Ik zou idd je hoop niet te hoog houden. Xx

Jef1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11326 Gepost op: 01 november 2020, 11:30:50 »
-
« Laatst bewerkt op: 09 november 2020, 19:36:48 door Jef1 »