Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177980677 keer)

Melissa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11300 Gepost op: 19 maart 2019, 22:04:42 »
Hi

Sinds een kleine twee maanden loop ik stage en alles gaat zeer goed.
Vanaf dag één had ik meteen door dat ik een crush had op één van mijn collega's en hiermee probeerde ik wel af en toe wat te praten, maar gewoon normaal zoals met mijn andere collega's. Nu 's middags gaan we af en toe wel eens wandelen en dan gebeurt het ook vaak dat we gezellig met ze'n tweetjes zijn aan het wandelen terwijl de rest voor of achter ons loopt. Ook tijdens de lunch zitten we vaak tegenover elkaar of schuin tegenover elkaar.
Afgelopen week wilde ik hem graag (subtiel) duidelijk maken dat ik hem wel leuk vond. Ik hield dus wat langer oogcontact dan normaal en ik had de indruk dat hij dit ook deed. Vrijdag gingen we dan met enkele collega's naar de kroeg om enkele biertjes te drinken, maar alle collega's waren al vrij vroeg door waardoor we nog met ze'n tweeën overbleven.  Aangezien het al laat was besloten we om nog iets te gaan eten en uiteindelijk sloten we zowat het restaurant af. Buiten kletsten we dan nog wat na en gingen we elk naar huis.

Ondanks dat het super gezellig was, we diepgaande gesprekken hebben gehad en ik duidelijk wel signalen heb opgevangen dat hij me ook wel leuk vind vond ik hem gisteren en vandaag wat afstandelijk doen. Het is natuurlijk wel gewoon dat je op stage niet gaat zitten flirten, maar zo stuurde ik hem een mailtje over iets waar we het vrijdag over hadden omdat ik het toen niet online vond, maar daar antwoordde hij dan niet op.
Vandaag zat ik weer tegenover hem en het viel me dan weer op dat hij af en toe wel keek en ik ging na of hij mijn houding "spiegelde" wat hij ook deed. Maar in de namiddag zaten we dan in dezelfde ruimte, maar zeiden we zo goed als niets, maar we waren ook wel weer aan het werk.

Ik weet niet goed wat ik hiermee moet, want ik heb het hem wel duidelijk gemaakt dat ik hem leuk vind (tenzij hij hints totaaaaaal niet door heeft). Een extra feit is ook weer dat we "collega's" zijn wat het allemaal wat ingewikkelder maakt.

Juney

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11301 Gepost op: 20 april 2019, 16:44:04 »
Oké, er is dus een jongen die ik erg leuk vindt. Zeg maar, vlinders die salto's in je buik maken-leuk, een glimlach op mijn gezicht elke keer als ik zijn naam ook maar lees-leuk. We zijn best goede vrienden en kunnen overal over praten. Nu heeft hij aan mij vertelt dat hij een vriendin van mij leuk vindt. Die vriendin vindt hem dan weer niet leuk en het is allemaal gewoon verschrikkelijk ingewikkeld.  :blink:

Mariek:-*

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11302 Gepost op: 21 april 2019, 22:32:22 »
Ik heb dit ook al in het lesbische/bi topic gepost, maar het kan eigenlijk ook wel even hier:
Ik weet niet of hier misschien al eerder iets over is gezegd, maar ik heb dus een vraagje voor jullie:
Hoe weet ik of een meisje mij leuk-leuk vindt of dat ze mij gewoon als close friend ziet?

Voor de context:
Ik ben zo'n 1,5 jaar vrienden met een meisje dat lesbisch is en zij weet ook vanaf het begin al dat ik bi ben. Het afgelopen half jaar, of 8 maanden eigenlijk, zijn we een stuk closer geworden. Zelfs zo dat ik haar eigenlijk leuk ben gaan vinden als meer dan vrienden. Ik laat dat denk ik wel redelijk merken en ik heb het idee dat zij mij ook wel hints stuurt.
We hebben de afgelopen tijd bijvoorbeeld meerdere films gekeken, waarbij we elke keer aan het eind helemaal tegen elkaar aan zaten en handen vasthouden en zo. We appen heel veel en zeggen veel tegen elkaar hoe cute en lief de ander is.
Aan de andere kant heb ik soms ook helemaal niet het idee dat ze me leuk vindt, wanneer ze me gewoon behandelt zoals ik met een normale vriendin zou doen. Dan vraag ik me af of ze me misschien ziet als een vriendin met wie ze heel close is, en dat wil ik ook niet verpesten.
Ik twijfel dus vreselijk of ik haar moet vertellen dat ik haar leuk vind, want ik vind onze vriendschap ook heel fijn en waardevol.
Wat vinden jullie?

Starphire

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11303 Gepost op: 02 mei 2019, 02:01:29 »
Hey! Dit is mijn verhaal:
Dus sinds dit jaar ben ik verhuist en ik zit nu ook op een nieuwe school. 1 heb 1jaar overgeslagen dus ben ik 1 jaar jonger. Maar ik had dat jaar al overgeslagen van het tweede leerjaar. Dus ik was (ondertussen al verjaard) 14 in het begin. En ik had nog geen bril dus kon ik geen gezichten onthouden. Er was 1 jongen die altijd onnozel liep te doen rondom mij met zo’n lach dat je van z’n kop wil slaan. Ik vroeg altijd aan mijn vrienden wie hij was omdat ik nooit kon onthouden dat hij in mijn klas zat (geen bril) uiteindelijk kende ik hem. Hij had ALTIJD die lach op zn gezicht. In het begin had hij een vriendin die 13 was en hij was 15. Hij begon met me te plagen en altijd wanneer hij me zag vervelende opmerkingen te maken. Over dat ik klein was, of kankerdom (wat ik echt een ongepast scheldwoord vind) maar het was geen pester. Je kon gewoon op zijn gezicht lezen dat hij het voor de lol deed. Om de duur begonnen ze in de klas te fluisteren over de slechte relatie die kon zijn in de klas: mij en hem. Het was ondertussen uit tussen hem en zijn vriendin. De dingen die hij tegen mij zei en nog steeds zegt begonnen echt erger en persoonlijker te worden. Maar nog steeds niet omdat ie me wil pesten. Er zijn al incidenten geweest dat ik me echt in de kleedkamer van LO heb opgesloten. En ik weet dat dat misschien klinkt als pesten maar ik ben niet blind. Dat is het niet. De laatste tijd lijken hij en 1 of andere sukkelige vriend van hem echt geobsedeerd met mij. Altijd kijken naar mij met dat lachje in de klas, speeltijd. Wanneer hij een grap maakt over mij zijn vrienden aanstoten om mijl gezicht te zien. Ondertussen is hij 16 en ik 15. Eigenlijk heeft hij 3 modus-sen: 1. Mij straal negeren en op zijn gsm 2. Vervelend doen 3. Zeggen dat ie me “binnen gaat doen”
Dit is geen geval dat ik hem leuk vind. Ik wil gewoon eens aan jullie vragen of jullie weten wat zn probleem is want ik ben die dude echt zat!

JuliaStppn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11304 Gepost op: 16 mei 2019, 22:33:30 »
Oh god, ik weet echt niet meer wat ik met deze jongen aanmoet, maar ik zal het  vertellen:
De beste vriend van mijn broer (beide zitten ze bij mij op school) woonde zo'n 2 jaar geleden ongeveer permanent bij ons; hij was er altijd. Ik kon het prima met hem vinden maar er was niets ofzo. Maar nadat hij ongeveer 9 maanden al zoveel bij ons kwam begon ik ineens wat meer in hem te zien en ging ik hem leuk vinden. Hij plaagde me altijd een beetje en we lachten gewoon veel. Vaak als hij er weer was, zorgde hij er op de een of andere manier voor dat we wel weer eventjes alleen waren. Dat en opmerkingen die hij maakte zorgde er voor mij voor dat ik hem echt heel leuk begon te vinden en begon ik te twijfelen of hij mij dan niet ook leuk vond (ik ben 16, hij 18).
Maar hij kreeg een vriendin en een beetje ruzie met mn broer waardoor ik hem nog maar heel weinig zag.
Toch bleef hij hetzelfde doen en me plagen enz. Nadat het weer n jaar verder was (hij en zn vriendin waren uit elkaar) en ik hem bijna niet had gezien en eigenlijk ook niet meer aan hem dacht, was hij weer ns bij ons en opnieuw zorgde hij er weer voor dat we alleen waren, maar er gebeurde niets, en aangezien ik wel over hem heen was betekende het niet veel voor me (ondanks dat ik het wel weer raar vond). Ook reageerde hij altijd op mn insta stories met 'mooiii koosnaampje*'.

Hij kreeg 2 maanden later met een meisje uit mn klas die afgelopen jaar was blijven zitten, en zij werd een van de beste vriendinnen van mijn beste vriendin (ik mocht haar ook erg). Ik zag hem eigenlijk dus bijna niet meer en was totaal niet met hem bezig. Tot ik hem zo'n 3 weken geleden tegenkwam in de club.
Ik was erg dronken dus weet niet alles meer, maar we waren aan het praten en hij vroeg of ik geen vrienden van mn broer leuk vond. Toen keek ik hem zo aan van; gast wat wil je dat ik antwoord. Hij; dat wist ik toch al (dat ik hem leuk zou vinden) koosnaampje*. Ik was echt super verbaasd, en hij ging me er een beetje mee plagen. Dus op n gegeven moment vroeg ik of het dan maar van één kant kwam. Hij; "Dat kan ik toch niet beantwoorden schat" (aangezien hij n vriendin heeft). Ik: "ja maar ik wil het wel weten". Hij: "Tuurlijk koosnaampje*".
Nouuuu ik was echt van mn apropos en zooo verbaasd. Toen keken we elkaar de hele tijd aan en we waren aan t lachen en zeggen van "Dit kan echt niet" enzo. En we (ik iig) wilde heel graag zoenen. Maar ja hij heeft ofc een vriendin dus toen knuffelde we soort van heel innig en bleven we elkaar maar aankijken en zeggen dat dit echt niet kon.
Toen ik weer thuis was (er was niets gebeurd) ging hij me appen en zei dat hij geen spijt had enz, ik zei dat ik wel echt verward was. Toen gingen we verder snappen en was hij de hele tijd van; "je bent zo mooi"  enzo. Toen het 6u s'ochtends was zei hij van; Ik wil wel verder maar t kan echt niet. Dus toen zijn we gaan slapen.
We zouden elkaar de volgende dag op een feest zien en ik wilde dan ff praten.

Hij kwam niet op dat feest, maar tijdens koningsdag (de dag erop) ging ik met mn broer varen en wat vrienden van hem, en toen kwam die boy dus aanlopen met zijn vriendin. Ik wist gewoon echt niet hoe ik me tegenover hem moest gedragen en had bij elke aanraking het gevoel als of het niet kon. Hij probeerde me wel te knuffelen als zn vriendin er even niet was, en we hebben elkaar vaker echt voor een lange tijd in de ogen gekeken zonder wat te zeggen. Uiteindelijk heeft hij er niets over gezegd en ben ik naar huis gegaan.

Vervolgens ging hij me snappen , en een beetje random gesprekken beginnen. Maar ik vond niet dat het mijn verantwoordelijkheid was om erover te beginnen omdat hij een vriendin heeft en ik daar niet zomaar tussen wil komen. Nu is het dus 3 weken later en we sturen nog steeds gewoon normale snaps maar hebben geen gesprekken.

Ik wordt gewoon helemaal gek want voordat dit gebeurde dacht ik niet eens aan hem en begrijp niet dat hij dit nu opbrengt want daardoor komen al mn gevoelens weer omhoog ofc, zeker als hij er (wat er nu op lijkt) helemaal niets mee wilt doen. Ook is het echt lastig want ik heb t dus wel aan mn beste vriendin verteld en zij vindt t ook gewoon  allemaal kut, ook weer voor haar vriendin. Maarja ik weet gewoon niet wat ik moet doen, dus nu probeer ik het te vergeten ofzo?! Maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik hem nu eigenlijk wel weer echt echt heel erg leuk vind.
Wat moet ik doen?...
 :hamer:

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11305 Gepost op: 20 mei 2019, 13:22:23 »
Oh god, ik weet echt niet meer wat ik met deze jongen aanmoet, maar ik zal het  vertellen:
De beste vriend van mijn broer (beide zitten ze bij mij op school) woonde zo'n 2 jaar geleden ongeveer permanent bij ons; hij was er altijd. Ik kon het prima met hem vinden maar er was niets ofzo. Maar nadat hij ongeveer 9 maanden al zoveel bij ons kwam begon ik ineens wat meer in hem te zien en ging ik hem leuk vinden. Hij plaagde me altijd een beetje en we lachten gewoon veel. Vaak als hij er weer was, zorgde hij er op de een of andere manier voor dat we wel weer eventjes alleen waren. Dat en opmerkingen die hij maakte zorgde er voor mij voor dat ik hem echt heel leuk begon te vinden en begon ik te twijfelen of hij mij dan niet ook leuk vond (ik ben 16, hij 18).
Maar hij kreeg een vriendin en een beetje ruzie met mn broer waardoor ik hem nog maar heel weinig zag.
Toch bleef hij hetzelfde doen en me plagen enz. Nadat het weer n jaar verder was (hij en zn vriendin waren uit elkaar) en ik hem bijna niet had gezien en eigenlijk ook niet meer aan hem dacht, was hij weer ns bij ons en opnieuw zorgde hij er weer voor dat we alleen waren, maar er gebeurde niets, en aangezien ik wel over hem heen was betekende het niet veel voor me (ondanks dat ik het wel weer raar vond). Ook reageerde hij altijd op mn insta stories met 'mooiii koosnaampje*'.

Hij kreeg 2 maanden later met een meisje uit mn klas die afgelopen jaar was blijven zitten, en zij werd een van de beste vriendinnen van mijn beste vriendin (ik mocht haar ook erg). Ik zag hem eigenlijk dus bijna niet meer en was totaal niet met hem bezig. Tot ik hem zo'n 3 weken geleden tegenkwam in de club.
Ik was erg dronken dus weet niet alles meer, maar we waren aan het praten en hij vroeg of ik geen vrienden van mn broer leuk vond. Toen keek ik hem zo aan van; gast wat wil je dat ik antwoord. Hij; dat wist ik toch al (dat ik hem leuk zou vinden) koosnaampje*. Ik was echt super verbaasd, en hij ging me er een beetje mee plagen. Dus op n gegeven moment vroeg ik of het dan maar van één kant kwam. Hij; "Dat kan ik toch niet beantwoorden schat" (aangezien hij n vriendin heeft). Ik: "ja maar ik wil het wel weten". Hij: "Tuurlijk koosnaampje*".
Nouuuu ik was echt van mn apropos en zooo verbaasd. Toen keken we elkaar de hele tijd aan en we waren aan t lachen en zeggen van "Dit kan echt niet" enzo. En we (ik iig) wilde heel graag zoenen. Maar ja hij heeft ofc een vriendin dus toen knuffelde we soort van heel innig en bleven we elkaar maar aankijken en zeggen dat dit echt niet kon.
Toen ik weer thuis was (er was niets gebeurd) ging hij me appen en zei dat hij geen spijt had enz, ik zei dat ik wel echt verward was. Toen gingen we verder snappen en was hij de hele tijd van; "je bent zo mooi"  enzo. Toen het 6u s'ochtends was zei hij van; Ik wil wel verder maar t kan echt niet. Dus toen zijn we gaan slapen.
We zouden elkaar de volgende dag op een feest zien en ik wilde dan ff praten.

Hij kwam niet op dat feest, maar tijdens koningsdag (de dag erop) ging ik met mn broer varen en wat vrienden van hem, en toen kwam die boy dus aanlopen met zijn vriendin. Ik wist gewoon echt niet hoe ik me tegenover hem moest gedragen en had bij elke aanraking het gevoel als of het niet kon. Hij probeerde me wel te knuffelen als zn vriendin er even niet was, en we hebben elkaar vaker echt voor een lange tijd in de ogen gekeken zonder wat te zeggen. Uiteindelijk heeft hij er niets over gezegd en ben ik naar huis gegaan.

Vervolgens ging hij me snappen , en een beetje random gesprekken beginnen. Maar ik vond niet dat het mijn verantwoordelijkheid was om erover te beginnen omdat hij een vriendin heeft en ik daar niet zomaar tussen wil komen. Nu is het dus 3 weken later en we sturen nog steeds gewoon normale snaps maar hebben geen gesprekken.

Ik wordt gewoon helemaal gek want voordat dit gebeurde dacht ik niet eens aan hem en begrijp niet dat hij dit nu opbrengt want daardoor komen al mn gevoelens weer omhoog ofc, zeker als hij er (wat er nu op lijkt) helemaal niets mee wilt doen. Ook is het echt lastig want ik heb t dus wel aan mn beste vriendin verteld en zij vindt t ook gewoon  allemaal kut, ook weer voor haar vriendin. Maarja ik weet gewoon niet wat ik moet doen, dus nu probeer ik het te vergeten ofzo?! Maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik hem nu eigenlijk wel weer echt echt heel erg leuk vind.
Wat moet ik doen?...
 :hamer:

Je moet met hem stoppen, want dit kan echt niet! Je weet dat hij een vriendin heeft, die je ook nog eens mag en toch doe je dit. Jullie zijn allebei fout bezig.

Ik zou hem blokkeren, en anders tegen hem zeggen dat je niks met hem kan doen, omdat hij een vriendin heeft. En hij pas terug hoeft te komen, wanneer het uit is met zijn vriendin.

Feline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11306 Gepost op: 20 mei 2019, 17:28:47 »
hee meiden!
Ik vind dus al sinds een half jaar een jongen leuk. Het verliep allemaal goed, we hadden subtiele aanrakingen, flirterige gesprekken en we appten uren lang. Maar onze vriendengroep begon ook door te krijgen dat er iets tussen ons aan het ontstaan was. Dus een vriendin van mij verzon een shipnaam (dat verzin je als je vindt dat 2 mensen goed bij elkaar passen, je voegt hun namen bijv. Levi en Marjolijn = mevi) van mij en die jongen en ze begon telkens als ik met die jongen een gesprek had onze shipnaam te noemen. Dit namen steeds meer mensen uit onze vriendengroep over en dit vonden wij erg irritant. Onze vrienden gingen ook steeds vaker aan ons vragen of wij elkaar leuk vonden, als ze dat vroegen ontkenden we het vaak. Ik weet niet waarom ik dat doe, maar ik geef dat soort dingen nooit toe en hij ook niet. Vaak gingen ze dan nog heel lang door en vertelde ons dat wij echt perfect bij elkaar passen. Dat is ook zo, maar misschien passen we wel iets te goed bij elkaar. Hij is precies hetzelfde als ik, we denken overal hetzelfde over en hebben dezelfde eigenschappen, het is bijna eng hahah. Wij zijn allebei best verlegen en houden er niet van om in het middelpunt te staan, dus gingen we onbewust minder praten en appen. Omdat telkens als we wel gingen appen/snappen/praten er weer opmerkingen zouden komen die ons in een akward situatie brachten.  Hierdoor verslechterde onze band. Ik had het op gegeven moment geaccepteerd en ging door met mijn leven. Maar ik bleef toch elke keer aan hem denken, dus ongeveer 2 weken geleden zouden we op schoolreis gaan naar het buitenland. Ik dacht dat dat de perfecte kans was voor ons om weer closer te worden. Maar op de heenweg voelde hij zich plotseling niet zo lekker en besloot hij naar huis te gaan. Ik was erg teleurgesteld, want ik had me er heel erg op verheugd en nu is onze band nog steeds niet zoals het was. Ik wil hem terug als mijn beste vriend of vriendje, kan iemand mij helpen?

OkLoveU

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11307 Gepost op: 28 mei 2019, 21:49:04 »
Bij mij ligt het allemaal een beetje ingewikkeld, ik heb namelijk nog steeds gevoelens voor mijn ex. We gingen een tijdje gelden uit elkaar omdat we elkaar bijna nooit meer zagen en dan werkt het natuurlijk niet. we begonnen weer een beetje te praten en ik gaf een feest voor mn verjaardag en hij was ook gekomen en toen hadden we gezoend, maar daarna stopten we weer met praten. Nu praten we weer en hij heeft me mee uit gevraagd, maar ik weet niet echt wat ik moet doen. De ene keer is hij wel geïnteresseerd en dan weer niet. Heel vermoeiend. Ik weet dus niet of hij me nu wel wil of dat hij gewoon een spelletje speelt ofzo.

apple pie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11308 Gepost op: 20 juni 2019, 01:31:03 »
Hey! Dit is mijn verhaal:
Dus sinds dit jaar ben ik verhuist en ik zit nu ook op een nieuwe school. 1 heb 1jaar overgeslagen dus ben ik 1 jaar jonger. Maar ik had dat jaar al overgeslagen van het tweede leerjaar. Dus ik was (ondertussen al verjaard) 14 in het begin. En ik had nog geen bril dus kon ik geen gezichten onthouden. Er was 1 jongen die altijd onnozel liep te doen rondom mij met zo’n lach dat je van z’n kop wil slaan. Ik vroeg altijd aan mijn vrienden wie hij was omdat ik nooit kon onthouden dat hij in mijn klas zat (geen bril) uiteindelijk kende ik hem. Hij had ALTIJD die lach op zn gezicht. In het begin had hij een vriendin die 13 was en hij was 15. Hij begon met me te plagen en altijd wanneer hij me zag vervelende opmerkingen te maken. Over dat ik klein was, of kankerdom (wat ik echt een ongepast scheldwoord vind) maar het was geen pester. Je kon gewoon op zijn gezicht lezen dat hij het voor de lol deed. Om de duur begonnen ze in de klas te fluisteren over de slechte relatie die kon zijn in de klas: mij en hem. Het was ondertussen uit tussen hem en zijn vriendin. De dingen die hij tegen mij zei en nog steeds zegt begonnen echt erger en persoonlijker te worden. Maar nog steeds niet omdat ie me wil pesten. Er zijn al incidenten geweest dat ik me echt in de kleedkamer van LO heb opgesloten. En ik weet dat dat misschien klinkt als pesten maar ik ben niet blind. Dat is het niet. De laatste tijd lijken hij en 1 of andere sukkelige vriend van hem echt geobsedeerd met mij. Altijd kijken naar mij met dat lachje in de klas, speeltijd. Wanneer hij een grap maakt over mij zijn vrienden aanstoten om mijl gezicht te zien. Ondertussen is hij 16 en ik 15. Eigenlijk heeft hij 3 modus-sen: 1. Mij straal negeren en op zijn gsm 2. Vervelend doen 3. Zeggen dat ie me “binnen gaat doen”
Dit is geen geval dat ik hem leuk vind. Ik wil gewoon eens aan jullie vragen of jullie weten wat zn probleem is want ik ben die dude echt zat!

Pretty sure dat hij je onbewust of bewust leuk vind. Heb je al aangegeven dat je zijn gedrag zat bent? Als hij je leuk vind en je een keer goed verteld dat je zijn gedrag kut vind merkt hij misschien dat ie t anders moet aanpakken

Jennifer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11309 Gepost op: 20 juni 2019, 21:46:29 »
.
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2019, 17:50:53 door Jennifer »

Bootje_x

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11310 Gepost op: 13 juli 2019, 02:49:23 »
Hi iedereen,

Oke na veel wikken en wegen heb ik toch besloten om hier wat te posten. We kennen het vast allemaal wel, zo'n guy friend die altijd net een tikkeltje te aardig is. Nou, ik heb dus ook zo'n vriend en om de situatie iets beter te schetsen begin ik even bij het begin.

2 jaar geleden deden we dezelfde opleiding en meteen waren we eigenlijk al goede vrienden (destijds had hij een vriendin). Halverwege de opleiding moesten we samen een groot project doen. Beide zijn we slecht in plannen dus het kwam er op neer dat een project van 7 weken, in 1.5 week gedaan moest worden. Dit zorgde ervoor dat we toen dagen maakte van 9 's ochtends tot vaak 8/9 uur 's avonds (Er is over het algemeen niks serieus gebeurd, thank heavens want hij had een vriendin). Maar bepaalde dingen die hij deed waren toch net iets te veel van het goede. (ik hou niet echt van aanraken en stuff, en als iemand steeds m'n been aanraakt met zijn been/hand oid dan vind ik dat iets te veel van het goede)

Uiteindelijk was de opleiding voor ons beide geen succes en we zijn er dan ook mee gestopt. Echter hebben we wel contact onderhouden, maar niet super veel. Gewoon een paar appjes in de maand met de vraag hoe het gaat en soms om de 3/4 maanden afspreken om bij te kletsen.

Maar, sinds -ik denk nu- twee maanden ofzo spreken we vaker af en appen we ook echt veel meer (het is oa ook uit met zijn vriendin). Eerst dus 1x in de 3/4 maanden, en nu al drie keer in 2 maanden. De eerste keer was mijn idee, wist toen ook nog niet dat het uit was tussen hem en zijn ex. Dat had hij uiteindelijk die dag verteld. De andere twee keren had hij aan mij gevraagd om af te spreken.

Toen we nog een keer afspraken kwamen we z'n vader en zusje tegen, super aardige mensen. Twee weken later ofzo spraken we nog een keer af en voorafgaand nog geappt, somehow hadden we het over zijn vader. Toen hij opeens zei: "trouwens, mijn pa dacht dat we iets hadden.". Het was een beetje vreemd i guess, maar dit was niet de eerste keer dat iemand zo'n comment maakte. Op de opleiding hadden we ook al verschillende vrienden die dat dachten. Dit deed bij mij toch wat belletjes rinkelen, maar ik lachte er gewoon een beetje om en liet het verder rusten. Afgelopen week hebben we weer afgesproken en nu ging hij opeens stuff voor me betalen en stelde hij voor om volgende keer(ergens volgende week) te gaan poolen of naar de bios te gaan. Normaal deden we altijd mac (dat is namelijk 'ons' ding, wat we altijd doen)   

Maar ook gewoon de gesprekken waar we het over hebben, afgelopen keer bleef hij het maar hebben over relaties en stuff. Hij had ook opeens heel veel interesse in mijn vorige relatie. Dat vond ik zelf nogal bijzonder, maar ook dat hij nog kon herinneren welke schoenen ik twee jaar geleden droeg bijvoorbeeld. Like, ik wist dat zelf niet eens meer. Ook de comments die hij maakte. zoals, ik zei iets van: "er zijn nog genoeg andere vissen in de zee." waar hij op antwoordde: "ja er zit er een voor me..."

Dit is dus de ene kant van hem, de andere kant is dan weer dat als we appen hij opeens 3 uur lang niet reageert. Of gewoon de volgende dag pas. Verder zegt hij ook dat hij zich nu even op school wil focussen en geen relatie wilt. Hieruit denk ik dan weer, alles dat hij doet, doet hij uit een vriendschappelijk oogpunt. Maar toch, het blijft een beetje vreemd.

Nu is mijn vraag natuurlijk, is dit allemaal vriendschappelijk of toch niet helemaal. Zelf weet ik ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Ik kan goed met hem lachen en we kunnen zo 4 uur lang vol babbelen, maar ik heb hem altijd gezien als een vriend. Niets meer, niets minder. Daarnaast ga ik het hem ook niet vragen. Zo meteen bedoelde hij alles wel gewoon vriendschappelijk en zie ik dingen die er niet zijn. Ik wil ook weer niet onze vriendschap verpesten en om eerlijk te zijn durf ik het ook niet te vragen.

(sorry voor de slechte uitleg, kan het niet beter verwoorden ben ik bang haha)

Alvast bedankt voor alles!

Groetjes,

believah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11311 Gepost op: 20 juli 2019, 18:32:24 »
Ik weet nooit zo goed of en wanneer ik hem uit mezelf moet gaan appen. Hebben nu 3 dates gehad en het plan is wss deze week weer af te spreken. Maar dit weekend is hij met vrienden naar de zwarte cross enzo en heeft ie nog niet echt wat van zich laten horen. Ik denk zelf om er gewoon niet achteraan te appen...
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2019, 11:25:10 door believah »

shitosssss

• Bekijk profiel
« Reactie #11312 Gepost op: 23 september 2019, 20:10:10 »
hoi,

ik heb een crush op een jongen van mijn klas. Ik zit al 4 jaar bij hem in de klas, maar sinds vorig jaar heb ik hem beter leren kennen omdat hij in mijn projectgroep zat. toen hebben we eigenlijk niet veel gepraat omdat ik dat niet durfde. Vorig jaar zat ik met een vriend en klasgenoot van ons in de bus (op dat moment had ik nog geen crush op hem). Op een of andere manier begon hij over mijn crush en vertelde dat mijn crush een meisje van onze opleiding leuk vond, maar heeel onzeker is en niet op meiden die hij leuk vind af te stappen of te praten. eind vorig jaar begon ik hem dus leuk te vinden en dit jaar zitten we weer bij elkaar in de klas én in het projectgroep. ik merk dat als ik binnen komt dat hij best vaak naar mij kijkt. In mijn projectgroep zit een jongen die mij leuk vind en ik merk dat mijn crush hem een beetje pest als ik in zijn buurt ben. ook vermijd hij mij als ik in een klein groepje sta, ik heb het idee dat hij niet met mij durft te praten, terwijl hij dat wel met alle andere meiden van de klas doet. daarnaast merk ik dat hij geeen oogcontact met mij durft te maken of mij niet aan durft te kijken. Maar hij is er tijdens projecten wel vaak met mij eens en is wel gewoon aardig tegen mij. vorige week hadden wij een borrel van school waar hij en ik wat aangeschoten waren. we hebben de hele avond staan praten en gelachen. Hij begon vaak het gesprek.
Ik ben een beetje confused... is hij nou gewoon totaal niet geïnteresseerd of juist wel en is hij door zijn onzekerheid zo niet spraakzaam tegen mij.
-
 -  Vita, amore, ridere.

XcherrybabyX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11313 Gepost op: 05 oktober 2019, 11:39:28 »
hoi,

ik heb een crush op een jongen van mijn klas. Ik zit al 4 jaar bij hem in de klas, maar sinds vorig jaar heb ik hem beter leren kennen omdat hij in mijn projectgroep zat. toen hebben we eigenlijk niet veel gepraat omdat ik dat niet durfde. Vorig jaar zat ik met een vriend en klasgenoot van ons in de bus (op dat moment had ik nog geen crush op hem). Op een of andere manier begon hij over mijn crush en vertelde dat mijn crush een meisje van onze opleiding leuk vond, maar heeel onzeker is en niet op meiden die hij leuk vind af te stappen of te praten. eind vorig jaar begon ik hem dus leuk te vinden en dit jaar zitten we weer bij elkaar in de klas én in het projectgroep. ik merk dat als ik binnen komt dat hij best vaak naar mij kijkt. In mijn projectgroep zit een jongen die mij leuk vind en ik merk dat mijn crush hem een beetje pest als ik in zijn buurt ben. ook vermijd hij mij als ik in een klein groepje sta, ik heb het idee dat hij niet met mij durft te praten, terwijl hij dat wel met alle andere meiden van de klas doet. daarnaast merk ik dat hij geeen oogcontact met mij durft te maken of mij niet aan durft te kijken. Maar hij is er tijdens projecten wel vaak met mij eens en is wel gewoon aardig tegen mij. vorige week hadden wij een borrel van school waar hij en ik wat aangeschoten waren. we hebben de hele avond staan praten en gelachen. Hij begon vaak het gesprek.
Ik ben een beetje confused... is hij nou gewoon totaal niet geïnteresseerd of juist wel en is hij door zijn onzekerheid zo niet spraakzaam tegen mij.
-

ik denk dat hij niet op je durft af te stappen omdat hij je leuk vind. ben jij al een keer op hem afgestapt? want ga met hem appen, snappen maakt niet uit. als jij laat merken dat jij geintereseerd bent doet hij misschien wel hetzelfde. succes <3

XcherrybabyX

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11314 Gepost op: 05 oktober 2019, 11:46:08 »
heyy, ik weet het echt niet meer. vooral niet meer door gisteravond. maar eerst wat background shit. ik ben super verliefd op een jongen laten we hem Lucas noemen. Lucas is super lief en knap. hij zat vorig jaar bij me in de klas nu niet meer. we hadden voor school een werkweek naar de ardennen. kamperen dus. Lucas zat bij mijn beste vriendinnen van de andere klas op een kamp. die vriendinnen wisten dat ik hem leuk vond. op 100 meter afstand stond mijn groep. maar nu komt de naaistreek. 1 van die vriendinnen laten we zeggen Nina ging in de laatste nacht met hem 1 op 1 praten 3 uur lang. terwijl ze wist dat ik hem leuk vond. nou die 2 begonnen te snappen en appen en Nina begon hem echt leuk te vinden. nu had ik dus gisteravond een meidenavond en Nina en Lucas waren bij elkaar met nog een jongen en meisje. ik snapte met Lucas en we hadden het plan om een keer af te spreken. Nina was daar achtergekomen en had gevraagd of ze mee kon. ik heb wat dingen gezegt dat ik dan alles zou verpesten en een derde wiel zou zijn. hij zei dat hij zich kut voelde. en zei dat hij nu het idee had verpest. ik was aan het janken. nu hebben we niet meer gepraat sinds gisteren en ik weet niet wat ik moet doen

mammavan2

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11315 Gepost op: 05 oktober 2019, 15:57:07 »

vind je ook dat zwarte piet hier hoort volg onze facebook https://www.facebook.com/Zwarte-piet-hoort-bij-ons-102560647817105/?modal=admin_todo_tour twitter [font=Helvetica]en insta https://www.instagram.com/zwartepiethoortbij/?fbclid=IwAR3zD3JNohxib-HQ1VilL__h3Sk1kHTxkmDNiubFIgNqqSKhoTYUBlDpWAE
met nieuws weetjes en nog veel meer
meld je aan en dan zorgen we er samen voor dat zwarte piet blijft bestaan

[font=Helvetica][/font]

Me

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11316 Gepost op: Vandaag om 11:17:26 »
Ik vind een jongen leuk maar ja, ik ken hem bijna niet, maar durf niet met hem te praten, appen, enz. Hij gaat wel om met een meisje waar ik het ook goed mee kan vinden, dus hebben jullie tips voor mij?