Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177971114 keer)

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11275 Gepost op: 27 september 2018, 21:58:44 »

^^oeh! ik denk dat je echt een keer even de tijd voor hem moet nemen zegmaar
dus gewoon ff een gesprekje ofzo
of kijk hem wat langer aan een glimlach...

onderneem wat! (hij doet dat niet)
gewoon doen ;) komt goed

en trouwens ga ook maar eerst zijn persoonlijkheid ontdekken, door een gesprekje dus!

x
levensmoe

nina.ahmetovic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11276 Gepost op: 28 september 2018, 00:00:04 »
^^oeh! ik denk dat je echt een keer even de tijd voor hem moet nemen zegmaar
dus gewoon ff een gesprekje ofzo
of kijk hem wat langer aan een glimlach...

onderneem wat! (hij doet dat niet)
gewoon doen ;) komt goed

en trouwens ga ook maar eerst zijn persoonlijkheid ontdekken, door een gesprekje dus!

x

jaa daar zit ik ook mee, want ik weet niet echt wanneer ik met m kan gaan praten, want tijdens t mentoruur zit hij standaard bij zn vrienden en zit ik standaard met mijn vrienden en meestal is dat dan ook echt verdeeld over de klas snapje, dus ik moet zegmaar even uitvogelen wanneer ik dat ga doen en hoe. thankyou iig voor je berichtje!

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11277 Gepost op: 28 september 2018, 15:29:22 »
ja ik snap echt precies waar je tegenop zit... maar je kan wel een opmerking richting hem maken ofzo..
levensmoe

nina.ahmetovic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11278 Gepost op: 28 september 2018, 16:35:24 »
ja ik snap echt precies waar je tegenop zit... maar je kan wel een opmerking richting hem maken ofzo..

jaa ik zit dr ook gewoon aan te denken om volgend mentoruur voor m te gaan zitten of zo, en dan kijken of ik n gesprek of iets kan gaan beginnen want ugh ik word helemaal gek hahah

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11279 Gepost op: 28 september 2018, 16:47:39 »
ja gewoon doen!! komt goeedd
levensmoe

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11280 Gepost op: 07 oktober 2018, 13:29:54 »
x
« Laatst bewerkt op: 30 november 2018, 00:15:10 door Confetti »

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11281 Gepost op: 07 oktober 2018, 16:45:25 »
^ als je jezelf zichtbaar wilt maken zou ik echt een gesprekje aangaan. of op school hoi zeggen of op je werk vragen over school ofzo... wie zijn mentor is, welk jaar hij zit, welk profiel etc

levensmoe

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11282 Gepost op: 07 oktober 2018, 16:58:17 »
Haha ja, dat ga ik dan toch maar eens proberen!

Misschien een rare vraag, maar als een jongen een meisje leuk vindt zou niet elke jongen gelijk actie ondernemen om met het meisje in contact te komen toch?   

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11283 Gepost op: 08 oktober 2018, 19:18:42 »
Haha ja, dat ga ik dan toch maar eens proberen!

Misschien een rare vraag, maar als een jongen een meisje leuk vindt zou niet elke jongen gelijk actie ondernemen om met het meisje in contact te komen toch?

Nee, helemaal niet! Ik denk dat jongens vaak niet durven en ook een beetje afhouden. Ik denk dat dit heel verschillend is, bij zowel jongens als meisjes. Wat dus niet betekent dat hij je niet ziet zitten als hij geen actie onderneemt!
'Ste Yuj'

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11284 Gepost op: 11 oktober 2018, 15:55:58 »
Zal  ik hem volgen op insta? Of is dat raar? Want dan komt hij er wel achter dat ik hem echt heb opgezocht op insta haha

crazygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11285 Gepost op: 21 oktober 2018, 14:14:42 »
Ik zag dat hier een speciaal topic voor was dus dacht misschien als ik mijn verhaal vertel dat er meiden zijn die mij advies kunnen geven. Ik ga de laatste tijd best goed om met een jongen die ik al heeeeel lang ken. We gingen rondjes rijden in de auto en gewoon met z'n tweeën leuke dag ervan gemaakt, echt super gezellig. Nou ben ik hem eigenlijk wel leuk gaan vinden maar weet ik niet of dat wederzijds is. Hij zei wel ja moeten echt vaker afspreken en ook toen we samen waren dat die dingen zei van ooh wat zit je haar leuk etc. Ik wil het wel echt zeggen maar wil, als hij niet zo over mij denkt als ik over hem, onze vriendschappelijke band niet kwijt, dus weet gewoon niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Was wel ook een keertje uit en toen waren we de hele avond best wel close en ik wou hem eigenlijk zoenen maar durfde gewoon niet. Any tips iemand?

crazygirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11286 Gepost op: 21 oktober 2018, 14:15:28 »
Zal  ik hem volgen op insta? Of is dat raar? Want dan komt hij er wel achter dat ik hem echt heb opgezocht op insta haha

Ik zou hem gewoon gaan volgen!

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11287 Gepost op: 22 oktober 2018, 19:41:12 »
Ik zag dat hier een speciaal topic voor was dus dacht misschien als ik mijn verhaal vertel dat er meiden zijn die mij advies kunnen geven. Ik ga de laatste tijd best goed om met een jongen die ik al heeeeel lang ken. We gingen rondjes rijden in de auto en gewoon met z'n tweeën leuke dag ervan gemaakt, echt super gezellig. Nou ben ik hem eigenlijk wel leuk gaan vinden maar weet ik niet of dat wederzijds is. Hij zei wel ja moeten echt vaker afspreken en ook toen we samen waren dat die dingen zei van ooh wat zit je haar leuk etc. Ik wil het wel echt zeggen maar wil, als hij niet zo over mij denkt als ik over hem, onze vriendschappelijke band niet kwijt, dus weet gewoon niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Was wel ook een keertje uit en toen waren we de hele avond best wel close en ik wou hem eigenlijk zoenen maar durfde gewoon niet. Any tips iemand?

Zo te horen vindt hij jou ook wel leuk denk ik! Misschien kan je aan zn beste vriend vragen of hij weet of hij jou leuk vind?

CherylBombshell

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11288 Gepost op: 26 oktober 2018, 15:24:41 »
Heey allemaal

Ik heb ff een vraagje die je aan de hand van de titel van deze topic al kan aflezen :)
Vind hij mij ook leuk??? Ik app vaak met m en mn bff zegt dat ze ons shipt... dus hij appte gister van hey zullen we haar (mn bff) pranken en doen alsof we bf gf zijn?? Ik zei ja natuurlijk en hij stelde voor dat we t wel overtuigend moesten doen dus ik vroeg hoe overtuigend😂 en hij zei dat we dan eig wel moeten zoenen enzo... hij heeft al eerder gezegd (tijdens truth or dare over app) dat me knap vond maar ik weet nou niet zeker of ie me leuk vind... help me please!!

Xx Cheryllll

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11289 Gepost op: 26 oktober 2018, 15:39:59 »
^ Hoe oud ben je? Ik schat een jaar of 14/15?  Het kan best dat dit een manier is om te laten blijken dat hij jou leuk vindt. Jongens zijn op die leeftijd niet zo heel handig in zulke dingen. Maar als hij jou niet leuk vindt, is het best wel pijnlijk om maar te doen alsof jullie iets hebben om je vriendin te pranken.

Ik zou dus vragen of hij niet alleen alsof wil doen, maar echt een stel wil zijn. De ingang om erna te vragen heb je al.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

CherylBombshell

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11290 Gepost op: 26 oktober 2018, 16:03:33 »
Ja ik ben 14 en hij 15
En het is misschien wel beter om gwn te vragen of ie me leuk vind maarja dat moet je wel durven... :(
Ik laat wel weten hoe t is gegaan

nina.ahmetovic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11291 Gepost op: 14 januari 2019, 18:29:30 »
Hey!

Ik heb een paar maanden terug wat geschreven over een jongen bij mij op school/in mijn mentorklas, die ik erg leuk vind. Nu heb ik niet bepaald de kansen gehad om met hem te praten omdat hij altijd met zijn vrienden is. Nu weet een van mijn beste vrienden dat ik die jongen leuk vindt en mijn beste vriend is ook vrienden met hem. Nu heeft hij vandaag al weer 2 keer gevraagd, zoals al in het vorige bericht stond, of mijn beste vriend & ik een relatie hebben met elkaar. hierop heeft mijn beste vriend geantwoord van niet en heeft hij tegen mijn crush gezegd dat hij ervoor moet gaan. hierop antwoordde mijn crush met: 'als ik haar had willen fixen, had ik dat allang gedaan'. hij heeft ook laten weten aan mijn beste vriend dat ik wel erg opvallend ben. nu weet ik niet wat ik hiermee moet want hij is niet bepaald het type jongen dat 'fuckboy' is en dit soort dingen zegt. hij heeft wel tegen mijn beste vriend gezegd dat hij nog moet nadenken of het een goed idee is, maar ik weet niet wat ik hiervan moet denken en of dit iets betekent qua goed teken of juist helemaal niet. zou iemand mij nog eens kunnen helpen?

xoxoxo

Jorien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11292 Gepost op: 17 januari 2019, 16:58:55 »
Heey, ik zit in een situatie waarvan ik even niet weet wat ik ervan moet denken/wat ik ermee moet doen.
Ik heb een account op een datingsite en daar heb ik een jongen op ontmoet. We praatten met elkaar en hij was al vanaf begin af aan redelijk kort op de app en later ook op whatsapp (een halve tot een hele dag later reageren, als hij reageerde was het niet echt geïnteresseerd. Als ik dan bijvoorbeeld iets vertelde over school of werk, dan reageerde hij daar eigenlijk maar met een paar woorden op of ging er niet echt op in. In het begin viel het nog wel mee of misschien viel het me niet zo op, maar op een gegeven moment viel het me dus wel op dat dat gebeurde). In ieder geval, daardoor had ik een beetje zoiets van, meh, volgens mij wordt dit niet echt iets. Na een paar dagen wilde hij graag een keertje bellen, ik dacht waarom ook niet, als het echt niks is dan weet ik dat ook weer. Toen we belden was het eigenlijk heel gezellig, hij was erg geïnteresseerd en we hadden al gelijk veel lol, konden echt lachen met elkaar! Dus ik had toen wel echt zoiets van, oh wat een leuke jongen zeg! We belden nog een keertje en toen stelde hij voor om samen naar een concert te gaan van muziek dat (vooral hij, ik ook wel) leuk vond. Hij wilde daar graag heen en was bereid een deel van mijn kaartje te betalen, omdat ik wel aangaf dat ik het best duur vond, ik studeer nog en ik ging meer voor hem mee, omdat hij echt fan was. Ik woon er vlakbij en ik was de volgende dag vrij en het klikte echt tijdens de telefoongesprekken, dus dacht, why not? Zo gezegd zo gedaan, wij naar het concert, was erg gezellig ook, erg veel gelachen en leuk gekletst, ook wel over wat serieuzere dingen dus niet alleen maar luchtige gesprekstof. Aan het einde hadden we allebei ook echt zoiets van, we moeten vaker afspreken, het was echt gezellig! Maar je snapt al, dit is niet het einde, anders zou ik niet om jullie mening vragen ;) . De afgelopen dagen was hij weer erg kortaf op whatsapp, maar nog meer dan voordat we naar dat concert gingen. Bijvoorbeeld; ik stuurde iets zodra ik wakker was als reactie op zijn laatste bericht van de avond ervoor, en kreeg ik pas aan het eind van de middag een reactie terug, terwijl ik wist dat hij die dag in het begin van de middag moest werken, en je houdt mij niet voor de gek als je zegt dat je nooit op je mobiel kijkt... In de avond belden we weer, maar ik was echt heel moe en gestresst vanwege school, dus het was een beetje een kort gesprek, omdat ik net wakker was geworden (was zo kapot dat ik vroeg ging slapen en ineens wakker werd, en toen zag dat hij had geappt dat ie wilde bellen. Ik was toen toch al wakker en het was nog niet laat, dus toen dacht ik, ach ja dat kan wel even). Hij bood toen wel zijn excuus soortvan aan dat hij nogal afwezig was, zei dat het kwam omdat hij heel moe was de laatste dagen vanwege zijn onregelmatige werktijden. Hij maakte toen nog wel een aparte opmerking, het was namelijk zo dat hij bijna zijn laatste trein terug miste na het concert, en hij zei toen van 'ja wat moest ik doen als ik die niet had gehaald, dan kon ik op het station slapen zeker?' Toen reageerde ik met iets van 'uh ja denk het wel ja als je er zo over nadenkt, maar gelukkig is dat niet gebeurd' waarop hij reageerde met 'kon ik dan nieteens bij jou blijven slapen?' Ik was toen echt even een paar seconden stil, wist even niets te zeggen en ben toen maar over wat anders begonnen. Het klonk wel als een grapje, maar als je alles bij elkaar neemt vind ik het wel een beetje een rare opmerking. Daarnaast ben ik vandaag (net) weer op de datingsite wezen kijken en daarop kan je zien wanneer iemand er voor het laatst op is geweest, dat was vanmiddag nog.
Nou is mijn 'dilemma' eigenlijk: wat moet ik hiermee? Ik vind hem aan een kant een leuke jongen, we kunnen leuk praten en lachen met elkaar, maar aan de andere kant voelt het alsof hij me aan het lijntje houdt/zijn intenties niet goed zijn. Ik dacht, misschien kan ik het appen en aan hem voorleggen (natuurlijk niet dit hele verhaal, maar gewoon kort en krachtig en tactisch), maar aan de andere kant weet ik niet of ik hierin teveel over nadenk en het gewoon maar even moet afwachten hoe het verder zal gaan...  En eigenlijk ook wel, hoe zal hij mij vinden, wat zal hij echt willen/van mij vinden? Wat denken jullie?

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11293 Gepost op: 17 januari 2019, 19:09:38 »
^
Ik denk dat jij deze jongen leuker vindt dan hij jou. Zo te zien, en dit mag ook, is hij nog de markt aan het verkennen. Het lijkt daarom alsof hij jou een beetje aan het lijntje houdt, en tot de tijd dat hij een 'leuker' iemand heeft ontmoet, hij jou ook aan het lijntje zal blijven houden. Ik zou zelf op tijd ermee stoppen en aangeven dat je niet per se verder wilt. Jammer, maar je zit op een datingsite, dus genoeg leuk volk, lijkt me :) Ben benieuwd!
'Ste Yuj'

Jorien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11294 Gepost op: 22 januari 2019, 09:46:25 »
Ja dat idee kreeg ik inderdaad ook een beetje, maar vond het tegelijkertijd heel dubbel allemaal. Daarom heb ik nog wel contact met hem gehad en we hebben nog een aantal keer gebeld, en wat blijkt: hij heeft ADHD, en vertelde dat voor hem dat is dat hij erg snel is afgeleid, vergeetachtig en gewoon heel druk in zijn hoofd. Dat verklaart natuurlijk wel een hoop van waarom hij zo apart deed/doet op whatsapp (tig andere dingen aan het doen :p), maar nu is voor mij de vraag nog even of ik hem leuk genoeg vind om dat alles te accepteren. Ik zit namelijk heel anders in elkaar, ben best wel gevoelig en een rustig typje, kan ook wel druk zijn maar dat is maar net in hoeverre ik me bij iemand op m'n gemak voel. Ook irriteert het me soms wel een beetje, heb nu al wel gemerkt dat hij bepaalde beloftes dan niet nakomt (dan spraken we af om te bellen om een bepaalde tijd, neemt hij de telefoon niet op, appt dat hij druk bezig is, belt uren later terug want hij was druk met gamen met vrienden...) en dat hij dingen wat ik dan zeg een paar uur later weer vergeten is. Hij kan daar natuurlijk niks aan doen dus ik neem het hem ook niet kwalijk ofzo, maar zit nu zelf na te denken of hij dan wel bij mij past. Maargoed, dat is iets wat ik voor mezelf moet bedenken... In ieder geval bedankt voor je antwoord :)

AladdinSane

• Bekijk profiel
« Reactie #11295 Gepost op: 19 februari 2019, 13:12:28 »
Ik had hier al een topic over gemaakt, maar ik merk dat er niet meer zo actief wordt gereageerd als een aantal jaar terug  :fieuw:
Daarom post ik het ook even hier.
Er zit een jongen in mijn vriendengroep, die ik nog niet zo heel lang ken. We gaan wel eens uit, zijn vorig jaar met de groep naar een pretpark geweest en daar zijn we de hele dag met elkaar opgetrokken. Hij zocht me elke keer op, maakte grapjes, we liepen de hele dag naast elkaar. Het is niet het type waar ik normaal op val, maar op een of andere manier doe ik dat nu toch. Ik heb intussen al heel wat douchebags gedate, en deze jongen is zo ontzettend lief, akward en aardig. Dat trekt me op een of andere manier.
We hebben geen contact via whatsapp, we praten eigenlijk alleen als we samen uitgaan met de vriendengroep. Dit is trouwens de gezamenlijke vriendengroep van mij en mijn broer. Mijn broer vertelde dat M (zo noem ik hem even) had gevraagd in het pretpark aan de anderen of ze denken dat hij een kans maakt bij mij. Mijn broer had dit overigens niet zelf gehoord, maar weer van de andere vrienden. Ze waren zo'n drie weken terug gaan pokeren (hier was ik zelf niet bij), en toen mijn broer ernaar vroeg ontkende M dat hij dat had gezegd, en praatte er snel overheen.
Afgelopen weekend waren we weer met een paar van onze vrienden uitgeweest, en hier was M ook weer bij. Hij liep weer elke keer naast me, en probeerde soms weer wat te praten en een grapje te maken.
Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken. Mijn broer en zijn vrienden zijn heel onzeker met meisjes, en ik heb gehoord dat je van M nooit zo'n hoogte kan krijgen. Ben bang dat als ik het op de man af vraag, hem dat afschrikt en ik wil al zeker niet dat dit iets veranderd in de groep, want we gaan graag met elkaar om en iedereen hoort er evenveel bij.
Mijn vriendin raadde aan om een appje naar hem te sturen, maar ik ben zelf ook onzeker en ken hem niet dermate goed dat ik via whatsapp een heel gesprek met hem kan voeren. Het liefst wil ik erachter komen of hij mij ook wel leuk vindt in RL, en niet via social media. Maar hoe pak ik dit aan, hoe zorg ik ervoor dat dit niet de vriendschap verpest (zowel tussen mij en M, en de rest van de groep)?
Another hole to dig my soul in | Lastfm - Goodreads

Lola43

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11296 Gepost op: 04 maart 2019, 13:23:44 »
Ik weet dat ik verliefd ben, we gaan vaak met hem wandelen, hij belt me ​​altijd 's avonds.

verelientje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11297 Gepost op: 06 maart 2019, 16:57:14 »
hoii,
ik heb even jullie hulp nodig want ik weet het even niet meer..
ik ben een tijdje aan het daten met een jongen , we hebben nu 3 dates gehad maar praten elke dag op app sinds januari.
hij is 6 jaar ouder dan ik (ik ben 18 en hij is 24)
hij zegt elke keer lieve en flirterige dingen tegen me op app (ik werk in een restaurant en hij zei "jammer dat jij niet op de menukaart staat  :wink2:" ) hij zegt ook vaak dat hij me mist en hij komt steeds speciaal naar me toe of haalt me op voor een date (hij woont 40 minuten met de auto bij mij vandaan)
hij zegt ook vaak dat hij me leuk vindt

nu zei hij laatst dat hij niet zo goed weet of hij wil afspreken omdat hij me een heel leuk, lief en aantrekkelijk, meisje vindt maar hij "nog" niks voelt voor me

2 dagen daarvoor zei hij dus dat hij me mist en dat hij me leuk vindt .. ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen want ik vind hem wel leuk. ik had ook heel erg het idee dat hij mij leuk vond door de dingen die hij eerder zei, dus het kwam best wel uit het niets...  :unsure:

hij begint wel gesprekken op app en zorgt ook dat het gesprek niet stil valt.

hij zegt wel eens " je bent pas 18, je moet helemaal geen relatie willen joh"

maar het is voor mij heel tegenstrijdig omdat hij dus wel dingen zegt die je niet zegt tegen iemand die je niet leuk vindt lijkt mij, maar hij zegt wel dat ik geen relatie moet willen en dat hij " nog " niks voor me voelt..

weet iemand wat ik moet doen en wat hij er misschien mee bedoelt ?

alvast bedankt :)

edit: ik heb trouwens gezegd dat ik hem begrijp maar dat ik hem wel leuk vindt maar wel het idee kreeg dat hij twijfelde,
nu zei hij "laten we het nog een keer aankijken en wel afspreken"

verelientje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11298 Gepost op: 06 maart 2019, 19:19:13 »
Het gesprek tussen ons op app is nu voor mijn gevoel ook een beetje geforceerd en een beetje ongemakkelijk , terwijl we eerst altijd heel makkelijk een gesprek konden voeren , een flirterig maar makkelijk en toch een heel leuk gesprek, ik mis het een beetje .. vind hem wel echt leuk namelijk , en ik weet dus niet zo goed wat hij wil omdat hij dus zei dat hij geen gevoelens had maar nu wel wil afspreken en wel die flirterige dingen zei

verelientje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11299 Gepost op: 06 maart 2019, 19:21:15 »
Maar hij houd nu wel het gesprek heel erg aan de gang en zorgt dat het niet stil was