Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177956647 keer)

NeverStopDreaming

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11250 Gepost op: 02 april 2018, 17:21:56 »
Grappig dat ik weet dat hij me niet leuk vindt, maar toch ergens die hoop houdt. De ene helft van mij schreeuwt je verdient iemand die voor de volle honderd procent voor je gaat en de andere helft maar hij is zo leuk en wie weet vind hij me ergens ook wel leuk.
100% sarcasm

Ilse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11251 Gepost op: 19 april 2018, 13:44:34 »
Eerder op stage een jongen leren kennen waar het letterlijk zó goed mee klikte en we begrepen elkaar volledig. Zelf op dat moment aangegeven dat afstand niks voor mij is en samen toen der tijd de beslissing genomen om er op dat moment niet verder iets van te maken. (ivm afstand, examens en echt drukdrukdruk leven).

Tijd later, hij werkt nu nog op die stageplek en ik ga er terug voor werk zien we elkaar volgende week weer. Veel appjes tussendoor en gesprekken dat we elkaar missen heb ik nu ergens de hoop dat als we elkaar zien dat het gewoon weer helemaal 'koek en ei' is..

Zó erg dat ik tussendoor met geen een andere jongen wat wilde omdat ik nogsteeds met mijn hoofd bij hem zit. Hopende dat het volgende week weer is zoals het was. We will see..
Onbewust verliefd op de onjuiste persoon.

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11252 Gepost op: 30 april 2018, 22:45:48 »
Afgelopen zaterdag zo'n ontzettend leuke date gehad, over twee weken een tweede. Kijk er al helemaal naar uit, het klikte zo goed  :blush:

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #11253 Gepost op: 30 april 2018, 23:04:50 »
^ ah, leuk! :)
Surround yourself with nature :luck:

Jampotjuuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11254 Gepost op: 05 mei 2018, 17:31:24 »
..

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11255 Gepost op: 06 mei 2018, 19:46:08 »
Afgelopen zaterdag zo'n ontzettend leuke date gehad, over twee weken een tweede. Kijk er al helemaal naar uit, het klikte zo goed  :blush:

Gisteravond onverwachts tweede date gehad, en dat was zo ontzettend gezellig... Eerst drankje gedaan, daarna samen uit eten, en hele tijd samen zitten praten en hij hield mijn handen vast aan tafel en hij keek me zo verliefd aan. Ik was echt, echt heel gelukkig op dat moment. Hij heeft me thuisgebracht , en we zouden vandaag samen naar het strand gaan. Nou ja toen hij wegging zei hij nog ja ik zie je morgen enzo heb er echt zin in,

Fastforward naar vandaag; kreeg 's ochtends ineens een appje van hem dat hij vind dat het te snel gaat, dat ie met zn ouders heeft gepraat en dat hij er nog goed over na heeft gedacht, dat ie volgende week wel wilt afspreken maar dat dit gewoon te snel gaat. Oke, prima, kan... Maar gisteravond was t allemaal nog leuk enzo :(

Het is sinds oktober uit met zijn ex van 2 jaar, dit ging uit omdat zij hem constant controleerde en belde/appte als ie niet gelijk reageerde enzo, basically moest ze alles weten en liet ze hem niet doen wat ie leuk vond. Blijkbaar zit dat nog steeds in hun hoofd, want ineens hebben ze ook een soort van beeld van mij in die trant. Dat ik hem gisteravond niet los wilde laten toen hij me knuffelde vond ie teveel van het goede en dat ik hem vanochtend belde omdat ik niet wist hoe laat we zouden gaan zag hij ook als irritant.

Nja, alles ging goed tot hij vanochtend met zijn ouders had gepraat... Ik weet niet wat ik hiermee moet. Hij zegt dat ie voor zichzelf alles op een rijtje moet zetten, dat ik wel verliefd ben op hem maar hij (nog) niet op mij dus dat ie me alleen leuk vind, dat ie er nog over na wilt denken, er wel mee door wilt gaan maar rustiger dan nu... Morgen t/m woensdag is hij niet bereikbaar omdat ie dan op bivak is met zijn opleiding (landmacht), dus ik wil dit eigenlijk vanavond uitgesproken hebben omdat ik van mezelf weet dat ik me er heel erg druk om maak omdat ik hem zo leuk vind. :(

Help ? :goodman:

Lahav

• Bekijk profiel
« Reactie #11256 Gepost op: 14 mei 2018, 11:19:53 »
^ Blijkbaar wil hij geen "aanhankelijk" type, dus ik denk dat je je niet zo clingy moet opstellen en lekker zelfstandig moet doen wat je wil doen, niet extreem lief zijn voor hem. (Niet dat ik vind dat je clingy en aanhankelijk bent hoor maar volgens hem dus wel een beetje met dat knuffelen & bellen) Ik zou hem gewoon ruimte geven, want anders jaag je hem dus blijkbaar weg?? Maar dat uitpraten met hem is zeker ook een goed idee, dan kan je hem vertellen hoe het zit vanuit jouw perspectief.

IlsesStories

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11257 Gepost op: 16 mei 2018, 18:54:45 »
Ik heb dus een tijdje geleden een hele leuke jongen ontmoet :huglove:
Na mijn verlegenheid overwonnen te zijn heb ik het voor elkaar dat ik mijn nummer in zijn telefoon heb gezet. Zogenaamd zodat hij wat foto's door kan sturen. Dat was twee weken geleden en hij heeft mij niet meer geappt. Dus ik heb zijn nummer niet en hij die van mij wel.  Een van de mensen die ons samen heeft gezien zegt dat zijn ogen beginnen te glinsteren als ik iets grappig zeg. Dus ik dacht dat ik een kans had. Ik zie hem elke dag op school. (We hebben geen les samen) Soms zegt hij hoi terug als ik iets zeg en soms niet. Nou heeft een vriendin van mij zijn nummer en kan ik die zo krijgen. Maar dan wordt het ook raar als ik hem ineens ga appen "he ik heb je net zolang gestalkt tot ik je nummer heb..." Wat moet ik doen?

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11258 Gepost op: 27 mei 2018, 21:29:48 »
Ik heb dus een tijdje geleden een hele leuke jongen ontmoet :huglove:
Na mijn verlegenheid overwonnen te zijn heb ik het voor elkaar dat ik mijn nummer in zijn telefoon heb gezet. Zogenaamd zodat hij wat foto's door kan sturen. Dat was twee weken geleden en hij heeft mij niet meer geappt. Dus ik heb zijn nummer niet en hij die van mij wel.  Een van de mensen die ons samen heeft gezien zegt dat zijn ogen beginnen te glinsteren als ik iets grappig zeg. Dus ik dacht dat ik een kans had. Ik zie hem elke dag op school. (We hebben geen les samen) Soms zegt hij hoi terug als ik iets zeg en soms niet. Nou heeft een vriendin van mij zijn nummer en kan ik die zo krijgen. Maar dan wordt het ook raar als ik hem ineens ga appen "he ik heb je net zolang gestalkt tot ik je nummer heb..." Wat moet ik doen?

Misschien is het toch een idee om hem aan te spreken op school. Zoek hem op in de pauze met je vriendinnen (is het gelijk minder awkward) en ga er gewoon gezellig bijzitten/staan. Knoop een leuk gesprek aan en wie weet...
Hij vind je vast leuk!
Oh en over dat nummer... Je kan hem ook gewoon appen om te vragen om die foto's omdat je ze "nodig hebt voor iets".
Succeeess!!

Always believe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11259 Gepost op: 05 juni 2018, 20:09:36 »
Heey meiden!,

Een paar weken geleden heb ik een paar van mijn nieuwe studiegenoten leren kennen en daar zat toch een leuke jongen tussen!. We konden het gelijk al erg goed vinden en hebben veel gepraat en gelachen. Op het eind werd ik thuisgebracht door een meisje die ook die studie gaat doen en hij. Want hij moest ook dezelfde kant op als dat meisje. We hadden het in de auto er nog een beetje over wat we er van vonden. Uiteindelijk vroeg zij wat vind je van mij en toen zei hij; ik vind je een aardige meid. En toen zei ik; en wat vind je van mij dan? Waarop hij zei: ik vind jou echt een super meid!😊
Volgende week zie ik hem eindelijk weer en dan hoop ik dat ik in de zomervakantie eens met hem kan afspreken maar hoe kan ik dat doen. En is het gek als een jongen dat tegen je zegt dat hij je super vindt?

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11260 Gepost op: 11 juni 2018, 17:31:03 »

^^^^

Nee, echt totaal niet. 't Ligt er een beetje aan wat voor een type hij is. Als hij verlegen is, vindt hij je sowieso leuk. Als hij een beetje macho is, zegt het vrij weinig.

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11261 Gepost op: 11 juni 2018, 17:51:50 »
Zelf heb ik een ingewikkeldere kwestie...

Ik app al een tijdje met een jongen die ik ken van internet. Hij is een paar maanden jonger dan ik (15) en we hebben al 2x geskyped. Ook is ie best wel knap en hebben we wekelijks wel een leuk (grappig) gesprek (WhatsApp), maar ook op Skype is het net zo gezellig. Hij is alleen wel vaak slecht bereikbaar. Maar dat ter zijde.

Hoe langer ik aan hem denk, hoe leuker ik hem begin te vinden. We hebben trouwens geen flirterige gesprekken, helemaal niet zelfs. Maar ik voel me op de een of andere manier tot hem aangetrokken. Hij woont 50km bij me vandaan en heb eigenlijk best wel zin om een keer af te spreken.

Nu is mijn vraag: is dat wel verstandig? Ik heb hem namelijk nog nooit in het echt gezien, en ik weet ook niet of mijn ouders het zo chill vinden als ik ineens met een jongen ga afspreken buiten de stad waar ik woon. Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo bang. Wat moet ik doen? Vragen om af te spreken, of denk ik nu scheef?

xxx

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #11262 Gepost op: 11 juni 2018, 18:21:43 »
Vraag je ouders of vriendin mee en spreek in het openbaar af.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11263 Gepost op: 13 juni 2018, 20:24:23 »
Sinds eergisteren ken ik een jongen, via instagram. We gingen een tijdje samen live en het was heel gezellig. Daarna moest hij weg. De dag daarna vroeg hij mn nummer enzo. Heb ik gegeven, en toen gingen we bellen. Het was gezellig enzo. De dag daarna gingen we weer bellen, en hij zei dat hij een vraag had, maar hij durfde die nii te stellen. Maar 5 minuutjes daarna vroeg hij het, hij zei: wat vind je nu van me. Ik vind hem eigg best wel leuk, maar ik durfde dat niet te zeggen, bang dat hij me niet leuk vindt. Dus ik zei maar dat ik hem grappig en aardig etc vond. Hij zei dus: niet meer??. Daarna vroeg ik wat hij van mij vond, hij zei dat ik een totaalplaatje was en dat ik best zijn vriendin kon zijn. Ook noemt hij me steeds schat. Vindt hij me leuk??
~

janne1997

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11264 Gepost op: 17 juni 2018, 21:01:13 »
Sinds eergisteren ken ik een jongen, via instagram. We gingen een tijdje samen live en het was heel gezellig. Daarna moest hij weg. De dag daarna vroeg hij mn nummer enzo. Heb ik gegeven, en toen gingen we bellen. Het was gezellig enzo. De dag daarna gingen we weer bellen, en hij zei dat hij een vraag had, maar hij durfde die nii te stellen. Maar 5 minuutjes daarna vroeg hij het, hij zei: wat vind je nu van me. Ik vind hem eigg best wel leuk, maar ik durfde dat niet te zeggen, bang dat hij me niet leuk vindt. Dus ik zei maar dat ik hem grappig en aardig etc vond. Hij zei dus: niet meer??. Daarna vroeg ik wat hij van mij vond, hij zei dat ik een totaalplaatje was en dat ik best zijn vriendin kon zijn. Ook noemt hij me steeds schat. Vindt hij me leuk??

zo vind ik het wel klinken.. klinkt wel alsof jullie een klik met elkaar hebben :, alleen jullie kennen elkaar alleen van instagram?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #11265 Gepost op: 17 juni 2018, 21:07:02 »

Zou kunnen, maar ik zou héél erg oppassen, je kent hem 2 dagen :fieuw: :fieuw:
Als een jongen die ik 2 dagen ken mij schat noemt en me zo goed als de liefde verklaart, zou ik het totaal niet vertrouwen.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

janne1997

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11266 Gepost op: 17 juni 2018, 22:16:04 »
shit verkeerde topic :blush:, verwijderd

cole sprouse ♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11267 Gepost op: 20 juni 2018, 21:46:04 »
hi...
ik ken een jongen dus al sinds groep 2, en we zijn eigenlijk altijd al vrienden geweest. ergens het eind van de basisschool hadden we een beetje fix en dat stopte eigenlijk toen we allebei naar een andere school gingen. nu zitten we in de 2e en zijn we opeens weer heel veel aan het praten enzo. ik begin hem denk ik wel een beetje leuk te vinden, maar ik weet niet of het wederzijds is. hij zegt hele lieve dingen en noemt me vaak knap en schattig, alleen heb ik een beetje het gevoel alsof hij het niet tegen andere wilt zeggen ofzo, dat ie zich een beetje schaamt... dat merk ik soms op de manier hoe hij op iets reageert of dat ie nooit m'n berichtje opent als hij op school is.
help me out!  :fieuw:

Essiexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11268 Gepost op: 20 juni 2018, 21:47:35 »
heyyyy ik kom eventjes meepraten.
ik zit nu dus een jaaar bij een jongen in de klas en hij is zoo leuk
aan het begin van het jaar probeerde iedereen ons te koppelen en werd hij beetje gek van al dat gezeik enz. en mocht ie me vgm ook niet. nu is het over en doen we gewn normaal tegen elkaar enzo. en eerst als ik hem appte reageerde hij niet. nu reageert ie binnen 5 minuten. ook in de les kijkt hij me vaker aan enzo. en als ik iets tegen hem zeg lacht hij echt supercute. maar ik durf niet te vragen ofso om x wat leuks te gaan doen ofso

xxxx mijj

Essiexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11269 Gepost op: 20 juni 2018, 21:49:27 »
hi...
ik ken een jongen dus al sinds groep 2, en we zijn eigenlijk altijd al vrienden geweest. ergens het eind van de basisschool hadden we een beetje fix en dat stopte eigenlijk toen we allebei naar een andere school gingen. nu zitten we in de 2e en zijn we opeens weer heel veel aan het praten enzo. ik begin hem denk ik wel een beetje leuk te vinden, maar ik weet niet of het wederzijds is. hij zegt hele lieve dingen en noemt me vaak knap en schattig, alleen heb ik een beetje het gevoel alsof hij het niet tegen andere wilt zeggen ofzo, dat ie zich een beetje schaamt... dat merk ik soms op de manier hoe hij op iets reageert of dat ie nooit m'n berichtje opent als hij op school is.
help me out!  :fieuw:

heey, als je duidelijkheid wilt zal ik het gwn vragen? en al zou die je voor je schamen? dan zou ik sws niks met hem willen xx

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11270 Gepost op: 30 juni 2018, 15:06:30 »
heyyyy ik kom eventjes meepraten.
ik zit nu dus een jaaar bij een jongen in de klas en hij is zoo leuk
aan het begin van het jaar probeerde iedereen ons te koppelen en werd hij beetje gek van al dat gezeik enz. en mocht ie me vgm ook niet. nu is het over en doen we gewn normaal tegen elkaar enzo. en eerst als ik hem appte reageerde hij niet. nu reageert ie binnen 5 minuten. ook in de les kijkt hij me vaker aan enzo. en als ik iets tegen hem zeg lacht hij echt supercute. maar ik durf niet te vragen ofso om x wat leuks te gaan doen ofso

xxxx mijj

Ik denk dat dit typisch een gevalletje "vraag-het-je-bestie" is.
Laat je bestie naar hem toegaan en vraag haar of ze het wil regelen. Ze kan bijvoorbeeld zeggen: "Hey, jullie moeten echt een keer wat leuks gaan doen ofzo! Jullie passen nog steeds supergoed bij elkaar, go for it!" Misschien begint HIJ er dan over.
En app hem anders, dat is gelijk minder eng. Spreek wel na school samen af, anders zijn zijn vrienden er misschien bij en dat is AWKWARD asf (ervaringsdeskundige hier).

Succeeesss!!

myname

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11271 Gepost op: 18 augustus 2018, 15:04:35 »
hoii,

er is een jongen en ik ken hem al een paar jaar, voor mijn relatie van 2 jaar heb ik ook al eens met hem gepraat en ook via whatsapp. nu mijn relatie over is trekken we gek genoeg ineens weer naar elkaar toe. ik heb hem altijd al een leuke jongen gevonden. een aantal weken terug was hij bij mij, we hadden wat gedronken een en een film gekeken. hij was laatst alleen thuis en toen ben ik naar hem toe geweest. ik ben bij hem blijven slapen omdat ik met drank en wiet op niet meer mocht rijden. ik heb op zijn zusjes kamer geslapen.
we hebben nooit gezoend of iets maar ik vraag me echt af wat hij wil en vind van mij. ik wil hem dit niet letterlijk vragen maar ik wil er wel achter zien te komen. ik ga volgende week wanneer hij alleen thuis is ook weer naar hem toe. ik vind hem leuk, maar ik wil op dit moment geen relatie. wat kan ik doen om hem zegmaar uit te lokken/versieren op een wat onopvallende manier

myname

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11272 Gepost op: 19 augustus 2018, 17:40:57 »
we zijn echt een beetje een hard to get spel aan het spelen volgensmij, we draaien en denk ik elke keer allebij omheen, maar ik heb het gevoel dat we hetzelfde van elkaar willen. hij zou dus volgende week alleen thuis zijn maar zijn zusje is dus wel thuis, dus hij zegt tja dan kun je niet op mn zusjes kamer dan moet je dus of bij mij op de kamer met matras of bij mij in bed of samen op zolder, de optie op de bank stond er niet tussen..😂😂
ik heb geen idee wat ik er mee moet, ik wil niet overkomen als makelijk..

pannekoek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11273 Gepost op: 15 september 2018, 19:22:22 »
Hoi meiden,

Ik vind al een aardig tijdje (6 jaar) een jongen leuk uit t dorp.
Iedere keer hebben we een beetje contact op snapchat, maar dit stopt iedere keer weer even en dan beginnen we weer.
Ook zijn we een match op tinder en happn. Als ik hem hier een berichtje op stuur komt er vervolgens geen antwoord..

Wat moet ik doen..

nina.ahmetovic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11274 Gepost op: 27 september 2018, 21:03:32 »
oke, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen, want ugh ik word gek.

er is dus een jongen bij mij op school en ik heb wekelijks maar 1 les met hem, en dat is ons mentoruur. nu heb ik al sinds een paar maanden dat ik m wel leuk vind zeg maar, dus niet echt in love want daarvoor ken ik zijn persoonlijkheid nog niet goed genoeg. ik heb vooral de laatste tijd echt vaak t gevoel dat ie wel eens naar mij kijkt, als ik langsloop of als ik naar de wc ga in de pauze, want hij staat daar altijd met zijn vrienden. vorige week tijdens ons gezamenlijke mentoruur, draaide hij zich echt 4 keer om en maakten wij oogcontact, maar draaien we tegelijkertijd onze hoofden om, idk waarom. hij heeft wel eens over mij gevraagd of ik met bepaalde jongens samen ben, maar ik weet niet of dat iets betekent. nu weet ik niet of hij mij ziet zitten en of ik hem moet aanspreken, want normaal gesproken ben ik niet verlegen maar op de een of andere manier nu wel.

lang verhaal, maar ik hoop dat iemand mij kan helpen! alvast bedankt
kusjes.