Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177977607 keer)

apple pie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11200 Gepost op: 31 oktober 2017, 21:00:14 »
Hoi!

Er is dus zo’n jongen in mijn klas waar ik al maanden een crush op heb,waar ik eigenlijk  bijna nooit mee praat. Omg  zijn lach is zooo cute! In het begin keek hij vaak helemaal niet naar me, wanneer ik naar hem keek ofzo. Maar nu de afgelopen maand deed dat wel meer. Een keer tijdens de laatste toetsweek was het dus dat ik bij het deel van de klusjes waar hij zijn klusje had, omdat ik vriendinnen van me zocht. Ik kwam aanlopen en hij kwam van de andere kant aanlopen. Hij zag me en plotseling draaide hij zich om en ging weer terug bij zijn vrienden staan. Ik begon dus eigenlijk te denken dat hij dat expres deed, om langer in mijn buurt te blijven. Later toen we eenmaal voor het lokaal stonden, staat hij heel dicht bij met een vriend van hem , like hij stond zowat half tussen  mij en een vriendin in, terwijl hij normaal heel ver van me afstaat. Ook kijkt hij vaak naar me en botst hij tegen me aan en mompet dan een beetje een ongemakkelijke sorry. Maar daarna in de klas wanneer onze leraar vraagt wie er niet is, zegt hij mijn naam. Terwijl ik zeker weet dat hij me gezien heeft. Hij heeft dus de hele week links schuin voor me gezeten(nooit een andere plek!!!). En de dag na deze gebeurtenissen komt hij opeens links naast mij zitten en dan bedoel ik overdreven. hij komt binnen en roept:”shotgun voor die plek!” hij heeft ook die dag tijdens de proefwerken me blikken toegeworpen.
Verder volgde ik hem eerst op Instagram, maar volgde hij me niet terug. Nu had insta dus hem per ongeluk ontvolgd- vraag me echt niet hoe – en had ik hem nog een volgverzoek gestuurd. Die heeft hij na twee weken nog niet geaccepteerd. Hij accepteert het niet, maar verwijdert het ook niet. Terwijl hij wel online komt.
Ik weet echt niet wat ik hier van moet maken en misschien zie ik alleen maar dingen. Ik hoop van niet! Maar weer iemand of dat insta ding iets betekent?
Thnxx
.  Ik weet bijna zeker dat hij je leuk vind of in iedergeval je aandacht wil vandaar ook het insta verzoek nier accepteren misschien wil hij zo wat mysterieus over komen waardoor je meer moeite moet doen (zelf ervaring mee hahah) plaagt hij je veel? Zoja nog meer kans dat hij je leuk vind ik zou gewoon gaan flirten en zien hoe het loop klinkt allemaal heel cute je verhaal hahah xx

skyfullofstars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11201 Gepost op: 31 oktober 2017, 22:34:25 »
Hoi!

Ik heb sinds vorig jaar een jongen leren kennen met wie ik sindsdien veel contact heb gehad. Dit was vooral door social media waar we hele goeie en soms ook persoonlijke gesprekken hebben gehad over ons liefdesleven, onze persoonlijkheid en sommige dingen die we moeilijk vonden.
Af en toe liet hij het lijken alsof hij me leuk vond, hij vroeg me om langs te komen voor de gezelligheid en hij zei dat we wel elkaars types waren.
Een poosje geleden sprak ik hem weer in real life en hebben we ook weer heel goed gepraat, maar er was verder niet iets bijzonders gebeurd. Wel hadden we tegen elkaar gezegd dat we elkaar zouden zoenen en vroeg hij om een keer af te spreken, waarop ik zei dat dat me een leuk idee leek.
Nu, weken later hoor ik bijna niks van em, en vraag ik me af of er ooit nog wat gaat gebeuren. Ik wil ook niet dat alles altijd van mijn kant moet komen (zoals dat eerst wel was bij hem).

Ik snap er geen reet meer van, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen  :wink2:

CaptainObvious_

• Bekijk profiel
« Reactie #11202 Gepost op: 04 november 2017, 16:32:29 »
Heb echt al in geen tijden op dit forum gezeten, maar ik zou graag advies/de mening van anderen willen horen (:

Ik spreek een jongen nu zo'n 1,5 maand, ken hem via tinder. Vind het een erg leuke jongen, maar ik ken hem natuurlijk nog niet zo heel lang. We hebben de laatste drie weken zo'n vijf keer afgesproken (eerste twee keer wat drinken en bios en verder bij elkaar thuis afgesproken, niet bij elkaar geslapen o.i.d.). In het begin dat we elkaar spraken, is vooral via whatsapp, kwam het initiatief veel vanuit hem en spraken we elkaar echt elke dag. Nu komt de laatste dagen het initiatief minder vanuit hem, waardoor ik ga denken van 'heeft hij dan geen zin meer om te praten of iets?' Maar als ik hem vraag of hij af wil spreken, wil en kan hij vrijwel altijd en ook wanneer we bij elkaar zijn, merk ik niks anders aan hem. Alleen het stukje van praten via whatsapp waarbij het initiatief de laatste dagen meer vanuit mij moet komen, vind ik vervelend. Ik ben dan ook zo iemand die het gaat over analyseren en er conclusies aan gaat plakken. Normaal gesproken had ik ook allang gevraagd of er een reden is dat hij minder appt, maar ik dit probeer ik nu niet te doen omdat ik het idee heb dat dit anderen vaak irriteert of afschrikt of zo :').

Iemand enig advies wat ik hiermee moet? Of stel ik me gewoon aan hahaha. Want ik vind het echt geen probleem om het initiatief te nemen om te appen/vragen om af te spreken, maar ik wil ook weer niet opdringerig of pusherig overkomen. Heb hem nu bijvoorbeeld ook drie dagen niet gesproken, omdat ik wil zien of hij vanuit zichzelf weer eens wat laat horen.

Alvast bedankt (:

The sun disappears only to reappear ~
You can only be young  once, but you can always be immature ~

Saartje<3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11203 Gepost op: 05 november 2017, 23:04:09 »
'Ik ben de liefde niet waard'Denk eens even aan het feit dat we ons anders voor willen doen als we iemand heel leuk vinden en bang zijn dat hij ons niet leuk vind. Soms twijfel je of een jongen je leuk vindt. Je zou denken dat dit de bevestiging geeft dat jij leuk genoeg bent,die liefde waard bent. Waarom zou je je anders voor doen? Waarom zou je je best doen om te doen alsof je iemand anders bent, je anders te gedragen dan wat natuurlijk komt? Omdat we denken dat als we onszelf zijn, hij ons sowieso niet leuk vindt. Als we onszelf zijn, zullen we nooit die liefde krijgen. Dat is waarom je gaat twijfelen als je een jongen leuk vindt. Hoe moet ik me gedragen zodat hij me wel leuk vindt? Wat moet ik zeggen of doen zodat ik die liefde wel verdien? Terwijl ik toen ik vorig jaar hem nog niet leuk vond,ik me niet anders had voorgedaan naar deze jongen. Ik was helemaal mezelf,en toch vond hij me leuk. Nu ik zelf verliefd op hem ben twijfel ik daar steeds meer aan. Vind hij me nou wel leuk of niet? Terwijl ik nog niet verliefd was ik zeker was dat hij me leuk vond. Nu ik verliefd ben begin ik te twijfelen. Ik ben het er niet mee eens,ik denk dat er wel iets mis mee moet zijn. Dus probeer ik de bron van die liefde minder geloofwaardig te maken. Ik weet dat dit door onzekerheid komt. Ik doe me anders voor en ik wil dat dit stopt.^ Ik ben er gisteravond heel erg kritisch over gaan nadenken en dit is wat er uit kwam. Het voelt als een opluchting dat ik eindelijk weet hoe het precies zit,ik werd gek van die twijfels in mijn hoofd. Vind hij me wel leuk of niet? Nu ik dit zo heb opgeschreven vallen alle puzzelstukjes op zijn plek. Dit is onzekerheid en gebrek aan zelfvertrouwen. Ik doe me nu anders voor dan ik eigenlijk ben maar ik weet niet hoe ik dit weer kan terugkeren naar toen ik mezelf was bij hem. Als hij in mijn buurt is gebeurd er iets in mijn hoofd wat me tot een ander persoon maakt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer ben zoals vorig jaar toen ik hem nog niet leuk vond? Toen ik mezelf was en hij me daardoor leuk vond? Want zeg nou zelf,het is toch hartstikke zonde dat als je iemand leuk vind en diegene jou ook leuk vindt om wie je écht bent maar je je anders voordoet om ervoor te zorgen dat hij je leuker zal gaan vinden hij op je afknapt doordat je toch niet de persoon was als wie hij dacht dat je was en je niet meer wil?
« Laatst bewerkt op: 06 november 2017, 13:39:41 door kopjechino »

fashionbabe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11204 Gepost op: 07 november 2017, 18:58:42 »
Beste meisjes,
ik heb een probleem. Er is een jongen in mijn klas die ik al leuk vind vanaf de eerste dag. Nu praten wij al heel vlot met elkaar en op fuifen komt hij ook letterlijk aan mij hangen. Hij begint de conversatie zelf ( meestal mengt die zich in de conversaties) en hij kijkt ook de hele tijd maar wanneer ik hem een zogezegd berichtje stuur over school ;) blijft hij niet sturen maar kraakt het gesprek af. Is dat omdat deze jongen niet graag stuurt of omdat hij eigenlijk niet geintresseerd is ?? sos!!  :angry2: :angry2: :angry2:

anoniempiee__.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11205 Gepost op: 08 november 2017, 16:15:31 »
Ik ken hem niet supergoed, we hebben met vastenactie op school (s'nachts) een beetje gekloot maar verder niet echt. Op insta reageert hij best droog op mijn berichten. Denk dat hij mij niet leuk vind + hij heeft al een vriendin.... :(  :blink:

anoniempiee__.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11206 Gepost op: 08 november 2017, 16:35:32 »
Beste meisjes,
ik heb een probleem. Er is een jongen in mijn klas die ik al leuk vind vanaf de eerste dag. Nu praten wij al heel vlot met elkaar en op fuifen komt hij ook letterlijk aan mij hangen. Hij begint de conversatie zelf ( meestal mengt die zich in de conversaties) en hij kijkt ook de hele tijd maar wanneer ik hem een zogezegd berichtje stuur over school ;) blijft hij niet sturen maar kraakt het gesprek af. Is dat omdat deze jongen niet graag stuurt of omdat hij eigenlijk niet geintresseerd is ?? sos!!  :angry2: :angry2: :angry2:

Dit probleem heb ik dus ook..

Saartje<3

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11207 Gepost op: 10 november 2017, 23:32:18 »
[font=Helvetica Neue]Oh my god. Dat moment dat je crush zijn arm op je schouder laat rusten en heel dicht naast je staat terwijl jij aan het praten bent met hem & zijn vrienden. Zovan ''she's mine''.... hsajhghdjahd[/font][/size] :huglove:

shitosssss

• Bekijk profiel
« Reactie #11208 Gepost op: 14 november 2017, 13:35:18 »
Ik vind een klasgenoot leuk. Hij zat vorig jaar bij mij in het zelfde leerjaar hebben niet veel met elkaar gepraat. Ik merkte eigenlijk op hoe leuk hij was toen ik ooit het lokaal binnen kwam en hij had les met mijn klas. Ik was iets te laat en was opzoek naar een plekje bij mijn vriendinnen. een jongen zat naast een vriendin van me dus ik wilde ergens anders in het lokaal een plekje zoeken. Hij zat achter mijn vriendinnen en zei tegen die jongen 'hee wil je ergens anders gaan zitten dan kan ze naast haar vriendinnen zitten'. een paar weken later gingen we met het leerjaar op excursie. Op een vna deze dagen gingen we fietsen. Ik ben best wel close met een van de jongens die bevriend is met hem. Ik zat toevallig met die vriend van mij in het groepje om mee te fietsen. Toen we stonden te wachten om te vertrekken kwam mijn crush aanlopen met zijn fiets en zei: 'Jullie zijn best een leuk stelletje'. Dit vond ik best raar... Op een van de laatste schooldagen voor de zomervakantie was ik in een computerlokaal aan het werk met mijn projectgroep. Hij is bevriend met die jongens en kwam er bij staan. hij zei 'hoi' en keek daarna mij aan en begroette mij nog apart, met een bepaalde blik in zijn ogen. sinds dien heb ik het idee dat hij mij leuk vind. Ook stuurt hij mij snaps naar mij. Mijn vriendinnen van de klas die hem ook op snapchat hebben krijgen deze snaps niet. Toen ik een paar maanden terug een snap naar hem stuurde met een foto plus filter van onze school stuurde hij eigenlijk meteen een snap terug met zijn locatie in de trein. Toeval of? Op school durf ik eigenlijk niets meer te zeggen dan hem te begroeten. toen heb ik eigenlijk doordat ik 5 weken stage loopte hem niet meer gezien op school. Hij doet nu een andere opleiding dus zit niet meer in de zelfde leerjaar/klas. De afgelopen 3 weken heb ik niets meer naar hem gestuurd en hij ook niet meer naar mij. Nu stuurde ik vanochtend een snap naar hem, en hij stuurde een aantal uur later weer iets naar mij.
kan dit iets betekenen?
 -  Vita, amore, ridere.

XxK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11209 Gepost op: 15 november 2017, 20:27:35 »
Mag ik iemand noten? :fieuw:

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #11210 Gepost op: 15 november 2017, 21:21:28 »
Tuurlijk!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Soco

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11211 Gepost op: 27 november 2017, 22:33:18 »
Ik vind een collega erg leuk. We werken nu ongeveer 1,5 jaar samen op een kinderboerderij maar ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vind. Soms lijkt het van wel door de dingen die hij zegt of door korte aanrakingen maar zeker weet ik 't natuurlijk niet. Ik twijfel of ik hem moet vertellen dat ik hem leuk vind want ik wil onze vriendschap niet verpesten en het ongemakkelijk tussen ons maken. :/

ReadMystoryx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11212 Gepost op: 11 december 2017, 22:18:17 »
hey guys , ik heb een probleem nouuuu ikhou nog van mijn ex pfffff long story maar ik wil hetlaten overkomen alsof ik van hem hou help me please hoe moet ik het doen :fieuw:

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #11213 Gepost op: 11 december 2017, 22:57:22 »
^je wil doen alsof je van hem houdt maar je hou nog van hem...
Gefeliciteerd, je bent al in de goede richting bezig. Je doet zo goed alsof, het lijkt wel echt!!

Wat is de bedoeling ervan?
De meeste meiden houden van hun ex maar ze willen deze gevoelens niet meer.
Ain't no rest for the wicked!

ohjup

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11214 Gepost op: 12 december 2017, 20:12:47 »
Ik ben een vakkenvuller in een supermarkt en hier werkt ook een leuke jongen. We fietsen altijd samen een stukje naar huis omdat zijn huis op de weg naar mijn huis zit. Hij fietst altijd een heel eind voorbij zijn huis met mij mee en dan fietst hij helemaal weer terug om weer bij zijn huis te komen. Ook was ik laatst met de bus en zij hij dat ik op de terugweg wel bij hem achterop mocht. Het is altijd heel gezellig met hem en we appen/snappen ook erg veel we zijn elkaars nummer 1 op snapchat. Ik vind hem dus al wel een tijdje leuk maar ik weet niet of hij het vriendschappelijk ziet of niet. Bovendien is werk nou niet echt de perfecte plek om uitgebreid een kletspraatje te maken hahaha. Help??!
« Laatst bewerkt op: 12 december 2017, 20:16:03 door ohjup »

jeannerie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11215 Gepost op: 14 december 2017, 19:06:31 »
mijn verhaal;

Ik ben dus verliefd op een jongen, probleempje: hij is 5 jaar ouder dan mij. Het is nogal ingewikkeld gezien ons leeftijden maar ik zit in de tweede en hij in de vijfde klas (we zitten dus nog 2 jaar bij elkaar op school) , we wonen in het zelfde dorp en mijn opa en zijn vader zijn goeie vrienden én hebben samen een bedrijf, we zien elkaar bijna elke dag. Hij helpt mij wel eens met mijn huiswerk en we fietsen altijd samen van en naar school als mensen ons ermee plagen dat we zoveel samen doen word hij wel rood maar het lijkt hem niks uit te maken. We hebben altijd goede gesprekken en ik kan (bijna) alles bij hem kwijt. Ik ben al best lang verliefd op hem maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind of dat hij alleen goede vrienden wil zijn...

weten jullie hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind?
« Laatst bewerkt op: 15 december 2017, 07:07:48 door jeannerie »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #11216 Gepost op: 14 december 2017, 19:59:48 »
^ Je vraagt of hij je leuk vindt, maar in een ander topic zeg je dat jullie iets hebben?  :huh:
Anyways, ik denk niet dat hij je leuk vindt. Een 17/18 jarige zou ook niets in een 13 jarige moeten zien, je bent echt veel te jong voor hem.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #11217 Gepost op: 15 december 2017, 11:37:35 »
UGH. Ik heb dus een Spaanse jongen op Tinder leren kennen en heb hem nog nooit gezien. Soms hoor ik weken niks van hem en dan opeens stuurt hij allemaal snaps en berichtjes. Van de week vroeg hij of ik wilde bellen en wanneer ik langs kwam dus ik heb gezegd waarom hij dat wilde want hij liet alleen iets horen als hij verveeld was. Nu gaat hij me berichtjes sturen dat hij mij tof vind, hij mij een dans wil leren, hij stuurt selfies. Ik word er echt compleet gestoord van. Vraag me echt af of hij nou geïnteresseerd is of niet en zo ja of het alleen om seks gaat of meer..
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #11218 Gepost op: 15 december 2017, 12:40:13 »
Hmm ja Tinder, grote kans dat het alleen seks is. Het kan natuurlijk wel naar een relatie toegaan.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

pucksterr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11219 Gepost op: 18 december 2017, 13:49:34 »
hey,
ik ben sinds vandaag nieuw op girlscene, maar zit hier eigenlijk al jaren op te kijken  :fieuw:
ik heb dus een vraagje; ik ben verliefd op een jongen en hij zegt dat hij het ook op mij is, maar dat hij geen relatie wilt omdat hij er geen tijd voor over heeft ... denken jullie dat dat zo'n smoesje is of dat het misschien echt zo kan zijn? (we zitten allebei in 4VWO) ik vind hem echt super leuk en ik weet niet wat ik moet doen nu  :fieuw:
help mij!
xo, puck

Earthell

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11220 Gepost op: 18 december 2017, 16:06:25 »
^ @pucksterr hmm als hij zegt dat hij er geen tijd voor heeft dat zou ik het met rust laten, 4 VWO is wel zwaar maar geloof me, als je eenmaal een opleiding begint heb je alleen maar minder tijd. Blijf gewoon lekker vrienden, misschien groeit het nog en bedenkt hij zich. Ik denk persoonlijk dat het een smoesje is maar dat hij gewoon een beetje bang is voor het hele verkering gedoe.

Jootjexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11221 Gepost op: 21 december 2017, 11:02:25 »
Bij mij is het ff anders. maar heeft iemand tips als je niet weet of je iemand leuk vind. Er is een jongen die mij leuk vind alleen ik weet het nog niet zeker. we kunnen niet heel vaak afspreken omdat hij iets verder woont, maar we bellen echt 24/7 en ik mis hem heel erg. hij is echt super lief en helpt me door de moeilijke tijden heen, ik help hem ook zo erg als ik kan. en ik houdt wel van hem. en de ene keer denk ik van ja ik ben echt verliefd en de andere keer ben ik weer niet zeker.

JuliaStppn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11222 Gepost op: 22 december 2017, 23:32:42 »
Jullie moeten me ff helpen:
Een jaar geleden kreeg mijn broer een hele goed vriend die hier gewoon praktisch woonde (24/7 bij me thuis). Hij voelde echt als een 3e broer aan (heb dr nog een) en hij zij ook altijd dat ik zn zusje was. Alleen langzamerhand begon ik hem steeds leuker te vinden. Hij flirtte ook altijd wel n beetje en 1x Flirtte hij echt met me. In ieder geval toen gingen mn broer en hij van school en nu zie ik hem nooit meer! Ik mis hem echt verschrikkelijk en afgelopen week kwam hij naar t gala van zn oude (mijn) school en toen gaf ik hem een kus (wang) alleen wil ik echt hem weer zien maar ik ben sws bang dat hij me niet leuk vind... wat denken jullie? Xx

Jess

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11223 Gepost op: 23 december 2017, 13:30:50 »
Okee ik heb het juist andersom, Ik zit met een jongen T, Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind maar ik weet niet of ik hem wel leuk vind.

Vorige week vrijdag op een feestje hadden we best veel met elkaar gepraat enz enz en daarna vond ik hem echt heel erg leuk maar dat gevoel verdween zaterdag avond ook wel weer.
soms komt het gevoel terug en wil ik dat het echt wat word, maar ik heb ook al heel vaak het gevoel gehad dat als die ging snappen dat ik dacht donder nauw is op, ik heb geen zin in jou.
Ik denk heel de tijd dat het verliefd gevoel nog wel komt maar het komt gewoon niet op een een of andere manier.
Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind omdat hij het al tegen zijn ma heeft gezegd en hij het heel de dag over mij heeft volgens zijn vrienden en hij heel de dag door loveyou zegt enz.
Maar dat maakt het juist moeilijker, voor als ik ga zeggen dat ik hem niet leuk vind. of wel ik weet het niet.
dat is het juist ik weet niet of ik hem wel leuk (genoeg) vind.

HELP ALSJEBLIEFT ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
al mijn vriendinnen zeggen zo van je moet gewoon nog langer met hem praten en dan ga je hem leuk vinden. maar het komt niet, HELP ME.

JuliaStppn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11224 Gepost op: 23 december 2017, 14:54:10 »
Okee ik heb het juist andersom, Ik zit met een jongen T, Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind maar ik weet niet of ik hem wel leuk vind.

Vorige week vrijdag op een feestje hadden we best veel met elkaar gepraat enz enz en daarna vond ik hem echt heel erg leuk maar dat gevoel verdween zaterdag avond ook wel weer.
soms komt het gevoel terug en wil ik dat het echt wat word, maar ik heb ook al heel vaak het gevoel gehad dat als die ging snappen dat ik dacht donder nauw is op, ik heb geen zin in jou.
Ik denk heel de tijd dat het verliefd gevoel nog wel komt maar het komt gewoon niet op een een of andere manier.
Ik weet dat hij mij heel erg leuk vind omdat hij het al tegen zijn ma heeft gezegd en hij het heel de dag over mij heeft volgens zijn vrienden en hij heel de dag door loveyou zegt enz.
Maar dat maakt het juist moeilijker, voor als ik ga zeggen dat ik hem niet leuk vind. of wel ik weet het niet.
dat is het juist ik weet niet of ik hem wel leuk (genoeg) vind.

HELP ALSJEBLIEFT ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
al mijn vriendinnen zeggen zo van je moet gewoon nog langer met hem praten en dan ga je hem leuk vinden. maar het komt niet, HELP ME.

Het klinkt als of je het toch niet voelt. Verliefdheid moet niet gedwongen zijn he. Het gaat niet ineens komen aanwaaien ofzo. Ik zou aan hem duidelijk maken dat jij het gewoon niet echt voelt en dat is ook zo. Heel jammer maar soms werkt het gewoon niet. En als het uiteindelijk toch komt, dan wel! Laat het afhangen hoe je je nu voelt en niet misschien later.
Succes x