Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177981906 keer)

Lauraahierr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11175 Gepost op: 05 juli 2017, 18:24:40 »
Ik doe dus aan sport en er is een jongen daar die mij waarschijnlijk leuk vindt. Ik noem hem even A. Vorige week zaten mijn beste vriend en ik A te plagen omdat er een ander meisje ook daar rondloopt die waarschijnlijk een oogje op A heeft. Mijn beste vriend verzekerde hem ervan om zijn nummer aan haar te geven, maar hij deed het niet. Hij zei toen dat hij haar niet leuk vond, maar een ander meisje wel. Hij zei ook dat ze niet zo close waren, maar soms wel praatten. Dat is dus hoe close A en ik zijn. Toen hij dat zei keek hij naar mij.
Als we gewoon met een groepje staan te praten is zijn blik de hele tijd op mij gericht, wat schattig is, maar aan de andere kant ook een beetje ongemakkelijk, haha. Ook als hij tegen iemand anders iets zegt, is zijn blik heel vaak op mij gevestigd. Oh, en trouwens ook op mijn rondingen. En volgens mijn vader kijkt hij 'zijn ogen uit'. Mijn vader plaagt me er nogal mee XD

Betekent dit dat hij mij leuk vindt?

Probeer het uit, langzaam wat flirten, doet hij het terug?
Doe dingen waar je blij van wordt.

koi no yokan.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11176 Gepost op: 09 juli 2017, 22:56:51 »
Heyy,

Nou, ik heb dus een vriend (gewone vriendschap) en ik weet niet zeker of ik hem leuk vind. Het is een tijdje geleden dat ik iemand echt leuk vond en als er iemand is die ik echt leuk zou kunnen vinden, dan zeg ik altijd tegen mezelf: "Nee, je vindt hem niet leuk, je vindt hem niet leuk.", totdat ik mezelf heb overtuigd.

Gelukkig heb ik dat niet meer tegen mezelf hoeven zeggen de laatste tijd, maar nu voel ik toch een soort van attraction naar een vriend van me. Ik vertel mezelf de hele tijd dat ik hem niet leuk vind, dat het gewoon attraction is, omdat ik gewoon geen zin heb om al mijn tijd daaraan te verspillen als ik toch weet dat hij mij niet leuk vind.

Om even de vraag duidelijk te maken, kan iemand mij helpen met of ik hem leuk vind of niet en zo ja, of hij mij dan ook leuk vind.

Alvast bedankt <3

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11177 Gepost op: 09 juli 2017, 23:00:46 »
^ Ik heb geen idee of jij hem leuk vindt of niet, laat staan dat ik weet wat hij van jou vindt. Maar probeer eerst eens te stoppen met denken dat je hem niet leuk vindt, en gewoon eens te voelen. Dan merk je snel genoeg of je hem leuk vindt of niet.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

koi no yokan.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11178 Gepost op: 09 juli 2017, 23:02:56 »
Hmm, ik denk dat dat idd wel een goed idee is. Het zal wel ff wennen zijn want ik heb dit altijd al gedaan.

Marianne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11179 Gepost op: 10 juli 2017, 21:22:29 »
Zou iemand me een prive note willen sturen? Ik wil graag advies over een erg lastige situatie maar durf mijn verhaal niet hierop te zetten.
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2017, 14:51:42 door Marianne »

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11180 Gepost op: 10 juli 2017, 21:25:45 »
Ik note je wel even :)
''Syncopate my skin to your heart beating.''

xSleepyDreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11181 Gepost op: 14 juli 2017, 18:10:08 »
Hallo allemaal! Ook ik heb dus moeite met het begrijpen of mijn crush me nou (nog steeds) leuk vindt
Het verhaal: Mijn vriendin mocht een weekje mee op mijn ouders hun zeilboot. We kwamen toen aan in een leuke haven waar je ook zo'n game hal achtig iets had waar dan vooral in de avond veel jongeren van onze leeftijd kwamen (we zijn 14) Toen zagen we elke keer 2 leuke jongens (ik had al meteen de blonde geclaimd hihi) en zijn we erop af gestapt, of naja, mijn vriendin. Toevallig klikte ik ook precies met die blonde jongen (16 jaar) en we hadden erna nog ff afgesproken. Was heel gezellig dus we hebben nummers uitgewisseld (ik met de blonde jongen en vriendin met bruin harige). Dus spraken we de volgende dag weer af. Het was zo'n leuke dag, hij vondt me duidelijk erg leuk en we zaten elkaar de hele tijd (op flinterige manier) te plagen enzo. Ik had echt heel veel lol. Maar helaas moesten zij de volgende dag vroeg weg en was het al snel weer over. Dikke knuffel natuurlijk en luchtkusjes etc. Dus bij het afscheid deed hij ook helemaal normaal en nog steeds erg fliterig. Maar de dagen erna hoor ik niet zo veel meer van hem en moest ik meerdere malen het gesprek starten. Wat hij normaal elke dag meerder malen deed. Dat waren ook gewoon weer gezellige gesprekken en hij leek toen weer interesse te hebben. Maar ik moet elke keer het gesprek starten en hij reageert ook niet meer op mijn social media post enzo. Het klikte zo maar nu doet hij best afstandelijk. Nou ga ik bijna een weekje op ruiterkamp en ben daarna zonder mijn vriendin weer terug op de boot. Dusss zou ik hem weer kunnen zien. Ik heb toen geappt of hij er weer zou zijn en toen vertelde hij van wel met nog wat grapjes ertussen en hartjes etc. Maar hij vroeg er ook niet verder over. Wat moet ik doennnn?! Heeft hij geen interesse meer of wilt hij gewoon met andere meisjes flirten in die week dat ik weg ben? Misschien was ik niet duidelijk genoeg dat ik hem ook leuk vond en test hij me nu. Ik snap het gewoon niet

VeraRosa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11182 Gepost op: 17 juli 2017, 21:33:20 »
Hoi^
Als een jongen geen intresse meer toont grote kan is er dan dat hij je niet meer hoeft, maar het kan altijd ook nog zijn dat er problemen zijn, met school of familie ofs. Vraag het hem gewoon, dan weet je het anders blijf je maar twijfelen.
Liefs Vera en Rosa

Fluweel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11183 Gepost op: 18 juli 2017, 21:19:23 »
Laatst had ik na eigen initiatief een aardig gesprek met mijn crush. Telkens als ik aangaf dat ik maar weer eens moest gaan, deed hij nog snel een zinnetje er achteraan, zoals bijv. "Maar dat vind ik dus wel erg leuk om te doen." of stelde een vraag. In ieder geval wat steeds te maken had met ons laatst besproken onderwerp. Hierdoor zou ik bijna denken dat hij steeds probeerde om het gesprek te verlengen. Ik heb sterk het idee dat hij zou kunnen weten dat ik hem leuk vind, omdat in het begin van het gesprek de zenuwen in mijn stem te horen waren (komt door mijn gevoelens voor hem) en ik denk eigenlijk dat hij inmiddels wel de link met zichzelf heeft gelegd, want een vorige keer reageerde ik ook voor een moment nerveus.
Ik vraag me nu zo erg af of hij tijdens dat gesprek puur uit aardigheid zo aardig tegen mij bleef doen (uit medelijden misschien wel) of dat het ook zou kunnen zijn dat hij interesse in mij krijgt/heeft.

Hebben jullie goede raad, goede tips voor mij?

Gelieve niet citeren.

Girl.in.luv

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11184 Gepost op: 23 juli 2017, 06:25:29 »
Hoi!

Er is dus zo’n jongen in mijn klas waar ik al maanden een crush op heb,waar ik eigenlijk  bijna nooit mee praat. Omg  zijn lach is zooo cute! In het begin keek hij vaak helemaal niet naar me, wanneer ik naar hem keek ofzo. Maar nu de afgelopen maand deed dat wel meer. Een keer tijdens de laatste toetsweek was het dus dat ik bij het deel van de klusjes waar hij zijn klusje had, omdat ik vriendinnen van me zocht. Ik kwam aanlopen en hij kwam van de andere kant aanlopen. Hij zag me en plotseling draaide hij zich om en ging weer terug bij zijn vrienden staan. Ik begon dus eigenlijk te denken dat hij dat expres deed, om langer in mijn buurt te blijven. Later toen we eenmaal voor het lokaal stonden, staat hij heel dicht bij met een vriend van hem , like hij stond zowat half tussen  mij en een vriendin in, terwijl hij normaal heel ver van me afstaat. Ook kijkt hij vaak naar me en botst hij tegen me aan en mompet dan een beetje een ongemakkelijke sorry. Maar daarna in de klas wanneer onze leraar vraagt wie er niet is, zegt hij mijn naam. Terwijl ik zeker weet dat hij me gezien heeft. Hij heeft dus de hele week links schuin voor me gezeten(nooit een andere plek!!!). En de dag na deze gebeurtenissen komt hij opeens links naast mij zitten en dan bedoel ik overdreven. hij komt binnen en roept:”shotgun voor die plek!” hij heeft ook die dag tijdens de proefwerken me blikken toegeworpen.
Verder volgde ik hem eerst op Instagram, maar volgde hij me niet terug. Nu had insta dus hem per ongeluk ontvolgd- vraag me echt niet hoe – en had ik hem nog een volgverzoek gestuurd. Die heeft hij na twee weken nog niet geaccepteerd. Hij accepteert het niet, maar verwijdert het ook niet. Terwijl hij wel online komt.
Ik weet echt niet wat ik hier van moet maken en misschien zie ik alleen maar dingen. Ik hoop van niet! Maar weer iemand of dat insta ding iets betekent?
Thnxx

pinkbanana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11185 Gepost op: 01 augustus 2017, 20:54:01 »
heyhey,
zoals veel van jullie, denk ik, is mijn zomervakantie vol met feestjes. En we hebben zo een vaste vriendengroep waarvan dan bij minstens een iemand de ouders niet thuis zijn en shit. En eigenlijk sinds een paar maanden is onze vriendengroep uitgebreid met nog wat meer gasten, Sinds het begin was er al een klik tussen mij en een andere gast, Dylan.
We zijn beide best wel rustige mensen maar hebben veel gemeen enzo en chillen dan vaak ook met de waterpijp erbij. En ik denk twee weken terug tijdens een feestje waren we allebei best aangeschoten en ik ging bij hem op schoot zitten enzo.
vorige week ergens tijdens een feestje, ik weet niet meer hoe, lag ik met hem op een bank, en lagen we half over elkaar heen en shit, waar ook foto's van zijn gemaakt. Er is verder niks gebeurd ofzo, qua zoenen enzo, maar we liggen op bijna elk feestje uiteindelijk samen. We hebben het er verder niet over hoe we op feestjes tegen elkaar doen, maar laatst op een feestje toen ik net binnen kwam zag ik hem wel al kijken enzo, en de hele tijd oogcontact maken, maar echt zo zoekend naar wat ik denk ofzo idk. En we waren allebei nog wel nuchter. En ik weet het niet, ik weet niet of hij uberhaupt denkt aan die avonden dat we dan opeens zo over elkaar liggen, of dat hij die avond gewoon toevallig de hele tijd keek ofzo? haha
en het is ook niet dat iedereen zo met elkaar omgaat, eigenlijk zijn wij elk feestje de enige die zo doen. Maar ook gewoon hoe hij, als hij nuchter is, doet tegen me.. ik weet niet wat er in zijn hoofd omgaat ?
nouja als je al de tijd heb genomen dit helemaal te lezen, please tell me how to handle this..
bang bang into the room , i know you want it

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11186 Gepost op: 23 augustus 2017, 10:36:06 »
Als een jongen met bijna elk meisje/vrouw wel een leuk gesprek kan voeren, is het lastig om te peilen wat hij van mij vind.... het is namelijk op werk.
heeft iemand een gelijk soorte situatie en/of tips?

niet citeren

Caramel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11187 Gepost op: 23 augustus 2017, 16:33:31 »
^ Haha, ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Heb je hem al eens toegevoegd op Facebook of iets?

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11188 Gepost op: 23 augustus 2017, 21:06:21 »
^ Oh haha wat toevallig. Kunnen we elkaar een beetje vertellen haha :P
Ja dat wel, maar verder kom ik niet. Ik heb ook geen idee hoe ik heeeeeel subtiel kan laten merken dat ik hem leuk vind.

Elizabeth_xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11189 Gepost op: 19 september 2017, 21:44:19 »
Oke girls houd jullie vast, hier komt m'n mega lange verhaal. Ik vind al sinds maart een jongen súper leuk! Hij zit ook bij mij op school en als ik hem tegen kom dan geven we elkaar een high five of aaien we elkaar over t hoofd. Maar ik ben n heftige stalker dus ik kwam erachter dat hij wel eens met een meisje praat, maar ik bedoel vrienden moeten met elkaar kunnen praten dus ook jongens en meisjes. Maar ze sturen wel: 😘 Enzo ofja t meisje. Maar ze had wel geretweet dat ze van lange jongens met donker haar houdt enzo en met een zo'n jonfen gaat ze ook om (mega stalker) en ja ik denk gewoon dat het vrienden zijn. Die jongen en ik praten op snapchat met elkaar en ik begin eigelijk meestal het gesprek maar soms stuurt hij ook foto's enzo dus hij soms ook maar meestal begin ik met praten ( elke dag omdat ik m anders mis) dus ik denk dat alsik weken niet zou praten hij mij dan ook wel iets zou sturen maar idk ik vind dat zielig ofzo als ik weken lang niks zeg. Hij plaagt me ook wel eens ( propjes gooien enzo) en laatst was ik samen met hem op een feest. Ik merkte dat hij me best vaak aankeek en toen ik wegging aaide hij m'n hoofd zo en mn haar en ik bij hem. En daarna deed hij extra z'n hand zo om nog n high five te geven. Maar zeg maar hij is best droog enzo op snapchat en tegen dat meisje niet maaar hier heb ik dus weer een reden voor bedacht ja iknow ahhaha. Hij is mega verlegen en als ik zijn crush zou zijn zou hij dan denk ik te onzeker zijn om van alles te vertellen enzo en tegen vrienden niet, dus ik denk daarom. Maar dit is even m'n hele uitleg ( eer is veel meer maar dat zal veeels te veel worden). Hebben jullie raad voor mij? Dus denken jullie van misschien vindt hij je leuk en ik ben het wel met je eens dat hij dat daarom doet. Thanks alvast en veel succes met dit te lezen xoxoxoxo Elizabeth

Elizabeth_xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11190 Gepost op: 19 september 2017, 21:45:36 »
^ btw die jongen is klein en heeft donkerblond haar

Elizabeth_xo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11191 Gepost op: 19 september 2017, 22:15:35 »
Ja girls, echt t laatste! Ik was vergeten te zeggen dat m'n crush en dat meisje nooit bij elkaar lopen ( in de pauzes weet ik niet ) maar ze zien elkaar alleen op feestjes, en ze zitten bij elkaar in d eklas maar ze lopen nooit dus samen ofzo. En dat meisje wel met die lange jongen met donker haar dusja, m'n gevoelens he echt overthinking to the point... hahah maarja dat is ook weer zoiets waar ik van denk zijn dan niet die lange jongen met bruin haar op elkaar

ItsOkay

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11192 Gepost op: 20 september 2017, 00:06:03 »
@elizabeth_xo ik zou niet te snel iets willen veranderen als ik jou was. Wacht af totdat je zeker weet wat hij eigenlijk wil. Als je een vriendschappelijke relatie met hem hebt, en je niet zeker weet of hij meer zou willen, zou ik echt afwachten. Dan kan je in de tussentijd achterhalen of hij iets voor haar voelt. Zo niet? dan zegt dat niet of hij iets voor jou voelt, misschien komt dat veel later pas.  En dat plagen enzo, dat kan ook vriendschappelijk bedoeld zijn. Ik zou voor nu de vriendschappelijke relatie beschermen :)

Renee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11193 Gepost op: 21 september 2017, 00:05:13 »
Heyhey,
Ik heb ( op een vriend van mij die ik al sinds de basisschool ken ) een crush. Dit is nu ong een jaar zo maar er is nog niks gebeurd omdat hij al een relatie had met een ander meisje dat nu al ong een half jaar uit is. Maar okay. Hij noemt me altijd aapie of mop haha en dat is super cute maar weet niet of hij dit vriendschappelijk bedoeld of niet want ALS hij me leuk vind dan zou er toch al wel echt iets gebeurd moeten zijn tussen ons? Denken jullie dat als een vriend je hartjes stuurt en zulke bijnamen geeft er een kans is dat hij me leuk vind of niet...?
Alvast bedankt.. :)

apple pie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11194 Gepost op: 24 september 2017, 15:29:21 »
Heyhey,
Ik heb ( op een vriend van mij die ik al sinds de basisschool ken ) een crush. Dit is nu ong een jaar zo maar er is nog niks gebeurd omdat hij al een relatie had met een ander meisje dat nu al ong een half jaar uit is. Maar okay. Hij noemt me altijd aapie of mop haha en dat is super cute maar weet niet of hij dit vriendschappelijk bedoeld of niet want ALS hij me leuk vind dan zou er toch al wel echt iets gebeurd moeten zijn tussen ons? Denken jullie dat als een vriend je hartjes stuurt en zulke bijnamen geeft er een kans is dat hij me leuk vind of niet...?
Alvast bedankt.. :)

ja de kans is wel groot ja! doet hij je ook plagen en dat soort dingen? ik denk dat je gewoon er een beetje op in moet gaan dan en dan zie je vanzelf wat er komt miss kun je je vriendinnen vragen wat ze er van denken of juist zijn vrienden denk dat je die wel kent aangezien jullie op zelfde basisschool hebben gezeten

x_23_20

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11195 Gepost op: 03 oktober 2017, 16:56:34 »
[font=Helvetica Neue]Er zit dus een jongen in mijn klas en hij is super aardig en heel knap. Ik ben niet verliefd op hem maar vind hem gewoon een leuke jongen. Voor de rest niks. Denk ik [/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Nu heb ik dus wel het idee dat hij mij leuk vind aangezien hij me echt super vaak (met zo'n blik die ik niet kan uitleggen) aankijkt.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Eigenlijk wil ik het best wel graag weten maarja ik ga niet naar hem toe van : Hey, uuh vind jij mij leuk?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hij heeft volgens mij wel het idee dat ik hem leuk vind. Vriendinnen denken namelijk dat ik hem leuk vind, en toen een van mijn vriendinnen met hem stond te praten stuurde de andere vriendin (waar ik bij stond): 'niet stiekem .... afpakken he'.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hij las dat dus en hij keek gelijk naar mij alsof hij wist dat die vriendin dat voor mij stuurde.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Nu is dus eigenlijk mijn vraag (klinkt misschien heel erg dom), maar hoe kan ik erachter komen zonder het te vragen of hij mij leuk vind?[/font]

Iloveyou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11196 Gepost op: 04 oktober 2017, 14:57:18 »
Hey Girls,

Ik lees altijd een beetje mee (leuk om te lezen, haha) maar heb nu zelf een beetje een dilemma.. Ik vind een jongen van mijn studie super leuk maar weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.. We kennen elkaar van Introductiekamp en hebben daar veel gezellig gekletst enzo, daarna nog een keer tegen gekomen op een feestje van onze studievereniging en afgelopen maandag naar een jam session geweest waar hij speelde. We praten altijd heel leuk en kunnen met elkaar lachen maar er gebeurt nooit iets speciaals. Toen ik hem tegenkwam met dat feestje begon hij over een restaurant en zei hij dat het hem leuk leek daar samen heen te gaan maar er is nooit een vervolg op geweest om dat ook echt te doen.. Ik praat  meestal alleen met hem in real life, dus niet echt appen ofzo.. Hoe pak ik dit op een subtiele manier aan?? Help me please  :fieuw: :fieuw: 

Ohplease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11197 Gepost op: 04 oktober 2017, 17:09:02 »
Hoi!
Nooit gedacht dat ik zoiets in een forum zou plaatsen... dus toch maar even een apart account aangemaakt ivm privacy. Maar ik heb nu dus ook een vindt hij me leuk probleem. En bereid je voor, want het is een lang verhaal!

Ik ken hem al sinds de 1e klas. We zaten in de aula met alle brugklassers, hij kwam naar binnen en ik was (zoals dat meestal gaat met bijna pubers  ;) ) meteen betoverd. Hij was mijn eerste echte verliefdheid en we hadden ook echt een klik, maar hij vond mij nooit leuk genoeg. Later is hij een niveau lager gegaan dus zat niet meer bij hem in de klas, en bovendien wisselde ik van locatie en verwaterde ons contact hierdoor. Een paar jaar niet echt gesproken, soms met uitgaan en die klik is eigenlijk altijd gebleven. Het was nooit ongemakkelijk, zodra we begonnen te praten was het gewoon gezellig. Totdat een goede vriendin van mij wat met hem kreeg.. Nooit iets officieels geworden tussen hen en zij heeft hem uiteindelijk gedumpt want ze voelde eigenlijk alleen wat vriendschappelijks voor hem. (zij weet btw gewoon van wat ik nu met hem "heb" en vind het echt echt echt geen probleem)

En nu, iets meer dan een maand geleden, hebben we een heel gezellige avond gehad met uitgaan. Niks gebeurd, maar we begonnen wel weer te appen en snappen, met name snapchat dan. Nu snappen we iedere dag, staan we bij elkaar op 1 in de beste vrienden en is het eigenlijk gewoon echt heel leuk. We zijn beide nogal flirterig en sarcastisch van onszelf, dus ik weet niet of hij alleen zo leuk tegen mij is.

2 weken terug hadden we een gezamenlijk feestje, en toen hebben we de hele avond bij elkaar gestaan, gezoend, en toen hij me thuis bracht was het ook wel heel gezellig  :wub: We hebben aankomende tijd (bijvoorbeeld deze zaterdag) veel gezamenlijke feestjes en hij laat wel vaak plagerig weten dat afgelopen keer voor herhaling vatbaar is.

En ja, ik weet dat het allemaal klinkt alsof hij me echt leuk vindt, maar ik ben bang dat hij niet mij leuk vindt, maar mijn aandacht.

Ik wil gewoon niet nog een keer gekwetst worden.

Zo, dat lucht op! Kan iemand me helpen?

Misty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11198 Gepost op: 09 oktober 2017, 18:56:26 »
Hey Girls,

Ik lees altijd een beetje mee (leuk om te lezen, haha) maar heb nu zelf een beetje een dilemma.. Ik vind een jongen van mijn studie super leuk maar weet niet zo goed wat ik er mee aan moet.. We kennen elkaar van Introductiekamp en hebben daar veel gezellig gekletst enzo, daarna nog een keer tegen gekomen op een feestje van onze studievereniging en afgelopen maandag naar een jam session geweest waar hij speelde. We praten altijd heel leuk en kunnen met elkaar lachen maar er gebeurt nooit iets speciaals. Toen ik hem tegenkwam met dat feestje begon hij over een restaurant en zei hij dat het hem leuk leek daar samen heen te gaan maar er is nooit een vervolg op geweest om dat ook echt te doen.. Ik praat  meestal alleen met hem in real life, dus niet echt appen ofzo.. Hoe pak ik dit op een subtiele manier aan?? Help me please  :fieuw: :fieuw:

Je zou hem het natuurlijk gewoon kunnen vragen. Als je hem in real life spreekt, bijvoorbeeld iets zeggen in de trant van "Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt naar dat restaurant waar je het laatst over had. Zullen we daar binnenkort/volgende week o.i.d. heengaan?"

Ik weet dat dit doodeng is hoor (ik wil zelf nu ook best wel graag een jongen beter leren kennen, maar weet ook niet hoe ik dit het best aan moet pakken haha). Maar goed, nee heb je en ja kun je krijgen;)

capitalME

• Pinez
    • Bekijk profiel
« Reactie #11199 Gepost op: 23 oktober 2017, 12:28:26 »
Hoi!
Nooit gedacht dat ik zoiets in een forum zou plaatsen... dus toch maar even een apart account aangemaakt ivm privacy. Maar ik heb nu dus ook een vindt hij me leuk probleem. En bereid je voor, want het is een lang verhaal!

Ik ken hem al sinds de 1e klas. We zaten in de aula met alle brugklassers, hij kwam naar binnen en ik was (zoals dat meestal gaat met bijna pubers  ;) ) meteen betoverd. Hij was mijn eerste echte verliefdheid en we hadden ook echt een klik, maar hij vond mij nooit leuk genoeg. Later is hij een niveau lager gegaan dus zat niet meer bij hem in de klas, en bovendien wisselde ik van locatie en verwaterde ons contact hierdoor. Een paar jaar niet echt gesproken, soms met uitgaan en die klik is eigenlijk altijd gebleven. Het was nooit ongemakkelijk, zodra we begonnen te praten was het gewoon gezellig. Totdat een goede vriendin van mij wat met hem kreeg.. Nooit iets officieels geworden tussen hen en zij heeft hem uiteindelijk gedumpt want ze voelde eigenlijk alleen wat vriendschappelijks voor hem. (zij weet btw gewoon van wat ik nu met hem "heb" en vind het echt echt echt geen probleem)

En nu, iets meer dan een maand geleden, hebben we een heel gezellige avond gehad met uitgaan. Niks gebeurd, maar we begonnen wel weer te appen en snappen, met name snapchat dan. Nu snappen we iedere dag, staan we bij elkaar op 1 in de beste vrienden en is het eigenlijk gewoon echt heel leuk. We zijn beide nogal flirterig en sarcastisch van onszelf, dus ik weet niet of hij alleen zo leuk tegen mij is.

2 weken terug hadden we een gezamenlijk feestje, en toen hebben we de hele avond bij elkaar gestaan, gezoend, en toen hij me thuis bracht was het ook wel heel gezellig  :wub: We hebben aankomende tijd (bijvoorbeeld deze zaterdag) veel gezamenlijke feestjes en hij laat wel vaak plagerig weten dat afgelopen keer voor herhaling vatbaar is.

En ja, ik weet dat het allemaal klinkt alsof hij me echt leuk vindt, maar ik ben bang dat hij niet mij leuk vindt, maar mijn aandacht.

Ik wil gewoon niet nog een keer gekwetst worden.

Zo, dat lucht op! Kan iemand me helpen?
hehe ja dat weet je nooit van tevoren he. maar het klinkt wel gewoon alsof hij je leuk vindt omdat hij zelf ook zegt dat het voor herhaling vatbaar is, misschien kan je daar een keer op ingaan door te vragen wanneer ? Of gewoon vragen of hij iets met je wil doen ofzo?
(〃^▽^〃)