Auteur Topic: Het algemene vindt-hij/zij-mij-leuk? topic  (gelezen 177981490 keer)

Spobylover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11150 Gepost op: 07 mei 2017, 11:15:22 »

Hey,
Ik ben dus echt helemaal smoor op een jongen maar ik weet niet zeker of hij mij ook leuk vind.
Op onze school heb je zegmaar 2 klassen en hij zit in de andere klas.
dit zijn de dingen die tussen ons gebeurt zijn (allemaal op het kamp) :

- Hij is zeg maar mijn 'zoon' ik heb een vrouw (ja voor de grap lesbisch) en 3 zonen. en hij zegt de heletijd dat ik zijn fav mom ben en een celeb met dezelfde naam als ik
- Hij steelt de heletijd mijn mobiel en gaat mijn broer appen en maakt selfies
- Een populair meisje uit mijn klas vroeg of hij zijn mobiel mocht, en een kwartier later ofz toen we samen op de bank zaten vroeg hij of hij een foto mocht maken bij mijn contact persoon en toen hebben we selfies gemaakt en toen ik keek zag ik dat ik de eerste persoon was met een foto bij het contact
- toen we met de boot terugkwamen zaten we zeg maar bij het raam op het bankje (met mijn bff in een andere stoel dichtbij maar die was aan het lezen dus die steunde me in stilte haha) en je zag de golven heel mooi en hij wees de hele tijd van kijk! en toen gingen we heel lang kletsen met zn tweeen over random dingen als douchegedachtes en ingebouwde tablets bij vliegtuigen.
- Hij komt best wel vaak naar mij toe met: 'maaaam? .....'

IDK EN IK BEN ZO FUCKING VERLIEEEEEFD     
[size=0.85em][font=arial]

[/size]

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11151 Gepost op: 07 mei 2017, 12:06:53 »
^ Je hebt hier toch al een topic over? Waar best veel goede reacties op gekomen zijn. Dus ik snap niet waarom je dit dan ook hier neerzet?
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Annie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11152 Gepost op: 12 mei 2017, 16:47:32 »
Zou er iemand me een privéberichtje kunnen sturen?
Ik ben erg onzeker over een soort van 'situatie' met een (misschien) leuke jongen, maar zou niet graag herkend worden hierop.
Dankjewel! :)

random

• Bekijk profiel
« Reactie #11153 Gepost op: 12 mei 2017, 17:44:21 »
^ Je mag mij wel noten!

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11154 Gepost op: 13 mei 2017, 12:36:58 »
Mij ook wel. :)

Vera

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11155 Gepost op: 25 mei 2017, 22:07:58 »
Ik heb een jongen leren kennen via een verjaardag van een hele goede vriendin van mij. Die avond/nacht was het super gezellig enzo en we bleven daar slapen (met nog wat mensen) en we hadden nog heel lang geklets die nacht. Een paar weken later hoorde ik van een vriendin dat hij met een meisje aan het daten was en niet veel later hadden ze een relatie. Ik had nog steeds wel wat contact met hem trouwens. Toen het uit was met zijn vriendin praatte we opeens weer heel veel en uiteindelijk gingen we een keer afspreken. We gingen bij hem thuis afspreken en zijn ouders waren er ook, was wel een beetje ongemakkelijk haha. Maar goed we hebben nu super veel contact en spreken steeds vaker af. Super veel mensen zeggen dat we goed bij elkaar passen en we vinden elkaar (denk ik) ook echt leuk, dus waarschijnlijk hebben we binnenkort iets!! :huglove:

Fennexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11156 Gepost op: 30 mei 2017, 19:20:27 »
Het zit zo. Ik praat wel met hem via snapchat, daar praten we vaak over school enzo, ik vroeg zijn instagram account, maar hij volgt mij niet terug. Ik had hem gezegd dat ik er niet zo vaak op zit, wat heel dom van me is, maar ik denk daarom toch, of niet? Ik zie hem ook wel eens in het echt en dan voeren we wel eens gesprekken, wat heel gezellig is en als we bijvoorbeeld op een verjaardag bij elkaar zijn praten we ook écht de hele avond en blijft hij ook de hele tijd bij mij staan.
En wat ik leuk vond was, toen ik hem volgde op instagram had hij meteen zijn profielfoto veranderd dus dat maakte me aan het twijfelen. Ik weet nou niet wat ik moet denken, vindt hij me leuk, of toch niet? Ik weet dat dit een beetje raar omschreven is maar ja, niemand kan natuurlijk echt weten of hij me leuk vindt...

Fennexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11157 Gepost op: 30 mei 2017, 20:36:52 »
Vergeten dingen erbij te zetten, sorry girlsxx. Op school zegt hij ook altijd hoi, aait hij over mijn hoofd heen en geeft hij me altijd een highfive. Ook praten we wel eens eventjes op school, maar niet lang omdat we allebei dan naar onze les moeten. Hij zit trouwens niet in mijn klas, ik ken hem via mijn vriendin xx Fenne

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11158 Gepost op: 30 mei 2017, 21:27:40 »
^ Nee niemand kan dat weten, alleen hij. Ik denk wel dat hij interesse in je heeft, maar of hij je leuk vindt/verliefd is weten wij niet. Spreek eens met hem af. :)

Anoniem2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11159 Gepost op: 05 juni 2017, 15:58:52 »
Hoi,
ik vind hem al meer dan een jaar leuk. ik weet niet meer wat ik moet doen.
volgens mij vind hij me ook leuk maar ik weet het niet zeker en ik durf geen hoi te zeggen.
hij kijkt wel de hele tijd naar me maar niet lang 5 sec en dan kijkt hij weer weg ik zie ook aan zijn vrienden dat hij me leuk vindt want die kijken ook nu de hele tijd naar me en als ik langs loop haalt hij ook een hand door zijn haar ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

AtomicBlondie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11160 Gepost op: 07 juni 2017, 21:13:38 »
x
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2017, 13:00:53 door AtomicBlondie »

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11161 Gepost op: 07 juni 2017, 21:15:55 »
^ Geen idee, vraag hem?

music17

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11162 Gepost op: 18 juni 2017, 23:36:36 »
Hallo allemaal,

Sinds vorige week spreek ik een jongen bijna elke dag wel op whatsapp. We zijn een paar weken gelden iets gaan doen met een groepje vrienden en liepen eigenlijk de hele tijd bij elkaar en zaten te praten, het was heel gezellig. Ik zit nu al 2 jaar bij deze jongen in de klas, we gingen altijd al met elkaar om en praatte gewoon wat. Vorige week had ik hem geappt met een vraag en hebben toen uiteindelijk een heel lang gesprek gehad op app. De volgende dag zijn we 's avonds weer verder gegaan en hebben we tot 's nachts 4 uur door zitten appen, we waren de tijd vergeten maar het was echt super gezellig en er vielen geen stiltes zegmaar. We zijn vorige week ook weer met dat groepje iets gaan doen, en hier bleven we ook gezellig praten en lachten. Nu hebben we vandaag ook weer zitten appen. Als er dan af en toe een stilte valt ofzo dan gaat hij daarna ook weer allemaal vragen stellen enzo. Hij probeert echt het gesprek op gang te houden, maakt niet uit hoe laat het is. Hij zegt ook dat het gezellig is enzo, en onze onderwerpen gaan echt alle kanten op.  Hij had eerst wel een vriendin maar dit is ongeveer 2 maanden geleden uit gegaan. Hij reageert meestal ook wel binnen de minuut, en als hij even niert reageert zegt hij ook sorry en waarom hij even niet reageerde. Maar denken jullie dat hij mij leuk vindt of dat we meer goede vrienden zijn, want soms heb ik het idee van wel maar het andere moment ook van niet. Ik begin hem wel echt leuk te vinden nu.

« Reactie #11163 Gepost op: 21 juni 2017, 10:14:34 »
Dames 1 ding moet je onthouden. Als hij je niet leuk vindt heeft hij een hele mooie en lieve meid misgelopen, maar liefde kun je niet dwingen en het is zoals het is dus accepteer het en ga verder. <3

"Alles gebeurt met een reden, als het gebeurt zonder reden gebeurt het niet."
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2017, 18:00:40 door JongensZijnNietTeBegrijpen »

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11164 Gepost op: 21 juni 2017, 17:39:37 »
^ Je hebt hier al een topic over gemaakt. Beetje overbodig om het nog ergens neer te zetten.

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11165 Gepost op: 22 juni 2017, 19:50:09 »
Hoi,
ik vind hem al meer dan een jaar leuk. ik weet niet meer wat ik moet doen.
volgens mij vind hij me ook leuk maar ik weet het niet zeker en ik durf geen hoi te zeggen.
hij kijkt wel de hele tijd naar me maar niet lang 5 sec en dan kijkt hij weer weg ik zie ook aan zijn vrienden dat hij me leuk vindt want die kijken ook nu de hele tijd naar me en als ik langs loop haalt hij ook een hand door zijn haar ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

meis dit heb ik ook meegemaakt.
EN ik zal je vertellen het eindigdein de hel. WE waren allebei zo verlegen dat niemand hoi zei, dus zet je je er overheen en doe gwn. Of glim lach steek je hand op. roep zn naam.
Wat ik deed is appen snappen dm en met hem all night long. MAar we zeiden elkaar nooit gedag. VERLEGEN IS KUT DUS NIE ZIJN!!!!

app hem ofzo, hoe moeilijk het is. wat heb je te verliezen
natuurlijk is het heel anders dan in real life maar ga ervoor meid. Ik ben 2 jaar verlieft op een jongen genweeest en na de bassisschool, in mijn 2e schooljaar had ik hem geappt. (gwn bellen en dan zeggen sorry ik belde je... en dan hoe gaat tie en zo) en app dan de volgende dag weer!!! (BELANGRIJK)
yaaas veel succes, bij mij heeft het 2 dates opgeleverd, maar wat jemoet onthouden is dat real life belanghrijker is dus zeg hem op school zker gedag!!! zeg je erover heen!!! gewoon doen toitoitoi xx Rosa
levensmoe

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11166 Gepost op: 22 juni 2017, 19:51:30 »
^ Je hebt hier al een topic over gemaakt. Beetje overbodig om het nog ergens neer te zetten.

hoe kan je reageren zonder te citaten???? ben echt te slecht hier in hahahah alvast bedankt!!
levensmoe

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11167 Gepost op: 22 juni 2017, 19:52:06 »
ooow found it onderaan bij snel beantwoorden hahahahah
levensmoe

Sleeper4lifestyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11168 Gepost op: 22 juni 2017, 19:53:04 »
heel irritant want hij gaat meteen weer naar de pagina met verschillende formums.. ligt dat aan mij???en hoe kan je zien of iemand heeft gereageeerd op je???
levensmoe

partyanimal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11169 Gepost op: 25 juni 2017, 10:09:07 »
ik werk op de vleeswaren en hij werkt op brood. echter werkt er ook een ander meisje op zijn afdeling, die superknap is. hij lacht ook altijd heel veel met haar. (ze is al wel bezet by the way)
ik word hier zo onzeker van, omdat ze samen zoveel lachen, en ze gewoon zo knap is en elke jongen kan krijgen.. :hamer: :hamer:

wat doen jullie in zulke situaties, om jezelf sterk te houden en niet onzeker te worden?

niet citeren

VeraRosa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11170 Gepost op: 25 juni 2017, 12:21:26 »
Hoi meiden,

Er is dus zeg maar zo'n boy en die gaf op mijn B-DAY 10 euro om een boyfriend mee te kopen.
Bedoelt hij daarmee dat ik hem moet kopen? Of was het meer voor de grap?

PLEASE HELP ME XOXO

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11171 Gepost op: 26 juni 2017, 11:22:00 »
^ Voor de grap.

justanothergirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11172 Gepost op: 26 juni 2017, 18:25:43 »
hoi mensen nou kijk er is een jongen die ik ken van volleybal en hij vind me al 5 jaar leuk heeft hij deze kerst gezegt ik had gwn lief gezegt dat ik hem niet leuk vond enz en het was allemaal goed. toen krijg hij een adnere vriendin maar hij vond me nog steeds ene beetje leuk maar het is tussen hun al uit (niet door mij btw). maar hij is heel aardig en lief en zegt zo veel lieve dingen tegen me. maar ja hij is ook ene beetj een kneusje zeg maar maar hij is gwn zo lief en ik wil hem heel graag leuk vinden maar weet niet hoe? en miss vind ik hem al leuk wat moet ik doen? zal ik vragen om aftespreken zal ik het zeggen dat iki hem leuk vind/ wil vinden? ik weet het gwn niet dus jaaa hopelijk kunnen jullie me helpen xx

Lauraahierr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11173 Gepost op: 04 juli 2017, 17:47:08 »
hoi mensen nou kijk er is een jongen die ik ken van volleybal en hij vind me al 5 jaar leuk heeft hij deze kerst gezegt ik had gwn lief gezegt dat ik hem niet leuk vond enz en het was allemaal goed. toen krijg hij een adnere vriendin maar hij vond me nog steeds ene beetje leuk maar het is tussen hun al uit (niet door mij btw). maar hij is heel aardig en lief en zegt zo veel lieve dingen tegen me. maar ja hij is ook ene beetj een kneusje zeg maar maar hij is gwn zo lief en ik wil hem heel graag leuk vinden maar weet niet hoe? en miss vind ik hem al leuk wat moet ik doen? zal ik vragen om aftespreken zal ik het zeggen dat iki hem leuk vind/ wil vinden? ik weet het gwn niet dus jaaa hopelijk kunnen jullie me helpen xx

Oh oh, wat een gedoe allemaal...
Je kan er niet voor kiezen iemand leuk te vinden, dat moet vanzelf gaan.
Weet je niet of je hem leuk vindt? Ga gewoon gezellig iets drinken met hem... waarschijnlijk merk je dan of je hem leuk vindt of niet. Vind je hem niet leuk, wees dan duidelijk... vind je hem misschien toch wel leuk? Spreek vaker met hem af, wie weet wat ervan komt! :)
Doe dingen waar je blij van wordt.

« Reactie #11174 Gepost op: 05 juli 2017, 17:06:30 »
Ik doe dus aan sport en er is een jongen daar die mij waarschijnlijk leuk vindt. Ik noem hem even A. Vorige week zaten mijn beste vriend en ik A te plagen omdat er een ander meisje ook daar rondloopt die waarschijnlijk een oogje op A heeft. Mijn beste vriend verzekerde hem ervan om zijn nummer aan haar te geven, maar hij deed het niet. Hij zei toen dat hij haar niet leuk vond, maar een ander meisje wel. Hij zei ook dat ze niet zo close waren, maar soms wel praatten. Dat is dus hoe close A en ik zijn. Toen hij dat zei keek hij naar mij.
Als we gewoon met een groepje staan te praten is zijn blik de hele tijd op mij gericht, wat schattig is, maar aan de andere kant ook een beetje ongemakkelijk, haha. Ook als hij tegen iemand anders iets zegt, is zijn blik heel vaak op mij gevestigd. Oh, en trouwens ook op mijn rondingen. En volgens mijn vader kijkt hij 'zijn ogen uit'. Mijn vader plaagt me er nogal mee XD

Betekent dit dat hij mij leuk vindt?