Auteur Topic: Het algemene trouwtopic  (gelezen 46809 keer)

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2014, 15:45:05 »
@Roodborst: Toen ik mijn vriend ontmoette, wist ik net als jij ook meteen: dit is voor altijd! Daarvoor had ik dat nooit bij jongens.

Leuke vragen voor degenen die nog niet gaan trouwen, maar er wel graag over dromen:
- Hoe verloopt jouw ideale huwelijksaanzoek?
- Hoe verloopt jouw droombruiloft? (Wat wil je wel, en wat absoluut niet?)

Ik had altijd bepaalde 'dromen', bijvoorbeeld een mega-lange sluier en een gigantische hoepeljurk. Maar nu wil ik toch liever bloemetjes in mijn haar. Of een tiara, of ehh... kan het ook allebei? :D
Heb jij - net als ik - de droom om een succesvol schrijfster te worden? Droom dan met mij mee op http://jetteschroder.nl!

C.

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 21 januari 2014, 15:45:45 »
Ik wil wel heel graag trouwen, maar moet eerst nog een vent vinden, hahaha

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 21 januari 2014, 15:56:18 »
Ik wil heel graag trouwen met mijn droomprins, maarjaa dan moet ik er eerst 1 vinden :blush:

Komt vanzelf! Ik dacht ook dat ik noooit iemand zou vinden. En opeens was hij er!
Heb jij - net als ik - de droom om een succesvol schrijfster te worden? Droom dan met mij mee op http://jetteschroder.nl!

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 21 januari 2014, 16:44:31 »
Falathiel, wat lieeeeef!
Echt, zo leuk, daar kan je nog je hele leven aan blijven denken en van genieten lijkt mij! :D

Ja zeker weten :D
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 21 januari 2014, 16:45:45 »
Ah wat ben ik blij dat ik jij terug bent (:
Ik had weinig contact met jou maar ik keek graag naar de lieve foto's met je man en las graag de verhalen over hem!

Thanks, lief van je!
Ik ben weggegaan vanwege de trolls, maar ik miste het hier toch al snel. Ik ga gewoon de topics over zwangerschap e.d. negeren (of proberen), is toch allemaal nep iedere keer.

Lucky

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 21 januari 2014, 16:48:58 »
Ik kan echt zo hard wegzwijmelen en kwijlen bij die foto's op weheartit...

Fantillusion

• All it takes is faith and trust
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2014, 19:21:31 »
Aah leuk topic! Falathiel, wat een ontzettend romantisch aanzoek!!

Ik ben nog niet verloofd, maar mijn vriend en ik willen wel beide graag trouwen. Alleen ik wil liever niet dat hij me al vraagt voordat we echt met de planning enzo kunnen beginnen. En dat kan nog niet, want we hebben nu echt geen geld. Het lijkt me gewoon niet zo leuk om jaren verloofd te zijn zonder echt met de bruiloft bezig te zijn (niks tegen mensen die dat wel hebben hoor! Maar mij persoonlijk lijkt dat gewoon niet fijn). Nouja dus mijn vriend wacht nu op een soort "teken" van mij haha en dan gaat hij me binnen dan en een paar maanden wel vragen denk ik. Of misschien ga ik hém wel vragen... maar dat denk ik niet, het lijkt me TE leuk om zelf gevraagd te worden :P

We willen graag trouwen in december met kerstthema (qua versiering/deel van de muziek). Ook wil ik een aantal Disney details (bijv. Mickey mouse caketopper), maar niet te extreem. En ik wil echt zo'n mooie witte bruidsjurk. Ooh ik kan hier zo lekker over dromen! :D
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be

OhDear

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 21 januari 2014, 20:00:28 »
@ Falathiel ik vind jouw verhaal zo mooi he! :D

Ik vind mezelf nu nog te jong om te trouwen maar over een aantal jaar hoop ik het wel mee te maken. Lijkt me zo mooi!

Misaki

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 21 januari 2014, 20:30:00 »
Het lijkt mij helemaal niet ''handig'' om te trouwen. Het is misschien mooi voor een dag of zo, maar als je wilt scheiden is dit weer veel gedoe. Maar het kan ook komen dat ik dit vind doordat mijn ouders gescheiden zijn.. Wie weet verandert mijn mening daar later nog over :)
Eventually the most important person in your life is yourself. Don't abandon yourself.

Flawsandall

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 21 januari 2014, 21:16:51 »
Het lijkt mij helemaal niet ''handig'' om te trouwen. Het is misschien mooi voor een dag of zo, maar als je wilt scheiden is dit weer veel gedoe. Maar het kan ook komen dat ik dit vind doordat mijn ouders gescheiden zijn.. Wie weet verandert mijn mening daar later nog over :)

Dit vind ik dus ook. Ik vind het wel echt erg leuk om verhalen enz te horen maar zelf hoef ik niet per se te trouwen.
Don't let the past steal your future.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 21 januari 2014, 21:43:08 »
@Jette: Ik werd ten huwelijk gevraagd in de Efteling :) Een jaar later zijn we nog eens een weekendje naar de Efteling gegaan rond diezelfde datum, om het te vieren :)

Maar ik ga dus niet meer trouwen, in juni zijn we 2 jaar getrouwd.
OMG CHERRY JE BENT TERUG

Edit: Sorry ik praatte niet superveel met je op gs altijd maar jij 'hoort' gewoon bij gs dus ik vind het echt leuk dat je terugbent haha :p

oke nu weer ontopic!
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2014, 21:46:58 door MORIARTY »
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Stripe

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 21 januari 2014, 22:05:03 »
Ik wil niet trouwen denk ik, zie niet wat voor toevoeging dat heeft aan je relatie. Maar dat komt grotendeels ook doordat mijn ouders gescheiden zijn denk ik :'')

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 22 januari 2014, 08:59:24 »

Toen mijn ouders net gescheiden waren dacht ik daar ook zo over hoor :) Als je ziet wat voor pijn het kan veroorzaken vraag je je af waarom mensen er überhaupt aan beginnen. Maar je trouwt nu eenmaal niet met het idee dat je toch wel weer gaat scheiden. Voor ons is het huwelijk heilig in ieder geval. Als ik dan kijk in mijn omgeving vind ik dat veel (niet alle) mensen het soms wel érg makkelijk weggooien.

MORIARTY, thanks voor het warme welkom :P

Spookkatje

• You can only paint with the colours you've got.
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 22 januari 2014, 10:51:02 »
Ik ben niet gevraagd haha ik heb hem gevraagd.
In de bar in mijn woonplaats waar we veel kwamen heb ik in bijzijn van gezamelijke vriendn een verhaaltje op de achterkant van een bierviltje geschreven en op de voorkant langs het logo  van dat biermerk Will you marry me.
Bierviltje weer omgedraaid en zijn glas er weer opgezet zodat hij kon zien dat er wat op stond als hij zijn glas weer zou pakken.
Toen mijn beurt om naar de wc te gaan.
Hahaha toen ik terug kwam had ik ook een bier viltje onder mijn glas met daarop groot JA geschreven. (Trouwdatum is oke) hij wist dat ik heel graag op een bepaalde datum wou trouwen als we ooit zouden trouwen)
Maar locatie en trouwauto regel ik hahaha.
Was erg mooi en heel grappig de dag zelf ook.
Zo,n mooie locatie(Texel) en een geweldige auto (Cadilac)
 8)

À loving heart is forever young

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 22 januari 2014, 10:57:53 »
Ik smeeeeeeeeeeeelt <3!!
Ik oooooook, cuteness level 781234817483713+ :D

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 22 januari 2014, 11:03:23 »
Cherrrrrryyyyy welcome Back  :huglove:

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 22 januari 2014, 11:04:26 »
Ik ben niet gevraagd haha ik heb hem gevraagd.
In de bar in mijn woonplaats waar we veel kwamen heb ik in bijzijn van gezamelijke vriendn een verhaaltje op de achterkant van een bierviltje geschreven en op de voorkant langs het logo  van dat biermerk Will you marry me.
Bierviltje weer omgedraaid en zijn glas er weer opgezet zodat hij kon zien dat er wat op stond als hij zijn glas weer zou pakken.
Toen mijn beurt om naar de wc te gaan.
Hahaha toen ik terug kwam had ik ook een bier viltje onder mijn glas met daarop groot JA geschreven. (Trouwdatum is oke) hij wist dat ik heel graag op een bepaalde datum wou trouwen als we ooit zouden trouwen)
Maar locatie en trouwauto regel ik hahaha.
Was erg mooi en heel grappig de dag zelf ook.
Zo,n mooie locatie(Texel) en een geweldige auto (Cadilac)
 8)
Haha, gaaf Miems en volgens mij ook wel helemaal zoals jij bent :D

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 22 januari 2014, 12:26:04 »
Thanks Spookkatje ^_^

Kerstkindje

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 22 januari 2014, 12:31:39 »
Aaahhh geweldig om te lezen! ik ben anderhalf jaar samen met mijn vriend, en het lijkt me zo geweldig om een studentenhuwelijk te doen haha.

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 22 januari 2014, 12:55:50 »
Ik ben 15 maanden samen met mn vriend, ik wil supergraag trouwen, hij ook maar ik ben nog minderjarig :P
Ik wil trouwen voordat ik kinderen krijg en ik wil kinderen rond mijn 25/26 :P
Verder ben ik klein van stuk, dus een zo'n 'ballgown' ofzo zou mij alleen maar kleiner laten lijken, zit wel te twijfelen tussen met of zonder mouwen gezien mijn tattoo's.
En in de zomer trouwen! misschien wel in ons jaartje Amerika bij mijn oom :O ik heb zoveel ideën, maar de kleuren worden wit en bordeaux rood, ik wil namelijk een element van mijn moeders jurk in mijn jurk verwerken en die jurk was bordeaux rood, helaas is ze in 2001 overleden en past bordeaux-rood niet bij me :(

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 22 januari 2014, 12:56:38 »
Haha, gaaf Miems en volgens mij ook wel helemaal zoals jij bent :D

Ja klopt haha

En het huwelijks aanzoek + antwoord hangt n lijstje op onze slaapkamer.
Haha

Jette Schroder

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 22 januari 2014, 13:14:25 »
[..] ik heb zoveel ideeën, maar de kleuren worden wit en bordeaux rood, ik wil namelijk een element van mijn moeders jurk in mijn jurk verwerken en die jurk was bordeaux rood, helaas is ze in 2001 overleden en past bordeaux-rood niet bij me :(
:goodman:

Misschien kun je iemand vragen om bloemen te maken van de stof van je moeders bruidsjurk? Dan kunnen die in je haar, of verwerkt worden in je bruidsboeket. Zoiets:

http://www.bethboom.nl/tutorials/stofrozen.pdf

Kerstkindje

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 22 januari 2014, 13:15:34 »
Ik ben 15 maanden samen met mn vriend, ik wil supergraag trouwen, hij ook maar ik ben nog minderjarig :P
Ik wil trouwen voordat ik kinderen krijg en ik wil kinderen rond mijn 25/26 :P
Verder ben ik klein van stuk, dus een zo'n 'ballgown' ofzo zou mij alleen maar kleiner laten lijken, zit wel te twijfelen tussen met of zonder mouwen gezien mijn tattoo's.
En in de zomer trouwen! misschien wel in ons jaartje Amerika bij mijn oom :O ik heb zoveel ideën, maar de kleuren worden wit en bordeaux rood, ik wil namelijk een element van mijn moeders jurk in mijn jurk verwerken en die jurk was bordeaux rood, helaas is ze in 2001 overleden en past bordeaux-rood niet bij me :(

Haha ook helemaal uitgestippeld alles ;p. Klinkt mooi, wit en bordeau rood! Heftig dat je moeder er niet bij kan zijn, maar echt heel gaaf dat je haar op deze manier toch bij je trouwerij betrekt.

Ik ben ook klein ja, 1 meter 63. Dus in veel jurken wordt je echt mini! Wat voor jurk wil je nu dan? Ik wil sowieso met bandjes/ mouwtjes.

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 22 januari 2014, 13:18:49 »
:goodman:

Misschien kun je iemand vragen om bloemen te maken van de stof van je moeders bruidsjurk? Dan kunnen die in je haar, of verwerkt worden in je bruidsboeket. Zoiets:

http://www.bethboom.nl/tutorials/stofrozen.pdf

Bedankt voor de tip :) De haarklip die bij de jurk hoorde is er nog, en ik wou misschien van de binnenkant van de jurk een stuk stof uit halen en daar zo'n brede ja, riem idee, van maken :)
Verder zal ik het stoffen bruidboeket idee zeker in mijn hoofd houden! :D

Haha ook helemaal uitgestippeld alles ;p. Klinkt mooi, wit en bordeau rood! Heftig dat je moeder er niet bij kan zijn, maar echt heel gaaf dat je haar op deze manier toch bij je trouwerij betrekt.

Ik ben ook klein ja, 1 meter 63. Dus in veel jurken wordt je echt mini! Wat voor jurk wil je nu dan? Ik wil sowieso met bandjes/ mouwtjes.

Ja ik heb geen idee, denk met 1 bandje en niet zeemeermin achter maar ook niet plof ;p jij dan?

edit: Tip voor degene die op zoek zijn naar een trouwjurk: www.covers.nl !
« Laatst bewerkt op: 22 januari 2014, 13:31:18 door Cassidy »

Spookkatje

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 22 januari 2014, 13:34:23 »
Mijn bruidsboeket was van schelpen. Heb hem nog steeds.
Trouw cadeautje van mijn ouders omdat ik als heel klein meisje zei als ik trouw wil ik zo,n boeket.
Later ng een paar x gezegd en mijn paps heeft dat onthouden en heeft ons een week voor de bruiloft meegenomen naar dat winkeltje. En zij zo zoek er maar 1 uit dit s ons cadeau voor jullie. :blink:  Dan sta je met je mond vol hoor haha dat je droom uitkomt.

Zal wel een foto plaatsen vanavond of morgen.

En de auto paste zo mooi bij mijn jurk. (2 delig)
Oude stijl 60/70
Terwijl ik niet wist wat voor auto we zouden hebben.
En mijn lief wist mijn jurk niet haha.