Oke ik had gezegd dat ik het zo plaatsen dus hier komt ie:
Het was 19 december 2011 en ik had met mijn vriend afgesproken. Hij had al gezegd dat hij een verrassing had, maar ik had geeeeeen idee wat. Ik wist ook al dat hij een tijdje daarvoor met een vriend van ons een heel eind met de trein heeft gereisd om mijn cadeau op te halen. Geen idee wat het kon zijn. Nou was er al gedoe omdat het nogal winter was en de bussen reden niet door de gladheid. Ik kijken of de treinen wel reden; ja die wel, dus ben ik helemaal naar het station gelopen.
Toen ik eenmaal bij zijn kamertje aankwam deed hij de deur open; helemaal netjes gekleed, luchtje op en zijn haren netjes gedaan. Hij zag er superzenuwachtig uit (en dan lacht hij altijd zoooo schattig), ik moest eerst mee naar zijn slaapkamertje (hij had een slaapkamertje en een eigen woonkamertje in dat studentenhuisje) daar eventjes gepraat en toen mocht ik mee naar het woonkamertje. Nou ik stond al te janken toen de deur open ging: ons liedje op de achtergrond, enorm veel hartje uitgeknipt en op de grond verspreid, kaarsjes aan, en allemaal lieve woordje zoals hij mij noemt op de muur gehangen. Toen had hij ook nog een verhaaltje/gedicht gemaakt waarin hij vertelde wat ik met hem doe en wat hij allemaal voor mij voelt (nog meer tranen) en daarna ging hij op zijn knieën met de ringen. Ik was enorm gelukkig en heb meteen ja gezegd