Auteur Topic: Het algemene matchapp/datingsite topic  (gelezen 413559 keer)

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5350 Gepost op: 11 september 2019, 11:36:29 »
-
Nc

Dat had ik ook, en nu heb ik een relatie met hem, haha!
Goed dat je het een kans geeft.
All limitations are self-imposed.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5351 Gepost op: 30 oktober 2019, 13:30:56 »
Mag ik iemand een PB sturen? Ik heb afgelopen maandag een fantastische date gehad en wil graag even iets vragen.

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #5352 Gepost op: 30 oktober 2019, 14:28:58 »
Je mag mij een bericht sturen ftl

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #5353 Gepost op: 30 oktober 2019, 20:58:32 »
Je mag mij een bericht sturen ftl

Done!

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5354 Gepost op: 31 oktober 2019, 19:47:54 »
Mee uitgevraagd door een jongen via Happn! Eigenlijk hebben we nog maar een paar zinnen uitgewisseld, dus ik denk dat hij het type is van 'zo snel mogelijk afspreken?' Ik ben wel benieuwd hoe de date zal gaan.  :bounce:
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Pawsible

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5355 Gepost op: 23 januari 2020, 21:27:58 »
Ben nu ook aan het praten met een jongen op Tinder. Hij reageert wel steeds in de ochtend, dus eigenlijk praten we 1 keer per dag met elkaar, haha. Komt omdat hij druk is met stage. Hij vroeg of het mij leuk lijkt om een keer af te spreken (kan hij zijn gaming setup laten zien, aangezien ik ook van gamen hou). Maar ik vroeg dus wat de reden was dat hij zo snel wil afspreken (ik heb nog nooit met een jongen afgesproken) en toen zei hij dat het nog niet persé hoeft als ik het niet fijn vind en dat hij alleen niet zo leuk is als in het echt via tekst. Dus...ik vind het wel eng om af te spreken, maar wil het wel (heb ik ook gezegd), vooral ook omdat je gelijk ziet of het klikt. Alleen ik weet nou niet hoe het gesprek verder moet.  :fieuw:  En we zitten nog niet eens op whatsapp, dus idk. Ik heb hem maar weer een random vraag gesteld over zijn stage, ik durf gewoon geen initiatief te nemen qua een afspraak maken of op whatsapp gaan..