Auteur Topic: Het algemene cadeau voor je partner topic  (gelezen 1117057 keer)

Black_Lotus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4200 Gepost op: 13 februari 2018, 23:13:26 »
Dit keer heb ik een privé sauna geboekt, weet echt niet meer wat ik anders cadeau kon geven  :wink2:

pino

• Gast
« Reactie #4201 Gepost op: 24 februari 2018, 01:28:40 »
weet iemand een site voor mannenarmbanden rond 25 euro ?
 :aanbid:  :wink2:
nodig voor 1 jaartje samen.... <3

Maaykelamm

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4202 Gepost op: 21 maart 2018, 12:17:14 »
Ik ben volgende week 5 jaar samen met mijn vriend en twijfel nog erg over wel cadeau ik geef. Mijn budget is 25 euro.

Ik zat te denken voor zijn barbecue een mooie hand aansteker gasbrander te kopen om de aanmaakblokjes gemakkelijk aan te steken. Dan duurt dat voor mij ook minder lang  :aanbid: En dan zou ik de cozy twister of de torch gun kopen. Het is wel een stoere boy namelijk die graag pronkt met zijn bbq spullen en heeft nog geen aansteker..

Of een gepersonaliseerd cadeau, maar dan is 25 euro wat weinig, zoals een armband of ring red ik dan niet. En ik wil wel dat hij het gebruikt. Misschien een stoere sleutelhanger van leer dat ik er zelf nog een persoonlijk ringetje omheen doe?
http://www.europlanint.com/sleutelhanger/4514p_sleutelhanger-leer-met-metalen-rand-luxe-uitvoering.jpg

Alie red ik niet meer, ik ben een beetje kort dag, haha.

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #4203 Gepost op: 09 mei 2018, 09:35:09 »
Ik heb hem een kaartje gestuurd via Greetz voor ons 1,5 jaar jubileum :). Hoop alleen wel dat hij het waardeert want ik zou hem wat meer ruimte geven en daarom zouden we tot morgen geen contact hebben, alleen kaartje komt dus vandaag al binnen haha. Morgen bezorgden ze namelijk niet.
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Jellybean

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4204 Gepost op: 18 mei 2018, 10:26:06 »
Mijn vriend is jarig in juni en ik denk dat een autoslipcursus ga geven. Hoop dat ie het leuk vindt!

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #4205 Gepost op: 18 mei 2018, 10:28:33 »
Man is bijna jarig, hij krijgt dagje Efteling samen met mij en misschien als verrassing (ligt aan haar school we gaan doordeweeks) komt zijn zusje ook (wat hij heel leuk gaat vinden) en een nieuwe dvd-speler (hij wil graag een nieuwe).
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #4206 Gepost op: 18 mei 2018, 16:30:16 »
Mijn vriend wordt toch altijd het gelukkigst (zegt hij) van kleding of schoenen van een bepaald merk (zoals Vans) of band-shirts van Large.nl (daar is alles vaak wat prijziger).

Maar ik vind kleding altijd zo'n saai cadeau om te geven.  :fieuw:

De laatste keer heeft hij een digitaal horloge (50 euro) gekregen.

Surround yourself with nature :luck:

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4207 Gepost op: 18 mei 2018, 17:35:23 »
Als je creatief bent, moet je eens googelen op Explosion Box. Kost wel wat moeite, maar je kunt het zo uitgebreid (en klef) doen als je zelf wilt. En het is een heel leuk persoonlijk kadootje.
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

Hopelesswanderer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4208 Gepost op: 02 juli 2018, 23:25:54 »
Hoi meiden!

Volgende week is mijn vriend jarig en ik ben nog steeds op zoek naar een cadeau...  :fieuw:
Ik zoek een mooie zilveren schakelarmband voor hem, het liefst één met een beetje een vintage look, maar ik weet even niet meer waar ik moet zoeken.
Iemand van jullie tips voor toffe mannen sieraden? (budget rond de 70 euro)

Liefs!

Anoukxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4209 Gepost op: 21 juli 2018, 09:35:45 »
Hoi!

Mijn vriend en ik hebben volgende maand, 2,5 jaar verkering!

Voor mijn 20e verjaardag heb ik van hem een ster cadeau gekregen. ( dit kan via een online site).

Dus nu wil ik hem graag de maan cadeau doen, alleen dit kan niet, omdat er maar 1 van is uiteraard... Ik ben grafisch vormgever, dus wou al een mooi kaartje maken met iets van een maan erop, met een tekst van ik hou van je tot aan de maan en terug.
Maar ik wil er ook graag een cadeautje bij doen, zodat ik hem symbolisch de maan geef. Dit alles wil ik hem dan geven tijdens ons weekendje Scheveningen, tijdens zonsondergang.

Iemand ideeen?

xJustOneLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4210 Gepost op: 22 augustus 2018, 08:41:55 »
Hoi allemaal! Volgende week maak ik de eerste keer de verjaardag van mijn vriend mee, super leuk! Hij wordt 25 wat ik zelf een mooi getal vind, toch wel iets bijzonders. Bij mijn ex had ik altijd het probleem dat ik niet wist wat ik moest kopen, nu bij mijn vriend heb ik het 'probleem' dat ik veel te veel ideeën heb voor cadeaus. Ik heb nu al een leuke mok, een soort dagboek met opdrachten en vragen een een luchtje die hij heel lekker vindt. Het luchtje weet hij al, omdat ik nog allemaal etos bonnen had en hij zei dat hij graag dat luchtje wilde hebben. Dus zo gezegd, zo gedaan :p (het luchtje heb ik dus eigenlijk niet zelf betaald). Nu wil ik heel graag nog een hotelbon kopen, omdat we allebei dol zijn op nachtjes weg gaan en hij momenteel een beetje moe wordt van de situatie thuis. Ik wil hem dus graag een nachtje meenemen.

Maar nu mijn vraag: Zijn dit niet teveel cadeaus? Ik wil hem niet het gevoel geven dat hij ook zoveel aan mij moet geven als ik jarig ben, want dat hoeft echt niet. Zouden jullie het hotel er nog bij doen, of zouden jullie het laten bij de mok, dagboek en luchtje?
If loving meant living, then I wouldn't die ♥