Auteur Topic: Het algemene cadeau voor je partner topic  (gelezen 1148233 keer)

BabyImWorthIt △

• "And he has the cutest smile" ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #4150 Gepost op: 21 maart 2017, 11:44:21 »
^ leuk idee zeg  8)
- No expectations, no dissapointments △
- Sometimes you gotta burn some bridges to create some distance ☯

BabyImWorthIt △

• "And he has the cutest smile" ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #4151 Gepost op: 26 maart 2017, 21:08:09 »
Zoek een horloge voor me vriend maar hij is zo kieskeurig..
- No expectations, no dissapointments △
- Sometimes you gotta burn some bridges to create some distance ☯

Miss.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4152 Gepost op: 03 april 2017, 17:08:41 »
2 mei is mijn vriend jarig en ik zou graag iets willen geven/doen voor hem wat hem echt zal verassen en wat ie totaal niet verwacht. Maar zelf heb ik niet zoveel geld. Ik heb maar 30 p/m en daar moet ik het mee doen.

Iemand leuke ideetjes? Ik ben wel crea misschien kan ik daar iets mee doen?

Wat info over hem:
- Hij doet momenteel een ICT opleiding en hij houd veel van technische snufjes en dat soort dingen.
- Hij houd nogal van snoepen haha

Dus kom maar op met de leuke ideetjes als jullie die hebben! :D

Oploskoffie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4153 Gepost op: 03 april 2017, 17:49:25 »
@Miss
Zijn wat kleine dingen, maar misschien kun je met een glasstift een pot versieren/met porseleinstift een mok met iets wat hij leuk vind (miss van een serie/game/band of zo die hij leuk vind) en die mok/pot vervolgens vullen met snoep dat hij lekker vindt. Je zou ook zelf een soort collage/fotoboek kunnen samenstellen van jullie samen, een shirt voor hem laten bedrukken/zelf tekenen, of in die pot bv briefjes doen met dingen die je nog een keer samen wil doen/redenen waarom je van hem houdt, etc.

Veel succes met iets bedenken in elk geval. :)
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.

Senna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4154 Gepost op: 07 mei 2017, 17:24:44 »
hoi,

een jongen waarmee ik nu een tijdje app is binnenkort jarig, weet iemand wat ik hem kan geven voor zijn verjaardag ? En, we hebben nog niet met elkaar afgesproken dus moet ik hem dan een hand geven of een knuffel of 3 kussen..?  :blush:

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4155 Gepost op: 10 mei 2017, 21:43:52 »
^ Ik vind het gewoon normaal om iemand op zijn/haar verjaardag 3 kussen te geven. Ik zou het niet te moeilijk maken, gewoon een cadeaubon van bijvoorbeeld steam of zijn favoriete (kleding)winkel.
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

myname

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4156 Gepost op: 16 mei 2017, 00:41:54 »
ik vind het zooo moeilijk om een kado te kopen voor mn vriend hoop dat iemand kan helpen:
hij is timmerman, word 19 jaar, is helemaal gek op voetbal.. hij gaat echt naar elke thuis of uit wedstrijd. hij draagt nooit sieraden ofzo, kleding is hij denk ik te moeilijk mee, of t moet van stone island zijn maar dat vind ik toch wel erg duur..
kan wel een voetbal klok geven maar denk toch niet dat hij daar zo blij mee zou zijn hahahaha
hij heeft verder geen hobbys, uhm nouja bier drinken en uitgaan.
heb geen idee wat ik kan kopen.
het mag wel tot 50,- ongeveer kosten. ik wil niet echt met een goedkoop kado aan komen zetten.

xBambertje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4157 Gepost op: 16 mei 2017, 19:56:38 »
^Misschien een rondleiding bij een bierbrouwerij?

Moonlight

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4158 Gepost op: 22 mei 2017, 22:05:29 »
Mijn vriend wordt binnenkort 18, dit is ook de eerste verjaardag dat we samen vieren. Ik heb geen idee wat ik hem kan geven... Hij speelt voetbal en is er gek op, houdt van Star Wars/Harry Potter, reist graag en we gaan volgend jaar beide verder studeren. Ik dacht aan voetbalschoenen ofzo maar ik weet dat hij daarin best kieskeurig en ik ben niet echt een voetbalkenner... Iemand ideetjes?

nika

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4159 Gepost op: 08 juni 2017, 20:13:02 »

koop iets leuks om met zn tweetjes te gaan doen! :) dat is altijd goed

mopke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4160 Gepost op: 01 juli 2017, 07:35:00 »
Voor de 20ste verjaardag van mijn vriend zat ik te denken aan een cocktail/bartender set incl. cocktailworkshop. Wat vinden jullie van dit idee?

Lauraahierr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4161 Gepost op: 04 juli 2017, 17:44:50 »
Voor de 20ste verjaardag van mijn vriend zat ik te denken aan een cocktail/bartender set incl. cocktailworkshop. Wat vinden jullie van dit idee?

Is een leuke idee als hij daar natuurlijk van houdt! :)
Doe dingen waar je blij van wordt.

kaylaaxoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4162 Gepost op: 05 juli 2017, 13:38:44 »
miss ne fotokader fz :goodman:

Noortje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4163 Gepost op: 07 juli 2017, 18:27:24 »
Hoi,
Binnenkort is mijn vriend jarig en ik wil hem heel graag iets leuks geven. Nu ben ik niet zo van de kant-en-klare cadeautjes, zoals een horloge o.i.d.
Ik zat eraan te denken om hem iets te geven wat onze beiden passies weergeeft, namelijk een gitaar (hij maakt muziek) met een schildering (ik ben creatief) op de achterkant. De schildering is dan iets met betrekking tot zijn afkomst en/of zijn passie voor reizen.
Ik twijfel wel een beetje of zo'n cadeau niet een te hoog knutselgehalte heeft, en of dat wel leuk is om te krijgen. Is het te kinderachtig? Ik ben benieuwd naar meningen en/of suggesties!
Hij wordt trouwens 25. :-)

Girlygirl_02

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4164 Gepost op: 09 juli 2017, 12:59:16 »
Ik ga op vakantie voor een maand naar turkije en dan zie ik mijn vriend een maand lang niet, hij vind dat jammer en maakt zich zorge dat er niks gebeurt en hij word dan altijd sip (is wel schattig:p) maar dus ik wil een cadeautje geven voor da ik vertrek en een cadeautje als ik trg kom hebben jullie wat ideetjes? Als ik terug kom dacht ik aan leuke souvenietjes (ik weet niet hoe je het schrijft) maar ik weet niet wat

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #4165 Gepost op: 09 juli 2017, 16:49:32 »
Gebruik alsjeblieft interpunctie :)
Maar ik weet niet wat jouw vriendje leuk vindt, geef hem iets persoonlijks? En als je terug komt, kun je hem inderdaad iets uit Turkije geven (souvenirtjes). Iets wat echt iets Turks is?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4166 Gepost op: 09 juli 2017, 20:21:20 »
Ik ga op vakantie voor een maand naar turkije en dan zie ik mijn vriend een maand lang niet, hij vind dat jammer en maakt zich zorge dat er niks gebeurt en hij word dan altijd sip (is wel schattig:p) maar dus ik wil een cadeautje geven voor da ik vertrek en een cadeautje als ik trg kom hebben jullie wat ideetjes? Als ik terug kom dacht ik aan leuke souvenietjes (ik weet niet hoe je het schrijft) maar ik weet niet wat

Topic samengevoegd met algemeen topic.

Is er niet iets wat hij nodig heeft op dit moment? Ik hou van functionele cadeaus dus iets wat je echt nodig hebt. En inderdaad als je terug komt iets uit Turkije.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4167 Gepost op: 21 juli 2017, 10:40:36 »
Mijn vriend is jarig als we op vakantie zijn, en ik weet mijn god niet wat ik voor hem moet kopen. Hij heeft net een gloednieuwe PS4, en ik ga in september wel fifa18 voor hem halen, maar het is dus balen dat die dan pas uitkomt. We gaan over 2 weken al en ik zit er zo erg mee in de knoei, ik weet het echt niet.
Ik zat al te denken aan een Josh armband, ik vind dit heel mooi, maar hij vind dit niks. En allemaal van die zoetsappige dingen als fotolijstjes, 100 redenen waarom ik van je hou enzo, vind hij ook allemaal niks.
Vorig jaar heb ik hem al parfum gegeven, en met de kerst al een pet en een trui. Daardoor is dat ook al afgevinkt.
Ik zit ook te denken over een hamam of een jetski-rit daar, of dat leuk is, maar ik geef toch liever iets ja fysieks zeg maar. Dus dat zijn echt laatste opties..
Kan iemand me helpen met iets origineels want ik weet het echt niet meer  :fieuw:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

stow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4168 Gepost op: 21 juli 2017, 11:27:39 »
^ Een pakketje met dingen die hij kan gebruiken op reis met bv.
- Leuke zwemband
- Cocktailset om 's avonds op het strand cocktails te maken en te drinken
- Hollandse snacks voor onderweg
- Zonnenbril
- Reisgids
- Portable speaker
- Powerbank
- ...

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4169 Gepost op: 21 juli 2017, 16:21:47 »
^ horloge!

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4170 Gepost op: 21 juli 2017, 16:45:49 »
^ Horloge heeft hij ook net een nieuwe :(

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4171 Gepost op: 24 juli 2017, 10:01:08 »
Mijn vriend is jarig als we op vakantie zijn, en ik weet mijn god niet wat ik voor hem moet kopen. Hij heeft net een gloednieuwe PS4, en ik ga in september wel fifa18 voor hem halen, maar het is dus balen dat die dan pas uitkomt. We gaan over 2 weken al en ik zit er zo erg mee in de knoei, ik weet het echt niet.
Ik zat al te denken aan een Josh armband, ik vind dit heel mooi, maar hij vind dit niks. En allemaal van die zoetsappige dingen als fotolijstjes, 100 redenen waarom ik van je hou enzo, vind hij ook allemaal niks.
Vorig jaar heb ik hem al parfum gegeven, en met de kerst al een pet en een trui. Daardoor is dat ook al afgevinkt.
Ik zit ook te denken over een hamam of een jetski-rit daar, of dat leuk is, maar ik geef toch liever iets ja fysieks zeg maar. Dus dat zijn echt laatste opties..
Kan iemand me helpen met iets origineels want ik weet het echt niet meer  :fieuw:

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4172 Gepost op: 25 juli 2017, 12:53:44 »
^up

Bubbels.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4173 Gepost op: 25 juli 2017, 16:06:57 »
Kun je niet gewoon een soort 'bon' knutselen dat ie fifa18 krijgt zodra die uitkomt in september? En dat je die bon dan geeft met iets kleins erbij op z'n echte verjaardag?
Het enige wat je met liegen bereikt, is niet geloofd worden als je de waarheid spreekt - Artistoteles

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #4174 Gepost op: 26 juli 2017, 00:33:16 »
Eh hetgene wat me het snelste te binnen schiet is een Playstation network card. Dat is zo'n Playstation cadeaukaart, kan je allemaal spellen oid mee kopen. Of je kan een playstation plus abonnement van 3 maanden kopen? (http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/games/games-overzicht/playstation-plus-lidmaatschap-van-3-maanden)