Auteur Topic: Het algemene cadeau voor je partner topic  (gelezen 1156051 keer)

clingy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4125 Gepost op: 28 november 2016, 18:46:39 »
Ik geef mijn vriend voor zijn verjaardag tickets voor the Lion King (musical) in Scheveningen, maar ik heb geen idee hoe ik dit op een leuke manier zou kunnen geven!
Ik heb al wat gezocht op Pinterest maar kon niet echt iets vinden en vind het ook zo saai om die tickets los te geven haha! Iemand een leuk idee?(: Ik vind het niet erg als ik er eventueel wat extra geld voor zou moeten betalen.

xphoebe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4126 Gepost op: 28 november 2016, 19:54:02 »

Mijn vriend is binnenkort jarig en wordt dan 19. We zijn op dat moment bijna een maand samen en ik heb dus geen idee wat ik hem moet geven..
Iemand hier ideeën?

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4127 Gepost op: 01 december 2016, 11:08:04 »
Ik wilde m'n vriend heel graag ook eens een sieraad geven, maar een armband/ring/ketting past gewoon echt niet bij hem, dus ik had het al een beetje opgegeven en toen kwam ik echt hele classy manchetknopen tegen. Hij is wel zo'n die er een beetje netjes uit wilt zien en een goed pak heeft, dus hij was er echt super blij mee. Maar het moet dus wel bij je vriend passen.

Haha mijn vriend is juist het tegenovergestelde. Het liefst loopt hij de hele dag rond in een trainingsbroek
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4128 Gepost op: 01 december 2016, 11:10:12 »
Oke, dus ik zit echt met dat ik niet weet wat ik moet kopen.
Mijn vriend houd van gamen (hij doet dit via steam) maar doet het niet heel vaak. Meestal 1 tot 2 uurtjes per dag, ene dag meer, ene dag minder. Verder fitnesst hij elke week een paar dagen en voor de rest doet hij eigenlijk niks. Vaak kijken we samen series en films, maarja, hij heeft popcorn time op zijn computer dus de series die hij volgt kan hij via daar ook gewoon kijken, dus series of films vallen al af.
Ik weet dat hij heel graag een nieuw horloge wil, een nieuwe van Diesel die 300 euro kost en dat gaat me toch net wat te ver..
Ik ben ook een beetje aan het kijken via vakantieveilingen, maar ik vind het echt zo moeilijk..
(ik heb hem een paar maanden geleden voor zijn verjaardag al parfum gegeven dus dat ga ik niet weer geven, vind ik zo afgezaagd..)

Wat hebben jullie voor je vriend gegeven voor kerst/zijn verjaardag etc. waar hij echt heel blij mee was?

Weet iemand nog iets? Of iets wat jullie je vriend hebben gegeven waar hij echt enorm blij mee was?  :fieuw:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4129 Gepost op: 01 december 2016, 12:07:33 »
Oke, dus ik zit echt met dat ik niet weet wat ik moet kopen.
Mijn vriend houd van gamen (hij doet dit via steam) maar doet het niet heel vaak. Meestal 1 tot 2 uurtjes per dag, ene dag meer, ene dag minder. Verder fitnesst hij elke week een paar dagen en voor de rest doet hij eigenlijk niks. Vaak kijken we samen series en films, maarja, hij heeft popcorn time op zijn computer dus de series die hij volgt kan hij via daar ook gewoon kijken, dus series of films vallen al af.
Ik weet dat hij heel graag een nieuw horloge wil, een nieuwe van Diesel die 300 euro kost en dat gaat me toch net wat te ver..
Ik ben ook een beetje aan het kijken via vakantieveilingen, maar ik vind het echt zo moeilijk..
(ik heb hem een paar maanden geleden voor zijn verjaardag al parfum gegeven dus dat ga ik niet weer geven, vind ik zo afgezaagd..)

Wat hebben jullie voor je vriend gegeven voor kerst/zijn verjaardag etc. waar hij echt heel blij mee was?

Misschien iets dat hij kan gebruiken voor fitness? Sporthanddoekje, sportkleding/sokken, fitness-attributen voor thuis eventueel.
Of en USB-stick met één of meerdere films/series erop die jullie samen kunnen kijken. Dan is het toch een nuttig cadeautje, maar iets persoonlijker. Eventueel kun je het samen met andere dingen voor film kijken geven (lekkere snack, dekentje om onder te kruipen, kaarsjes om bij aan te steken).
Verder weet ik niet of je vriend per se dat horloge wil, maar anders zou ik kijken of je misschien een horloge kan vinden die erop lijkt, maar die wel betaalbaar is.

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4130 Gepost op: 01 december 2016, 12:13:44 »
Mijn vriend gaat overigens een playstation 4 halen zodat hij final fantasy kan spelen. Het lijkt hem ook heel leuk om andere spellen te hebben die we samen kunnen doen. Nu heb ik zelf überhaupt nog nooit een playstation aangeraakt, dus ik heb daar echt geen verstand van, maar ik hoopte dat jullie me daarbij konden helpen?

Cranberry

• **
  • seni seviyorum.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4131 Gepost op: 16 december 2016, 12:14:28 »
Ik ga mijn vriend voor kerst een armband geven van Josh V. Ik heb alleen geen idee of hij van sieraden houdt hahah. We gaan nog niet heel erg lang met elkaar maar ik vind het ook zo stom om ineens te vragen: ''Goh, wat vind je eigenlijk van armbanden?'' ''Nee? niks. nee dan stuur ik hem terug.'' Hahah, dus ik ga hem gewoon bestellen en ik zie wel hoe hij hem vind.

Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4132 Gepost op: 22 december 2016, 18:59:18 »
Ik heb als cadeau voor mijn vriend een boek gekocht bij de kringloop en daar een 'geheim' vak in gemaakt. Nu wil ik hier wat kleine cadeautjes in doen, maar ik heb geen ideeën meer. Ik heb tot nu toe een sleutelhanger, een foto van ons en kauwgom erin. Heeft iemand nog leuke ideetjes voor kleine (goedkope, van een paar euro) cadeautjes?

(Mijn vriend is 19, houdt van sporten, gezelligheid, reizen, techniek, werkt de laatste tijd erg hard (stage + 2 baantjes) )
Live for today

bubblebente

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4133 Gepost op: 08 januari 2017, 17:13:17 »
M'n vriendin koopt heel vaak kleine cadeautjes voor me, vandaag heb ik een single van de dolly dots gekregen (voor op een platenspeler) en ik heb rozen van dr gekregen etc.

Ik wil heel graag ook een cadeautje voor haar kopen, maar ik weet niet zo goed wat.

Suuzan_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4134 Gepost op: 19 januari 2017, 11:30:06 »
Ik ben me helemaal blauw aan het zoeken naar inspiratie voor een valentijnscadeau voor mijn vriend.. Dit is onze eerste valentijnsdag, zo lang zijn we nog niet samen. We waren hiervoor allebei niet heel erg ervaren met relaties, dus ook sowieso voor ons allebei de eerste valentijnsdag dat we niet single zijn. Ik wil dan ook heel graag een leuk cadeau geven waar hij enthousiast van wordt, maar daardoor vind ik het heel moeilijk om iets te vinden waar ik tevreden over ben. Tips?

Hij is 20, houdt van Formule 1, schaatsen en studeert wiskunde. Hij zit op kamers en is verder vrij boers, we wonen in de Achterhoek. Gamen vindt ie leuk, hij is momenteel helemaal verslaafd aan een spel van Formule 1 dat hij op de pc kan spelen met een stuur en al. :blush:
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2017, 11:34:04 door Suuzan_ »

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4135 Gepost op: 31 januari 2017, 13:20:05 »
Hebben jullie al leuke ideetjes voor valentijnsdag? :D

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4136 Gepost op: 01 februari 2017, 15:55:34 »
Hebben jullie al leuke ideetjes voor valentijnsdag? :D

Absoluut niet hahah, ik weet ook niet echt of we cadeautjes doen?? Had 't wel gevraagd, maar we vieren die dag ook samen mijn verjaardag (die is de 12e) omdat het op mijn verjaardag zelf niet lukt, dus ik krijg sowieso cadeautjes van 'm. Maar goed, ik weet dus NIET of ik iets voor hem moet halen, moet nooit, maar ik wil het wel doen maar IDK wat haha.

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4137 Gepost op: 01 februari 2017, 15:59:14 »
Ik zit ook in struggles hahaha ik vroeg aan hem wat we eigenlijk doen en toen zei hij van ja ik weet niet misschien iets kleins ofzo. Maarja, wat is in godsnaam iets kleins :')

vagueh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4138 Gepost op: 01 februari 2017, 16:05:00 »
Ik zit ook in struggles hahaha ik vroeg aan hem wat we eigenlijk doen en toen zei hij van ja ik weet niet misschien iets kleins ofzo. Maarja, wat is in godsnaam iets kleins :')

Ja, hij had 't ook over iets kleins toch nog voor Valentijn (hoewel hij Valentijn eigenlijk onzin vindt hahaha). Ik weet het ook echt niet, wil ook graag iets persoonlijks geven y'know. Een cadeau dat meer gaat over waar het vandaan komt. Ik wil niet zoiets doen van sokken met een leuk printje omdat hij daar van houdt like, MEH.

OH misschien dat ik sokken met echt een fucking foute valentijnsprint kan vinden, dat zou nog wel kunnen. Hmmmmm

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #4139 Gepost op: 01 februari 2017, 22:49:50 »
^ JA omg precies. Mijn vriend vind valentijn ook echt onzin, maar wil wel graag iets kleins geven. Ik wil dan ook iets waarbij het meer is waar het vandaan komt, maar weer niet te cheesy want dat vind hij dan weer niks. Echt struggels hahaha

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #4140 Gepost op: 04 februari 2017, 21:53:26 »
Ugh, had ik eindelijk iets bedacht voor ons 6 maanden samen zijn/valentijn (bijna dezelfde datum), komt hij met iets anders aanzetten wat hij wel wil. lauhging7. "maar alles is goed!" Dus nu weet ik niet meer wat ik moet kopen haha.

Het t-shirt dat hij graag wil (+: hij wil hem graag, -: hij is aan het afvallen dus hoe lang heeft hij er daadwerkelijk wat aan?) , of het cadeau wat ik in mn hoofd had, abbo op een fotografie tijdschrift (+: Hij studeert dat dus hij heeft er wel wat aan, -: hij heeft aangegeven dat andere wel te willen en ik kan het niet direct geven).

Wat zal ik doen?
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4141 Gepost op: 04 februari 2017, 23:53:20 »
^ Ik zou denk ik voor het tijdschrift gaan. Vind dat net iets leuker, juist ook omdat je het zelf bedacht heb maar wel goed bij hem past als ik het zo lees.

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4142 Gepost op: 09 februari 2017, 03:52:42 »
Mijn vriend en ik zijn binnenkort 1 jaar samen en ik heb geen idee wat ik moet geven. Hij is niet heel materalistisch en vind iets kleins met een betekenis al heel waardevol. Ik verwacht zelf niet dat hij iets voor mij koopt, maar vind het toch leuk om iets te geven. Ik zat te denken aan een gegraveerd horloge (we hebben een lange afstand relatie en elke keer is het de tijd aftellen tot we weer samen zijn) maar ik weet niet of dat te cliche of te fancy is. Iemand ideeen?

Rozenkwarts

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4143 Gepost op: 09 februari 2017, 20:42:02 »
^ ik vind dat echt een heel leuk idee, Ik heb mijn vriend een gegrafeerde armband gegeven, daar was hij ontzettend blij mee :) hij draagt hem elke dag

primadonna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4144 Gepost op: 11 februari 2017, 22:03:47 »
^ thanks! een armand is ook erg leuk. Ga ik voor een van die twee. Nu alleen nog bedenken wat ik erin laat zetten.

banaboo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4145 Gepost op: 24 februari 2017, 22:42:51 »
Volgende week zaterdag heeft m'n crush met een vriend een feest georganiseerd omdat ze beide bijna jarig zijn.
normaal geef ik vrienden enzo een flesje alcohol ofzo.. maar wil toch wat specialers geven. iemand ideeën?
(We zijn beide 19 btw)

Rosanna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4146 Gepost op: 04 maart 2017, 13:36:50 »
Mijn vriend gamet zeer veel op zijn playstation. Eigenlijk wil ik liever meer tijd met hem door brengen. Deze valentijn heb ik daarom een compremie gesloten. Een leuke dag samen met een klein cadeautje speciaal voor hem. We hadden samen een fotoshoot gehad, die ik had gewonnen op vakantieveilingen.nl, leuk en goedkoop. Het cadeautje was trouwens een sticker van zijn favoriete spel, gekocht op ps4-custom.nl. Hij geeft was best emotioneel blij want ik haalde hem altijd andere leuke dingen die ik dacht dat hij leuk vond. Hij zij dat dit wel een uniek cadeau was en hij had er nooit van gehoord. Hij had voor ons een koppelketting setje gehaald  :huglove:

Carlz

• Bekijk profiel
« Reactie #4147 Gepost op: 04 maart 2017, 15:03:15 »
-
« Laatst bewerkt op: 05 maart 2017, 14:55:49 door Carlz »
Ik houd niet eens van bier.

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4148 Gepost op: 13 maart 2017, 20:00:34 »
Help mijn vriend wordt vijftien en ik heb echt geen idee dat ik voor hem moet kopen
Bang dat hij het niet leuk vind ofz

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4149 Gepost op: 20 maart 2017, 21:23:44 »
Mijn vriend is heel goed in het oplossen van rubic's cubes, van die puzzelkubussen. Ik heb dus bij de Wibra voor 90 cent een puzzelkubus gekocht, ik ga 6 fotos van ons samen bewerken met een kleurenfilter erover, deze op het juiste formaat snijden en ze op de kubus plakken. Wel snij ik ze in 9 kleine vierkantjes, zodat hij de kubus gewoon kan gebruiken. Bang zijn dat hij hem niet meer kan oplossen is gelukkig niet nodig :fieuw: