Auteur Topic: Hem volgen op Insta of niet?  (gelezen 273 keer)

M...2002

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 november 2019, 21:44:50 »
Hey allemaal!

Ik heb een vraagje aan jullie, omdat ik heel erg twijfel en ik graag jullie mening wil!

Iets meer dan een jaar geleden werkte ik bij een supermarkt; waar ik vakkenvuller was. Ik werkte best vaak samen met een jongen, ik noem hem nu even Stijn, en we praatten op zich best vaak met elkaar en ik vond hem eigenlijk best wel leuk...
Helaas stopte ik op een gegeven moment met werken daar, en heb eigenlijk nooit meer contact met hem gehad. Ik vond hem dus wel echt heel erg leuk, maar dat gevoel stopte ik gewoon weg; ik zag hem natuurlijk ook niet meer, dus ik moest wel. In die tijd was ik echt te bang/verlegen om hem te volgen op instagram of weer contact te zoeken, hahaha.

Nu, na iets meer dan een jaar, ben ik toch weer bij dezelfde supermarkt teruggekomen, maar dan als caissière. Nu zag ik dus dat Stijn er nog steeds werkt!! Ik zag hem daar weer en ik vond hem echt meteen weer leuk.. Heel erg eigenlijk , hahaha
Maar... Ik weet dus niet of ie me nog herkent. Hij praatte nog wel een x tegen me, maar ik weet niet of dat was omdat hij me nog herkende of niet, want daar zei hij niks over (dat ik ineens weer terug was o.i.d.)..
Verder werk ik dus ook niet meer met samen hem, omdat we dus ieder op een andere afdeling staan, maar ik zie hem dus wel af en toe.

Nu heb ik zijn account op instagram gevonden (oké, nu voel ik me echt een stalker, sorry) en ik zou hem heel erg graag willen volgen (hij heeft trouwens een privé account).
Alleen... Komt dat stalkerig of gewoon sociaal over als ik hem een volgverzoek stuur?

Want ik weet dus niet of hij me nog herkent en om zijn account te vinden moet ik echt zijn voor én achternaam weten (want die ben ik natuurlijk nooit vergeten ;))
Wat zouden jullie doen?

XX
« Laatst bewerkt op: 30 november 2019, 21:49:36 door M...2002 »

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2019, 21:40:58 »
Gewoon sturen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 december 2019, 10:55:28 »
gewoon volgen.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!