Auteur Topic: Help! Vriend wil me niet meer  (gelezen 815 keer)

m<3 g

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 augustus 2019, 13:38:50 »
Ik heb nu bijna zes maanden een vriendje en we waren echt heel erg verliefd. Iedereen om ons heen vond ons een leuk koppel etc. Maar nu het zomervakantie is konden we elkaar niet zo vaak meer zien. Een week geleden ben ik er zelf achjter gekomen dat mijn vriend niet meer weet wat hij voor me voelt :( dus toen zouden we even niet meer afspreken, maar ik wilde hem niet opgeven en heb toen 56 minuten gebeld met hem en gepraat. Ik had hem toen overgehaald om het nog een keer te proberen. Ik ben dus gisteren bij hem geweest.. hij deed heel afstandelijk en hij zei dat het tijd nodig heeft. Ik vroeg hem in de avond toen ik weer terug thuis was of hij wat leuks met me wilde doen, toen zei hij dat hij de eerste maand niet wist of hij wel kon want hij had bijles op school? Ik vind dit echt een heel slap excuus want hij kan ook gewoon in het weekend.. ik heb nu gevraagd of hij morgen naar mij toekomt maar ik verwacht al weer een nee. Ik voel me echt heel verdrietig en ik weet niet wat ik moet doen. Kan iemand me helpen

Itzhermina Bae

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2019, 18:25:08 »
Laat je niet aan het lijntje houden. Als hij begint te twijfelen over jullie relatie zou ik niet verder met hem gaan, ik zou niet met iemand een relatie willen hebben die mij niet 100% leuk vind. Dat is mijn advies, of vraag hem om duidelijkheid of hij je nog leuk vindt of niet en of hij nog een relatie wilt. Ik denk dat hij je aan het lijntje houd

lizzzoxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2019, 22:32:25 »
Laat je niet aan het lijntje houden. Als hij begint te twijfelen over jullie relatie zou ik niet verder met hem gaan, ik zou niet met iemand een relatie willen hebben die mij niet 100% leuk vind. Dat is mijn advies, of vraag hem om duidelijkheid of hij je nog leuk vindt of niet en of hij nog een relatie wilt. Ik denk dat hij je aan het lijntje houd
ja dit

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2019, 23:24:32 »
Heb je een update?

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 augustus 2019, 13:50:13 »
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft en jij gaat gelijk lopen pushen om wat te doen? Ik zou dan ook afgekapt zijn sorry.

Laat hem even een paar dagen zijn tijd nemen en spreek hem dan weer. Als hij niks wil dan kan je je tijd beter in iets anders steken.
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 augustus 2019, 15:31:00 »
Hij zegt tegen je dat hij tijd nodig heeft, en daarna ga je gewoon weer vrolijk verder met proberen af te spreken, terwijl hij de eerste keer waarschijnlijk al tegen zijn zin in heeft toegegeven.
Ja, dan gaat hij excuses verzinnen om je dan maar op een andere manier te overtuigen om hem even met rust te laten. Geef die jongen tijd om na te denken wat hij wilt. Pushen helpt niet en daardoor duw je hem juist alleen maar verder weg.
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 augustus 2019, 18:47:27 »
Ik vind niet dat hij je aan het lijntje houdt. Hij geeft duidelijk aan dat hij niet meer weet wat hij voelt en dat hij ruimte wilt..
Zoals hierboven al gezegd wordt, geef hem wat tijd en houd je bezig met andere dingen zodat je er niet te veel over nadenkt.
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

Agirl

• Enjoy the little things!
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 augustus 2019, 20:58:21 »
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft en jij gaat gelijk lopen pushen om wat te doen? Ik zou dan ook afgekapt zijn sorry.

Laat hem even een paar dagen zijn tijd nemen en spreek hem dan weer. Als hij niks wil dan kan je je tijd beter in iets anders steken.

Dit!

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2019, 12:20:57 »
Ik snap heel goed dat je hem niet kwijt wil en dat je je best wil doen hem te overtuigen om te blijven, maar pushen is nu het laatste wat je moet doen. Geef hem tijd, en gebruik die tijd om voor jezelf te zorgen, met vriendinnen af te spreken en jezelf beter te leren kennen. Spreek hem een tijdje niet, zodat hij goed kan nadenken en als hij dan toch niet meer verder wil, dan is dat niet het einde van de wereld. Als hij niet 100% voor jou wil gaan, dan is hij je toch niet waard.