Auteur Topic: Help me!!  (gelezen 412 keer)

rowaelin1300

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 maart 2020, 10:06:58 »
Hoi girls!

Ik ben een meisje van 14 jaar en afgelopen zomervakantie heb ik een best grote groep jongens ontmoet. 1 van die jongens, de jongen waar ik het meest mee om ging, vond mij dus leuk.Hij heeft mij afgelopen september verkering gevraagd. Ik heb hem zo aardig mogelijk afgewezen en gezegd dat ik toch liever vrienden zou willen blijven. De maanden daarop begon ik toch een beetje op hem te crushen., maar nou heb ik dus afgelopen januari gehoord dat hij een nieuwe vriendin heeft... Ik vind hem nog steeds echt leuk, maar ik durf het nu niet meer te zeggen. Wat moet ik nu?
Groeten Rowaelin1300

R_draws

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2020, 18:58:34 »
Heey!
Ik snap dat het vervelend is dat je hem nu wel leuk vind en dat hij nu een vriendin heeft.
Maarja, je hebt hem afgewezen toen hij je een kans gaf, en nu is het te laat...
Ik zou het proberen te vergeten want opeens aankomen met hee! Ik vind je leuk.
Terwijl hij een vriendin heeft is nou niet het beste idee hahahah.
Success
R_draws

Noussiiiiiii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2020, 14:42:26 »
Hey,
Inderdaad. Sorry hoe hard het eigenlijk ook is moet je deze boy toch alleen zelf weer op vriendenmodus zetten. Er is niets mis met crushen op je vrienden ook niet als je beste vrienden zou zijn. Zorg er alleen voor dat je gevoelens niet tussenin de vriendschap komen want dit maakt het ongemakkelijk.
Uiteindelijk komt het allemaal goed en weet je wat je moet doen zelf want, stel je zou zijn, zijn vriendin zijn en er komt dan een meisje tegen hem zeggen "ey ik heb een crush op jou" dan komt er te spraken "Waarvan ken je haar". Dan verteld hij tegen jou dat hij ooit een crush op haar had... dan zouden er mixed feelings kunnen opkomen bij jou als vriendin van "Wat als hij haar weer leuk gaat vinden" , "Ben ik wel goed genoeg?" etc.
Ik zou zeggen verplaats je in z'n vriendin van nu. Hoe zou jij je voelen als het bij jou vriend gebeurt?
Komt allemaal wel weer goed, maar "keep the distance" want dit zou zelfs een vriendschap kunnen kosten.
Ik hoop dat je er nu uit bent gekomen en dat alles goed gaat met je en je gevoelens.

groetjesss xx.