Auteur Topic: Help!  (gelezen 1050 keer)

pinky5

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 januari 2018, 19:15:32 »
Hoii
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want er zit bij bij op school een hele leuke jongen toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem al direct leuk. En toen ben ik erachter gekomen wat zijn naam is en in welke klas hij zit enzo. en toen ben ik hem gaan volgen op Insta en ik heb hem een bericht gestuurd, hij vond mij heel aardig enzo zei hij en ik heb nu ook zijn nummer. Alleen we sturen geen berichten meer, mijn vriendinnen zeggen de heletijd dat ik naar hem toe moet gaan (want we hebben elkaar nog niet in het echt ontmoet) maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Weten jullie misschien wat ik moet doen?
Xx  :huglove:

margo1997

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2018, 19:30:34 »
Als je al een beetje geappt hebt zal ik beetje kijken hoe hij reageerde op de appjes en of hij wel een keer het gesprek begonnen is etc. , zodat je beetje kunt inschatten of je hem nog een appje kan sturen :) En anders misschien beetje oogcontact maken als je hem in de gangen tegenkomt??

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2018, 20:22:02 »
App nog wat verder en maak oogcontact, ga eens een praatje maken. Ga eens langs en praat over een recente foto die hij plaatste, I dunno.
Ain't no rest for the wicked!

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2018, 20:55:43 »
App nog wat verder en maak oogcontact, ga eens een praatje maken. Ga eens langs en praat over een recente foto die hij plaatste, I dunno.

+ gewoon hoi zeggen als je hem voorbij loopt en glimlachen. Komt wel goed joh
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Imber k

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2018, 23:25:30 »
Hoii
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want er zit bij bij op school een hele leuke jongen toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem al direct leuk. En toen ben ik erachter gekomen wat zijn naam is en in welke klas hij zit enzo. en toen ben ik hem gaan volgen op Insta en ik heb hem een bericht gestuurd, hij vond mij heel aardig enzo zei hij en ik heb nu ook zijn nummer. Alleen we sturen geen berichten meer, mijn vriendinnen zeggen de heletijd dat ik naar hem toe moet gaan (want we hebben elkaar nog niet in het echt ontmoet) maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Weten jullie misschien wat ik moet doen?
Xx  :huglove:

Ik zou als ik jou was eerst steeds gesprekken voeren op whatsapp. Als je niet weet waar je moet beginnen dan heb ik ook wel een tip Haha
Soms stuur ik per ongeluk expres een berichtje die 'voor iemand anders was bedoeld' en dan hopelijk zegt hij dan wat en dan jij weet en Kun je verder gaan met een gesprek. En misschien als je al lang met hem appt Kun je op het gegeven moment zeggen dat het je leuk lijkt een keer af te spreken enzo!